Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Investor Havrlant kupuje největšího prodejce dovolených Invia

Největší on-line prodejce dovolených v Česku Invia.cz míří z polských do českých rukou. Novým majitelem bude investor do internetových projektů Jakub Havrlant, který dokončuje i nákup obchodů Mall a Heureka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T96o33m49á81š 63N17o12v91á91k 9519885274

Kdo si koupí za 2 miliardy firmu, která sice protočí hodně peněz,ale ziskovost je mrzká, 80 milionů před odpisy a zdaněním??? ;-D

+2/−4
2.2.2016 18:11

N17i25c78o63l43a72s 39N34i68e47m33c67z75y85k 1824516763661

Co takhle optimalizace zisku, reinvestice, nákup movitého/nemovitého majetku? Co Vy víte, třeba koupili pozemky a areál za 250M. Tak až o tom budete něco vědět, tak zase přijďte... 8-o

+4/−2
2.2.2016 18:39

T96o43m83á86š 73N34o60v26á39k 9499965864

;-D;-D;-D tak jsem přišel :-))) odměna je mezi 10-12%, na letenkách míň, od některých CK víc...takže máte ročně tak cca 240mil. Kč...z toho platíte přes léto 200 brigádníků, něco celoroční zaměstnanci, něco IT, něco reklama na netu, v TV apod. takže asi tak :-))) takže si stále trvám na svém...a zase přijdu :-D

0/0
17.2.2016 14:31

V71l20a42s28t28i71m72i83l 18S50v43o58b43o59d98a 7803168775344

Ano, také jsem se díval :-). Zelenej nesmysl je na tom mnohem líp.

+1/0
2.2.2016 20:26

M59a24r35t53i54n 43H30o51l53c13a26t 7435881368809

Rockaway vyhodil penize za dalsi projekt ktery dlouhodobe proti zahranicnim hracum nemel sanci. Majitele bouchaji sampanske a jsou radi ze se firmy zbavili. Problem Havrlanta je i to ze neumi ridit lidi. Pracovni moralka v koupenych firmach prudce upada. Za rok-dva bude mit Havrlant velky problem vysvetlovat Kretinskemu, kam se podeli investovane penize !

+2/0
2.2.2016 17:29

K74o22n35r57a66d 21S78l92a58d56e98k 3347528239342

Tak s mallem jsem zatím neměl problém a nakupuju tam furt.

+2/0
2.2.2016 16:47

J78a20n 61J25o46r71d46a65n 5861837979

A alza.cz je nejvetsi jo??

Proboha, kdo tam nakupuje!? Nejdrazsi obchod siroko daleko.

+2/−3
2.2.2016 16:14

M29a28r80t90i16n 54U32l61e83h86l55a 4581204238

Majitele upadajicich internetovych projektu mohou byt stastni, ze se nasel nejaky Havrlant ktery si tady spolecne s Kretinskym honi ego a vyhazuje penize za strategicky mrtve projekty :-/ Davam tomuto nezkusenemu klucinovi 2 roky a bude z nej zkrachovaly byvaly miliardar ...

+2/−5
2.2.2016 15:02

P80a30v76e96l 55K19u76l37a 7298335158808

Tak mu zbydou miliony, no, kolik máte vy, zkušenej :-\?

+2/−2
2.2.2016 15:55

R73o88s19t37i56s47l72a68v 90C59a22h66a 8495541110902

klucinovi? Vite kolik mu je?

+1/0
2.2.2016 16:50

J39a47n 33K61o51t12l65í50n 9699684415747

Nezkušený klučina R^;-D;-D vy jste vážně komik. Byl jste někdy na jeho přednášce? Koukal jste se někdy na jeho historii a co už byl schopen vytvořit?

0/0
2.2.2016 19:06

P30e90t98r 56H84r35a79b42á51k 6550407172840

Na stránkách Mallu měli uvedeno, že zboží mají v 5 kusech. Objednám a za dva dny mi přijde informace, že se zboží expeduje, pak další den informace, že se to zase vrácí, další den opětovná expedice, další den, že opět problém. Takhle mi pak 8.den přišlo sdělení, naprosto šokující, že zboží na skladě není. Kouknu na stránky a tam, že zboží je. Tak jim volám a tam mi řeknou, že tohle zboží nemají už dva měsíce - uniformní reakce slečny. tak jí sdělim, že v tom mají asi nějaký bordel, pač tohle a tohle (viz výše) a ona že mi tedy holt pošlou peníze a já na ní (pač jsem objednával dvě věci), zda mi pšolou aspoň tu jednu věc. Tak tedy ano, pošlou a já na ní, že chci slevu, pač mi tímto jednáním způsobili újmu. Ona, že ne. Tak já na ní, že pošlu na Mall dopis a napíšu jim všude kritické reference a ona pak, že to musí prodiskutovat. Za 10 minut telefon zpět - sleva 20 procent na mé druhé věci jako omluva. Řeknu si OK. Ovšem tím to nekončí. Po týdnu nemám peníze na účtu a tak volám na Mall a tam mi nejprve poví, že vrací peníze hned. Tak jí povím realitu a ona zjistí, že se moje věc omylem stornovala (2,5 tis.) a tak jí prosím o vyřízení. Týden nic a po týdnu zjistím, že storno vzniklo znovu. Tak m,i slečna slíbila, že už to tedy předá ted na učetní a že to bude trvat max. týden a peníze budou určitě na mém účtu. Ani za 14 dní njesou, takže celý měsíc nic. Takže posílám oficiální dopis do Mallu a píšu jim, že celou anabázi předám klidně do televize. A ejhle. Za tři dny mám peníze na účtu. Mall je možná firma, co nabíží skvělé služby, ale uvnitř to zas tak skvěle neběží. Ovšem pokud jste ochotni přitlačit, dosáhnete svého. Kromě peněz mi přišel i voucher na 30 procent na další nákup na Mallu.:-)

+9/−2
2.2.2016 14:14

R50a31d30e18k 19T56o10m17š84ů 3975803982531

;-D Já tomu nerozumím, mám velmi podobnou zkušenost cca 2 měsíce starou (tedy až na ten voucher). Měsíc sem z nich páčil peníze za nedodané zboží. Hodiny volal na přetíženou linku. Až když už jsem začal vyhrožovat soudy apod., tak se ledy hnuly. Jinak se furt slibovalo a skutek utek.

+1/0
2.2.2016 14:23

P39e71t33r 68H67r86a15b97á48k 6980607642800

Asi jste jim nenapsal do dopisu to, co já a neměl takové argumenty jak já, jinak si nedokážu vysvětlit, proč to máte horší než já:). Je zajímavé, že tohle byla má první zkušenost s Mallem a bohužel hned podivná. Jinak máte pravdu, slibovat oni umějí asi nejlíp ze všech e-shopů (tedy z těch, co jsem poznal):).

0/0
2.2.2016 14:32

R24a74d67e48k 82T17o26m76š10ů 3795443422591

No hlavně to byla zoufalost, na e-mail odpověděli po týdnu (dle mého nestíhali), na placené lince jsem čekal hodinu, než jsem se dostal na řadu a pak slyšel jen plané sliby. Takže, co pak dělat? Jet tam osobně? Napsat panu majiteli, aby se o svůj obchod staral? Z diskuze na Heurece jsem navíc pochopil, že zdaleka nejsem sám, kdo svoje zboží nedostal, jak měl, což se samozřejmě může stát, ale ta unikátní neschopnost řešit vzniklý problém, mě dost vytáčela. Někteří lidé i dnes čekají týdny na svoje peníze http://obchody.heureka.cz/mall-cz/diskuse/ Jestli nebyli schopni vyřešit za 3 měsíce problémy se stěhováním, tak holt mají smůlu. Nemíním trávit čas handrkováním po e-mailech a telefonech.

0/0
2.2.2016 14:42

P21e41t66r 44H92r27a57b41á95k 6180197822870

Tak to jsem asi měl při jednání zřejmě štěstí. I tak to trvalo měsíc a půl, což jsem ještě nikde jinde nezažil a to e-shopy využívám takřka na vše vyjma jídla. Je to tak velký podnik, že už nějaké chyby moc neřeší, pač ví, že lidi tam stejně nakupovat stále budou. Já se kdysi naučil formou tlaku jednat s Eurotelem, ted už O2 a od té doby jednám takhle s každou takovou firmou. Oni se negativních reklam bojí. Dokud jim jen píšete maily a telefonujete, tak jste pro ně nic. Zaslaný dopis s výhružkou televize a obchodní inspekce jim však otevřel oči. O tohle už oni nestáli. Slevu jsem si samozřejmě vybral. Jinak do jejich vedení bych se ani dostat nechtěl, pač tam musí být ještě větší bordel, než dole.

+1/0
2.2.2016 14:54

R52a11d85e12k 31T69o52m37š42ů 3355483452251

Jo tak na ČOI a média samozřejmě v posledním mém e-mailu taky došlo a nakonec pak i peníze hned přišly. No holt taky zkušenost, ale příště už jsem bral zboží jinde a totéž doporučuji i svým známým.

0/0
2.2.2016 15:05

M73a82r75t38i91n 87S35t17a75n73ě41k 3138160433176

Ono ma takove problemy vice firem. Z osobni zkusenosti take Alza nebo i Fotolab :-D z e-shopu ale zasadne nakupuji na dobirku, coz se mi uz mnohokrat vyplatilo. Kdyz privezli zbozi jiny den, tak jsem ho proste neprevzal.

0/0
2.2.2016 16:28

E49v27a 65D58r65o93z63d24o89v96á 7579737895325

Mall je cca dva roky úplně mimo.

Bohužel s tím začíná i Alza. Od října čekám na peníze za vrácené zboží.

0/0
2.2.2016 16:34

P77e16t27r 98G76r52e73s64l 7663266306563

Na Alze nakupuji pravidelně, zboží přesně jak napíšou, objednávky bez problémů, zboží bez problémů, vrácení a peníze do druhého dne na účtu, reklamace bez problémů. Mám už přes 100 objednávek, nikdy, ale absolutně nikdy žádný problém. Dokonce jsem vracel Mac za 90 tis. a nebyl problém... I když jsou někdy o pár procent dražší, ten servis a garance se vyplatí... PS: Nejsem z Alzy a ani pro ně nedělám! :-P

0/0
2.2.2016 18:35

J80a76n 37K54o98t25l36í44n 9879244685897

Věřím tomu, také pro ně nedělám a nemám důvod jim nadržovat - sám jsem přes ně nakoupil za ta léta za cca 200 000. Nikdy nebyl problém.

0/0
2.2.2016 19:07

J79o31s20e68f 85Z41d43r24á45h84a96l 2670230131398

A ten voucher ma byt jako pozitivni vec nebo snad nejaka forma kompenzace!? Prece logicky-kdyz jsem nespokojeny tak nepujdu nakupovat do stejneho obchodu jen protoze tam mam ted slevu! Na takovy laciny trik kdy dostanu jako neco "levneji" se snad skaklo naposled v 90kach. Ale nekteri spoluovcane se nechaji opit rohlikem. Tim nemyslim konkretne Vas.

0/0
2.2.2016 16:37

M89i42c83h60a49l 37K18o23z86a85k 7444972421470

Za posledních pět let jsem vybavil svou domácnost spotřebiči u mall.cz, bohužel nástupem nového majitele šla spolehlivost dodání zboží a ceny zboží do kopru, naštěstí se objevila náhrada a nemyslel jsem si, že by mohl existovat lepší servis, například telefonické potvrzení o dostupnosti objednaného zboží a předání dopravci v něděli mě vážně dostalo. Invia měla u mě pověst spolehlivé a solidní firmy, tak snad se objeví opět nějaká spolehlivá náhrada po převzetí Invie "investory".

+4/0
2.2.2016 14:03

P54a43v63e47l 37K28u55l42a 7158785358818

a ta náhrada?

0/0
2.2.2016 14:13

T16o21m94á78š 69N40o94v84á45k 9119135634

podívat se na web invia, vpravo je uveden pořadatel zájezdu a objednat přímo u něj? ;-D;-D;-D

0/0
2.2.2016 14:30

P28a61v71e17l 32K81u50l42a 7118755898508

Já myslel náhradu za Mall

0/0
2.2.2016 15:56

M43i30c85h84a83l 56K37o15z34a67k 7314952271180

obchody24

0/0
2.2.2016 16:03

J26a14n 12H56o11r52a39k 4983289743

to už ani nemůže utratit ;-D

0/0
2.2.2016 14:01

E56r47i20k 33S37v91o80b39o30d54a 1453498544208

Mall.cz mame celkem radi. Ale vzdy pred Vanoci totalne nezvladali terminy dodani. Letos to uz nezvladali cca od zari. Opakovane velmi hrube nedodrzeni terminu dodani. Nekdy i tydny. Ty terminy dodani jsou u Mall.cz zcela neduveryhodne. Bes.

+2/0
2.2.2016 13:56

E11r87i73k 96S39v60o40b74o89d24a 1643468404538

Pardon vloni samozrejme, mluvim o roce 2015.

0/0
2.2.2016 13:56

P73a47v20e44l 11K21u37l45a 7468145778428

Já mám dojem, že se stěhovali do nových prostor a nějak to nezvládli

+2/0
2.2.2016 14:15

P85e90t75r 72R71i76h59a90k 7541228788416

Ano stehovali, a ne nejak, ale nezvladli to :D

0/0
2.2.2016 18:09

Z69b67y44n81ě57k 94D67v90o60ř37á65k 3829430101470

Mall? - již nikdy!!! Horší on-line obchod jsem nezažil. 3 objednávky a ani jedna se nezrealizovala. o protahování ani nemluvě

+8/−3
2.2.2016 13:31

M42a81r65t51i69n 29P95l73a48c98h26t51a 1874861481979

Od mallu jsem nakoupil zboží během dvou let za více než 50.000.- a nikdy jsem neměl problém.....asi máte pech.

+4/−1
2.2.2016 13:38

R60a67d77e73k 42T76o55m86š50ů 3455863802581

Pech má od podzimu hodně zákazníků. Já u nich nakupoval spoustu let, ale to, co se tam děje od podzimu nemá absolutně obdoby. Na Heurece jim kvůli nezvládání objednávek začalo klesat hodnocení a nějakým zázrakem se drží na 89% zejména proto, že čirou náhodou přestali posílat e-mail na hodnocení obchodu. Doporučuji diskuzi zde http://obchody.heureka.cz/mall-cz/diskuse/, každou chvíli je tam někdo, kdo se s nimi týdny handrkuje o peníze za nedodané zboží.

Psal jsem i na APEK, protože jednání MALL.cz se pohybuje na hraně toho, co dovolují zákony, ale zřejmě udělují certifikáty jen tak a ani se neobtěžují prověřit, jak se průběžně chová obchodník. Zkrátka ani APEK neodpověděl.

0/0
2.2.2016 14:32

K35a91r38e71l 38F26a18j88t 5708182221723

APEK od nich má peníze za členství, oni za něj certifikát a to je tak všechno co obě strany zajímá ...

0/0
2.2.2016 16:25

E93v94a 81K40a53l79l13i21s38t14o24v64á 6357158656360

Při vybavování 2 domácností různými malými i velkými spotřebiči v průběhu několika let jsem cca 90% nákupů realizovala přes MALL (zbytek KASA ev. nějaké specializované e-shopy).

Ani v jednom případě se nevyskytl absolutně žádný problém.

Měli snad nějaké problémy s termíny dodávek teď nedávno při stěhování skladů, v té době jsem ale zrovna nic nekupovala. Před asi 2 měsíci a znovu před měsícem už ovšem opět ano a opět dodání do 2 dnů, bez problémů, bez reklamace.

Problémem při doručení bývá občas Česká pošta, které někdy trvá 2 dny než dopraví zboží ze svého sběrného skladu někde na nádraží přímo zákazníkovi.

0/0
2.2.2016 13:48

J77i10ř33í 42V25o24r23l16í86č79e58k 9697404193886

Nejspíš jste hodně naštvaný. Ale co to tady plácáte za nesmysly? To je jako k tématu?

0/0
2.2.2016 14:53

R59a65d11e48k 81T72o56m96š65ů 3825683292301

:-P Tak třeba si Havrlant čte diskuze a udělá si po dokončení prodeje v Mallu pořádek a vše bude fungovat jako dřív. Snad ho tedy nebude dělat tak, že na Heurece si zvedne pro Mall.cz trikem hodnocení, jako se to děje teď. Jinak jste zřejmě četl jen nadpis. K obsahu článku to zjevně patří.

0/0
2.2.2016 15:11

T76o72m45á33š 60K81ř21í70ž83e79k 6563786807756

Po změně vlastníka se rapidně zhoršily služby Mallu - pozdní dodání, bez jakéhokoliv oznámení( i 14 dní), dodání poškozeného zboží. Pravdou je , že reklamace vyřídili, ale je to ztráta času.

+5/−4
2.2.2016 13:09

L53u73k30á43š 80Š29l24e64h98o34f65e83r 1623319125679

Ono ke změně vlastníka ještě nedošlo (čeká se na schválení antimonopolního úřadu), ale to nevadí, nadávat se musí, že?

+10/0
2.2.2016 13:28

R58a56d93e91k 38P23i44c34e19k 5570972283747

;-DR^

+1/0
2.2.2016 13:40

R85a53d68e10k 96T12o33m44š49ů 3865103162221

Tak možná podružně ten nepořádek souvisí i se změnou vlastníka, starému už je to asi jedno, co se teď děje a nový na to dosud nemá vliv. Každopádně zhoršení služeb je prokazatelný fakt.

+1/0
2.2.2016 14:46

E73r20i66k 75S28v88o68b26o30d10a 1833888464398

Nevim jestli po zmene vlastnika, ale Mall.cz za posledni pulrok totalni horor. Opakovane pozdni dodani nebo nedodani vubec. Terminy dodani zcela nepravdive.

+2/0
2.2.2016 13:53

M38a95r33t32i30n 95P89e23t79ř95í82k 4652289781321

Nejsem si jist, ale tyto problémy měl mall.cz s přechodem do nového skladu... takže to patrně se změnou vlastníka (ještě) nesouvisí ;-);-D

+1/0
2.2.2016 14:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.