- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi někdo chytrý srovnával jen cenu pronájmu a nevšimnul si, co znamená naprosto zbytečně si dát jiný typ letadla do flotily. Zřejmě nový trend v letecké přepravě, který žádná jiná aerolinka nepochytila, bo ty jdou přesně opačně. Navrhuji tedy prodat nějaké ATR a půjčit si místo něj nějaký DASH, nebo ještě lépe, dát tam místo vrtulových třeba menší Embraer, ať je to úplně všechno promixované...
Vtipna je ta posledni veta :-) Oni je nemohli prodavat, kdyz je nevlastnili :-) Ostatne vetsina letadel nepatri danym leteckym spolecnostem, ale nejake leasingovce.
Tady je krásně vidět, že političtí trafikanti jsou schopní položit sebesilnější a kvalitnější společnost.
Problém ČSA je, že už se dostaly za hranu důvěryhodnosti.
Mají 8 proudových letadel, spoustu jejich linek lítají stroje v barvách TVS, něco lepí touhle mašinou ze slovenska, některý linky jako Paříž v nouzi lítají vrtulákem, neustále otevírají a ruší nějaký linky, neustále prodávají majetek, neustále se kouzlí s vlastnickou strukturou, teď kus vlastní stát, kus korejci, kus TVS, kus číňani skrz TVS, atd. atd.
Prostě s ČSA už fakt může letět jen nadšenec, nějakej podivnej pseudovlastenec, nebo někdo kdo opravdu nemá jinou možnost.
Kdyby státní exekutoři neprodali ty dva Boeingy co ukradli Fischerovi tak si nemusí půjčovat pekáč ze Slovenska.
Chtělo by to nějakého krizového managera, vzpomněl jsem si treba na Jardu Tvrdika.
loni poprvé vykázali zisk, tak je chcete zase podrazit na dalších 20 let...ať zůstane ve slavii.
Čsa by mělo skončit, s horší leteckou společností jsem nikdy neletěl.
A s čím prosím vás létáte? Pokud létáte jen s Emirates nebo Quantasem, tak OK.
Ale na poskakování po Evropě jsou ČSA (což je jejich business) jsou v pohodě. Lety do Ruska jsou s ČSA zcela na úrovni konkurence (Aeroflot), co si pamatuju, tak kam se na ně hrabou třeba Finnair nebo LOT.