Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA se vrací k Boeingu, půjčí si letadlo ze Slovenska

Do flotily Českých aerolinií se vracejí alespoň na letní sezónu boeingy. Kvůli očekávané zvýšené poptávce si firma pronajme devatenáct let staré letadlo od slovenského dopravce Go2Sky. S úplně stejným Boeingem 737-400 firma dříve létala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M10i97c49h52a38l 47B61e22n42e31š 6459738452686

Asi někdo chytrý srovnával jen cenu pronájmu a nevšimnul si, co znamená naprosto zbytečně si dát jiný typ letadla do flotily. Zřejmě nový trend v letecké přepravě, který žádná jiná aerolinka nepochytila, bo ty jdou přesně opačně. Navrhuji tedy prodat nějaké ATR a půjčit si místo něj nějaký DASH, nebo ještě lépe, dát tam místo vrtulových třeba menší Embraer, ať je to úplně všechno promixované...

+1/0
2.2.2016 22:27

R95o81m63a44n 27K78r70a11t85o46c73h96v62í15l 6606327226624

To nebude trvalý návrat.

0/0
2.2.2016 12:46

M45a37r27t71i63n 90C25e30r36v72e60n44y 2933268886728

Vtipna je ta posledni veta :-) Oni je nemohli prodavat, kdyz je nevlastnili :-) Ostatne vetsina letadel nepatri danym leteckym spolecnostem, ale nejake leasingovce.

0/0
2.2.2016 12:08

J26a54n 33H45á54l77a 8555395950637

Tady je krásně vidět, že političtí trafikanti jsou schopní položit sebesilnější a kvalitnější společnost.

0/0
2.2.2016 12:06

J16o64s49e98f 16R81i98c33h21t98e40r 9776195107523

Problém ČSA je, že už se dostaly za hranu důvěryhodnosti.

Mají 8 proudových letadel, spoustu jejich linek lítají stroje v barvách TVS, něco lepí touhle mašinou ze slovenska, některý linky jako Paříž v nouzi lítají vrtulákem, neustále otevírají a ruší nějaký linky, neustále prodávají majetek, neustále se kouzlí s vlastnickou strukturou, teď kus vlastní stát, kus korejci, kus TVS, kus číňani skrz TVS, atd. atd.

Prostě s ČSA už fakt může letět jen nadšenec, nějakej podivnej pseudovlastenec, nebo někdo kdo opravdu nemá jinou možnost.

+16/−1
2.2.2016 9:43

L12a57d43i38s34l11a78v 80A72n42d44r76l88e 8276891596709

Kdyby státní exekutoři neprodali ty dva Boeingy co ukradli Fischerovi tak si nemusí půjčovat pekáč ze Slovenska.

+2/−2
2.2.2016 8:45

P41e66t36r 18N65o85v73o54t62n93ý 9921779720845

Chtělo by to nějakého krizového managera, vzpomněl jsem si treba na Jardu Tvrdika.

+12/0
2.2.2016 8:01

L75u24k45á12š 75H97o94f67m39a15n 1843684352736

loni poprvé vykázali zisk, tak je chcete zase podrazit na dalších 20 let...ať zůstane ve slavii.

+4/0
2.2.2016 8:06

P46e32t44r 93J19u79r17č76e42k 4269924910

Zisk, který si vylepšili prodejem toho zbytky majetku, co jim zbyl. Teď už nemají co prodávat, očekávám cestu ke dnu, zvláště se současným managementem.

+3/0
2.2.2016 10:09
Foto

T56o63m78á47š 84D87v93o68ř58á10k 7735806877831

Jo. Za Luftjardou byly opravdu výsledky:-)

0/0
2.2.2016 8:35

F71r45a97n95t13i79š27e47k 80M25ü71l58l83e63r 2143682469128

https://youtu.be/1YSGzRriYR8

0/0
2.2.2016 7:44

J84a81r16o48s14l59a66v 10M80a41r14e87k 3310692222318

Čsa by mělo skončit, s horší leteckou společností jsem nikdy neletěl.

+2/−11
2.2.2016 7:37

L95u44k40á43š 29H88o21f39m26a97n 1323234382206

A s čím prosím vás létáte? Pokud létáte jen s Emirates nebo Quantasem, tak OK.

Ale na poskakování po Evropě jsou ČSA (což je jejich business) jsou v pohodě. Lety do Ruska jsou s ČSA zcela na úrovni konkurence (Aeroflot), co si pamatuju, tak kam se na ně hrabou třeba Finnair nebo LOT.

+3/−5
2.2.2016 8:05

M15i53c41h37a78l 12M11i65l96l93e45r 9466792459162

ne Quantas, ale QANTAS = zkratka z Queensland And Northern Territory Aerial Services

0/0
2.2.2016 8:44

L75u37k49á87š 70H41o18f33m15a67n 1643914932186

díky za upozornění, zapíšu si. to je možná tím, že létám s ČSA, a ne s Qantasem.

+1/−1
2.2.2016 8:49

M86i61c44h85a51l 30M98i43l89l41e43r 9286932779422

;-)

0/0
2.2.2016 9:21

O48n82d52ř41e93j 20Z31d93e73r50a49d72i45č17k31a 6204475183718

No tak to jste asi pět let neletěl. V pohodě v porovnání s konkurencí rozhodně nejsou - platba za občerstvení, odbavený kufr, sedadlo.. Lepší než LOT? Že by bylo pohodlnější letět do Varšavy ATR než Embraerem..? No proti gustu.. Nevím.. Navíc v současné době změny / rušení linek na prakticky denním pořádku, ne, ne. ČSA ne.

+4/0
2.2.2016 9:06

P88e17t83r 12J93u92r85č76e92k 4589554370

Bývávalo, speciálně to srovnání s Aeroflotem. Proti němu ČSA značně upadly. Jak jinak si vysvětlit ten propastný rozdíl na lince PRG-SVO, kdy ČSA létají poloprázdným A319 a AFL natřískaným A321. Dříve to bylo obráceně.

+2/0
2.2.2016 10:07

J23a23r54o72s28l80a49v 62M24a76r39e49k 3220112792368

Emirates, Qatar airwas, Turkish, Royal Jordanien, zkrachovalý Malev, Vietnam airlines, Air France. Korean Air, Air Asia.

0/0
2.2.2016 10:51

M97i81c20h32a80l 85M16i53l41l98e50r 9476102339542

my s nimi leteli v 2001 do Italie. Zadny problem, zadne stiznosti.

Nevim jak se zmenili od te doby, protoze jsem s nimi od te doby neletel.

Jakozto navstevnik ze zamori letam v poslednich letech prevazne Qantasem a Emirates ;-) ( vedle toho British Airways, Air New Zealand a dalsi).

0/0
2.2.2016 8:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.