Diskuze

Další cenová válka u vlaků. Jízdenky z Prahy do Košic spadly na 269 Kč

Souboj tří železničních dopravců o cestující na trase mezi Prahou a Košicemi přináší další zlevnění jízdenek na rekordně nízkou úroveň. Na trase o zákazníky bojují České dráhy, RegioJet a Leo Express. Dosud se utkávaly pouze na lince Praha - Ostrava, nyní tak získal konkurenční boj mezinárodní rozměr.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já tedy nevím, ale na portále LEO Express jsou nejlevnější jízdenky Praha - Košice na pondělí stále za 499. Doufejme, že si pan Novotný článek pana redaktora Sůry přečte a stačí do pondělka provést zmiňované změny.:-/

1 0
možnosti

"Při té příležitosti zlevnil na 269 korun. Zatím nejlevnější na trase je RegioJet za 280 korun." Tady něco nehraje. Pane Sůra, víte, že 269 je méně než 280?

2 0
možnosti

A80l75a26n 78Ř70e31p38k31a

22. 2. 2016 20:17

Co budu dělat proboha ve 4 ráno v Košicích? :D A jestli si ti dva šašci za dva dny prostřednictvím svého redaktora budou zase stěžovat na podnákladové ceny ČD, i když sami dělají to samé tak jim asi (zase :D ) nahlásím v jejich vlacích bombu :D

A nakonec- v economy třídě namačkaný jak sardinka bych do Košic jet fakt nechtěl.

3 0
možnosti

Mohl byste napsat článek s názvem "Kdy chodí spát obyvatelé Luníku IX." ;-D

1 0
možnosti

11 hodin v Economy tride LE? uz ty tri a pul do Ostravy hranici s masochismem.

8 3
možnosti

je to 'jen' 9 hodin, nikdo Vás tím nenutí jet a když už, tak ne v economy - Vaše volba, není důvod to těm, pro něž ta LE economy je o.k., brát.

já např. 6,5 hodiny v economy v railjetu Wien - Bludenz rovněž považoval (a stále považuji) za masochismus - v business je to ale velmi pohodlná cesta.

stejně tak se vyhýbám Ryanairu a podobným, ačkoliv mnozí jej zbožňují. nenadávám jim za to.

3 0
možnosti

P70e22t10r 88L72u91k28á64š

22. 2. 2016 16:02

Saaaaakra, kaslu na to, prestanu jezdit domu (Praha <-> Hranice <-> domovska viska = cca 330,- ) a zacnu jezdit do Kosic, vyjde me to levnej ;-D;-D

8 0
možnosti

M66i28l59a13n 77Z12a79c18h

22. 2. 2016 14:11

Kolik vlastně stojí kilometr dopravní cesty, když jízdenka stojí 269 Kč a z Prahy do Košic je to 739 km? Kapacita soupravy je 240 osob...

2 0
možnosti

Za 269 korun ale nepojede všech 240 osob, spíš minimum. Někteří pojedou za několikanásobně vyšší cen.

9 0
možnosti

R71a30d12i47m 95Š89o91l44c

22. 2. 2016 14:05

Ještě by to chtělo trochu vyladit. Jediný dopravce na trati Praha - Košice bude pouze Leoš. Žlutej má svoje vlaky rozdělené nejspíš kvůli zaměstnanců a jejich dietám. Ostatně v JŘ na Slovensku jsou jejich vlaky pod hlavičkou RegioJet SK. A vlaky ČD to jsou jen na hranice pak už ŽSSK, takže tam ten vlak jedou dva dopravci.

2 0
možnosti

předpokládám, že o těchhle formalitách v mezinárodní železniční dopravě něco víte, když se k tomu vyjadřujete.

pochopitelně jde ve všech případech vždy o ten samý vlak, mnohdy i o ten samý personál. do nedávna byl přístup na zahraniční koleje velmi omezený, takže provozovat mezinárodní vlaky pod hlavičkami více domácích dopravců na územích jejich států byla jediná možnost. u národních dopravců to tak funguje i nadále, nepochybně mj. i kvůli ceníkům a jízdenkám obecně: když jede pendolino na Slovensku pod hlavičkou ŽSSK, tak jím ze Žiliny do Košic prostě jedete za vnitrostátní jízdné ŽSSK. dokážete si představit, že by např. 'červené' railjety měly v celé své trase (Graz - Wien - Brno - Praha) dopravce ÖBB a tak nejen, že by v nich neplatily inKarty, dokonce byste z Brna do Prahy musel jet za tarif ÖBB?

i u regiojetu v tom spíš myslím taky budou nějaké formality než že by šlo jen o diety, i když i ty mohou hrát roli.

0 0
možnosti

Obrat 42 minuty v Prešově je poměrně odvážný ...

6 2
možnosti

P61e29t32r 68V20e43s53e44l95ý

22. 2. 2016 12:17

Tři hajzlíky uklidí za pět minut a na zpoždění jsou cestující zvyklí. Když miluješ, není co řešit...;-D

18 0
možnosti

Ja porad miluji manzelku:-)

2 0
možnosti