Diskuze

Německá Arriva zkouší návrat na české koleje. S cenami jde pod České dráhy

Německý státní dopravce Arriva se po letech opět pokouší uspět na české železnici. Po neúspěšném pokusu zavést spojení Praha - Kralupy nad Vltavou nyní sází na spoj mezi hlavním městem a Benešovem. Nabídne i víkendový spoj do Trenčína.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J83a31n 17H57o21r70a

23. 2. 2016 13:36

Spočítal někdo, kolikrát už Arriva začíná jezdit na trase Benešov - Praha .

2 0
možnosti
TA

Na trase Šumperk - Kouty je dobře vidět, co si o nás Němci myslí (jaké služby nám stačí).

Horší cestování než s Arrivou tam, jsem jinde nezažil.

1 0
možnosti
MV

Aktivity Arrivy v Čechách jsou pro českou železnici naprosto nepřínosné. Volná konkurence v příměstské dopravě je naprosto nepřípustná! Cestující si musí kupovat speciální jízdenku, navíc na Arrivu by cestující musel čekat až 2 hod, jde také o poměrně staré vozidlo, s tím Arriva (DB) u nás už opravdu neprorazí, tak špatně na tom opravdu nejsme.

Trochu zajímavý může být nový spoj do Trenčína, neboť přímé vlakové spojení v současnosti neexistuje. Nicméně 5 hodin touto motorovou jednotkou, jež je určena pro regionální dopravu a je vybavena k tomu patřičnými sedadly, je děsivá představa.

0 0
možnosti
TN

Než jet tím motorákem až do Prahy, tak si raději někde po cestě (nejpozději v Olomouci) přestoupím na pohodlnější vlak. Snad jen kdybych táhnul plno zavazadel, tak bez přestupu, ale to bych stejně jel raději autem.

3 0
možnosti
JN

J14a24n 84N45o71v51ý

22. 2. 2016 16:39

Pokud tam nebude platit PID, je to k ničemu. Na tramvajenku se tam dá jet až do Kolovrat, což je pomalu půlka trasy. Nevidím jediný důvod proč platit Arrivě plnou cenu už z Hlaváku, navíc nepojedou o víkendech, čili další mínus...

2 0
možnosti
RJ

PID neplatí v rychlících. Může to být proto zajímavé pro lidi z Benešova, co občas jedou do Prahy a zrovna pojede Arriva.

Lidi, co jezdí pravidelně, mají traťovou jízdenku od ČD a na traťovou jízdneku od Arrivy nemá smysl přecházet protože má málo spojů (což je ukázka nevýhod neintegrovanosti veřejné dopravy v praxi).

1 0
možnosti
AK

Všude, kde je elektrizovaná trať by mělo být zakázáno jezdit s motorovými vozy! Na trať Praha-Benešov se prý údajně nevejdou další spoje a nyní tam mají být motoráky?!?

2 2
možnosti
TN

Takže např. u nás, kde po letech zavedly dráhy přímý spoj, by podle vás bylo nutné 2x přesedat, protože napřed je to bez drátů, pak asi 20 km pod drátama a pak zase bez.... geniální řešení, to by určitě přilákalo spoustu cestujících

0 0
možnosti
JN

Na elektrifikované trati Benešov - Praha jezdit s motoráky.... chudák příroda! A ještě neuznávat pražskou integrovanou dopravdu, kterou tam má asi tak 95% cestujících.... to mi přijde jako dost nešťastný nápad...

9 0
možnosti
MK

S motoráky i na koridorech jezdí i ČD. Nemají elektrickou alternativu na malou jednotku typu Regionova a posílat tam 4MW el. mašinu se dvěma vagóny je hloupost.

1 1
možnosti
Foto

J17a52n 18V12a52l15a38l32í37k

22. 2. 2016 11:06

dokud se nebude vzájemně uznávat jízdné tak cestování vlaky bude na prd...

1 1
možnosti
MK

Na druhou stranu prave jen diky tomu, ze ma kazdy svuj cenik sly ceny na konkrencnich linkach tak vyrazne dolu...

0 0
možnosti
JV

Arriva se snaží prorazit staršími motoráky na elektrifikované trati. Což o to, tyhle trati by potřebovaly zrychlené spoje, co nestaví úplně všude, ale musely by to být vlaky srovnatelné kvality s elefanty a to tyhle prostě nejsou. Ježdění dieslem by se na elektrifikované trati mělo prostě zakázat.

11 0
možnosti
JK

Ježdění dieslem by se na elektrifikované trati mělo prostě zakázat.

Ať to stojí co to stojí. Ikdyby měl ten vlak přepřahat na 1/4 trasy, co má pod dráty. Že to pak vyjde líp složit na kamion? Nezájem, my jsme eko!

0 0
možnosti
JK

Nevýhoda je že tyto vlaky nebudou v PID na který jezdí hodně lidí takže se některým lidem nevyplatí s Arrivou jet. Vyplatí se to cestujícím z Benešova a Čerčan, kde PID už nemá význam. Jinak ale ČD zde jezdí se CityElefanty takže se zde za nic stydět nemusí, kvalita je zde i bez Arrivy více než dostatečná.

9 0
možnosti
TN

Tak asi nikdo nepochybuje o tom, že v první řadě je cílem dostat se do "dotované" dopravy. I za cenu ztrátového provozu.

1 0
možnosti