Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA se vrací k Boeingu, půjčí si letadlo ze Slovenska

Do flotily Českých aerolinií se vracejí alespoň na letní sezónu boeingy. Kvůli očekávané zvýšené poptávce si firma pronajme devatenáct let staré letadlo od slovenského dopravce Go2Sky. S úplně stejným Boeingem 737-400 firma dříve létala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M23i57c69h37a96l 25B66e93n32e62š 6379718432696

Asi někdo chytrý srovnával jen cenu pronájmu a nevšimnul si, co znamená naprosto zbytečně si dát jiný typ letadla do flotily. Zřejmě nový trend v letecké přepravě, který žádná jiná aerolinka nepochytila, bo ty jdou přesně opačně. Navrhuji tedy prodat nějaké ATR a půjčit si místo něj nějaký DASH, nebo ještě lépe, dát tam místo vrtulových třeba menší Embraer, ať je to úplně všechno promixované...

+1/0
2.2.2016 22:27

R97o97m18a20n 69K59r50a45t13o96c80h58v38í17l 6666167506124

To nebude trvalý návrat.

0/0
2.2.2016 12:46

M97a65r19t17i31n 29C93e73r63v88e25n78y 2433328336348

Vtipna je ta posledni veta :-) Oni je nemohli prodavat, kdyz je nevlastnili :-) Ostatne vetsina letadel nepatri danym leteckym spolecnostem, ale nejake leasingovce.

0/0
2.2.2016 12:08

J35a95n 42H65á12l35a 8255775540727

Tady je krásně vidět, že političtí trafikanti jsou schopní položit sebesilnější a kvalitnější společnost.

0/0
2.2.2016 12:06

J55o47s85e59f 37R25i21c34h73t77e60r 9906765877263

Problém ČSA je, že už se dostaly za hranu důvěryhodnosti.

Mají 8 proudových letadel, spoustu jejich linek lítají stroje v barvách TVS, něco lepí touhle mašinou ze slovenska, některý linky jako Paříž v nouzi lítají vrtulákem, neustále otevírají a ruší nějaký linky, neustále prodávají majetek, neustále se kouzlí s vlastnickou strukturou, teď kus vlastní stát, kus korejci, kus TVS, kus číňani skrz TVS, atd. atd.

Prostě s ČSA už fakt může letět jen nadšenec, nějakej podivnej pseudovlastenec, nebo někdo kdo opravdu nemá jinou možnost.

+16/−1
2.2.2016 9:43

L95a94d60i30s33l62a58v 35A14n80d70r73l84e 8106711496409

Kdyby státní exekutoři neprodali ty dva Boeingy co ukradli Fischerovi tak si nemusí půjčovat pekáč ze Slovenska.

+2/−2
2.2.2016 8:45

P61e57t73r 56N86o14v61o98t66n18ý 9571559730435

Chtělo by to nějakého krizového managera, vzpomněl jsem si treba na Jardu Tvrdika.

+12/0
2.2.2016 8:01

L28u54k49á15š 39H64o56f30m19a96n 1213814772656

loni poprvé vykázali zisk, tak je chcete zase podrazit na dalších 20 let...ať zůstane ve slavii.

+4/0
2.2.2016 8:06

P51e36t34r 11J37u29r38č28e23k 4699184900

Zisk, který si vylepšili prodejem toho zbytky majetku, co jim zbyl. Teď už nemají co prodávat, očekávám cestu ke dnu, zvláště se současným managementem.

+3/0
2.2.2016 10:09
Foto

T97o31m65á53š 11D79v39o46ř51á29k 7445936427841

Jo. Za Luftjardou byly opravdu výsledky:-)

0/0
2.2.2016 8:35

F83r41a47n76t44i15š36e95k 56M40ü83l55l28e54r 2153102409788

https://youtu.be/1YSGzRriYR8

0/0
2.2.2016 7:44

J96a48r65o35s63l65a94v 41M51a40r23e32k 3900402682518

Čsa by mělo skončit, s horší leteckou společností jsem nikdy neletěl.

+2/−11
2.2.2016 7:37

L45u95k79á46š 34H13o64f12m73a35n 1693544602846

A s čím prosím vás létáte? Pokud létáte jen s Emirates nebo Quantasem, tak OK.

Ale na poskakování po Evropě jsou ČSA (což je jejich business) jsou v pohodě. Lety do Ruska jsou s ČSA zcela na úrovni konkurence (Aeroflot), co si pamatuju, tak kam se na ně hrabou třeba Finnair nebo LOT.

+3/−5
2.2.2016 8:05

M41i51c88h65a96l 93M28i57l77l81e80r 9126632949812

ne Quantas, ale QANTAS = zkratka z Queensland And Northern Territory Aerial Services

0/0
2.2.2016 8:44

L34u48k52á86š 75H18o18f29m92a54n 1923824632616

díky za upozornění, zapíšu si. to je možná tím, že létám s ČSA, a ne s Qantasem.

+1/−1
2.2.2016 8:49

M37i94c50h79a65l 98M71i43l35l42e73r 9326862289962

;-)

0/0
2.2.2016 9:21

O68n30d48ř86e26j 67Z83d75e32r31a94d20i13č20k64a 6954495863408

No tak to jste asi pět let neletěl. V pohodě v porovnání s konkurencí rozhodně nejsou - platba za občerstvení, odbavený kufr, sedadlo.. Lepší než LOT? Že by bylo pohodlnější letět do Varšavy ATR než Embraerem..? No proti gustu.. Nevím.. Navíc v současné době změny / rušení linek na prakticky denním pořádku, ne, ne. ČSA ne.

+4/0
2.2.2016 9:06

P31e96t95r 19J90u22r20č22e53k 4319894320

Bývávalo, speciálně to srovnání s Aeroflotem. Proti němu ČSA značně upadly. Jak jinak si vysvětlit ten propastný rozdíl na lince PRG-SVO, kdy ČSA létají poloprázdným A319 a AFL natřískaným A321. Dříve to bylo obráceně.

+2/0
2.2.2016 10:07

J37a31r53o24s42l23a50v 78M81a94r88e75k 3500472242398

Emirates, Qatar airwas, Turkish, Royal Jordanien, zkrachovalý Malev, Vietnam airlines, Air France. Korean Air, Air Asia.

0/0
2.2.2016 10:51

M62i66c90h78a20l 35M10i51l71l20e56r 9736162549402

my s nimi leteli v 2001 do Italie. Zadny problem, zadne stiznosti.

Nevim jak se zmenili od te doby, protoze jsem s nimi od te doby neletel.

Jakozto navstevnik ze zamori letam v poslednich letech prevazne Qantasem a Emirates ;-) ( vedle toho British Airways, Air New Zealand a dalsi).

0/0
2.2.2016 8:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.