Diskuze

Vysoká daň za výluky. Až polovina vlaků měla loni zpoždění

Rekordní investice do české železnice se loni promítly i do počtu zpožděných vlaků a dodržování jízdního řádu. V porovnání s rokem 2014 jezdilo na čas loni podstatně méně vlaků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan Sura a matematika asi kamaradi nejsou. Nabizim dovzdelani zdarma na nasi zakladni skole, berete?

1 3
možnosti

Hloupý nadpis, který vůbec neodpovídá tomu, co je uvedeno v článku.

2 1
možnosti

A protože se to nehodí, tak jsou napsána čísla za celou železniční dopravu dohromady. Kolik bylo zpoždění u ČD a kolik u RJ a LE? Kdo z nich je na tom lépe?. Zřejmě ČD jezdí více na čas a to se autorovi nehodí. Bylo by blbé napsat, že ČD má zpoždění skoro 50% a u toho, že RJ 95% a LE 92% (čísla jsou smyšlená jen pro ilustraci). Tak se to napíše takhle. Ani jsem se nedíval, ale tipoval bych autora pana Sůru.

4 0
možnosti

Jeho clanky jsou nezamenitelne :)))

1 1
možnosti

Až polovina vlaků? Jde pouze 1) o mezinárodní 2) ve vybraném období 3) přesněji 64%, což je do poloviny ještě docela daleko. To si Sůra dělá s tím nadpisem legraci?

2 1
možnosti

Na trase mezi Kolínem a Prahou je zpoždění vlaků prakticky jistota. A rozhodně to není jen otázka minulého roku, to trvá už tak 4-5 let.

1 0
možnosti

Samozřejmě, dokud trvá rekonstrukce trati, kde je už od počátku naplánovaná kapacita tak, že neodpovídá povolenému provozu. Ale dokážete si představit ten řev, kdyby se soukromníkům začaly očesávat nadbytečné vlaky už na loňský rok? Nikdo si to nedovolil.

2 0
možnosti

Prostě zavádějící titulek stylu Blesk.

2 1
možnosti

Až polovinu novinových titulků vymýšlí asi Brouk Pytlík. :-)

6 1
možnosti

Titulek: zpoždění mělo "až" 50% vlaků.

Text: zpoždění mělo necelých 14% vlaků.

10 0
možnosti

Titulek platí jen pro mezinárodní vlaky v září a říjnu. Ale je to bomabstické. ;-D

3 0
možnosti