Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA se vrací k Boeingu, půjčí si letadlo ze Slovenska

Do flotily Českých aerolinií se vracejí alespoň na letní sezónu boeingy. Kvůli očekávané zvýšené poptávce si firma pronajme devatenáct let staré letadlo od slovenského dopravce Go2Sky. S úplně stejným Boeingem 737-400 firma dříve létala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95i37c21h28a47l 32B95e83n49e68š 6229718762596

Asi někdo chytrý srovnával jen cenu pronájmu a nevšimnul si, co znamená naprosto zbytečně si dát jiný typ letadla do flotily. Zřejmě nový trend v letecké přepravě, který žádná jiná aerolinka nepochytila, bo ty jdou přesně opačně. Navrhuji tedy prodat nějaké ATR a půjčit si místo něj nějaký DASH, nebo ještě lépe, dát tam místo vrtulových třeba menší Embraer, ať je to úplně všechno promixované...

+1/0
2.2.2016 22:27

R65o14m20a79n 41K54r95a24t53o74c81h46v56í41l 6146417576884

To nebude trvalý návrat.

0/0
2.2.2016 12:46

M90a36r20t50i23n 84C31e95r87v10e18n13y 2843988416708

Vtipna je ta posledni veta :-) Oni je nemohli prodavat, kdyz je nevlastnili :-) Ostatne vetsina letadel nepatri danym leteckym spolecnostem, ale nejake leasingovce.

0/0
2.2.2016 12:08

J90a89n 10H31á76l13a 8265815830457

Tady je krásně vidět, že političtí trafikanti jsou schopní položit sebesilnější a kvalitnější společnost.

0/0
2.2.2016 12:06

J45o10s74e63f 78R17i21c32h79t49e48r 9246895347573

Problém ČSA je, že už se dostaly za hranu důvěryhodnosti.

Mají 8 proudových letadel, spoustu jejich linek lítají stroje v barvách TVS, něco lepí touhle mašinou ze slovenska, některý linky jako Paříž v nouzi lítají vrtulákem, neustále otevírají a ruší nějaký linky, neustále prodávají majetek, neustále se kouzlí s vlastnickou strukturou, teď kus vlastní stát, kus korejci, kus TVS, kus číňani skrz TVS, atd. atd.

Prostě s ČSA už fakt může letět jen nadšenec, nějakej podivnej pseudovlastenec, nebo někdo kdo opravdu nemá jinou možnost.

+16/−1
2.2.2016 9:43

L44a65d95i15s50l89a81v 15A85n50d23r41l35e 8226871196389

Kdyby státní exekutoři neprodali ty dva Boeingy co ukradli Fischerovi tak si nemusí půjčovat pekáč ze Slovenska.

+2/−2
2.2.2016 8:45

P65e77t48r 30N31o33v30o10t90n61ý 9291919310755

Chtělo by to nějakého krizového managera, vzpomněl jsem si treba na Jardu Tvrdika.

+12/0
2.2.2016 8:01

L10u74k72á42š 46H30o75f43m55a62n 1943884232646

loni poprvé vykázali zisk, tak je chcete zase podrazit na dalších 20 let...ať zůstane ve slavii.

+4/0
2.2.2016 8:06

P75e84t20r 91J39u20r57č22e85k 4379234420

Zisk, který si vylepšili prodejem toho zbytky majetku, co jim zbyl. Teď už nemají co prodávat, očekávám cestu ke dnu, zvláště se současným managementem.

+3/0
2.2.2016 10:09
Foto

T74o15m58á37š 62D22v63o74ř23á65k 7625786517881

Jo. Za Luftjardou byly opravdu výsledky:-)

0/0
2.2.2016 8:35

F61r32a31n84t34i41š20e65k 33M16ü51l37l61e21r 2273872889458

https://youtu.be/1YSGzRriYR8

0/0
2.2.2016 7:44

J29a13r54o70s83l28a10v 81M34a47r51e19k 3320412502498

Čsa by mělo skončit, s horší leteckou společností jsem nikdy neletěl.

+2/−11
2.2.2016 7:37

L57u35k89á10š 12H80o32f19m80a52n 1853354602526

A s čím prosím vás létáte? Pokud létáte jen s Emirates nebo Quantasem, tak OK.

Ale na poskakování po Evropě jsou ČSA (což je jejich business) jsou v pohodě. Lety do Ruska jsou s ČSA zcela na úrovni konkurence (Aeroflot), co si pamatuju, tak kam se na ně hrabou třeba Finnair nebo LOT.

+3/−5
2.2.2016 8:05

M57i34c76h26a59l 47M43i90l48l13e84r 9516162719232

ne Quantas, ale QANTAS = zkratka z Queensland And Northern Territory Aerial Services

0/0
2.2.2016 8:44

L23u82k20á85š 21H62o91f96m88a43n 1473804452896

díky za upozornění, zapíšu si. to je možná tím, že létám s ČSA, a ne s Qantasem.

+1/−1
2.2.2016 8:49

M41i41c73h31a81l 89M26i42l16l80e12r 9166662869862

;-)

0/0
2.2.2016 9:21

O24n59d74ř59e94j 66Z68d75e48r48a88d65i37č87k82a 6214665973118

No tak to jste asi pět let neletěl. V pohodě v porovnání s konkurencí rozhodně nejsou - platba za občerstvení, odbavený kufr, sedadlo.. Lepší než LOT? Že by bylo pohodlnější letět do Varšavy ATR než Embraerem..? No proti gustu.. Nevím.. Navíc v současné době změny / rušení linek na prakticky denním pořádku, ne, ne. ČSA ne.

+4/0
2.2.2016 9:06

P16e70t21r 30J34u81r96č80e76k 4389834150

Bývávalo, speciálně to srovnání s Aeroflotem. Proti němu ČSA značně upadly. Jak jinak si vysvětlit ten propastný rozdíl na lince PRG-SVO, kdy ČSA létají poloprázdným A319 a AFL natřískaným A321. Dříve to bylo obráceně.

+2/0
2.2.2016 10:07

J95a14r20o73s82l72a30v 49M32a71r65e35k 3810912342888

Emirates, Qatar airwas, Turkish, Royal Jordanien, zkrachovalý Malev, Vietnam airlines, Air France. Korean Air, Air Asia.

0/0
2.2.2016 10:51

M53i32c69h45a17l 65M79i25l13l38e50r 9776972859912

my s nimi leteli v 2001 do Italie. Zadny problem, zadne stiznosti.

Nevim jak se zmenili od te doby, protoze jsem s nimi od te doby neletel.

Jakozto navstevnik ze zamori letam v poslednich letech prevazne Qantasem a Emirates ;-) ( vedle toho British Airways, Air New Zealand a dalsi).

0/0
2.2.2016 8:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.