Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodeje aut v Česku rostou. Superb je třetí, Hyundai spadl o čtvrtinu

Chuť lidí kupovat nová auta nepolevila ani v lednu. Po rekordním loňském roce pokračoval dvojciferný růst počtu nových registrovaných vozů i v lednu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T60o77m89a78s 21V43a61r40g32a 1175194846225

dobré mlžení. čísla úplně oničem :-P

0/0
4.2.2016 11:19

J77e94n58d92a 77K75r98á95s50a 1989386278

Třetí misto je skvělé! Značky které jsou na trhu mnohem déle jsou za Hyundai! Bavím se škodolibými příspěvky proti Hyundai, a užívám si pohodlí, výbavy i30 R^:-);-D

+2/−2
4.2.2016 7:16

M77i69l98o91š 14B82o84u52k28a14l 8843857303544

Zřejmě jsi jiným autem nejel...;-D

+2/−1
4.2.2016 8:01

J92e92n96d43a 50K22r21á74s20a 1799556668

VyJste určitě nejel žádným Hyundaiem ! Jinak by jste takový nesmysl nenapsal ! Největší kritici H ti,co v něm v životě nejeli,....Hyundai je světový výrobce,a v počtech vyrobených kusů ,mu může mnoho firem závidět !Typ i30 -Lantra je vyroben ve stejném počtu jako Golf R^ R^,a mnoho evropských výrobců může ......Rv;-D

+1/0
4.2.2016 10:15

M76i77l80o96š 64B28o95u10k44a44l 8653897333774

Co se rozčiluješ? Mně jen pobavilo to vyzdvihnutí VÝBAVY u i30, jakoby měl něco, co jiná auta nemají a na co se ještě 10 let nezmůžou.:-P

0/0
4.2.2016 10:57

J90e16n51d78a 13K54r20á92s32a 1799906658

No ostatni auta mají také "výbavu " ZA PŘÍPLATEK,a třeba vyhřívaný volant, si ani objednat nemůžeš ;-) Perfektní sedačky Hyundai, si vychutnávám přii cestě do Chorvatska R^

0/0
4.2.2016 11:04

M22i18l71o84š 76B11o57u62k70a73l 8773177343384

A už jsem s ním jel, cca 500 km a nejsem ani pobouřen ani neukapávám nadšením...prostě běžné auto.

0/0
4.2.2016 10:58

V28l53a76d21a95n 41Č24e53r21n75ý 8402546893316

No tak zrovna tento týden dostal švagr nové služební auto a po Fordu je to tentokrát Hyundai. Auto je to na pohled krásné, ale už po pár dnech je nešťastný, protože interiér, jízdní vlastnosti, vnitřní prostor, se nedají s Fordem vůbec srovnat a připadá si, že klesl minimálně o třídu níž. Takže na tom asi něco bude...

0/0
26.3.2016 13:52

M88a85r70e38k 28J61a73n85e17č22k63a 1737336203691

"Podle statistik zveřejněných Svazem dovozců automobilů stoupl počet registrací nových vozidel v lednu o 11,27 % na 17 500 vozidel." Mě by spíše zajímalo kolik z těch registrovaných vozů bylo zakoupených v 11-12/2015, čili ke konci roku ičaři a kolik jich zakoupily fyzické osoby. Předpokládám, že pak by to tak úchvatný výsledek nebyl. Sice nefandím ani Škodovce ani Hyundai, ale japonským vozům, ale někteří mají škodolibou radost z propadu Hyundai, jako malé děti.

0/0
4.2.2016 1:16

Z29d30e74n76ě54k 91B49l29a54ť72á66k 7362925642945

Zajímavý žebříček. Vzhledem k tomu, že třeba na středním východě a v Asii se téměř neprodávají evropské značky, ale výhradně asijské (rozuměj japonské, korejské a čínské) tak je to zajímavý pohled na kvalitu vozů. Zná někdo z Vás třeba tyto značky ze stejného žebříčku z roku 2014, které Palo Maky uvádí? Nebo proč se u nás tedy neprodává v žebříčku 4. veleúspěšný Chevrolet - plečka první třídy?http://www.auto.cz/celosvetovym-prodejum-znacek-rok-2014-vevodi-toyota-85223.

4. CHEVROLET 4 793 538 5 022 860 -4,6% 5,6%

9. RENAULT 2 051 438 2 081 704 -1,5% 2,4%

15. WULING 1 655 264 1 532 717 8,0% 1,9%

19. MARUTI 1 254 827 1 165 183 7,7% 1,5%

20. CHANG'AN 1 150 057 946 077 21,6% 1,3%

25. DAIHATSU 901 099 851 513 5,8% 1,1%

0/0
3.2.2016 23:33

M73i80c68h43a18l 58M96r46a61z44i17k 6387677154820

Chapu, ze si lide radi koupi skodovku, obzvlaste pak firmy, ale z ciste ekonomickeho pohledu je to nesmysl. H je minimalne o tretinu levnejsi a porad je to auto - ma to 4 kola a dojede to bezpecne z bodu A do bodu B. Jezdil jsem s okavkou II a najezdil s ni skoro 300k km a ted jezdim s H i30 - velikostne uplne stejna auta, motorove tez stejna - oboji 1,6 - jizdni vlastnosti naprosto srovnatlene, jen oktavka je o peknych par kilo tezsi a to ji pridava v zime na snehu, H se dost zahrabava, ale jinak je to uplne stejne, je tedy smutne ze v te vybave co jsme to kupoval bylo H za 320 tisic a Oktavka za 530... vzhledem k uzitnym vlastnostem je zbytecne za dopravni prostredek vyhazovat 210 tisic navic. TOliko pro jednotlivce, firmy maji samosebou slevy, ale presto se obavam, ze bude H stale levnejsi variantou a tedy z celkoveho pohledu ekonomictejsi. Rejpaly upozornuji, ze neresim design, pouze to jestli s tim bezpecne a bez problemu dojedu kam potrebuju, najezdim s kazym autem cca 100k km rocne po cele evrope - tedy od krasnych dalnic Svycarska az po minove diry Ukrajiny...

+3/0
3.2.2016 22:53

P76e79t50r 67P14o63s76p80í65š20i29l 4658494636506

Nezlobte se na mě, ale pokud opravdu najezdíte 100 k km ročně, tak většinu svého života trávíte sezením v autě. Tak potom nechápu, proč ho trávíte v takových plečkách?

0/−4
4.2.2016 6:52

M16i80c45h86a66l 90M16r96a27z14i33k 6567927174210

Tak stravim v aute 20 tydnu z roku cca. Najedu bezne 5k km za tyden, a zbytek roku travim doma s rodinou a firmu ridim pres internet. Ale proc plecky? Jsou to auta jako kazda jina a jde hlavne o ekonomickou stranku. Koupim li H za 320k kc, pak naklady na provoz vcetne amortizace jsou 4kc/km, ze zakona si mohu pausalem odecist 7kc/km a klientum uctuji 7kc/km - tedy mam 3kc/km cisty zisk z provozu auta - a tedy za ten tork si to auto na sebe vydela - a to je princip, auto si na sebe musi vydelat, toto auto za svuj zivot vydela nejen na sebe a pripadne servisy,a le i na koupi dalsich aut a to cca dvou - to je idelani stav. Mohl bych si koupit treba BMW za 2 miliony - ale ta cena by se mi nevratila a tedy bych to auto dotoval - proc ho dotovat? Je to naprosto neekonomicke - a o tom pisu - ciste z ekonomickeho pohledu. Navic jestli H, Skoda nebo treba BMW - je to uplne jedno s obojim se dostanu za stejny cas na stejne misto, orozdil tedy tvori jen naklady...

+3/0
4.2.2016 13:29

P82e90t31r 18P20o32s29p63í96š88i90l 4138884916496

Děkuji za vysvětlení. Tak to potom ano.

0/0
4.2.2016 13:41

M53i43c69h79a77l 95M19r11a65z28i35k 6737687324260

Neni vubec zac. Me slo o to rict, ze z ekonomickeho pohledu je koupe draheho auta zbytecna. Proste se to nevyplati. A obcas me udivuje, ze na to nemysli reditele firem, ale i lidi sami. Az prilis casto vidim lidi, kteri si koupi auto a po par mesicich nemaji na splatky, protoze proste prestrelili sve moznosti...

0/0
4.2.2016 21:03

V95l85a73d68a 92S24i42m91o69n43i93k 3979543643585

Najedu pouze tak 45 000 ročně, ale vzhledem k věku už bych se nechtěl mlátit v malých autech. Za ty vyšší peníze dostáváte povětšinou komfort a také bezpečnost. Ovšem chápu Váš čistě korunový pohled. A proč zrovna srovnání H i30 a BMW za 2 mil. ? Mezi těmito dvěma póly je spousta jiných kvalitních aut..

0/0
26.3.2016 17:38

M17i21c21h93a22l 12M94r24a20z51i64k 6337447304600

Tak je to uz velmi postarsi clanek - ale preci - ja jsem reagoval na to, ze vsichni uvazuji jen o tom, cim lepsim se svezt, a poukazoval jsem na to, ze je tu i jiny pohled - ekonomicky. Jinak se ridici deli na tri skupiny - ti co jezdi obcas, chteji svuj komfort a zaplati si za nej, ti co se tim zivi a chteji na aute neco vydelat, a pak ti, kteri si koupi (casto al ene vzdy) auto nad svoje moznosti a stezuji si jak je vse drahe. BMS jsem zvolil jen nahodne v tom nebyl zamer - ale mohu stejne porovnat Hi30 combi a Skoda Octavia Combi, oboji ma 1,6l motor, oboji je stejne velke a stejne komfortni - H stoji v plne vybave 300 tisic zatimco Skoda 550 tisic - jaky duvod bych mel koupit si Skodovku, kdyz mohu mit uplne stejne uzitecne auto za temer polovinu ceny?

0/0
26.3.2016 18:12

M29a77r88t79i44n 72L85a38n13c 9105724347771

A váš soused z Boleslavi bude táááákhle daleko před náma...

0/0
3.2.2016 22:42

T69o15m11á61š 50B62a83u72e85r 5326673210169

Článek navozuje dojem, že občané si neustále kupují nová auta. 75% nových aut se ale kupuje na firmy, takže z toho stát nemá vůbec nic, odpočet DPH zasponzorovaný daňovými poplatníky a odpis na daních z příjmů, potažmo tedy menší daň z příjmů. Profit pro stát je jen od těch 25% kupujících občanů-nepodnikatelů, kteří nedostanou zpět DPH, ani si cenu auta neodečtou z daně z příjmů;-O;-O;-O

+1/−3
3.2.2016 22:17

M14a81r22t54i92n 13B89r19u50h93a 6840648162773

No comment

+1/−1
3.2.2016 22:29

T20o82m87á59š 76B31e59r23n82ý 4734156733458

Dobře, ale pořád lepší, než kdyby to dusilo i firmy. A firmy to nakonec prodají ojeté domácnostem. A v těch firmách nejsou roboti ale jezdí tím lidi... za mě je to OK...

0/0
3.2.2016 22:34

P86a28v49e59l 60Ř26a86p14e78k 7922156689725

Proč pořád ta starost, aby stát vydělal co nejvíc? Stát nejsme my, stát jsou ONI. Peníze mají zůstat lidem, nikoli mafii, která sama sebe nazvala státem.

+1/0
3.2.2016 22:41

J95o57s58e20f 25K18o28p42e11c62k47y 9104592225

Opravdu stat nema z prodeje aut vyrobenych v CR vubec nic? ;-)

0/0
4.2.2016 8:04

Z70b28y21n65ě54k 74H47o59l67í28k 1237897665880

to je dobrý, když se to sečte, tak koncern tu má víc než polovinu trhu... preference zákazníků celkem jednoznačnáR^

0/0
3.2.2016 22:16

P55a10v34e79l 11Ř94a60p66e76k 7132856809455

Prodeje aut rostou ruku v ruce s lidskou hloupostí, sobectvím a neschopností uspořádat si život důstojným způsobem, bez neustálého pojíždění, překážení, obtěžování a ohrožování druhých. Pomatení lidé tráví třetinu života zavření v plechovkách nebo vyděláváním na jejich pořízení a provoz. A toto faktické otroctví, doprovázené neustálým negativním vlivem na okolí, považují za pokrok a luxus. Ubožáci...

0/−15
3.2.2016 22:02

Z63d38e69n39ě43k 52H97a54n12z26l 1551146182604

Další cyklista

+4/−2
3.2.2016 22:10

V34í39ť46a 53K70r42u79t82i42š 1430334195927

Tudíž ten, který pracuje třeba 25 km od svého bydliště, je hloupý, sobecky a pomateny? Když nedustojne dojíždí autem (20-25 minut), které má doma i z jiných důvodů, než aby strávil 75 - 90 minut na cestě s přestupy prostředky veřejné dopravy?

+4/0
3.2.2016 22:14

P32a25v28e86l 85Ř52a79p85e91k 7892256369185

Moje argumentace je postavena na jiných, obecnějších parametrech než jsou ujeté km.

0/0
3.2.2016 22:20

V31í35ť26a 39K93r45u57t95i16š 1630604565817

Vaši argumentaci copy and paste, kterou tapetujete podobné diskuze, tady samozřejmě všichni známe. Stejně jako neschopnost odpovědět na jakoukoliv uzavřenou otázku.

Takže ještě jednou k naprosto konkrétnímu dotazu: Ano nebo ne?

A rozšířim o: Proč?

A k tomu: Jakou nabízíte alternativu?

+2/0
3.2.2016 22:34

P72a83v39e98l 33Ř85a72p20e27k 7712686819325

Nerozčilujte se. Otázky jsem položil já a dříve než vy. Trávíte třetinu života v plechovce nebo vyděláním na její pořízení a provoz? Obtěžuje masový automobilismus okolí? Překáží auta v ucpaných ulicích? Ohrožují auta bezpečnost místních? Vaše najeté kilometry jsou naprosto irelevantní.

+1/−5
3.2.2016 22:39

J93i25ř38í 19Z21ý58k67a 9279613931890

a připojení k internetu ti přivezli technik vlakem, že jo? ;-D

+4/0
3.2.2016 22:15

P52a28v95e11l 71Ř95a97p87e91k 7492946829785

Proč by internet nemohl existovat bez masového automobilismu a jevů, které jsem vyjmenoval? Spíše by vám mělo být divné, proč se lidé stále více přesouvají pořád dokola tam a zpět, navzdory rozšíření komunikačních technologií a změně povahy práce na klikání myší a hrabání se v papírech.

+1/−6
3.2.2016 22:23

M37i39c67h54a45l 46Ř95e27z15n18í72č47e78k 1441948787330

Vy jste asi cely den zavreny v kancelari, takze vas jiste prekvapi, ze vetsina veci nevznika klikanim mysi a hrabanim se v papirech.

+1/0
4.2.2016 9:12

P86e56t55r 29L87a73n27g54e57r 3321816261620

Hyundai je auto na celý život. Nove ti nikdo neukradne a staré neprodáš

+18/−2
3.2.2016 20:59

J36a92n 53K41o21s32t66k28a 9324787249616

Nechte toho! :-) Také jsem předloni uvažoval o této značce. Pak jsem koupil Volvo.

+1/0
3.2.2016 21:04

M23i59c50h64a34l 10R79e82j82z75e56k 5146447425591

To je trochu jako bys rikal, uvazoval jsem o stihle blondyne a vzal jsem si baculatou cernovlasku.

+5/0
3.2.2016 21:11

J44a67n 87K90o75s39t40k90a 9284887559626

Však jo. Každá může mít jiné přednosti:-).

Ale ne, šlo o ojetinu, takže to nemělo být nějaké chlubení. Malé Volvo, ale jsem fakt spokojený.

0/0
3.2.2016 21:13

M77i25c96h92a13l 24R18e64j17z98e31k 5786177295131

Verim, neznam nikoho, kdo by na Volvo nadaval. Ja jen chtel okomentovat naprosto protichudne typy firmy.

+4/0
3.2.2016 21:18

Z13b85y37n28ě40k 40H49o83l51í74k 1747797285620

;-D;-D;-DR^

0/0
3.2.2016 21:11

J25e81n76d43a 34K49r51á91s57a 1679576818

Další blud ! Po 3 letech provozu prodáš servisované auto ještě s 2 letou tovární zárukou! Zkus se podívat na inzeráty. ..R^;-)

0/0
4.2.2016 7:23

P63e44t46r 74L84u76k67e73š 8334900959205

Zajímavé je, že Škoda při svých cenách prodá tolik aut.

Že by fungoval patriotismus? Nebo pohádky o koncernových německých dílech?

Přesto R^

+1/−2
3.2.2016 20:40

M47i42c74h22a20l 64R83e82j76z25e32k 5576567145371

To neni pohadka, ale fakt. Vetsina nemeckych koncernovych dilu se stejne dela u nas. No a cenu si urcuje trh, ne vyrobci.

+2/0
3.2.2016 21:07

P10e49t86r 13L60u84k16e89š 8964900929175

Ano, většina dílů se dělá jinde než v Německu - u nás, v Polsku a také Asii, proto tedy ta německá kvalita. Ani Mercedes, BMW nemá jen německé díly, takže nejde o nic - tak to prostě je.

Ta poznámka je pochvalná => obdiv prodejcům, že toho tolik prodají.

V posledních dvou letech jsme do firmy kupovali 3 auta. Ani jedno není Škoda, a to jsme šli pokaždé poprvé pro Škodu. Cena konkurenčních vozidel přesvědčila. Například jsme měli lepší nabídku na lépe vybaveného Passata než na Superba?! Tak co k tomu dodat ...

+2/0
3.2.2016 21:24

Z26d97e64n27ě77k 17H91a66n66z75l 1271106612574

Vždyť je to jedno,stejná firma

0/−2
3.2.2016 21:48

V19l48a88d32a 35S19i10m92o89n58i10k 3439493153205

Pokud se Vám to stalo v Německu, tak to mohu potvrdit. Prostě chápu, že Superb nemůže na německém trhu bít staršího bratra Passata.

Pokud ovšem půjdete do vysokých výbav, pak nikdy ve Škodovce nedostanete všechno co nabízí Passat nebo Audu A 6. Jednou je dán žebříček. Důvod je stený - omezení vnitřní konkurence.

0/0
26.3.2016 17:43

L41u34k34á17š 14S98l76a86n27i41n63a 1481863393451

Vošický musí prasknout vzteky, dobře mu tak.

+3/0
3.2.2016 20:26

J32i18r95i 68G28a48z24d78a 8894413584174

No, zajímavější co si kupují fyzického osoby , kdyz mají vydat skutečne sve penize. Škoda 678, hyundai 504 a dacia 352. Trošku více vypovídající ...

+7/−1
3.2.2016 19:50

P58e74t94r 51H96o90r72á75k 1269273669214

Zajímavé by bylo, jak velké slevy podnikatelům škoda oproti občanům nabízí. nebere náhodou škoda ty občany na hůl?

+1/0
3.2.2016 19:53

M51i98c17h63a96l 28R15e10j25z13e40k 5686797105281

I na jednotkove prodeje jsou vyrazne slevy. Asi se v byznise nepohybujes, jinak bys poznal, ze je rozdil, jestli ti nekdo koupi dva rohliky nebo vykoupi celou pekarnu.

+1/0
3.2.2016 20:01

P80e95t12r 26H21o45r80á37k 1719483509314

Hele, já jsem nové auto několikrát kupoval a vím, jaké se dávají slevy, ale zaslechl jsem, že když kupuješ jako podnikatel, dostaneš mnohem vyšší slevu už na dvě auta. A to je podle mne sprosťárna.

0/0
3.2.2016 20:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.