- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Svatá prostoto!
Jezdím po té trase a těch cca 1/5 vlaků co tam má Jančura rozhodně není přecpáno studenty. Mám IN kartu, takže jezdím z ČD a při každé cestě je tam plno studentů, kteří ukazují ty své průkazky.
Při cca 1/5 vlaků více než 2x tolik kompenzací?
Nevím jak Jančura podvádí a v podstatě je mi to jedno. Ale uvedu příklad: když bankovní úředník prohlásí, že je student a jede za polovic s Jančurou, druhou polovinu ceny zaplatí stát. Navíc ostatní cestující jedou třeba za akční cenu a Jančura dostane dorovnánu plnou!!! Má Jančura motivaci odhalovat podvod? Rozhodně ne! Už jsem o tom od různých lidí slyšel:
"u Jančury to projde, na ČD jsou poctiví blbci".
Řešení? Zrušit netržní kompenzace a nechat dopravce, ať dávají slevu ze svého!!
Už to tak proběhlo u důchodců a všichni dopravci jim přesto dávají 25% slevy!!!! Důchodci nepřestali jezdit, když původní kompenzovaná sleva 50% se změnila na 25%...
No to co pan Sůra uvadí v titulku nemusí být tak úplně pravda. Nikde tu nemá srouvnání kolik procent jaký ze dvou dopravců a v případě LeoExpressu přepravce nabízí. Tím pádem i ten poslední může převést nejvíce studentů. Další co opomenul je i to, že několik let protiprávně pobíral kompenzace za studentské jízdné i v 1.třídě. Nakonec veřejnosti sdělili, že se zákon změnil a tak s tím musí přestat i přesto, že se zákonem se nestalo vůbec nic. A to, že studentské jízdné prodává i studentům, kteří na něj nemají nárok ani psát nebudu. A 4,5%?? To opravdu mícháte předražené pracovní pobyty v cizině kde pracuje člověk s ukrajinci a poláky s množstvím kompenzací za slevy na jízdném. Jste mistr novinář vám povim.
No vida, kdo je tu největším pobíračem dotací.
Ceske drahy. Akorat v te tabulce je celkem demagogicky uveden jen jeden (zcela nepodstatny) druh dotace ktery dostavaji. Ale ta hlavni cisla (ta v miliardach) v tabulce nejsou.
S mladým paštikářem jsem jel pouze jednou. Potom jsem zjistil co papínek(sponzor) provádí v Bílých Karpatech a už nikdy více...Např. http://denikreferendum.cz/clanek/19256-obora-radejov-po-zelene-do-bezpravi
Kdo naslouchá Přírodě má právo sdílet její moudrost,kdo se jí snaží umlčet nemá právo být její součástí.PŘÍRODA - jako vykonavatelka Pravdy na Zemi
Děkuji, že je nám umožněno nést v nejkratší možné době odpovědnost za naše myšlenky, slova a činy...
To je docela taky pro mě problém. Bohužel se obávám, že program pro zcelování pozemků není jediný k vyvádění státních lesů kdo ví komu. (který byl použit opačně a stále prý po 8 letech a tomto fiastku nebyl zaříznut)
Mnohem horší podle mě bude výsledek Kalouskových církevních restitucí. Na beskydských lesích se všude možně objevují cedulky "církevní lesy, biskupské lesy" a spol.
Kdo by si byl řekl, jak perspektivní povolání bude církevní hodnostář.
Takže se trochu obávám, že možná s turistikou a volným chozením po lesích může být na mnoha místech časem konec.
Kostelníci nyní například vlastní okolí oblíbeného skiareálu Bílá a tedy se prý neví, jak to bude s rozvojem střediska.
Je zvlášení, že pouze na kompenzacích za slevy platí MD 30x více (pokud si dobře vzpomínám), než kolik platili ČD před nástupem konkurence celkově za obsluhu trasy.
Je to ještě víc dříve byla objednávka vlaků Praha - Návsí za cca 2 mil ročně. Dnes Praha - Ostrava kompenzace kolem 70 mil a Ostrava - Návsí dalších tuším 50 mil za objednané vlaky. Vlaků sice dnes jede více,ale jen ve špičkových časech na okrajích dnes už nejede žádný.
Co tady zas mudrujete? Kdyby nebylo Jančury, tak jezdíte do Prahy za 600,- v kožence. ČD se byly nuceny změnit, ale pokud máte nějaký problém například s jízdenkou, tak rychle procitnete, jak tragický tento státní dopravce stále je. Stát je prostě špatný hospodář.
Uz v dobe "pred jancurou" se jezdilo z Phy do Ovy za 160kc...
Ono to je dáno tím, že mezi mladými mají ČD čím dál horši imidž.
Jestli snad protom že mladí víc preferují kafe zdarma nebo možnost koupit si během jízdy ve vlaku předražené jídlo než jiné služby, nebo proto, že web ČD je složitý, zatímco weby konkurenčních dopravců jsou jaksi "chytřemobilně" a podobným způsbem jednodušší či víc přizpůsobené uvažování mladých....
Je to spis tim ze soukromnik se ridi poptavkou. Statni firma se ridi dotacema.
Tak trochu off-topic, ale nevíte proč nejezdí RegioJety do Brna? Třeba z Ostravy? Jako student bych to určitě uvítal
Jezdí tam v hodinovém taktu rychlíky Českých drah, nevím proč by se tam měl cpát ještě nějaký RegioJet, když je to zčásti jednokolejka.
Nejen pro studenty o tridu lepsi sluzby: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10153537118446429&id=191987746428
Pane Sůra, to jsou zase hrátky s čísly. Nedříve tvrdíte, že za studenty dostala SA + RJ 50 + 43 mil. a dál tvrdíte, že to je dohromady 74 milionů a nakonec spočítáte jakási procenta, kde základ tvoří příjmy za jízdenky celé Student Agency, takže i dotované vlaky na Slovensku, autobusy po Evropě, ...