- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spočítal někdo, kolikrát už Arriva začíná jezdit na trase Benešov - Praha .
Na trase Šumperk - Kouty je dobře vidět, co si o nás Němci myslí (jaké služby nám stačí).
Horší cestování než s Arrivou tam, jsem jinde nezažil.
Aktivity Arrivy v Čechách jsou pro českou železnici naprosto nepřínosné. Volná konkurence v příměstské dopravě je naprosto nepřípustná! Cestující si musí kupovat speciální jízdenku, navíc na Arrivu by cestující musel čekat až 2 hod, jde také o poměrně staré vozidlo, s tím Arriva (DB) u nás už opravdu neprorazí, tak špatně na tom opravdu nejsme.
Trochu zajímavý může být nový spoj do Trenčína, neboť přímé vlakové spojení v současnosti neexistuje. Nicméně 5 hodin touto motorovou jednotkou, jež je určena pro regionální dopravu a je vybavena k tomu patřičnými sedadly, je děsivá představa.
Než jet tím motorákem až do Prahy, tak si raději někde po cestě (nejpozději v Olomouci) přestoupím na pohodlnější vlak. Snad jen kdybych táhnul plno zavazadel, tak bez přestupu, ale to bych stejně jel raději autem.
Pokud tam nebude platit PID, je to k ničemu. Na tramvajenku se tam dá jet až do Kolovrat, což je pomalu půlka trasy. Nevidím jediný důvod proč platit Arrivě plnou cenu už z Hlaváku, navíc nepojedou o víkendech, čili další mínus...
PID neplatí v rychlících. Může to být proto zajímavé pro lidi z Benešova, co občas jedou do Prahy a zrovna pojede Arriva.
Lidi, co jezdí pravidelně, mají traťovou jízdenku od ČD a na traťovou jízdneku od Arrivy nemá smysl přecházet protože má málo spojů (což je ukázka nevýhod neintegrovanosti veřejné dopravy v praxi).
Všude, kde je elektrizovaná trať by mělo být zakázáno jezdit s motorovými vozy! Na trať Praha-Benešov se prý údajně nevejdou další spoje a nyní tam mají být motoráky?!?
Takže např. u nás, kde po letech zavedly dráhy přímý spoj, by podle vás bylo nutné 2x přesedat, protože napřed je to bez drátů, pak asi 20 km pod drátama a pak zase bez.... geniální řešení, to by určitě přilákalo spoustu cestujících
Na elektrifikované trati Benešov - Praha jezdit s motoráky.... chudák příroda! A ještě neuznávat pražskou integrovanou dopravdu, kterou tam má asi tak 95% cestujících.... to mi přijde jako dost nešťastný nápad...
S motoráky i na koridorech jezdí i ČD. Nemají elektrickou alternativu na malou jednotku typu Regionova a posílat tam 4MW el. mašinu se dvěma vagóny je hloupost.
dokud se nebude vzájemně uznávat jízdné tak cestování vlaky bude na prd...
Na druhou stranu prave jen diky tomu, ze ma kazdy svuj cenik sly ceny na konkrencnich linkach tak vyrazne dolu...
Arriva se snaží prorazit staršími motoráky na elektrifikované trati. Což o to, tyhle trati by potřebovaly zrychlené spoje, co nestaví úplně všude, ale musely by to být vlaky srovnatelné kvality s elefanty a to tyhle prostě nejsou. Ježdění dieslem by se na elektrifikované trati mělo prostě zakázat.
Ježdění dieslem by se na elektrifikované trati mělo prostě zakázat.
Ať to stojí co to stojí. Ikdyby měl ten vlak přepřahat na 1/4 trasy, co má pod dráty. Že to pak vyjde líp složit na kamion? Nezájem, my jsme eko!
Nevýhoda je že tyto vlaky nebudou v PID na který jezdí hodně lidí takže se některým lidem nevyplatí s Arrivou jet. Vyplatí se to cestujícím z Benešova a Čerčan, kde PID už nemá význam. Jinak ale ČD zde jezdí se CityElefanty takže se zde za nic stydět nemusí, kvalita je zde i bez Arrivy více než dostatečná.
Tak asi nikdo nepochybuje o tom, že v první řadě je cílem dostat se do "dotované" dopravy. I za cenu ztrátového provozu.