Diskuze
Stát prodává první nevyužívané lokálky. Za cenu čtyř přejezdů
Děkujeme za pochopení.
M19i81l14o77s39l91a90v 80Z92í82t66k23a
Z článku vyplývá, že zabezpečení železničních přejezdů je předražené!! To že tratě získala firma AŽD je dobře, může testovat na větších úsecích.
M26a60r53t48i90n 42K65u21b84í90k
To je dobrá zpráva, aspoň to AŽD nezlikviduje. Měli by obnovit na trati i pravidelné vlaky, vždyť Dětenice jsou se středověkým pivovarem a zámkem turistickým trhákem a do hospod se má jezdit vlakem nikoli autem. I na trati Lovosice-Čížkovice-Obrnice -Most by se dala obnovit osobní doprava- vede kolem center obcí, vlaky do zrušení ze strany želznici nepřátelského Ústeckého kraje jezdily využívané, rozhodně více než autobusy. Všude, kde se zrušily vlaky tak lidé nepřešli do autobusů, ale do auta a zacpávají svým dojížděním města.
O56l73d72ř26i29c97h 65J55a49n98e88č70e67k
tady je podstatné, že AŽD trati kupuje a hodlá i nadále udržovat a provozovat pro své komerční účely, které jsou zcela jiné, než provozování dopravy - a v době, kdy je pro tyto účely nepotřebuje, může je přenechat jiným k provozu jejich vlaků, ať už linkových nebo výletních, aniž by jí nějak extra záleželo na tom, kolik za to vybere peněz. že je SŽDC nechtěla udržovat, když na nich jezdilo pár spojů denně a těchto pár spojů bylo jediným důvodem existence trati, je pochopitelné.
bohužel pokud se zastaví provoz na dalších lokálkách, už takové štěstí nejspíš mít nebudou, protože nelze v ČR mít 80 testovacích tratí.
O85l35d48ř43i63c20h 32J48a59n81e44č21e97k
to je ale blbý titulek. to je jako pohoršovat se, že byt v Chomutově stojí to, co v Praze garáž - přijde to někomu divné?
P80a38v30e73l 45S91o28b42o57t13k66a
Salámová metoda likvidace železnic ve prospěch automobilek.
Jako když si vezmete chobotnici a budete zkoumat které chapadlo má navíc - nakonec usekáte všechny, protože jen ve velkém celku má smysl.
O70l82d37ř37i27c24h 36J89a84n62e65č92e31k
to je ale pěkná pitomost. asi jste si nevšiml, že od doby, kdy se ty železnice stavěly, se situace v dopravě dost změnila? proč např. neplatí úplný zákaz bourat staré domy? neměly by být zachovány jako památky? některé trati zrušit je prostě racionální řešení. a mimochodem - tu železnici nikdo nelikviduje, koleje tam zůstanou. jestli chcete proti něčemu protestovat jakožto 'likvidaci železnice ve prospěch automobilek', tak proti zastavení pravidelné osobní dopravy, nikoliv proti prodeji do soukromých rukou.
F74r67a11n96t91i38š14e30k 27M36a35t74ě63j95č52e35k
Čekal bych , že pan Jančura do toho půjde. On, ale dává přednost rychlíkovým tratím, čím to asi je.
M37a32r81t67i91n 36H94o21u41b67a
pan Jancura dava prednost jistym kseftum :) at uz jsou to rychliky na Ostravu, nebo ZDO.
P17a31v23e28l 72Š36e52v87č26í60k
Postavil bych tam staré vagóny a udělal ubytovnu pro bezdomovce. Já bych si zamluvil nějaký vagon s otevřenou plošinou. Večer bych si dal na plošinu židli a stolek, zapálil cigárko, otevřel pivko, Rexik by mi ležel u nohou a bylo by nám fajn. Lidé co mají a hromadí majetky, vůbec netuší co znamená svoboda.
B41o60h20u37s70l49a64v 11K11r52á60l40í46k
Ne každý je tak bohatý, aby si mohl koupit celý plošinový vůz.
L42u21k62á64š 47A71d88a64m34e31c
Na co to prodávat? Automaticky bych tam postavil cyklostezku a hotovo. Jednak to místní vždy a všude využijí minimálně na dopravu ze vsi do vsi, do hospody či na úřad, jednak jak už někdo psal níže, v takovém případě se to dá vždy v případě potřeby zase obnovit.
V81i17k98t62o98r 32N74á78r91o93ž76n21ý
Proč tam stavět cyklostezku , když tam mohou jezdit vlaky.
Apropo..k čemu cyklostezka absolutně nezajímavou oblastí jako je oblast mezi Dolním Bousovem a Koplidlnem..
P53e95t52r 70N93o19v88á17k
Opravte si titulek. Již před mnoha léty byly prodány úzkokolejky z Jindřichova Hradce do Obrataně a Jindřichova Hradce do Nové Bystřice. Dlouhou dobu prosperovaly, ale nyní se stal vlastníkem jistý zlatokop a s úzkokolejkami to jde z kopce.
R76e84g62i92n39e 25M88a32r78t87i51n
Ono jich bude asi více. Neznám podrobnosti, ale buď dali zadara, nebo jinak dnes cyklotrasu Mutěnice - Kyjov.
J94a85n 16U87l41r65y47c12h
zachovat trať v provozuschopném stavu 5 let - k čemu má být taková podmínka dobrá?, budoucnost delší pěti let nás nezajímá?, neznám podmínky, ale celý prodej je z podstaty naprosto fatální chyba, jediná správná cesta by byla dát na pozemky věčnou závoru, aby zůstaly v celé trase a prakticky včetně pozemků nádraží zachované pro potřeby nějakého druhu komunikace, spojení, produktovodu...;
málokdo si to dneska uvědomuje, ale ani éra nynějších silnic a automobilismu tu nemůže zůstat navěky (a vzhledem k její absurdní nehospodárnosti jí dávám čas do prvního společenského posunu (ať už jakéhokoliv)) - komunikační trasy vytvořené v nepatrném sklonu můžou mít za pár desítek let naprosto nepředstavitelnou cenu, zablokovat si je (absolutně zbytečně) soukromým vlastnictvím a nich postavenými stavbami je z dlouhodobé perspektivy šílenost
(a pro případ nějaké bližší krize bych uvažoval ještě o jedné krátkodobější pojistce - pokud by provoz na trati skončil, měly by se koleje a další infrastruktura ohrožená krádeží a přirozenou destrukcí demontovat a s potřebnou dokumentací umístit v zabezpečených areálech - v případě zhoršené dostupnosti PHM by bylo možné potřebné tratě obnovit možná (za změny bezpečnostních postupů) v řádu týdnů; jen naprostý pitomec může tvrdit, že situace, kdy by bylo velice žádoucí i lokální tratě rychle obnovit, v příštích letech určitě nenastane)
zbavujeme se v budoucnu prakticky nenahraditelné dopravní páteře naprosto zbytečně a prakticky za nulovou hodnotu i nulový společenský zisk
M29a84r60t54i65n 57H31r66o66u22d75n77ý
S tím se počítá, nemějte obavy. Pokud by státu teklo do bot (např. válka), tak může rekvírovat prakticky bez omezení. I soukromé majetky.
P78e75t27r 54M96a54l15ý
Z Dolního Bousova do Kopidlna už několik let funguje o prázdinách víkendový provoz - "S lokálkou kolem Humprechtu". Sice asi není tolik známý jako třeba na Šveskové (či jiné) dráze, ale občas se v něm vyskytla i vozidla nového vlastníka dráhy.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...