- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to svetova ekonomicka krize, at se to omlouva jak chce, dusledky jsou stale stejne.
8 z 10 největších kontejnerových lodí bylo uvedeno do provozu minulý rok... takže tak.
Bez lodí by to nešlo, nahradit je letadly by byl konec světa. Pochlubím se svoji galerií:
Jedna nákladní kontejnerová loď vyprodukuje za rok škodlivých emisí stejně jako 50 milionů aut. (1 loď jako všechna auta v Německu). Super. To je dobré si uvědomit, až budeme platit ekologickou daň při nákupu ojetého auta.
tak snad si z období hojnosti 2000/kontejner nechali něco stranou...
Využívám lodní dopravu z Asie již víc ja 13 let, ale že bych zaznamenal nějaké lepší ceny za poslední dubu, tak to ne...To samé když byla takzvaná "ekonomická krize" , tak jem měl nejlepší obraty a nyní když se "ekonomice daří" tak prodej není žádná sláva.. Oni to jsou krásné články a různé statistiky, ale relaita je vždy trošku jinde. Co mě nejvíce trápí, je uměle snižovaný kurs koruny.
Kurz koruny to je šílenost! takže se možná lodní doprava zlevnila,ale díky kurzu platím stejně pořád....možná nyní více, než třeba v roce 2008
Rejdaři se musí přeorientovat a vozit raději "uprchlíky" do Německa. Třeba ze Somálie, nebo z Indonésie, tam jsou také v Německu tak žádaní muslimové.
stačilo by, aby EU zakázala přistávat ve svých přístavech lodím nesplňující nějaká základní emisní kritéria a rejdaři by měli úplně jiné problémy...
že by museli kupovat filtry pevných částic? Moc nerozumím lodím ale mam tušení že námořní lodě právě jezdí a jsou zkonstruovány na nějakou strašně neeokologicky špinavou naftu
Tak to už vyjde levněji jako lodní lístek. Možná si koupím jednu cestu kontejnerem do Hong Kongu.
méně lodni dopravy, mensi znecisteni oceanu i ovzdusi.