Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vysoká daň za výluky. Až polovina vlaků měla loni zpoždění

Rekordní investice do české železnice se loni promítly i do počtu zpožděných vlaků a dodržování jízdního řádu. V porovnání s rokem 2014 jezdilo na čas loni podstatně méně vlaků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T49o69m39a29s 46A51u81g59u15s70t82y96n 6837566141330

Pan Sura a matematika asi kamaradi nejsou. Nabizim dovzdelani zdarma na nasi zakladni skole, berete?

+1/−3
12.2.2016 17:08

M55a19r66t88i83n 43N11o91v24o54t71n30ý 3256516421854

Hloupý nadpis, který vůbec neodpovídá tomu, co je uvedeno v článku.

+2/−1
12.2.2016 11:51

M41i44c16h35a63l 70P83a56s89t54o64r50e33k 4704330438198

A protože se to nehodí, tak jsou napsána čísla za celou železniční dopravu dohromady. Kolik bylo zpoždění u ČD a kolik u RJ a LE? Kdo z nich je na tom lépe?. Zřejmě ČD jezdí více na čas a to se autorovi nehodí. Bylo by blbé napsat, že ČD má zpoždění skoro 50% a u toho, že RJ 95% a LE 92% (čísla jsou smyšlená jen pro ilustraci). Tak se to napíše takhle. Ani jsem se nedíval, ale tipoval bych autora pana Sůru.

+4/0
12.2.2016 11:03

T41o87m51a16s 94A74u47g76u24s73t74y30n 6667186711840

Jeho clanky jsou nezamenitelne :)))

+1/−1
12.2.2016 17:06

M50a61t77ě30j 49V61o71n61d75ř44i29č92k76a 4314900208616

Až polovina vlaků? Jde pouze 1) o mezinárodní 2) ve vybraném období 3) přesněji 64%, což je do poloviny ještě docela daleko. To si Sůra dělá s tím nadpisem legraci?

+2/−1
12.2.2016 7:07

O88n36d98ř36e89j 66M95a39l21ý 3884943633883

Na trase mezi Kolínem a Prahou je zpoždění vlaků prakticky jistota. A rozhodně to není jen otázka minulého roku, to trvá už tak 4-5 let.

+1/0
11.2.2016 17:27

J81i81r78k98a 71D92v12o93ř57á68k 4355750703758

Samozřejmě, dokud trvá rekonstrukce trati, kde je už od počátku naplánovaná kapacita tak, že neodpovídá povolenému provozu. Ale dokážete si představit ten řev, kdyby se soukromníkům začaly očesávat nadbytečné vlaky už na loňský rok? Nikdo si to nedovolil.

+2/0
11.2.2016 17:50

M80i70r55o33s62l23a40v 39G18r45o93s83s65m48a19n59n 8662189724

Cestuji často v Praze vlakem, který jede z Kolína, nebo přes Kolín do Prahy. A většinou jede včas.

+2/0
11.2.2016 18:00

F93r61a49n92t15i37š87e26k 13V30a11n33ě64k 1247844357827

Prostě zavádějící titulek stylu Blesk.

+2/−1
11.2.2016 16:43

R86a36d80k32o 58K72ř46i83v25á15n54e91k 7430893605610

Až polovinu novinových titulků vymýšlí asi Brouk Pytlík. :-)

+6/−1
11.2.2016 14:44

M80i18c35h86a65l 28K44a45b19á20t 3385844809793

Titulek: zpoždění mělo "až" 50% vlaků.

Text: zpoždění mělo necelých 14% vlaků.

+10/0
11.2.2016 14:15

P97e40t64r 32N33o84v84o23t31n25y 1651770981

Titulek platí jen pro mezinárodní vlaky v září a říjnu. Ale je to bomabstické. ;-D

+3/0
11.2.2016 14:22

J81i95r82k22a 68D48v51o55ř88á96k 4685640513898

Titulek nemluví o mezinárodních vlacích v nějakém období. Titulek mluví o "vlacích", rozuměj v kontextu sledovaného rozsahu a sledovaném čase. Tedy všech vlaků za rok, protože zpoždění se jak známo sledují za kalendářní rok a všechna. Titulek je tedy lež. Lže jako když tiskne. Tak také toto úsloví vzniklo, a zcela oprávněně.

+4/−2
11.2.2016 17:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.