Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vysoká daň za výluky. Až polovina vlaků měla loni zpoždění

Rekordní investice do české železnice se loni promítly i do počtu zpožděných vlaků a dodržování jízdního řádu. V porovnání s rokem 2014 jezdilo na čas loni podstatně méně vlaků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T33o98m57a33s 18A25u66g50u63s43t21y37n 6207516901360

Pan Sura a matematika asi kamaradi nejsou. Nabizim dovzdelani zdarma na nasi zakladni skole, berete?

+1/−3
12.2.2016 17:08

M92a46r81t26i53n 61N18o81v33o52t95n83ý 3816396811864

Hloupý nadpis, který vůbec neodpovídá tomu, co je uvedeno v článku.

+2/−1
12.2.2016 11:51

M31i72c38h12a48l 64P44a46s80t22o68r28e31k 4244360148588

A protože se to nehodí, tak jsou napsána čísla za celou železniční dopravu dohromady. Kolik bylo zpoždění u ČD a kolik u RJ a LE? Kdo z nich je na tom lépe?. Zřejmě ČD jezdí více na čas a to se autorovi nehodí. Bylo by blbé napsat, že ČD má zpoždění skoro 50% a u toho, že RJ 95% a LE 92% (čísla jsou smyšlená jen pro ilustraci). Tak se to napíše takhle. Ani jsem se nedíval, ale tipoval bych autora pana Sůru.

+4/0
12.2.2016 11:03

T20o86m31a96s 37A52u70g89u75s98t64y29n 6817676341610

Jeho clanky jsou nezamenitelne :)))

+1/−1
12.2.2016 17:06

M33a15t46ě22j 87V86o38n12d45ř45i41č92k89a 4594190268906

Až polovina vlaků? Jde pouze 1) o mezinárodní 2) ve vybraném období 3) přesněji 64%, což je do poloviny ještě docela daleko. To si Sůra dělá s tím nadpisem legraci?

+2/−1
12.2.2016 7:07

O35n71d51ř59e89j 93M29a66l22ý 3714653783263

Na trase mezi Kolínem a Prahou je zpoždění vlaků prakticky jistota. A rozhodně to není jen otázka minulého roku, to trvá už tak 4-5 let.

+1/0
11.2.2016 17:27

J97i53r44k65a 97D18v88o90ř70á32k 4585290603908

Samozřejmě, dokud trvá rekonstrukce trati, kde je už od počátku naplánovaná kapacita tak, že neodpovídá povolenému provozu. Ale dokážete si představit ten řev, kdyby se soukromníkům začaly očesávat nadbytečné vlaky už na loňský rok? Nikdo si to nedovolil.

+2/0
11.2.2016 17:50

M21i77r10o26s88l48a37v 56G95r81o11s42s21m26a54n75n 8252719324

Cestuji často v Praze vlakem, který jede z Kolína, nebo přes Kolín do Prahy. A většinou jede včas.

+2/0
11.2.2016 18:00

F28r46a86n58t33i60š11e37k 10V63a48n91ě40k 1387134187887

Prostě zavádějící titulek stylu Blesk.

+2/−1
11.2.2016 16:43

R21a55d76k40o 88K50ř57i61v64á64n96e71k 7460933175860

Až polovinu novinových titulků vymýšlí asi Brouk Pytlík. :-)

+6/−1
11.2.2016 14:44

M95i42c53h33a28l 76K64a86b20á37t 3925574889703

Titulek: zpoždění mělo "až" 50% vlaků.

Text: zpoždění mělo necelých 14% vlaků.

+10/0
11.2.2016 14:15

P13e17t18r 65N64o68v93o91t39n95y 1391950681

Titulek platí jen pro mezinárodní vlaky v září a říjnu. Ale je to bomabstické. ;-D

+3/0
11.2.2016 14:22

J94i14r64k62a 69D40v15o44ř95á58k 4835690443898

Titulek nemluví o mezinárodních vlacích v nějakém období. Titulek mluví o "vlacích", rozuměj v kontextu sledovaného rozsahu a sledovaném čase. Tedy všech vlaků za rok, protože zpoždění se jak známo sledují za kalendářní rok a všechna. Titulek je tedy lež. Lže jako když tiskne. Tak také toto úsloví vzniklo, a zcela oprávněně.

+4/−2
11.2.2016 17:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.