Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Investor Havrlant kupuje největšího prodejce dovolených Invia

Největší on-line prodejce dovolených v Česku Invia.cz míří z polských do českých rukou. Novým majitelem bude investor do internetových projektů Jakub Havrlant, který dokončuje i nákup obchodů Mall a Heureka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T78o81m74á31š 42N25o34v58á15k 9269475494

Kdo si koupí za 2 miliardy firmu, která sice protočí hodně peněz,ale ziskovost je mrzká, 80 milionů před odpisy a zdaněním??? ;-D

+2/−4
2.2.2016 18:11

N50i67c51o93l21a27s 82N74i45e51m29c68z73y89k 1644676513861

Co takhle optimalizace zisku, reinvestice, nákup movitého/nemovitého majetku? Co Vy víte, třeba koupili pozemky a areál za 250M. Tak až o tom budete něco vědět, tak zase přijďte... 8-o

+4/−2
2.2.2016 18:39

T86o35m83á28š 81N76o70v69á96k 9969185714

;-D;-D;-D tak jsem přišel :-))) odměna je mezi 10-12%, na letenkách míň, od některých CK víc...takže máte ročně tak cca 240mil. Kč...z toho platíte přes léto 200 brigádníků, něco celoroční zaměstnanci, něco IT, něco reklama na netu, v TV apod. takže asi tak :-))) takže si stále trvám na svém...a zase přijdu :-D

0/0
17.2.2016 14:31

V96l70a40s47t87i95m16i59l 21S59v27o93b14o37d23a 7323378315974

Ano, také jsem se díval :-). Zelenej nesmysl je na tom mnohem líp.

+1/0
2.2.2016 20:26

M50a83r69t73i27n 79H76o77l86c36a69t 7395951488609

Rockaway vyhodil penize za dalsi projekt ktery dlouhodobe proti zahranicnim hracum nemel sanci. Majitele bouchaji sampanske a jsou radi ze se firmy zbavili. Problem Havrlanta je i to ze neumi ridit lidi. Pracovni moralka v koupenych firmach prudce upada. Za rok-dva bude mit Havrlant velky problem vysvetlovat Kretinskemu, kam se podeli investovane penize !

+2/0
2.2.2016 17:29

K33o46n90r13a30d 67S69l42a25d89e64k 3537798939792

Tak s mallem jsem zatím neměl problém a nakupuju tam furt.

+2/0
2.2.2016 16:47

J63a19n 84J46o90r76d91a43n 5261247599

A alza.cz je nejvetsi jo??

Proboha, kdo tam nakupuje!? Nejdrazsi obchod siroko daleko.

+2/−3
2.2.2016 16:14

M74a18r19t36i89n 53U75l33e59h45l45a 4111604678

Majitele upadajicich internetovych projektu mohou byt stastni, ze se nasel nejaky Havrlant ktery si tady spolecne s Kretinskym honi ego a vyhazuje penize za strategicky mrtve projekty :-/ Davam tomuto nezkusenemu klucinovi 2 roky a bude z nej zkrachovaly byvaly miliardar ...

+2/−5
2.2.2016 15:02
Foto

P54a45v18e49l 79K87u73l57a 7298655368248

Tak mu zbydou miliony, no, kolik máte vy, zkušenej :-\?

+2/−2
2.2.2016 15:55

R15o83s17t52i52s20l48a20v 81C33a51h47a 8965301360652

klucinovi? Vite kolik mu je?

+1/0
2.2.2016 16:50

J43a15n 55K10o57t56l46í10n 9689824795787

Nezkušený klučina R^;-D;-D vy jste vážně komik. Byl jste někdy na jeho přednášce? Koukal jste se někdy na jeho historii a co už byl schopen vytvořit?

0/0
2.2.2016 19:06

P58e23t50r 63H90r80a13b95á44k 6850877262450

Na stránkách Mallu měli uvedeno, že zboží mají v 5 kusech. Objednám a za dva dny mi přijde informace, že se zboží expeduje, pak další den informace, že se to zase vrácí, další den opětovná expedice, další den, že opět problém. Takhle mi pak 8.den přišlo sdělení, naprosto šokující, že zboží na skladě není. Kouknu na stránky a tam, že zboží je. Tak jim volám a tam mi řeknou, že tohle zboží nemají už dva měsíce - uniformní reakce slečny. tak jí sdělim, že v tom mají asi nějaký bordel, pač tohle a tohle (viz výše) a ona že mi tedy holt pošlou peníze a já na ní (pač jsem objednával dvě věci), zda mi pšolou aspoň tu jednu věc. Tak tedy ano, pošlou a já na ní, že chci slevu, pač mi tímto jednáním způsobili újmu. Ona, že ne. Tak já na ní, že pošlu na Mall dopis a napíšu jim všude kritické reference a ona pak, že to musí prodiskutovat. Za 10 minut telefon zpět - sleva 20 procent na mé druhé věci jako omluva. Řeknu si OK. Ovšem tím to nekončí. Po týdnu nemám peníze na účtu a tak volám na Mall a tam mi nejprve poví, že vrací peníze hned. Tak jí povím realitu a ona zjistí, že se moje věc omylem stornovala (2,5 tis.) a tak jí prosím o vyřízení. Týden nic a po týdnu zjistím, že storno vzniklo znovu. Tak m,i slečna slíbila, že už to tedy předá ted na učetní a že to bude trvat max. týden a peníze budou určitě na mém účtu. Ani za 14 dní njesou, takže celý měsíc nic. Takže posílám oficiální dopis do Mallu a píšu jim, že celou anabázi předám klidně do televize. A ejhle. Za tři dny mám peníze na účtu. Mall je možná firma, co nabíží skvělé služby, ale uvnitř to zas tak skvěle neběží. Ovšem pokud jste ochotni přitlačit, dosáhnete svého. Kromě peněz mi přišel i voucher na 30 procent na další nákup na Mallu.:-)

+9/−2
2.2.2016 14:14

R34a52d48e60k 11T95o37m77š35ů 3465463412831

;-D Já tomu nerozumím, mám velmi podobnou zkušenost cca 2 měsíce starou (tedy až na ten voucher). Měsíc sem z nich páčil peníze za nedodané zboží. Hodiny volal na přetíženou linku. Až když už jsem začal vyhrožovat soudy apod., tak se ledy hnuly. Jinak se furt slibovalo a skutek utek.

+1/0
2.2.2016 14:23

P75e18t62r 79H86r18a15b91á20k 6330757152470

Asi jste jim nenapsal do dopisu to, co já a neměl takové argumenty jak já, jinak si nedokážu vysvětlit, proč to máte horší než já:). Je zajímavé, že tohle byla má první zkušenost s Mallem a bohužel hned podivná. Jinak máte pravdu, slibovat oni umějí asi nejlíp ze všech e-shopů (tedy z těch, co jsem poznal):).

0/0
2.2.2016 14:32

R38a47d55e86k 83T90o15m45š66ů 3755423142331

No hlavně to byla zoufalost, na e-mail odpověděli po týdnu (dle mého nestíhali), na placené lince jsem čekal hodinu, než jsem se dostal na řadu a pak slyšel jen plané sliby. Takže, co pak dělat? Jet tam osobně? Napsat panu majiteli, aby se o svůj obchod staral? Z diskuze na Heurece jsem navíc pochopil, že zdaleka nejsem sám, kdo svoje zboží nedostal, jak měl, což se samozřejmě může stát, ale ta unikátní neschopnost řešit vzniklý problém, mě dost vytáčela. Někteří lidé i dnes čekají týdny na svoje peníze http://obchody.heureka.cz/mall-cz/diskuse/ Jestli nebyli schopni vyřešit za 3 měsíce problémy se stěhováním, tak holt mají smůlu. Nemíním trávit čas handrkováním po e-mailech a telefonech.

0/0
2.2.2016 14:42

P96e91t61r 23H88r96a24b40á79k 6170687662600

Tak to jsem asi měl při jednání zřejmě štěstí. I tak to trvalo měsíc a půl, což jsem ještě nikde jinde nezažil a to e-shopy využívám takřka na vše vyjma jídla. Je to tak velký podnik, že už nějaké chyby moc neřeší, pač ví, že lidi tam stejně nakupovat stále budou. Já se kdysi naučil formou tlaku jednat s Eurotelem, ted už O2 a od té doby jednám takhle s každou takovou firmou. Oni se negativních reklam bojí. Dokud jim jen píšete maily a telefonujete, tak jste pro ně nic. Zaslaný dopis s výhružkou televize a obchodní inspekce jim však otevřel oči. O tohle už oni nestáli. Slevu jsem si samozřejmě vybral. Jinak do jejich vedení bych se ani dostat nechtěl, pač tam musí být ještě větší bordel, než dole.

+1/0
2.2.2016 14:54

R50a78d13e50k 75T40o96m30š18ů 3285713422361

Jo tak na ČOI a média samozřejmě v posledním mém e-mailu taky došlo a nakonec pak i peníze hned přišly. No holt taky zkušenost, ale příště už jsem bral zboží jinde a totéž doporučuji i svým známým.

0/0
2.2.2016 15:05

M23a65r78t38i78n 25S34t10a34n24ě86k 3738660103716

Ono ma takove problemy vice firem. Z osobni zkusenosti take Alza nebo i Fotolab :-D z e-shopu ale zasadne nakupuji na dobirku, coz se mi uz mnohokrat vyplatilo. Kdyz privezli zbozi jiny den, tak jsem ho proste neprevzal.

0/0
2.2.2016 16:28

E42v15a 50D63r34o70z12d18o30v35á 7949357445655

Mall je cca dva roky úplně mimo.

Bohužel s tím začíná i Alza. Od října čekám na peníze za vrácené zboží.

0/0
2.2.2016 16:34

P45e50t81r 20G48r30e83s42l 7593976506933

Na Alze nakupuji pravidelně, zboží přesně jak napíšou, objednávky bez problémů, zboží bez problémů, vrácení a peníze do druhého dne na účtu, reklamace bez problémů. Mám už přes 100 objednávek, nikdy, ale absolutně nikdy žádný problém. Dokonce jsem vracel Mac za 90 tis. a nebyl problém... I když jsou někdy o pár procent dražší, ten servis a garance se vyplatí... PS: Nejsem z Alzy a ani pro ně nedělám! :-P

0/0
2.2.2016 18:35

J27a24n 65K47o70t47l60í81n 9949184925577

Věřím tomu, také pro ně nedělám a nemám důvod jim nadržovat - sám jsem přes ně nakoupil za ta léta za cca 200 000. Nikdy nebyl problém.

0/0
2.2.2016 19:07

J55o61s56e64f 16Z94d73r73á70h75a62l 2220770521408

A ten voucher ma byt jako pozitivni vec nebo snad nejaka forma kompenzace!? Prece logicky-kdyz jsem nespokojeny tak nepujdu nakupovat do stejneho obchodu jen protoze tam mam ted slevu! Na takovy laciny trik kdy dostanu jako neco "levneji" se snad skaklo naposled v 90kach. Ale nekteri spoluovcane se nechaji opit rohlikem. Tim nemyslim konkretne Vas.

0/0
2.2.2016 16:37

M45i97c48h14a22l 51K59o63z86a46k 7924452371930

Za posledních pět let jsem vybavil svou domácnost spotřebiči u mall.cz, bohužel nástupem nového majitele šla spolehlivost dodání zboží a ceny zboží do kopru, naštěstí se objevila náhrada a nemyslel jsem si, že by mohl existovat lepší servis, například telefonické potvrzení o dostupnosti objednaného zboží a předání dopravci v něděli mě vážně dostalo. Invia měla u mě pověst spolehlivé a solidní firmy, tak snad se objeví opět nějaká spolehlivá náhrada po převzetí Invie "investory".

+4/0
2.2.2016 14:03
Foto

P71a28v36e26l 72K76u81l32a 7598635888568

a ta náhrada?

0/0
2.2.2016 14:13

T46o71m61á19š 81N63o51v85á18k 9349425404

podívat se na web invia, vpravo je uveden pořadatel zájezdu a objednat přímo u něj? ;-D;-D;-D

0/0
2.2.2016 14:30
Foto

P45a76v19e25l 59K70u96l35a 7698575338138

Já myslel náhradu za Mall

0/0
2.2.2016 15:56

M58i89c15h46a68l 18K13o75z85a85k 7354862851150

obchody24

0/0
2.2.2016 16:03
Foto

J23a42n 80H47o47r34a55k 4733169893

to už ani nemůže utratit ;-D

0/0
2.2.2016 14:01

E22r40i46k 51S38v56o26b11o93d52a 1923328924548

Mall.cz mame celkem radi. Ale vzdy pred Vanoci totalne nezvladali terminy dodani. Letos to uz nezvladali cca od zari. Opakovane velmi hrube nedodrzeni terminu dodani. Nekdy i tydny. Ty terminy dodani jsou u Mall.cz zcela neduveryhodne. Bes.

+2/0
2.2.2016 13:56

E60r48i75k 18S36v86o85b13o77d89a 1613938584828

Pardon vloni samozrejme, mluvim o roce 2015.

0/0
2.2.2016 13:56
Foto

P71a97v25e71l 84K91u13l86a 7698655518398

Já mám dojem, že se stěhovali do nových prostor a nějak to nezvládli

+2/0
2.2.2016 14:15

P21e28t96r 72R73i76h90a51k 7901318338616

Ano stehovali, a ne nejak, ale nezvladli to :D

0/0
2.2.2016 18:09

Z31b23y67n29ě84k 84D13v61o47ř88á23k 3179480251410

Mall? - již nikdy!!! Horší on-line obchod jsem nezažil. 3 objednávky a ani jedna se nezrealizovala. o protahování ani nemluvě

+8/−3
2.2.2016 13:31

M60a11r64t14i19n 21P24l11a21c73h13t90a 1374171531599

Od mallu jsem nakoupil zboží během dvou let za více než 50.000.- a nikdy jsem neměl problém.....asi máte pech.

+4/−1
2.2.2016 13:38

R79a28d97e20k 24T22o44m78š44ů 3275763892141

Pech má od podzimu hodně zákazníků. Já u nich nakupoval spoustu let, ale to, co se tam děje od podzimu nemá absolutně obdoby. Na Heurece jim kvůli nezvládání objednávek začalo klesat hodnocení a nějakým zázrakem se drží na 89% zejména proto, že čirou náhodou přestali posílat e-mail na hodnocení obchodu. Doporučuji diskuzi zde http://obchody.heureka.cz/mall-cz/diskuse/, každou chvíli je tam někdo, kdo se s nimi týdny handrkuje o peníze za nedodané zboží.

Psal jsem i na APEK, protože jednání MALL.cz se pohybuje na hraně toho, co dovolují zákony, ale zřejmě udělují certifikáty jen tak a ani se neobtěžují prověřit, jak se průběžně chová obchodník. Zkrátka ani APEK neodpověděl.

0/0
2.2.2016 14:32

K39a53r88e90l 87F89a52j41t 5208542821963

APEK od nich má peníze za členství, oni za něj certifikát a to je tak všechno co obě strany zajímá ...

0/0
2.2.2016 16:25

E35v87a 34K83a47l57l37i76s97t16o37v50á 6387498326920

Při vybavování 2 domácností různými malými i velkými spotřebiči v průběhu několika let jsem cca 90% nákupů realizovala přes MALL (zbytek KASA ev. nějaké specializované e-shopy).

Ani v jednom případě se nevyskytl absolutně žádný problém.

Měli snad nějaké problémy s termíny dodávek teď nedávno při stěhování skladů, v té době jsem ale zrovna nic nekupovala. Před asi 2 měsíci a znovu před měsícem už ovšem opět ano a opět dodání do 2 dnů, bez problémů, bez reklamace.

Problémem při doručení bývá občas Česká pošta, které někdy trvá 2 dny než dopraví zboží ze svého sběrného skladu někde na nádraží přímo zákazníkovi.

0/0
2.2.2016 13:48

J21i89ř75í 69V74o88r31l34í12č17e32k 9167164133656

Nejspíš jste hodně naštvaný. Ale co to tady plácáte za nesmysly? To je jako k tématu?

0/0
2.2.2016 14:53

R63a17d49e41k 24T63o21m48š54ů 3565963472121

:-P Tak třeba si Havrlant čte diskuze a udělá si po dokončení prodeje v Mallu pořádek a vše bude fungovat jako dřív. Snad ho tedy nebude dělat tak, že na Heurece si zvedne pro Mall.cz trikem hodnocení, jako se to děje teď. Jinak jste zřejmě četl jen nadpis. K obsahu článku to zjevně patří.

0/0
2.2.2016 15:11

T89o36m13á97š 83K81ř25í41ž87e69k 6373386307226

Po změně vlastníka se rapidně zhoršily služby Mallu - pozdní dodání, bez jakéhokoliv oznámení( i 14 dní), dodání poškozeného zboží. Pravdou je , že reklamace vyřídili, ale je to ztráta času.

+5/−4
2.2.2016 13:09

L83u63k14á71š 67Š72l37e22h83o90f65e74r 1623679845879

Ono ke změně vlastníka ještě nedošlo (čeká se na schválení antimonopolního úřadu), ale to nevadí, nadávat se musí, že?

+10/0
2.2.2016 13:28

R67a25d83e22k 22P47i95c83e61k 5590162273617

;-DR^

+1/0
2.2.2016 13:40

R26a22d38e25k 79T38o32m23š68ů 3365203722681

Tak možná podružně ten nepořádek souvisí i se změnou vlastníka, starému už je to asi jedno, co se teď děje a nový na to dosud nemá vliv. Každopádně zhoršení služeb je prokazatelný fakt.

+1/0
2.2.2016 14:46

E24r29i43k 79S20v57o68b60o57d52a 1473648464308

Nevim jestli po zmene vlastnika, ale Mall.cz za posledni pulrok totalni horor. Opakovane pozdni dodani nebo nedodani vubec. Terminy dodani zcela nepravdive.

+2/0
2.2.2016 13:53

M94a28r83t10i56n 52P98e71t52ř68í90k 4112189781691

Nejsem si jist, ale tyto problémy měl mall.cz s přechodem do nového skladu... takže to patrně se změnou vlastníka (ještě) nesouvisí ;-);-D

+1/0
2.2.2016 14:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.