Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prodeje aut v Česku rostou. Superb je třetí, Hyundai spadl o čtvrtinu

Chuť lidí kupovat nová auta nepolevila ani v lednu. Po rekordním loňském roce pokračoval dvojciferný růst počtu nových registrovaných vozů i v lednu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T47o94m34a83s 88V55a14r42g21a 1735294876195

dobré mlžení. čísla úplně oničem :-P

0/0
4.2.2016 11:19

J83e66n32d49a 26K22r27á67s13a 1209716718

Třetí misto je skvělé! Značky které jsou na trhu mnohem déle jsou za Hyundai! Bavím se škodolibými příspěvky proti Hyundai, a užívám si pohodlí, výbavy i30 R^:-);-D

+2/−2
4.2.2016 7:16

M93i47l43o66š 73B84o31u85k40a71l 8263727753234

Zřejmě jsi jiným autem nejel...;-D

+2/−1
4.2.2016 8:01

J83e84n82d55a 27K91r63á23s33a 1539606218

VyJste určitě nejel žádným Hyundaiem ! Jinak by jste takový nesmysl nenapsal ! Největší kritici H ti,co v něm v životě nejeli,....Hyundai je světový výrobce,a v počtech vyrobených kusů ,mu může mnoho firem závidět !Typ i30 -Lantra je vyroben ve stejném počtu jako Golf R^ R^,a mnoho evropských výrobců může ......Rv;-D

+1/0
4.2.2016 10:15

M10i75l65o46š 43B83o62u21k94a17l 8693757473874

Co se rozčiluješ? Mně jen pobavilo to vyzdvihnutí VÝBAVY u i30, jakoby měl něco, co jiná auta nemají a na co se ještě 10 let nezmůžou.:-P

0/0
4.2.2016 10:57

J96e12n78d22a 50K58r73á12s37a 1429846578

No ostatni auta mají také "výbavu " ZA PŘÍPLATEK,a třeba vyhřívaný volant, si ani objednat nemůžeš ;-) Perfektní sedačky Hyundai, si vychutnávám přii cestě do Chorvatska R^

0/0
4.2.2016 11:04

M92i78l18o79š 24B88o15u61k84a55l 8293927373414

A už jsem s ním jel, cca 500 km a nejsem ani pobouřen ani neukapávám nadšením...prostě běžné auto.

0/0
4.2.2016 10:58

V20l63a28d76a24n 16Č17e38r93n60ý 8442206133126

No tak zrovna tento týden dostal švagr nové služební auto a po Fordu je to tentokrát Hyundai. Auto je to na pohled krásné, ale už po pár dnech je nešťastný, protože interiér, jízdní vlastnosti, vnitřní prostor, se nedají s Fordem vůbec srovnat a připadá si, že klesl minimálně o třídu níž. Takže na tom asi něco bude...

0/0
26.3.2016 13:52

M47a96r47e32k 61J85a90n82e12č25k92a 1807706843131

"Podle statistik zveřejněných Svazem dovozců automobilů stoupl počet registrací nových vozidel v lednu o 11,27 % na 17 500 vozidel." Mě by spíše zajímalo kolik z těch registrovaných vozů bylo zakoupených v 11-12/2015, čili ke konci roku ičaři a kolik jich zakoupily fyzické osoby. Předpokládám, že pak by to tak úchvatný výsledek nebyl. Sice nefandím ani Škodovce ani Hyundai, ale japonským vozům, ale někteří mají škodolibou radost z propadu Hyundai, jako malé děti.

0/0
4.2.2016 1:16

Z51d81e84n83ě18k 48B19l83a60ť27á77k 7492635832575

Zajímavý žebříček. Vzhledem k tomu, že třeba na středním východě a v Asii se téměř neprodávají evropské značky, ale výhradně asijské (rozuměj japonské, korejské a čínské) tak je to zajímavý pohled na kvalitu vozů. Zná někdo z Vás třeba tyto značky ze stejného žebříčku z roku 2014, které Palo Maky uvádí? Nebo proč se u nás tedy neprodává v žebříčku 4. veleúspěšný Chevrolet - plečka první třídy?http://www.auto.cz/celosvetovym-prodejum-znacek-rok-2014-vevodi-toyota-85223.

4. CHEVROLET 4 793 538 5 022 860 -4,6% 5,6%

9. RENAULT 2 051 438 2 081 704 -1,5% 2,4%

15. WULING 1 655 264 1 532 717 8,0% 1,9%

19. MARUTI 1 254 827 1 165 183 7,7% 1,5%

20. CHANG'AN 1 150 057 946 077 21,6% 1,3%

25. DAIHATSU 901 099 851 513 5,8% 1,1%

0/0
3.2.2016 23:33

M44i13c85h12a24l 86M18r96a41z51i50k 6377607124820

Chapu, ze si lide radi koupi skodovku, obzvlaste pak firmy, ale z ciste ekonomickeho pohledu je to nesmysl. H je minimalne o tretinu levnejsi a porad je to auto - ma to 4 kola a dojede to bezpecne z bodu A do bodu B. Jezdil jsem s okavkou II a najezdil s ni skoro 300k km a ted jezdim s H i30 - velikostne uplne stejna auta, motorove tez stejna - oboji 1,6 - jizdni vlastnosti naprosto srovnatlene, jen oktavka je o peknych par kilo tezsi a to ji pridava v zime na snehu, H se dost zahrabava, ale jinak je to uplne stejne, je tedy smutne ze v te vybave co jsme to kupoval bylo H za 320 tisic a Oktavka za 530... vzhledem k uzitnym vlastnostem je zbytecne za dopravni prostredek vyhazovat 210 tisic navic. TOliko pro jednotlivce, firmy maji samosebou slevy, ale presto se obavam, ze bude H stale levnejsi variantou a tedy z celkoveho pohledu ekonomictejsi. Rejpaly upozornuji, ze neresim design, pouze to jestli s tim bezpecne a bez problemu dojedu kam potrebuju, najezdim s kazym autem cca 100k km rocne po cele evrope - tedy od krasnych dalnic Svycarska az po minove diry Ukrajiny...

+3/0
3.2.2016 22:53

P43e45t31r 34P52o77s58p36í94š63i37l 4238864146826

Nezlobte se na mě, ale pokud opravdu najezdíte 100 k km ročně, tak většinu svého života trávíte sezením v autě. Tak potom nechápu, proč ho trávíte v takových plečkách?

0/−4
4.2.2016 6:52

M45i36c97h54a79l 88M94r67a70z26i42k 6847537414660

Tak stravim v aute 20 tydnu z roku cca. Najedu bezne 5k km za tyden, a zbytek roku travim doma s rodinou a firmu ridim pres internet. Ale proc plecky? Jsou to auta jako kazda jina a jde hlavne o ekonomickou stranku. Koupim li H za 320k kc, pak naklady na provoz vcetne amortizace jsou 4kc/km, ze zakona si mohu pausalem odecist 7kc/km a klientum uctuji 7kc/km - tedy mam 3kc/km cisty zisk z provozu auta - a tedy za ten tork si to auto na sebe vydela - a to je princip, auto si na sebe musi vydelat, toto auto za svuj zivot vydela nejen na sebe a pripadne servisy,a le i na koupi dalsich aut a to cca dvou - to je idelani stav. Mohl bych si koupit treba BMW za 2 miliony - ale ta cena by se mi nevratila a tedy bych to auto dotoval - proc ho dotovat? Je to naprosto neekonomicke - a o tom pisu - ciste z ekonomickeho pohledu. Navic jestli H, Skoda nebo treba BMW - je to uplne jedno s obojim se dostanu za stejny cas na stejne misto, orozdil tedy tvori jen naklady...

+3/0
4.2.2016 13:29

P21e58t80r 76P83o42s28p38í40š79i85l 4758894486856

Děkuji za vysvětlení. Tak to potom ano.

0/0
4.2.2016 13:41

M73i30c91h57a16l 24M38r15a32z93i48k 6777607184190

Neni vubec zac. Me slo o to rict, ze z ekonomickeho pohledu je koupe draheho auta zbytecna. Proste se to nevyplati. A obcas me udivuje, ze na to nemysli reditele firem, ale i lidi sami. Az prilis casto vidim lidi, kteri si koupi auto a po par mesicich nemaji na splatky, protoze proste prestrelili sve moznosti...

0/0
4.2.2016 21:03

V92l94a34d52a 81S52i57m82o45n63i66k 3309303863795

Najedu pouze tak 45 000 ročně, ale vzhledem k věku už bych se nechtěl mlátit v malých autech. Za ty vyšší peníze dostáváte povětšinou komfort a také bezpečnost. Ovšem chápu Váš čistě korunový pohled. A proč zrovna srovnání H i30 a BMW za 2 mil. ? Mezi těmito dvěma póly je spousta jiných kvalitních aut..

0/0
26.3.2016 17:38

M80i62c95h17a41l 21M71r17a88z27i70k 6407387804440

Tak je to uz velmi postarsi clanek - ale preci - ja jsem reagoval na to, ze vsichni uvazuji jen o tom, cim lepsim se svezt, a poukazoval jsem na to, ze je tu i jiny pohled - ekonomicky. Jinak se ridici deli na tri skupiny - ti co jezdi obcas, chteji svuj komfort a zaplati si za nej, ti co se tim zivi a chteji na aute neco vydelat, a pak ti, kteri si koupi (casto al ene vzdy) auto nad svoje moznosti a stezuji si jak je vse drahe. BMS jsem zvolil jen nahodne v tom nebyl zamer - ale mohu stejne porovnat Hi30 combi a Skoda Octavia Combi, oboji ma 1,6l motor, oboji je stejne velke a stejne komfortni - H stoji v plne vybave 300 tisic zatimco Skoda 550 tisic - jaky duvod bych mel koupit si Skodovku, kdyz mohu mit uplne stejne uzitecne auto za temer polovinu ceny?

0/0
26.3.2016 18:12

M58a75r65t96i97n 19L69a84n69c 9365824367841

A váš soused z Boleslavi bude táááákhle daleko před náma...

0/0
3.2.2016 22:42

T87o22m40á50š 32B76a20u10e31r 5876443340219

Článek navozuje dojem, že občané si neustále kupují nová auta. 75% nových aut se ale kupuje na firmy, takže z toho stát nemá vůbec nic, odpočet DPH zasponzorovaný daňovými poplatníky a odpis na daních z příjmů, potažmo tedy menší daň z příjmů. Profit pro stát je jen od těch 25% kupujících občanů-nepodnikatelů, kteří nedostanou zpět DPH, ani si cenu auta neodečtou z daně z příjmů;-O;-O;-O

+1/−3
3.2.2016 22:17

M22a29r11t10i14n 90B63r32u87h70a 6210778362793

No comment

+1/−1
3.2.2016 22:29

T57o83m85á30š 39B50e34r52n25ý 4494926363988

Dobře, ale pořád lepší, než kdyby to dusilo i firmy. A firmy to nakonec prodají ojeté domácnostem. A v těch firmách nejsou roboti ale jezdí tím lidi... za mě je to OK...

0/0
3.2.2016 22:34

P96a76v30e34l 59Ř57a24p63e34k 7832806679225

Proč pořád ta starost, aby stát vydělal co nejvíc? Stát nejsme my, stát jsou ONI. Peníze mají zůstat lidem, nikoli mafii, která sama sebe nazvala státem.

+1/0
3.2.2016 22:41

J23o98s51e29f 71K94o95p62e25c44k67y 9144832865

Opravdu stat nema z prodeje aut vyrobenych v CR vubec nic? ;-)

0/0
4.2.2016 8:04

Z68b13y60n17ě77k 90H18o35l21í50k 1857287775650

to je dobrý, když se to sečte, tak koncern tu má víc než polovinu trhu... preference zákazníků celkem jednoznačnáR^

0/0
3.2.2016 22:16

P90a57v13e34l 84Ř97a61p52e27k 7412506219565

Prodeje aut rostou ruku v ruce s lidskou hloupostí, sobectvím a neschopností uspořádat si život důstojným způsobem, bez neustálého pojíždění, překážení, obtěžování a ohrožování druhých. Pomatení lidé tráví třetinu života zavření v plechovkách nebo vyděláváním na jejich pořízení a provoz. A toto faktické otroctví, doprovázené neustálým negativním vlivem na okolí, považují za pokrok a luxus. Ubožáci...

0/−15
3.2.2016 22:02

Z54d51e70n35ě50k 42H55a44n53z93l 1311306342794

Další cyklista

+4/−2
3.2.2016 22:10

V87í58ť36a 55K86r78u77t79i94š 1750564725367

Tudíž ten, který pracuje třeba 25 km od svého bydliště, je hloupý, sobecky a pomateny? Když nedustojne dojíždí autem (20-25 minut), které má doma i z jiných důvodů, než aby strávil 75 - 90 minut na cestě s přestupy prostředky veřejné dopravy?

+4/0
3.2.2016 22:14

P23a63v84e41l 44Ř92a77p79e89k 7482356839545

Moje argumentace je postavena na jiných, obecnějších parametrech než jsou ujeté km.

0/0
3.2.2016 22:20

V20í20ť38a 74K64r63u19t13i77š 1790894795677

Vaši argumentaci copy and paste, kterou tapetujete podobné diskuze, tady samozřejmě všichni známe. Stejně jako neschopnost odpovědět na jakoukoliv uzavřenou otázku.

Takže ještě jednou k naprosto konkrétnímu dotazu: Ano nebo ne?

A rozšířim o: Proč?

A k tomu: Jakou nabízíte alternativu?

+2/0
3.2.2016 22:34

P45a44v59e94l 76Ř45a80p46e75k 7372116279505

Nerozčilujte se. Otázky jsem položil já a dříve než vy. Trávíte třetinu života v plechovce nebo vyděláním na její pořízení a provoz? Obtěžuje masový automobilismus okolí? Překáží auta v ucpaných ulicích? Ohrožují auta bezpečnost místních? Vaše najeté kilometry jsou naprosto irelevantní.

+1/−5
3.2.2016 22:39

J29i33ř78í 44Z33ý44k43a 9839913531180

a připojení k internetu ti přivezli technik vlakem, že jo? ;-D

+4/0
3.2.2016 22:15

P64a51v86e46l 95Ř38a42p65e29k 7372516899535

Proč by internet nemohl existovat bez masového automobilismu a jevů, které jsem vyjmenoval? Spíše by vám mělo být divné, proč se lidé stále více přesouvají pořád dokola tam a zpět, navzdory rozšíření komunikačních technologií a změně povahy práce na klikání myší a hrabání se v papírech.

+1/−6
3.2.2016 22:23

M18i52c76h63a83l 44Ř82e36z57n23í43č84e34k 1431558547460

Vy jste asi cely den zavreny v kancelari, takze vas jiste prekvapi, ze vetsina veci nevznika klikanim mysi a hrabanim se v papirech.

+1/0
4.2.2016 9:12

P83e52t90r 50L40a35n57g44e49r 3471936451960

Hyundai je auto na celý život. Nove ti nikdo neukradne a staré neprodáš

+18/−2
3.2.2016 20:59

J23a77n 43K34o35s80t66k79a 9984577699816

Nechte toho! :-) Také jsem předloni uvažoval o této značce. Pak jsem koupil Volvo.

+1/0
3.2.2016 21:04

M16i38c52h60a71l 94R85e21j82z53e97k 5976127775271

To je trochu jako bys rikal, uvazoval jsem o stihle blondyne a vzal jsem si baculatou cernovlasku.

+5/0
3.2.2016 21:11

J28a28n 44K95o87s90t60k98a 9654517989186

Však jo. Každá může mít jiné přednosti:-).

Ale ne, šlo o ojetinu, takže to nemělo být nějaké chlubení. Malé Volvo, ale jsem fakt spokojený.

0/0
3.2.2016 21:13

M60i64c60h81a90l 55R38e86j19z72e85k 5226337265681

Verim, neznam nikoho, kdo by na Volvo nadaval. Ja jen chtel okomentovat naprosto protichudne typy firmy.

+4/0
3.2.2016 21:18

Z43b53y30n23ě45k 67H53o79l65í46k 1397857175760

;-D;-D;-DR^

0/0
3.2.2016 21:11

J59e20n49d15a 29K43r48á76s77a 1679276738

Další blud ! Po 3 letech provozu prodáš servisované auto ještě s 2 letou tovární zárukou! Zkus se podívat na inzeráty. ..R^;-)

0/0
4.2.2016 7:23

P14e65t94r 11L96u10k74e65š 8874130439335

Zajímavé je, že Škoda při svých cenách prodá tolik aut.

Že by fungoval patriotismus? Nebo pohádky o koncernových německých dílech?

Přesto R^

+1/−2
3.2.2016 20:40

M25i95c16h11a34l 19R97e10j12z94e35k 5116827205491

To neni pohadka, ale fakt. Vetsina nemeckych koncernovych dilu se stejne dela u nas. No a cenu si urcuje trh, ne vyrobci.

+2/0
3.2.2016 21:07

P69e38t65r 75L62u95k70e63š 8874840649495

Ano, většina dílů se dělá jinde než v Německu - u nás, v Polsku a také Asii, proto tedy ta německá kvalita. Ani Mercedes, BMW nemá jen německé díly, takže nejde o nic - tak to prostě je.

Ta poznámka je pochvalná => obdiv prodejcům, že toho tolik prodají.

V posledních dvou letech jsme do firmy kupovali 3 auta. Ani jedno není Škoda, a to jsme šli pokaždé poprvé pro Škodu. Cena konkurenčních vozidel přesvědčila. Například jsme měli lepší nabídku na lépe vybaveného Passata než na Superba?! Tak co k tomu dodat ...

+2/0
3.2.2016 21:24

Z39d21e50n88ě56k 76H25a89n32z36l 1461526672684

Vždyť je to jedno,stejná firma

0/−2
3.2.2016 21:48

V26l71a18d39a 93S27i85m59o15n37i31k 3379793373535

Pokud se Vám to stalo v Německu, tak to mohu potvrdit. Prostě chápu, že Superb nemůže na německém trhu bít staršího bratra Passata.

Pokud ovšem půjdete do vysokých výbav, pak nikdy ve Škodovce nedostanete všechno co nabízí Passat nebo Audu A 6. Jednou je dán žebříček. Důvod je stený - omezení vnitřní konkurence.

0/0
26.3.2016 17:43

L42u27k26á68š 69S68l88a60n15i78n34a 1671303273421

Vošický musí prasknout vzteky, dobře mu tak.

+3/0
3.2.2016 20:26

J90i23r17i 92G78a97z54d58a 8904473624794

No, zajímavější co si kupují fyzického osoby , kdyz mají vydat skutečne sve penize. Škoda 678, hyundai 504 a dacia 352. Trošku více vypovídající ...

+7/−1
3.2.2016 19:50

P28e95t87r 45H88o18r30á82k 1979103379204

Zajímavé by bylo, jak velké slevy podnikatelům škoda oproti občanům nabízí. nebere náhodou škoda ty občany na hůl?

+1/0
3.2.2016 19:53

M13i59c68h58a65l 42R71e45j17z29e86k 5576547875681

I na jednotkove prodeje jsou vyrazne slevy. Asi se v byznise nepohybujes, jinak bys poznal, ze je rozdil, jestli ti nekdo koupi dva rohliky nebo vykoupi celou pekarnu.

+1/0
3.2.2016 20:01

P35e30t16r 88H82o47r46á59k 1379793839374

Hele, já jsem nové auto několikrát kupoval a vím, jaké se dávají slevy, ale zaslechl jsem, že když kupuješ jako podnikatel, dostaneš mnohem vyšší slevu už na dvě auta. A to je podle mne sprosťárna.

0/0
3.2.2016 20:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.