Diskuze

Uber nově vyžaduje po řidičích živnosťáky. Hrozí jim tím vyšší pokuty

Uber změnil smlouvy se svými pražskými řidiči. Nově vyžaduje živnostenské listy, zkouší navýšit svoji provizi nebo umožňuje vytvářet struktury, kdy jeden řidič může na svou živnost zaměstnávat skupinu dalších.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z39d34e95n61a 82N61o19v79á

25. 2. 2016 16:36

podívejte se hlavně večer, ale i přes den, kolik je neoznačených aut a má nějakou aplikaci na telefonu ............ ty jezdí načerno ;-( dají se zkontrolovat tato auta

????....... posílat někam SPZ, aby s tím někdo konečně začal něco dělat - kazí to jméno, zakázky atd

0 0
možnosti

Kasičky EET to jistí ;-)

1 0
možnosti

Kdo chce vydělávat pravidelnou činností musí si pořídit ŽL.

Toliko místní zákon.

1 0
možnosti

A protože je automobilová přeprava živností koncesovanou, potřebuje také koncesní listinu.

1 0
možnosti

J68o25s23e41f 26N12o83v72a22k

20. 2. 2016 19:45

Koukám v diskusi si dali sraz taxíkáři a kydají hnůj. :-D

0 3
možnosti

Podle marketingové ředitelky pražského Uberu Barbory Poláchové jsou vyšší poplatky pro dobro řidičů.

;-D;-D;-D

3 0
možnosti

Digitalizace zlikvidovala LP desky, telefoní budky, tištěné mapy, atd atd atd. Změní se i způsoby převozu osob. Proč UBER: jede se podle mapy v aplikaci (když nebyly chytré mobily musel jste umět Prahu). Dnes je navigací každá jízda kontrovaná. Nelze jet z Míráku na Václavák přes Dejvice. Každá platba jde přes banku nelze zatajit jedinou platbu. Komu to vadí? Živnosťáku a Finančáku určitě ne. Magistrátu?Těm co podvádí ve velkém. Každý průvodce varuje před Pražskými taxikáři. Mají jistě proč. UBER je pro cizince jistota proto jí využívají. Podvodníčci budou u svých kamarádíčků hledat na úřadech a "policii" zastání. Jak se jim to bude dařit ukáže čas. Tkalci před 150 lety také vtrhli do továrny a zničily stroje. Co jim to bylo platné? Asi tolik co bude platné v budoucnosti našim taxikářům se špatnou pověstí zastavit pokrok. Praha by se měla hlavně soustředit na kvalitu služeb v převozu osob což je MHD Taxi a tzv. sporný UBER. Taxici budou mít asi takovou váhu jako analogová fotka vedle digitální. Ještě se dočkáme že nám parkrát ucpou Prahu.

5 4
možnosti

Tak Uber dosud nevyžadoval ŽL s patřičným oprávněním? A k čemu máme zákony? Pokud někdo opakovaně provozuje činnost za účelem výdělku, pak ŽL potřebuje (pokud tedy není zaměstnanec). A jezdit pro Uber - to přece každý dělá pro peníze, a ne jako charitu.

Tak, co na to zákon? Provozování automobilové přepravy je koncesovaná činnost. Nestačí vám ŽL, musíte mít koncesi. Jenže ani koncese k výkonu nestačí. Podle zákona každý, kdo řídí takové vozidlo musí mít průkaz řidiče taxislužby, a vozidlo musí být evidováno jako vozidlo taxislužby. Vše? Ó nikoliv. K provozování služby je v některých případech nutná zkouška z místopisu. Praha a jiná velká města ji vyždaují. Bez této zkoušky nesmíte v daném místě naložit klienty. Tak tolik zhruba zákon. Kdo některé z těchto pravidel porušuje, dopouští se neoprávněného podnikání.

3 1
možnosti

J83i10r52k90a 74K79o19c83h

20. 2. 2016 12:00

nejsem taxikar a ani nemam o taxikarich (zvlaste prazskych) valne mineni, ale jeste se najde nekdo, kdo bude tvrdit, ze Uber neni jen jiny princim taxi, ale amaterska spolujizda?

od zacatku tvrdim, ze uber nacerno taxikari a proto by se mely legislaticvne upravit a srovnat podminky pro ne a pro koncesovane taxikare

6 0
možnosti

zkoušky z místopisu. 8-o Tak tohle je hotový pravěk a ne 21 století.

0 4
možnosti

"zdražení je ve prospěch našich partnerů" ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

ostatně uber je v Praze dražší než běžná taxislužba

1 0
možnosti