- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zavřete to! Tohle totálně nemá smysl, mimo Budapešti je o strach cokoliv s touhle parodií na leteckou společnost prodat..
To ještě radí ČSA Tvrdík? Nebo do firmy upíchnul nějakého příbuzného?
Já myslím, že už nadešel čas omluvit se luftjardovi, že byl kritizován jako historicky nejhorší manažer ČSA. Ti současní ho dokonce silně překonávají...
takhle uz vyklidilo csa bratislavu kde s velikou slavou otevrelo hub... proste komedie stara
aeroklub nemá ani jasnou strategii rozvoje, metoda pokus omyl je v tomto vysoce konkurenčním byznysu dost amatérská
Co mně to jenom připomíná? Jo, už vím, to už uměl i Cimrman - po sedmihodinovém letu na Brusel, rozuměj na Edinburgh, přistáli nedaleko Varšavy :)))
Zajímalo by mě, zda někdy zprovozni linku Praha - Stuttgart. Přímé spojení neexistuje a zájem by se určitě našel.
Zájem by se našel, to jistě, ale dostatečný na to, aby se naplnilo nějaké letadlo na plánované trase?
Misto vymysleni hovadin by bylo lepsi se vratit na Heathrow a do New Yorku. No jo, jenze kdyz ona nejaka chytra hlava ty sloty prodala, ze jo?
Létat na Heathrow je pro ČSA nesmysl, když je tam více jiných a levnějších letišť. Sice se pak nedá jednoduše přestoupit na jiný let z Heathrow, ale k tomu tady jsou jiní dopravci a ČSA by v tom nemohly moc konkurovat tím že lítají na jiná letiště dostanou cenu níž a tím i více zákazníků. Lidí, kteří v Londýně přestupují je tak 10%-20% a ostatní zůstávají v londýně - přijde mi docela logický krok udělat to, co chce většina.
Proc me to jenom.................................... NEPREKVAPUJE