Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vysoká daň za výluky. Až polovina vlaků měla loni zpoždění

Rekordní investice do české železnice se loni promítly i do počtu zpožděných vlaků a dodržování jízdního řádu. V porovnání s rokem 2014 jezdilo na čas loni podstatně méně vlaků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T92o32m22a49s 41A91u30g52u14s52t23y56n 6227416981470

Pan Sura a matematika asi kamaradi nejsou. Nabizim dovzdelani zdarma na nasi zakladni skole, berete?

+1/−3
12.2.2016 17:08

M59a90r33t95i93n 95N16o21v86o31t27n16ý 3866656961614

Hloupý nadpis, který vůbec neodpovídá tomu, co je uvedeno v článku.

+2/−1
12.2.2016 11:51

M89i27c58h92a38l 82P70a63s94t56o97r21e30k 4904260908568

A protože se to nehodí, tak jsou napsána čísla za celou železniční dopravu dohromady. Kolik bylo zpoždění u ČD a kolik u RJ a LE? Kdo z nich je na tom lépe?. Zřejmě ČD jezdí více na čas a to se autorovi nehodí. Bylo by blbé napsat, že ČD má zpoždění skoro 50% a u toho, že RJ 95% a LE 92% (čísla jsou smyšlená jen pro ilustraci). Tak se to napíše takhle. Ani jsem se nedíval, ale tipoval bych autora pana Sůru.

+4/0
12.2.2016 11:03

T34o62m24a64s 38A22u12g97u26s55t44y84n 6187656811350

Jeho clanky jsou nezamenitelne :)))

+1/−1
12.2.2016 17:06

M16a69t56ě44j 46V57o42n42d40ř67i20č34k52a 4254390338156

Až polovina vlaků? Jde pouze 1) o mezinárodní 2) ve vybraném období 3) přesněji 64%, což je do poloviny ještě docela daleko. To si Sůra dělá s tím nadpisem legraci?

+2/−1
12.2.2016 7:07

O84n95d48ř16e14j 64M63a43l37ý 3104693683643

Na trase mezi Kolínem a Prahou je zpoždění vlaků prakticky jistota. A rozhodně to není jen otázka minulého roku, to trvá už tak 4-5 let.

+1/0
11.2.2016 17:27

J78i11r62k36a 22D35v43o65ř50á64k 4165780283798

Samozřejmě, dokud trvá rekonstrukce trati, kde je už od počátku naplánovaná kapacita tak, že neodpovídá povolenému provozu. Ale dokážete si představit ten řev, kdyby se soukromníkům začaly očesávat nadbytečné vlaky už na loňský rok? Nikdo si to nedovolil.

+2/0
11.2.2016 17:50

M79i69r67o57s44l19a41v 91G35r58o29s30s72m17a38n41n 8912789974

Cestuji často v Praze vlakem, který jede z Kolína, nebo přes Kolín do Prahy. A většinou jede včas.

+2/0
11.2.2016 18:00

F12r66a50n65t87i46š37e69k 77V72a70n14ě50k 1637104567637

Prostě zavádějící titulek stylu Blesk.

+2/−1
11.2.2016 16:43

R19a29d89k97o 96K30ř66i52v93á29n98e84k 7450293905980

Až polovinu novinových titulků vymýšlí asi Brouk Pytlík. :-)

+6/−1
11.2.2016 14:44

M50i85c86h10a70l 64K90a93b53á53t 3555964879503

Titulek: zpoždění mělo "až" 50% vlaků.

Text: zpoždění mělo necelých 14% vlaků.

+10/0
11.2.2016 14:15

P56e12t13r 87N77o91v31o43t92n47y 1591660901

Titulek platí jen pro mezinárodní vlaky v září a říjnu. Ale je to bomabstické. ;-D

+3/0
11.2.2016 14:22

J25i70r27k83a 53D70v29o14ř43á18k 4575230323428

Titulek nemluví o mezinárodních vlacích v nějakém období. Titulek mluví o "vlacích", rozuměj v kontextu sledovaného rozsahu a sledovaném čase. Tedy všech vlaků za rok, protože zpoždění se jak známo sledují za kalendářní rok a všechna. Titulek je tedy lež. Lže jako když tiskne. Tak také toto úsloví vzniklo, a zcela oprávněně.

+4/−2
11.2.2016 17:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.