Diskuze

Doprava po moři prudce zlevňuje, rejdaři se snaží uměle držet ceny

Ceny za námořní přepravu klesly o tři čtvrtiny kvůli přetlaku lodí i poklesu zakázek. Může za to větší konkurence, zpomalující čínský export, a také ochlazení obchodu s komoditami. Rejdaři se snaží menší objem přepravovaného zboží vyrovnat zpomalováním lodí nebo parkováním.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KP

Je to svetova ekonomicka krize, at se to omlouva jak chce, dusledky jsou stale stejne.

0 0
možnosti
JS

J15a34n 70S93v72o63b13o29d44a

22. 2. 2016 19:57

8 z 10 největších kontejnerových lodí bylo uvedeno do provozu minulý rok... takže tak.

0 0
možnosti

Bez lodí by to nešlo, nahradit je letadly by byl konec světa. Pochlubím se svoji galerií:

http://svihak.blog.idnes.cz/c/465216/obchodni-lod.html

0 1
možnosti
LD

Jedna nákladní kontejnerová loď vyprodukuje za rok škodlivých emisí stejně jako 50 milionů aut. (1 loď jako všechna auta v Německu). Super. To je dobré si uvědomit, až budeme platit ekologickou daň při nákupu ojetého auta.

1 1
možnosti
ED

E80d87a 43D29r47á68b10e47k

22. 2. 2016 17:11

tak snad si z období hojnosti 2000/kontejner nechali něco stranou...

0 0
možnosti
PN

Nenechali a ted se to bude dotovat.

1 0
možnosti
FP

Využívám lodní dopravu z Asie již víc ja 13 let, ale že bych zaznamenal nějaké lepší ceny za poslední dubu, tak to ne...To samé když byla takzvaná "ekonomická krize" , tak jem měl nejlepší obraty a nyní když se "ekonomice daří" tak prodej není žádná sláva.. Oni to jsou krásné články a různé statistiky, ale relaita je vždy trošku jinde. Co mě nejvíce trápí, je uměle snižovaný kurs koruny.

7 0
možnosti
FP

Kurz koruny to je šílenost! takže se možná lodní doprava zlevnila,ale díky kurzu platím stejně pořád....možná nyní více, než třeba v roce 2008

2 0
možnosti
Foto

Rejdaři se musí přeorientovat a vozit raději "uprchlíky" do Německa. Třeba ze Somálie, nebo z Indonésie, tam jsou také v Německu tak žádaní muslimové.

2 0
možnosti
KJ

K87a95r80e94l 39J10a55n50í93k

22. 2. 2016 16:21

stačilo by, aby EU zakázala přistávat ve svých přístavech lodím nesplňující nějaká základní emisní kritéria a rejdaři by měli úplně jiné problémy...

4 0
možnosti
MK

M86i21l59a65n 72K45r11á17l

22. 2. 2016 16:28

že by museli kupovat filtry pevných částic? Moc nerozumím lodím ale mam tušení že námořní lodě právě jezdí a jsou zkonstruovány na nějakou strašně neeokologicky špinavou naftu

1 0
možnosti
JN

J82a87n 34N16o37v12á66k

22. 2. 2016 16:21

Tak to už vyjde levněji jako lodní lístek. Možná si koupím jednu cestu kontejnerem do Hong Kongu. ;-D

3 0
možnosti
KL

méně lodni dopravy, mensi znecisteni oceanu i ovzdusi.

10 0
možnosti
JK

Potop tanker, zachráníš racky. ;-D

0 0
možnosti