Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Investor Havrlant kupuje největšího prodejce dovolených Invia

Největší on-line prodejce dovolených v Česku Invia.cz míří z polských do českých rukou. Novým majitelem bude investor do internetových projektů Jakub Havrlant, který dokončuje i nákup obchodů Mall a Heureka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T39o52m37á38š 54N60o71v10á64k 9219785124

Kdo si koupí za 2 miliardy firmu, která sice protočí hodně peněz,ale ziskovost je mrzká, 80 milionů před odpisy a zdaněním??? ;-D

+2/−4
2.2.2016 18:11

N98i72c36o33l84a87s 64N91i84e76m21c27z32y67k 1234926463371

Co takhle optimalizace zisku, reinvestice, nákup movitého/nemovitého majetku? Co Vy víte, třeba koupili pozemky a areál za 250M. Tak až o tom budete něco vědět, tak zase přijďte... 8-o

+4/−2
2.2.2016 18:39

T49o73m21á37š 63N59o30v45á98k 9409615214

;-D;-D;-D tak jsem přišel :-))) odměna je mezi 10-12%, na letenkách míň, od některých CK víc...takže máte ročně tak cca 240mil. Kč...z toho platíte přes léto 200 brigádníků, něco celoroční zaměstnanci, něco IT, něco reklama na netu, v TV apod. takže asi tak :-))) takže si stále trvám na svém...a zase přijdu :-D

0/0
17.2.2016 14:31

V71l44a11s92t63i76m61i75l 97S71v11o77b82o62d41a 7193158865474

Ano, také jsem se díval :-). Zelenej nesmysl je na tom mnohem líp.

+1/0
2.2.2016 20:26

M78a63r37t71i14n 90H70o19l76c12a49t 7875331398739

Rockaway vyhodil penize za dalsi projekt ktery dlouhodobe proti zahranicnim hracum nemel sanci. Majitele bouchaji sampanske a jsou radi ze se firmy zbavili. Problem Havrlanta je i to ze neumi ridit lidi. Pracovni moralka v koupenych firmach prudce upada. Za rok-dva bude mit Havrlant velky problem vysvetlovat Kretinskemu, kam se podeli investovane penize !

+2/0
2.2.2016 17:29

K14o75n26r38a13d 46S40l69a39d77e71k 3427548109272

Tak s mallem jsem zatím neměl problém a nakupuju tam furt.

+2/0
2.2.2016 16:47

J21a39n 22J92o82r56d44a72n 5951127919

A alza.cz je nejvetsi jo??

Proboha, kdo tam nakupuje!? Nejdrazsi obchod siroko daleko.

+2/−3
2.2.2016 16:14

M66a84r72t57i82n 77U47l18e58h64l91a 4761824118

Majitele upadajicich internetovych projektu mohou byt stastni, ze se nasel nejaky Havrlant ktery si tady spolecne s Kretinskym honi ego a vyhazuje penize za strategicky mrtve projekty :-/ Davam tomuto nezkusenemu klucinovi 2 roky a bude z nej zkrachovaly byvaly miliardar ...

+2/−5
2.2.2016 15:02
Foto

P47a92v97e93l 42K57u26l18a 7588905208758

Tak mu zbydou miliony, no, kolik máte vy, zkušenej :-\?

+2/−2
2.2.2016 15:55

R40o55s26t69i13s30l35a20v 78C55a96h80a 8935921930452

klucinovi? Vite kolik mu je?

+1/0
2.2.2016 16:50

J51a61n 28K62o38t90l45í62n 9459784625547

Nezkušený klučina R^;-D;-D vy jste vážně komik. Byl jste někdy na jeho přednášce? Koukal jste se někdy na jeho historii a co už byl schopen vytvořit?

0/0
2.2.2016 19:06

P75e57t35r 81H47r16a47b91á91k 6880617712500

Na stránkách Mallu měli uvedeno, že zboží mají v 5 kusech. Objednám a za dva dny mi přijde informace, že se zboží expeduje, pak další den informace, že se to zase vrácí, další den opětovná expedice, další den, že opět problém. Takhle mi pak 8.den přišlo sdělení, naprosto šokující, že zboží na skladě není. Kouknu na stránky a tam, že zboží je. Tak jim volám a tam mi řeknou, že tohle zboží nemají už dva měsíce - uniformní reakce slečny. tak jí sdělim, že v tom mají asi nějaký bordel, pač tohle a tohle (viz výše) a ona že mi tedy holt pošlou peníze a já na ní (pač jsem objednával dvě věci), zda mi pšolou aspoň tu jednu věc. Tak tedy ano, pošlou a já na ní, že chci slevu, pač mi tímto jednáním způsobili újmu. Ona, že ne. Tak já na ní, že pošlu na Mall dopis a napíšu jim všude kritické reference a ona pak, že to musí prodiskutovat. Za 10 minut telefon zpět - sleva 20 procent na mé druhé věci jako omluva. Řeknu si OK. Ovšem tím to nekončí. Po týdnu nemám peníze na účtu a tak volám na Mall a tam mi nejprve poví, že vrací peníze hned. Tak jí povím realitu a ona zjistí, že se moje věc omylem stornovala (2,5 tis.) a tak jí prosím o vyřízení. Týden nic a po týdnu zjistím, že storno vzniklo znovu. Tak m,i slečna slíbila, že už to tedy předá ted na učetní a že to bude trvat max. týden a peníze budou určitě na mém účtu. Ani za 14 dní njesou, takže celý měsíc nic. Takže posílám oficiální dopis do Mallu a píšu jim, že celou anabázi předám klidně do televize. A ejhle. Za tři dny mám peníze na účtu. Mall je možná firma, co nabíží skvělé služby, ale uvnitř to zas tak skvěle neběží. Ovšem pokud jste ochotni přitlačit, dosáhnete svého. Kromě peněz mi přišel i voucher na 30 procent na další nákup na Mallu.:-)

+9/−2
2.2.2016 14:14

R71a32d91e95k 27T98o49m62š79ů 3665953722571

;-D Já tomu nerozumím, mám velmi podobnou zkušenost cca 2 měsíce starou (tedy až na ten voucher). Měsíc sem z nich páčil peníze za nedodané zboží. Hodiny volal na přetíženou linku. Až když už jsem začal vyhrožovat soudy apod., tak se ledy hnuly. Jinak se furt slibovalo a skutek utek.

+1/0
2.2.2016 14:23

P46e48t20r 63H33r34a66b80á44k 6300307242430

Asi jste jim nenapsal do dopisu to, co já a neměl takové argumenty jak já, jinak si nedokážu vysvětlit, proč to máte horší než já:). Je zajímavé, že tohle byla má první zkušenost s Mallem a bohužel hned podivná. Jinak máte pravdu, slibovat oni umějí asi nejlíp ze všech e-shopů (tedy z těch, co jsem poznal):).

0/0
2.2.2016 14:32

R86a54d12e53k 62T10o55m22š65ů 3685533652281

No hlavně to byla zoufalost, na e-mail odpověděli po týdnu (dle mého nestíhali), na placené lince jsem čekal hodinu, než jsem se dostal na řadu a pak slyšel jen plané sliby. Takže, co pak dělat? Jet tam osobně? Napsat panu majiteli, aby se o svůj obchod staral? Z diskuze na Heurece jsem navíc pochopil, že zdaleka nejsem sám, kdo svoje zboží nedostal, jak měl, což se samozřejmě může stát, ale ta unikátní neschopnost řešit vzniklý problém, mě dost vytáčela. Někteří lidé i dnes čekají týdny na svoje peníze http://obchody.heureka.cz/mall-cz/diskuse/ Jestli nebyli schopni vyřešit za 3 měsíce problémy se stěhováním, tak holt mají smůlu. Nemíním trávit čas handrkováním po e-mailech a telefonech.

0/0
2.2.2016 14:42

P78e23t90r 94H90r38a19b89á69k 6970807372640

Tak to jsem asi měl při jednání zřejmě štěstí. I tak to trvalo měsíc a půl, což jsem ještě nikde jinde nezažil a to e-shopy využívám takřka na vše vyjma jídla. Je to tak velký podnik, že už nějaké chyby moc neřeší, pač ví, že lidi tam stejně nakupovat stále budou. Já se kdysi naučil formou tlaku jednat s Eurotelem, ted už O2 a od té doby jednám takhle s každou takovou firmou. Oni se negativních reklam bojí. Dokud jim jen píšete maily a telefonujete, tak jste pro ně nic. Zaslaný dopis s výhružkou televize a obchodní inspekce jim však otevřel oči. O tohle už oni nestáli. Slevu jsem si samozřejmě vybral. Jinak do jejich vedení bych se ani dostat nechtěl, pač tam musí být ještě větší bordel, než dole.

+1/0
2.2.2016 14:54

R37a14d68e37k 11T70o81m83š21ů 3935593362141

Jo tak na ČOI a média samozřejmě v posledním mém e-mailu taky došlo a nakonec pak i peníze hned přišly. No holt taky zkušenost, ale příště už jsem bral zboží jinde a totéž doporučuji i svým známým.

0/0
2.2.2016 15:05

M95a26r44t79i79n 65S96t15a54n53ě88k 3488390903156

Ono ma takove problemy vice firem. Z osobni zkusenosti take Alza nebo i Fotolab :-D z e-shopu ale zasadne nakupuji na dobirku, coz se mi uz mnohokrat vyplatilo. Kdyz privezli zbozi jiny den, tak jsem ho proste neprevzal.

0/0
2.2.2016 16:28

E52v27a 55D30r25o96z72d51o52v38á 7669817835445

Mall je cca dva roky úplně mimo.

Bohužel s tím začíná i Alza. Od října čekám na peníze za vrácené zboží.

0/0
2.2.2016 16:34

P67e29t40r 68G86r42e91s54l 7883286246403

Na Alze nakupuji pravidelně, zboží přesně jak napíšou, objednávky bez problémů, zboží bez problémů, vrácení a peníze do druhého dne na účtu, reklamace bez problémů. Mám už přes 100 objednávek, nikdy, ale absolutně nikdy žádný problém. Dokonce jsem vracel Mac za 90 tis. a nebyl problém... I když jsou někdy o pár procent dražší, ten servis a garance se vyplatí... PS: Nejsem z Alzy a ani pro ně nedělám! :-P

0/0
2.2.2016 18:35

J59a81n 59K78o88t71l79í75n 9409924475397

Věřím tomu, také pro ně nedělám a nemám důvod jim nadržovat - sám jsem přes ně nakoupil za ta léta za cca 200 000. Nikdy nebyl problém.

0/0
2.2.2016 19:07

J20o16s32e73f 91Z51d22r83á22h70a86l 2330570781528

A ten voucher ma byt jako pozitivni vec nebo snad nejaka forma kompenzace!? Prece logicky-kdyz jsem nespokojeny tak nepujdu nakupovat do stejneho obchodu jen protoze tam mam ted slevu! Na takovy laciny trik kdy dostanu jako neco "levneji" se snad skaklo naposled v 90kach. Ale nekteri spoluovcane se nechaji opit rohlikem. Tim nemyslim konkretne Vas.

0/0
2.2.2016 16:37

M57i22c97h37a37l 16K84o47z89a90k 7724482941110

Za posledních pět let jsem vybavil svou domácnost spotřebiči u mall.cz, bohužel nástupem nového majitele šla spolehlivost dodání zboží a ceny zboží do kopru, naštěstí se objevila náhrada a nemyslel jsem si, že by mohl existovat lepší servis, například telefonické potvrzení o dostupnosti objednaného zboží a předání dopravci v něděli mě vážně dostalo. Invia měla u mě pověst spolehlivé a solidní firmy, tak snad se objeví opět nějaká spolehlivá náhrada po převzetí Invie "investory".

+4/0
2.2.2016 14:03
Foto

P18a13v73e81l 11K58u79l19a 7278615478158

a ta náhrada?

0/0
2.2.2016 14:13

T40o27m87á94š 36N31o19v28á31k 9629425654

podívat se na web invia, vpravo je uveden pořadatel zájezdu a objednat přímo u něj? ;-D;-D;-D

0/0
2.2.2016 14:30
Foto

P19a32v35e68l 41K82u28l13a 7278815148668

Já myslel náhradu za Mall

0/0
2.2.2016 15:56

M23i51c56h30a72l 47K93o45z89a31k 7744662581940

obchody24

0/0
2.2.2016 16:03
Foto

J64a51n 38H76o78r54a70k 4183719773

to už ani nemůže utratit ;-D

0/0
2.2.2016 14:01

E33r21i76k 44S43v43o87b57o22d30a 1813838734888

Mall.cz mame celkem radi. Ale vzdy pred Vanoci totalne nezvladali terminy dodani. Letos to uz nezvladali cca od zari. Opakovane velmi hrube nedodrzeni terminu dodani. Nekdy i tydny. Ty terminy dodani jsou u Mall.cz zcela neduveryhodne. Bes.

+2/0
2.2.2016 13:56

E55r83i68k 95S74v87o57b67o19d46a 1283768734498

Pardon vloni samozrejme, mluvim o roce 2015.

0/0
2.2.2016 13:56
Foto

P12a59v95e14l 79K77u96l60a 7698595128568

Já mám dojem, že se stěhovali do nových prostor a nějak to nezvládli

+2/0
2.2.2016 14:15

P42e27t53r 38R23i79h76a49k 7301948848736

Ano stehovali, a ne nejak, ale nezvladli to :D

0/0
2.2.2016 18:09

Z43b83y30n64ě12k 40D26v65o69ř47á54k 3629340761140

Mall? - již nikdy!!! Horší on-line obchod jsem nezažil. 3 objednávky a ani jedna se nezrealizovala. o protahování ani nemluvě

+8/−3
2.2.2016 13:31

M95a91r93t23i18n 93P28l54a39c23h79t33a 1474981341299

Od mallu jsem nakoupil zboží během dvou let za více než 50.000.- a nikdy jsem neměl problém.....asi máte pech.

+4/−1
2.2.2016 13:38

R17a73d31e70k 94T56o41m58š39ů 3425453852931

Pech má od podzimu hodně zákazníků. Já u nich nakupoval spoustu let, ale to, co se tam děje od podzimu nemá absolutně obdoby. Na Heurece jim kvůli nezvládání objednávek začalo klesat hodnocení a nějakým zázrakem se drží na 89% zejména proto, že čirou náhodou přestali posílat e-mail na hodnocení obchodu. Doporučuji diskuzi zde http://obchody.heureka.cz/mall-cz/diskuse/, každou chvíli je tam někdo, kdo se s nimi týdny handrkuje o peníze za nedodané zboží.

Psal jsem i na APEK, protože jednání MALL.cz se pohybuje na hraně toho, co dovolují zákony, ale zřejmě udělují certifikáty jen tak a ani se neobtěžují prověřit, jak se průběžně chová obchodník. Zkrátka ani APEK neodpověděl.

0/0
2.2.2016 14:32

K71a90r13e46l 75F80a56j35t 5818762791253

APEK od nich má peníze za členství, oni za něj certifikát a to je tak všechno co obě strany zajímá ...

0/0
2.2.2016 16:25

E39v89a 51K31a17l78l66i45s28t47o87v12á 6157188486590

Při vybavování 2 domácností různými malými i velkými spotřebiči v průběhu několika let jsem cca 90% nákupů realizovala přes MALL (zbytek KASA ev. nějaké specializované e-shopy).

Ani v jednom případě se nevyskytl absolutně žádný problém.

Měli snad nějaké problémy s termíny dodávek teď nedávno při stěhování skladů, v té době jsem ale zrovna nic nekupovala. Před asi 2 měsíci a znovu před měsícem už ovšem opět ano a opět dodání do 2 dnů, bez problémů, bez reklamace.

Problémem při doručení bývá občas Česká pošta, které někdy trvá 2 dny než dopraví zboží ze svého sběrného skladu někde na nádraží přímo zákazníkovi.

0/0
2.2.2016 13:48

J45i82ř75í 57V41o59r67l31í76č85e70k 9287764923346

Nejspíš jste hodně naštvaný. Ale co to tady plácáte za nesmysly? To je jako k tématu?

0/0
2.2.2016 14:53

R96a51d55e65k 65T89o37m31š63ů 3785503752331

:-P Tak třeba si Havrlant čte diskuze a udělá si po dokončení prodeje v Mallu pořádek a vše bude fungovat jako dřív. Snad ho tedy nebude dělat tak, že na Heurece si zvedne pro Mall.cz trikem hodnocení, jako se to děje teď. Jinak jste zřejmě četl jen nadpis. K obsahu článku to zjevně patří.

0/0
2.2.2016 15:11

T12o10m40á66š 41K96ř89í97ž11e31k 6823786327296

Po změně vlastníka se rapidně zhoršily služby Mallu - pozdní dodání, bez jakéhokoliv oznámení( i 14 dní), dodání poškozeného zboží. Pravdou je , že reklamace vyřídili, ale je to ztráta času.

+5/−4
2.2.2016 13:09

L54u30k17á47š 67Š35l23e90h60o58f52e81r 1693189615219

Ono ke změně vlastníka ještě nedošlo (čeká se na schválení antimonopolního úřadu), ale to nevadí, nadávat se musí, že?

+10/0
2.2.2016 13:28

R78a90d83e43k 29P75i55c14e86k 5780122353957

;-DR^

+1/0
2.2.2016 13:40

R29a72d85e43k 70T81o11m56š41ů 3815503202211

Tak možná podružně ten nepořádek souvisí i se změnou vlastníka, starému už je to asi jedno, co se teď děje a nový na to dosud nemá vliv. Každopádně zhoršení služeb je prokazatelný fakt.

+1/0
2.2.2016 14:46

E49r80i24k 58S37v81o46b88o52d91a 1943878984788

Nevim jestli po zmene vlastnika, ale Mall.cz za posledni pulrok totalni horor. Opakovane pozdni dodani nebo nedodani vubec. Terminy dodani zcela nepravdive.

+2/0
2.2.2016 13:53

M74a13r60t87i32n 86P94e41t85ř65í48k 4972359591631

Nejsem si jist, ale tyto problémy měl mall.cz s přechodem do nového skladu... takže to patrně se změnou vlastníka (ještě) nesouvisí ;-);-D

+1/0
2.2.2016 14:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.