Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodeje aut v Česku rostou. Superb je třetí, Hyundai spadl o čtvrtinu

Chuť lidí kupovat nová auta nepolevila ani v lednu. Po rekordním loňském roce pokračoval dvojciferný růst počtu nových registrovaných vozů i v lednu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T86o37m61a80s 45V49a95r27g94a 1665824266395

dobré mlžení. čísla úplně oničem :-P

0/0
4.2.2016 11:19

J14e21n81d32a 73K64r21á75s18a 1399896418

Třetí misto je skvělé! Značky které jsou na trhu mnohem déle jsou za Hyundai! Bavím se škodolibými příspěvky proti Hyundai, a užívám si pohodlí, výbavy i30 R^:-);-D

+2/−2
4.2.2016 7:16

M22i45l35o21š 67B42o21u79k62a35l 8633737493714

Zřejmě jsi jiným autem nejel...;-D

+2/−1
4.2.2016 8:01

J84e90n43d40a 32K20r48á56s38a 1719616278

VyJste určitě nejel žádným Hyundaiem ! Jinak by jste takový nesmysl nenapsal ! Největší kritici H ti,co v něm v životě nejeli,....Hyundai je světový výrobce,a v počtech vyrobených kusů ,mu může mnoho firem závidět !Typ i30 -Lantra je vyroben ve stejném počtu jako Golf R^ R^,a mnoho evropských výrobců může ......Rv;-D

+1/0
4.2.2016 10:15

M45i98l77o93š 56B47o29u67k10a24l 8843597613544

Co se rozčiluješ? Mně jen pobavilo to vyzdvihnutí VÝBAVY u i30, jakoby měl něco, co jiná auta nemají a na co se ještě 10 let nezmůžou.:-P

0/0
4.2.2016 10:57

J12e63n13d49a 46K42r59á87s73a 1769446858

No ostatni auta mají také "výbavu " ZA PŘÍPLATEK,a třeba vyhřívaný volant, si ani objednat nemůžeš ;-) Perfektní sedačky Hyundai, si vychutnávám přii cestě do Chorvatska R^

0/0
4.2.2016 11:04

M29i51l84o83š 72B72o92u31k43a42l 8843157873444

A už jsem s ním jel, cca 500 km a nejsem ani pobouřen ani neukapávám nadšením...prostě běžné auto.

0/0
4.2.2016 10:58

V16l48a57d98a41n 81Č84e29r56n44ý 8162906393126

No tak zrovna tento týden dostal švagr nové služební auto a po Fordu je to tentokrát Hyundai. Auto je to na pohled krásné, ale už po pár dnech je nešťastný, protože interiér, jízdní vlastnosti, vnitřní prostor, se nedají s Fordem vůbec srovnat a připadá si, že klesl minimálně o třídu níž. Takže na tom asi něco bude...

0/0
26.3.2016 13:52

M38a71r31e43k 18J37a94n44e82č36k50a 1917376283211

"Podle statistik zveřejněných Svazem dovozců automobilů stoupl počet registrací nových vozidel v lednu o 11,27 % na 17 500 vozidel." Mě by spíše zajímalo kolik z těch registrovaných vozů bylo zakoupených v 11-12/2015, čili ke konci roku ičaři a kolik jich zakoupily fyzické osoby. Předpokládám, že pak by to tak úchvatný výsledek nebyl. Sice nefandím ani Škodovce ani Hyundai, ale japonským vozům, ale někteří mají škodolibou radost z propadu Hyundai, jako malé děti.

0/0
4.2.2016 1:16

Z26d57e24n15ě39k 92B11l87a42ť94á58k 7652725162775

Zajímavý žebříček. Vzhledem k tomu, že třeba na středním východě a v Asii se téměř neprodávají evropské značky, ale výhradně asijské (rozuměj japonské, korejské a čínské) tak je to zajímavý pohled na kvalitu vozů. Zná někdo z Vás třeba tyto značky ze stejného žebříčku z roku 2014, které Palo Maky uvádí? Nebo proč se u nás tedy neprodává v žebříčku 4. veleúspěšný Chevrolet - plečka první třídy?http://www.auto.cz/celosvetovym-prodejum-znacek-rok-2014-vevodi-toyota-85223.

4. CHEVROLET 4 793 538 5 022 860 -4,6% 5,6%

9. RENAULT 2 051 438 2 081 704 -1,5% 2,4%

15. WULING 1 655 264 1 532 717 8,0% 1,9%

19. MARUTI 1 254 827 1 165 183 7,7% 1,5%

20. CHANG'AN 1 150 057 946 077 21,6% 1,3%

25. DAIHATSU 901 099 851 513 5,8% 1,1%

0/0
3.2.2016 23:33

M91i43c70h63a58l 21M98r76a77z92i98k 6327227174170

Chapu, ze si lide radi koupi skodovku, obzvlaste pak firmy, ale z ciste ekonomickeho pohledu je to nesmysl. H je minimalne o tretinu levnejsi a porad je to auto - ma to 4 kola a dojede to bezpecne z bodu A do bodu B. Jezdil jsem s okavkou II a najezdil s ni skoro 300k km a ted jezdim s H i30 - velikostne uplne stejna auta, motorove tez stejna - oboji 1,6 - jizdni vlastnosti naprosto srovnatlene, jen oktavka je o peknych par kilo tezsi a to ji pridava v zime na snehu, H se dost zahrabava, ale jinak je to uplne stejne, je tedy smutne ze v te vybave co jsme to kupoval bylo H za 320 tisic a Oktavka za 530... vzhledem k uzitnym vlastnostem je zbytecne za dopravni prostredek vyhazovat 210 tisic navic. TOliko pro jednotlivce, firmy maji samosebou slevy, ale presto se obavam, ze bude H stale levnejsi variantou a tedy z celkoveho pohledu ekonomictejsi. Rejpaly upozornuji, ze neresim design, pouze to jestli s tim bezpecne a bez problemu dojedu kam potrebuju, najezdim s kazym autem cca 100k km rocne po cele evrope - tedy od krasnych dalnic Svycarska az po minove diry Ukrajiny...

+3/0
3.2.2016 22:53

P13e62t73r 12P97o29s11p61í46š10i50l 4398364836516

Nezlobte se na mě, ale pokud opravdu najezdíte 100 k km ročně, tak většinu svého života trávíte sezením v autě. Tak potom nechápu, proč ho trávíte v takových plečkách?

0/−4
4.2.2016 6:52

M63i87c65h90a92l 78M37r78a17z22i49k 6797317154170

Tak stravim v aute 20 tydnu z roku cca. Najedu bezne 5k km za tyden, a zbytek roku travim doma s rodinou a firmu ridim pres internet. Ale proc plecky? Jsou to auta jako kazda jina a jde hlavne o ekonomickou stranku. Koupim li H za 320k kc, pak naklady na provoz vcetne amortizace jsou 4kc/km, ze zakona si mohu pausalem odecist 7kc/km a klientum uctuji 7kc/km - tedy mam 3kc/km cisty zisk z provozu auta - a tedy za ten tork si to auto na sebe vydela - a to je princip, auto si na sebe musi vydelat, toto auto za svuj zivot vydela nejen na sebe a pripadne servisy,a le i na koupi dalsich aut a to cca dvou - to je idelani stav. Mohl bych si koupit treba BMW za 2 miliony - ale ta cena by se mi nevratila a tedy bych to auto dotoval - proc ho dotovat? Je to naprosto neekonomicke - a o tom pisu - ciste z ekonomickeho pohledu. Navic jestli H, Skoda nebo treba BMW - je to uplne jedno s obojim se dostanu za stejny cas na stejne misto, orozdil tedy tvori jen naklady...

+3/0
4.2.2016 13:29

P80e93t79r 39P41o84s63p74í86š76i40l 4958704236296

Děkuji za vysvětlení. Tak to potom ano.

0/0
4.2.2016 13:41

M83i25c35h23a14l 42M41r28a38z79i34k 6557617624280

Neni vubec zac. Me slo o to rict, ze z ekonomickeho pohledu je koupe draheho auta zbytecna. Proste se to nevyplati. A obcas me udivuje, ze na to nemysli reditele firem, ale i lidi sami. Az prilis casto vidim lidi, kteri si koupi auto a po par mesicich nemaji na splatky, protoze proste prestrelili sve moznosti...

0/0
4.2.2016 21:03

V97l94a53d64a 16S69i10m93o98n87i88k 3119883603955

Najedu pouze tak 45 000 ročně, ale vzhledem k věku už bych se nechtěl mlátit v malých autech. Za ty vyšší peníze dostáváte povětšinou komfort a také bezpečnost. Ovšem chápu Váš čistě korunový pohled. A proč zrovna srovnání H i30 a BMW za 2 mil. ? Mezi těmito dvěma póly je spousta jiných kvalitních aut..

0/0
26.3.2016 17:38

M18i24c58h32a95l 23M65r26a71z75i61k 6647107144850

Tak je to uz velmi postarsi clanek - ale preci - ja jsem reagoval na to, ze vsichni uvazuji jen o tom, cim lepsim se svezt, a poukazoval jsem na to, ze je tu i jiny pohled - ekonomicky. Jinak se ridici deli na tri skupiny - ti co jezdi obcas, chteji svuj komfort a zaplati si za nej, ti co se tim zivi a chteji na aute neco vydelat, a pak ti, kteri si koupi (casto al ene vzdy) auto nad svoje moznosti a stezuji si jak je vse drahe. BMS jsem zvolil jen nahodne v tom nebyl zamer - ale mohu stejne porovnat Hi30 combi a Skoda Octavia Combi, oboji ma 1,6l motor, oboji je stejne velke a stejne komfortni - H stoji v plne vybave 300 tisic zatimco Skoda 550 tisic - jaky duvod bych mel koupit si Skodovku, kdyz mohu mit uplne stejne uzitecne auto za temer polovinu ceny?

0/0
26.3.2016 18:12

M80a85r41t63i52n 29L88a26n47c 9345134537791

A váš soused z Boleslavi bude táááákhle daleko před náma...

0/0
3.2.2016 22:42

T18o73m64á53š 70B39a43u79e75r 5416233280949

Článek navozuje dojem, že občané si neustále kupují nová auta. 75% nových aut se ale kupuje na firmy, takže z toho stát nemá vůbec nic, odpočet DPH zasponzorovaný daňovými poplatníky a odpis na daních z příjmů, potažmo tedy menší daň z příjmů. Profit pro stát je jen od těch 25% kupujících občanů-nepodnikatelů, kteří nedostanou zpět DPH, ani si cenu auta neodečtou z daně z příjmů;-O;-O;-O

+1/−3
3.2.2016 22:17

M44a44r39t63i68n 61B93r17u56h17a 6370238822333

No comment

+1/−1
3.2.2016 22:29

T80o50m59á90š 90B44e16r67n75ý 4924446873838

Dobře, ale pořád lepší, než kdyby to dusilo i firmy. A firmy to nakonec prodají ojeté domácnostem. A v těch firmách nejsou roboti ale jezdí tím lidi... za mě je to OK...

0/0
3.2.2016 22:34

P71a30v67e15l 82Ř74a15p33e64k 7542166349475

Proč pořád ta starost, aby stát vydělal co nejvíc? Stát nejsme my, stát jsou ONI. Peníze mají zůstat lidem, nikoli mafii, která sama sebe nazvala státem.

+1/0
3.2.2016 22:41

J14o60s65e37f 40K87o15p62e38c25k49y 9314822885

Opravdu stat nema z prodeje aut vyrobenych v CR vubec nic? ;-)

0/0
4.2.2016 8:04

Z70b68y50n93ě74k 83H89o73l48í51k 1347627175580

to je dobrý, když se to sečte, tak koncern tu má víc než polovinu trhu... preference zákazníků celkem jednoznačnáR^

0/0
3.2.2016 22:16

P68a35v44e35l 53Ř85a82p49e40k 7452156399355

Prodeje aut rostou ruku v ruce s lidskou hloupostí, sobectvím a neschopností uspořádat si život důstojným způsobem, bez neustálého pojíždění, překážení, obtěžování a ohrožování druhých. Pomatení lidé tráví třetinu života zavření v plechovkách nebo vyděláváním na jejich pořízení a provoz. A toto faktické otroctví, doprovázené neustálým negativním vlivem na okolí, považují za pokrok a luxus. Ubožáci...

0/−15
3.2.2016 22:02

Z55d55e79n45ě32k 92H13a46n82z69l 1781316432734

Další cyklista

+4/−2
3.2.2016 22:10

V64í19ť41a 73K32r38u46t36i92š 1890954445987

Tudíž ten, který pracuje třeba 25 km od svého bydliště, je hloupý, sobecky a pomateny? Když nedustojne dojíždí autem (20-25 minut), které má doma i z jiných důvodů, než aby strávil 75 - 90 minut na cestě s přestupy prostředky veřejné dopravy?

+4/0
3.2.2016 22:14

P49a40v32e44l 64Ř49a37p44e92k 7132296409585

Moje argumentace je postavena na jiných, obecnějších parametrech než jsou ujeté km.

0/0
3.2.2016 22:20

V70í75ť97a 56K22r90u78t30i73š 1170654235767

Vaši argumentaci copy and paste, kterou tapetujete podobné diskuze, tady samozřejmě všichni známe. Stejně jako neschopnost odpovědět na jakoukoliv uzavřenou otázku.

Takže ještě jednou k naprosto konkrétnímu dotazu: Ano nebo ne?

A rozšířim o: Proč?

A k tomu: Jakou nabízíte alternativu?

+2/0
3.2.2016 22:34

P91a97v61e65l 83Ř11a32p53e72k 7232476159395

Nerozčilujte se. Otázky jsem položil já a dříve než vy. Trávíte třetinu života v plechovce nebo vyděláním na její pořízení a provoz? Obtěžuje masový automobilismus okolí? Překáží auta v ucpaných ulicích? Ohrožují auta bezpečnost místních? Vaše najeté kilometry jsou naprosto irelevantní.

+1/−5
3.2.2016 22:39

J93i98ř79í 61Z89ý10k25a 9609613481790

a připojení k internetu ti přivezli technik vlakem, že jo? ;-D

+4/0
3.2.2016 22:15

P80a97v26e23l 35Ř41a74p19e67k 7722506759775

Proč by internet nemohl existovat bez masového automobilismu a jevů, které jsem vyjmenoval? Spíše by vám mělo být divné, proč se lidé stále více přesouvají pořád dokola tam a zpět, navzdory rozšíření komunikačních technologií a změně povahy práce na klikání myší a hrabání se v papírech.

+1/−6
3.2.2016 22:23

M19i11c95h85a85l 56Ř38e92z27n28í90č98e68k 1821178497610

Vy jste asi cely den zavreny v kancelari, takze vas jiste prekvapi, ze vetsina veci nevznika klikanim mysi a hrabanim se v papirech.

+1/0
4.2.2016 9:12

P25e52t28r 80L66a66n86g96e22r 3961146781410

Hyundai je auto na celý život. Nove ti nikdo neukradne a staré neprodáš

+18/−2
3.2.2016 20:59

J87a27n 30K69o59s93t23k39a 9144327559616

Nechte toho! :-) Také jsem předloni uvažoval o této značce. Pak jsem koupil Volvo.

+1/0
3.2.2016 21:04

M61i16c27h54a51l 33R34e56j52z29e32k 5946217525241

To je trochu jako bys rikal, uvazoval jsem o stihle blondyne a vzal jsem si baculatou cernovlasku.

+5/0
3.2.2016 21:11

J98a72n 87K52o58s60t39k10a 9694387189886

Však jo. Každá může mít jiné přednosti:-).

Ale ne, šlo o ojetinu, takže to nemělo být nějaké chlubení. Malé Volvo, ale jsem fakt spokojený.

0/0
3.2.2016 21:13

M92i20c56h91a96l 65R28e59j48z41e54k 5886717565361

Verim, neznam nikoho, kdo by na Volvo nadaval. Ja jen chtel okomentovat naprosto protichudne typy firmy.

+4/0
3.2.2016 21:18

Z22b64y32n19ě27k 44H93o50l50í61k 1727937325600

;-D;-D;-DR^

0/0
3.2.2016 21:11

J45e88n46d62a 40K24r98á60s31a 1669766608

Další blud ! Po 3 letech provozu prodáš servisované auto ještě s 2 letou tovární zárukou! Zkus se podívat na inzeráty. ..R^;-)

0/0
4.2.2016 7:23

P13e82t53r 83L25u94k32e48š 8744770609215

Zajímavé je, že Škoda při svých cenách prodá tolik aut.

Že by fungoval patriotismus? Nebo pohádky o koncernových německých dílech?

Přesto R^

+1/−2
3.2.2016 20:40

M72i93c52h69a94l 28R12e42j66z24e59k 5936917585571

To neni pohadka, ale fakt. Vetsina nemeckych koncernovych dilu se stejne dela u nas. No a cenu si urcuje trh, ne vyrobci.

+2/0
3.2.2016 21:07

P56e75t89r 96L55u57k23e61š 8504650349655

Ano, většina dílů se dělá jinde než v Německu - u nás, v Polsku a také Asii, proto tedy ta německá kvalita. Ani Mercedes, BMW nemá jen německé díly, takže nejde o nic - tak to prostě je.

Ta poznámka je pochvalná => obdiv prodejcům, že toho tolik prodají.

V posledních dvou letech jsme do firmy kupovali 3 auta. Ani jedno není Škoda, a to jsme šli pokaždé poprvé pro Škodu. Cena konkurenčních vozidel přesvědčila. Například jsme měli lepší nabídku na lépe vybaveného Passata než na Superba?! Tak co k tomu dodat ...

+2/0
3.2.2016 21:24

Z50d55e57n82ě84k 76H73a67n86z53l 1141416282334

Vždyť je to jedno,stejná firma

0/−2
3.2.2016 21:48

V19l46a52d88a 60S35i67m47o55n58i76k 3329123963215

Pokud se Vám to stalo v Německu, tak to mohu potvrdit. Prostě chápu, že Superb nemůže na německém trhu bít staršího bratra Passata.

Pokud ovšem půjdete do vysokých výbav, pak nikdy ve Škodovce nedostanete všechno co nabízí Passat nebo Audu A 6. Jednou je dán žebříček. Důvod je stený - omezení vnitřní konkurence.

0/0
26.3.2016 17:43

L53u85k44á39š 76S56l83a83n39i81n30a 1341703133521

Vošický musí prasknout vzteky, dobře mu tak.

+3/0
3.2.2016 20:26

J43i70r72i 45G21a70z72d88a 8404663274934

No, zajímavější co si kupují fyzického osoby , kdyz mají vydat skutečne sve penize. Škoda 678, hyundai 504 a dacia 352. Trošku více vypovídající ...

+7/−1
3.2.2016 19:50

P96e80t59r 81H79o62r23á11k 1199743649714

Zajímavé by bylo, jak velké slevy podnikatelům škoda oproti občanům nabízí. nebere náhodou škoda ty občany na hůl?

+1/0
3.2.2016 19:53

M48i35c17h69a67l 36R63e63j94z22e86k 5136867895361

I na jednotkove prodeje jsou vyrazne slevy. Asi se v byznise nepohybujes, jinak bys poznal, ze je rozdil, jestli ti nekdo koupi dva rohliky nebo vykoupi celou pekarnu.

+1/0
3.2.2016 20:01

P47e63t54r 77H21o82r59á13k 1339563129674

Hele, já jsem nové auto několikrát kupoval a vím, jaké se dávají slevy, ale zaslechl jsem, že když kupuješ jako podnikatel, dostaneš mnohem vyšší slevu už na dvě auta. A to je podle mne sprosťárna.

0/0
3.2.2016 20:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.