- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Včera bylo pozdě. O deset kroků pozadu. Konečně.
Já bych tak příkrý nebyl. Na německých lokomotivách i v době elektronického jízdního řádu na panelu před strojvedoucím stále fungují papírové jízdní řády, často naskládané na "levé straně" strojvůdcovského stanoviště (v podstatě vedle elektronického panelu) ...
Orientace v papírovém předpisu je rychlejší než v tom elektronickém ...
Moc si to jako vlakvedoucí nedokážu představit. :) Taková Regionova, kde mu tablet drkotáním možná bude padat na zem.... a nebo když bude mít vybitou baterku, jak ho tam asi nabije... Myslím, že spoustě strojvedoucích ty papíry vyhovují, navíc jich zase tak moc nemají. :) A mimochodem, pane Sůro, tablety sice u konkurence jsou, ale u Regiojetu jim často nefungují, což si můžete ověřit.
Předpokládám že to bude mít nějakou schránku do které se bude zasouvat.... Musí být děsnej problém v Regionově odněkud vytáhnout dva drátky
By mě zajímalo, jak v těch předpotopních lokomotivách budou ty tablety nabíjet?
V parních to problém bude, v jiných ne.
Zbytečně vyhozené peníze a kšeft pro kamaráda to jsou jen úvahy hloupých 43 let jsem odsloužil ,ale takové hovadiny nebyly nutnost.
Stejné řeči mívali určitě i železničáři nesnášející elektrickou trakci, motorové vozy, světelná návěstí a dálkově ovládané výhybky
Bože, zase tablety, tablety do škol, tablety pro strojvůdce.. proč se ta věc vůbec jmenuje „tablet“
Protože jí tak někdo pojmenoval. Proč se vám to nelíbí? Pro některé profese je to skvělá věc.
By mne zajímalo kolik má ČD lokomotiv... I kdyby byly některé jako náhradní, tak copak ČD má přes tři tisíce lokomotiv?
V roce 2008 vydali zprávu co informovala, že mají přibližně tisíc lokomotiv a čtyři tisíce osobních vagonů. Nemyslím si, že by jich měli nyní přes 3 000. Kleští pro průvodčí se kupovalo 2800. Ty mají ovšem trochu menší poruchovost než takový tablet.
Když myslí že to pomůže. Papír má ovšem daleko menší poruchovost. Za celých 200 let železnice není znám případ, že by pádem na zem zhasnul nebo mu došla baterie.
U fotky se píše o tabletech pro průvodčí, ne pro strojvedoucí... Když pominu, že na fotce není ani jeden z nich ale výpravčí...
to vis ... kdyz clanek pise nekdo jinej a popisy fotek taky ale nejlepsi je ze v soucasnosti bych za vlastni tablet dostal asi pokutu kdybych ho pouzil misto sesitaku