- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oktávka takřka na úrovni Pašíka, Polo téměř na dvojnásobku čísel Fabie.
až šéfové z VW dovolí dát designérům nové Fabie opravdu hezký vizuál (i když nová Fabka je o dost hezčí než ta předchozí verze), tak se může Fabia Polu dost přiblížit...
Jaký má smysl porovnávat auta z jiných tříd?
Celkem překvapení, jak je Škodovka v Evropě na tu mohutnou mediální masáž někde na konci a drtí ji i Clio s Fiestou a dokonce Fabia je na tom i hůře v prodejích než Pand
Golf vládne ale na obrázku je Octavia.
Octavia 1,4 a 1,8 tsi jsou dobrý motory.... první kompromis na spotřebu, co neurazí, druhý takový k požitku...
kamarád se teď 1,4 zbavil,prý to bylo nejlínější auto co kdy vlastnil,3 měsíce to vydržel
VW k pochopení, Škodovka paráda. Nechápu toho quashqaie jak ten se tam dostal.
Ta tabulka mi spíše ukazuje, jak lidem v Evropě chybí peníze na dražší auta.
Popravde neznam asi zadny vyznamny trh na svete, kde by premiove znacky/popr. nejdrazsi modely standardnich znacek tvorily vetsinu prodeju...
Skoda...das auto... jsem myslel, že je auto Škoda v německých rukách (WV), nebo se mýlím ???
je. A co má být ?
Existuje jako samostatná značka, tak kde je problém
Neměl by dát autor odkaz na zdroj? Rád bych si to prohlédl kompletní a třeba i s pořadím, abych nemusel počítat řádky.
Se omlouvám, ono to tam je ve skrytém odkazu.
Správně by mělo být napsáno navzdory mediím - ty se dlouhé měsíce snaží kauzu přenést i do Evropy, kde jinak fakticky neexistuje.
V Evropě za chvíli zbydou jen evropský značky. Japonci se za několik let budou pakovat...