- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Třetí misto je skvělé! Značky které jsou na trhu mnohem déle jsou za Hyundai! Bavím se škodolibými příspěvky proti Hyundai, a užívám si pohodlí, výbavy i30
"Podle statistik zveřejněných Svazem dovozců automobilů stoupl počet registrací nových vozidel v lednu o 11,27 % na 17 500 vozidel." Mě by spíše zajímalo kolik z těch registrovaných vozů bylo zakoupených v 11-12/2015, čili ke konci roku ičaři a kolik jich zakoupily fyzické osoby. Předpokládám, že pak by to tak úchvatný výsledek nebyl. Sice nefandím ani Škodovce ani Hyundai, ale japonským vozům, ale někteří mají škodolibou radost z propadu Hyundai, jako malé děti.
Zajímavý žebříček. Vzhledem k tomu, že třeba na středním východě a v Asii se téměř neprodávají evropské značky, ale výhradně asijské (rozuměj japonské, korejské a čínské) tak je to zajímavý pohled na kvalitu vozů. Zná někdo z Vás třeba tyto značky ze stejného žebříčku z roku 2014, které Palo Maky uvádí? Nebo proč se u nás tedy neprodává v žebříčku 4. veleúspěšný Chevrolet - plečka první třídy?http://www.auto.cz/celosvetovym-prodejum-znacek-rok-2014-vevodi-toyota-85223.
4. CHEVROLET 4 793 538 5 022 860 -4,6% 5,6%
9. RENAULT 2 051 438 2 081 704 -1,5% 2,4%
15. WULING 1 655 264 1 532 717 8,0% 1,9%
19. MARUTI 1 254 827 1 165 183 7,7% 1,5%
20. CHANG'AN 1 150 057 946 077 21,6% 1,3%
25. DAIHATSU 901 099 851 513 5,8% 1,1%
Nezlobte se na mě, ale pokud opravdu najezdíte 100 k km ročně, tak většinu svého života trávíte sezením v autě. Tak potom nechápu, proč ho trávíte v takových plečkách?
A váš soused z Boleslavi bude táááákhle daleko před náma...
Článek navozuje dojem, že občané si neustále kupují nová auta. 75% nových aut se ale kupuje na firmy, takže z toho stát nemá vůbec nic, odpočet DPH zasponzorovaný daňovými poplatníky a odpis na daních z příjmů, potažmo tedy menší daň z příjmů. Profit pro stát je jen od těch 25% kupujících občanů-nepodnikatelů, kteří nedostanou zpět DPH, ani si cenu auta neodečtou z daně z příjmů
to je dobrý, když se to sečte, tak koncern tu má víc než polovinu trhu... preference zákazníků celkem jednoznačná
Prodeje aut rostou ruku v ruce s lidskou hloupostí, sobectvím a neschopností uspořádat si život důstojným způsobem, bez neustálého pojíždění, překážení, obtěžování a ohrožování druhých. Pomatení lidé tráví třetinu života zavření v plechovkách nebo vyděláváním na jejich pořízení a provoz. A toto faktické otroctví, doprovázené neustálým negativním vlivem na okolí, považují za pokrok a luxus. Ubožáci...
Hyundai je auto na celý život. Nove ti nikdo neukradne a staré neprodáš
Nechte toho! :-) Také jsem předloni uvažoval o této značce. Pak jsem koupil Volvo.