Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vysoká daň za výluky. Až polovina vlaků měla loni zpoždění

Rekordní investice do české železnice se loni promítly i do počtu zpožděných vlaků a dodržování jízdního řádu. V porovnání s rokem 2014 jezdilo na čas loni podstatně méně vlaků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T98o38m23a53s 54A20u92g26u16s76t73y32n 6367746221190

Pan Sura a matematika asi kamaradi nejsou. Nabizim dovzdelani zdarma na nasi zakladni skole, berete?

+1/−3
12.2.2016 17:08

M30a20r69t54i71n 62N59o71v56o12t10n17ý 3706706311164

Hloupý nadpis, který vůbec neodpovídá tomu, co je uvedeno v článku.

+2/−1
12.2.2016 11:51

M38i20c61h63a26l 44P60a98s19t69o80r62e94k 4524430288728

A protože se to nehodí, tak jsou napsána čísla za celou železniční dopravu dohromady. Kolik bylo zpoždění u ČD a kolik u RJ a LE? Kdo z nich je na tom lépe?. Zřejmě ČD jezdí více na čas a to se autorovi nehodí. Bylo by blbé napsat, že ČD má zpoždění skoro 50% a u toho, že RJ 95% a LE 92% (čísla jsou smyšlená jen pro ilustraci). Tak se to napíše takhle. Ani jsem se nedíval, ale tipoval bych autora pana Sůru.

+4/0
12.2.2016 11:03

T16o57m26a76s 26A58u45g78u51s95t51y20n 6847556441540

Jeho clanky jsou nezamenitelne :)))

+1/−1
12.2.2016 17:06

M66a93t25ě22j 58V92o85n59d69ř44i11č81k96a 4754130688816

Až polovina vlaků? Jde pouze 1) o mezinárodní 2) ve vybraném období 3) přesněji 64%, což je do poloviny ještě docela daleko. To si Sůra dělá s tím nadpisem legraci?

+2/−1
12.2.2016 7:07

O44n63d23ř14e38j 21M60a26l84ý 3734483193883

Na trase mezi Kolínem a Prahou je zpoždění vlaků prakticky jistota. A rozhodně to není jen otázka minulého roku, to trvá už tak 4-5 let.

+1/0
11.2.2016 17:27

J34i24r45k17a 37D58v27o16ř24á23k 4715660163808

Samozřejmě, dokud trvá rekonstrukce trati, kde je už od počátku naplánovaná kapacita tak, že neodpovídá povolenému provozu. Ale dokážete si představit ten řev, kdyby se soukromníkům začaly očesávat nadbytečné vlaky už na loňský rok? Nikdo si to nedovolil.

+2/0
11.2.2016 17:50

M56i63r80o74s92l81a38v 50G90r31o49s37s81m63a95n73n 8282469504

Cestuji často v Praze vlakem, který jede z Kolína, nebo přes Kolín do Prahy. A většinou jede včas.

+2/0
11.2.2016 18:00

F80r20a86n45t88i47š53e51k 75V30a50n51ě47k 1327404147617

Prostě zavádějící titulek stylu Blesk.

+2/−1
11.2.2016 16:43

R13a98d54k36o 59K82ř33i24v67á10n76e62k 7190503945340

Až polovinu novinových titulků vymýšlí asi Brouk Pytlík. :-)

+6/−1
11.2.2016 14:44

M26i35c70h69a27l 91K36a48b40á62t 3305494799123

Titulek: zpoždění mělo "až" 50% vlaků.

Text: zpoždění mělo necelých 14% vlaků.

+10/0
11.2.2016 14:15

P15e51t59r 43N69o28v90o24t30n36y 1621310311

Titulek platí jen pro mezinárodní vlaky v září a říjnu. Ale je to bomabstické. ;-D

+3/0
11.2.2016 14:22

J47i76r87k65a 79D55v26o31ř95á68k 4435430203718

Titulek nemluví o mezinárodních vlacích v nějakém období. Titulek mluví o "vlacích", rozuměj v kontextu sledovaného rozsahu a sledovaném čase. Tedy všech vlaků za rok, protože zpoždění se jak známo sledují za kalendářní rok a všechna. Titulek je tedy lež. Lže jako když tiskne. Tak také toto úsloví vzniklo, a zcela oprávněně.

+4/−2
11.2.2016 17:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.