Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jedna uzavírka a za ní druhá. Nebude se opakovat, slibují silničáři

Řidiče čeká letos rekordní počet uzavírek díky výraznému navýšení peněz na opravy silnic. Ředitelství silnic a dálnic letos oproti loňskému roku slibuje zlepšení: objízdné trasy by neměly vést řidiče na jiné objížďky, jak se stávalo loni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R24i40c91h44a80r35d 60M12i33k93u86l14e13n79k80a 1659717577774

Jo ŘSD, to je partička...... Odkládací místo id.tů po lobotomii.

0/0
27.2.2016 9:24

P73e77t44r 63Š78i98m85e32k 2859787556898

Němci investují 26 mld Eur do obnovy kolejí, 3 mld do mostů a další miliardy do technologie. Nikdy je nedoženeme. S ťokama, bártama, sobotkama a jim podobnýma. Das ist Realität.

+1/0
27.2.2016 8:17

M50a87r28t34i86n 52M28o11t67y15č82k73a 6731767327334

jo jenže kolikrát bylo omezení na dálnici a k tomu rozkopaná i silnice první třídy vedle dálnice... A to už na nikoho jinyho nesvedou...

0/0
26.2.2016 13:38

J32i25ř33í 48E39r12b24e48n 1243544696587

VždyŤ o tom snad Kroupa drahnou dobu hovoří, Mlho! ;-)

0/0
26.2.2016 15:35

R12i79c70h61a44r74d 61M26i59k60u79l97e65n73k13a 1989107227394

Hovořit nestačí

0/0
27.2.2016 9:25

R56o83m62a83n 55J75e41s51c35h43k58e 9758845727575

Od čeho máme krajské úřady plné kanceláří. Aby dostali 2 stavební povolení vedle sebe.

0/0
28.2.2016 8:05

V49l32a39d30i56m24í25r 51F35i65b50i29g48e39r 5884831901404

Docela bych bral aby se neopravovaly úseky po 500 metrech po sobě, ale když už to budou dělat, tak ať to na 2 měsíce zavřou a ty 3-4km udělají najednou.

To mi taky vadí, že uzavírky i takové kousky trvají děsně dlouho. Už 2 měsíce opravovali 500m v jedné vesnici. dělali kanály, stihli 1 půlku, až se oteplí budou dělat druhou půlku, takže zase 2-3 měsíce protože musejí udělat i nový povrch v celé šíři. Vloni to opravili jen probizorně.

+1/0
26.2.2016 13:31
Foto

J91i85ř13í 35R47o29h35a10n 5264858407865

Před cca sedmi lety jsem jel směrem na Mladou Boleslav po silnici 38. Za Nymburkem začal objížďka, která mě zavedla na další objížďku, která mě stočila na další objížďku směrem zpátky na Nymburk... Musel jsem tam dojet po téměř hliněných lesních cestách, protože oficiální objížďky byly desítky kilometrů dlouhé, a stáčely se do kruhu, takže bych tam podle těch značek nejspíš kroužil ještě dneska. Trocha přemýšlení a plánování při uzavírkách rozhodně neuškodí.

0/0
26.2.2016 12:50

P13a40v74e35l 52R56e84z83n70i13c89e42k 3425444254852

bohuzel Projektovy management napric organizacemi tu zcela selhava...

0/0
26.2.2016 19:00

V59l94a51d72i71m59í34r 38L23o31u23d44a 8267367226212

Taky je "vtipné", když v objízdné trase nějaký chytrák povolí venkovské cyklistické závody a způsobí zbytečnou uzavírku...:-P

+2/0
26.2.2016 12:23

V59ě39r96a 72F63o54l28t79ý10n96o58v50á 1868486897689

I cesta z Brna do Slavkova byla napínavá. Současně byly

práce na dálnici,

stavba okruhu na silnici,

vytrhané vlakové koleje.

+2/0
26.2.2016 9:00
Foto

L40u58m52í24r 79K61u74c26h53a22ř 4189394572719

letos bude situace na II/430 (souběžná silnice s D1 Brno - Vyškov) rozhodně lepší a bude to dost důležité pro řidiče, protože mezi Brnem a Vyškovem vypuknou 2 velké akce úsek 220 - 230 P (Od Komořan až po Vyškov - sjezd na Prostějov/Olomouc) ve směru na Ostravu - výměna povrchu uzavírka květen - září) + svodidla, kanalizace, SDP, ... a na obchvatu Brna úsek 199 - 205, loni se dělal směr Praha, letos se bude dělat směr Ostrava podobně dlouhá (časově) uzavírka, takže letos bude II/430 velmi důležitá objízdná trasa

0/0
26.2.2016 9:28

J58a52n 60F44r68o80l70í67k 6766590965914

Letos budou opět vytrhané koleje jen o kousek dál, D1 taky a co nám nachystají na staré silnici uvidíme.;-D Stále platí https://www.youtube.com/watch?v=2KrUoqnGd4Q

0/0
26.2.2016 13:49

J31i83ř21í 43E68r82b72e69n 1293454746477

Velmi podobné to bylo vloni na trase Liberec - Jablonec:

- vytrhaná tramvajová trať přes Vratislavice kvůli rekonstrukci a modernizaci po 40 letech

- rozkopaná souběžná I/14 přes Vratislavice kvůli téže akci

- výluka na souběžné železniční trati přes Vratislavice kvůli rekonstrukci a modernizaci po 60 letech

- přípravné práce na přeložce I/14 z Vratislavic nahoru do Rýnovic, takže místní omezení kvůli kácení lesa okolo poslední zbylé spojnice po třetitřídní silnici.

.

A je samozřejmé, že tím byla vyčerpaná kapacita dodavatelských firem, hlavně COLAS na té tramvajové trati zdržoval jak mohl, technicky to mohl zvládnout za poloviční dobu...

+1/0
26.2.2016 15:46

J93a16k27u88b 43K15a82m69e36n49i61c88k69ý 4269802237196

tech problemu by nebylo tolik, kdyby se tam makalo viz. most u olympie v brne, kde se pres 2 mesice nehnula ani noha !!

+5/0
26.2.2016 8:48

T42o65m30á39š 68K27u15c43h80a51ř 3877931828341

Ta noha se tam nehnula mnohem dýl. :-( Ale dá se to pochopit, když všechny opravy "vyhraje" jedna firma. Rozmístit na 14 staveb všech deset ukrajinských dělníků a jeden bagr, aby to aspoň vypadalo, že se tam něco děje,to je prostě logistický oříšek. ;-D :-/

+2/0
26.2.2016 9:10

P63a46v43e55l 35R74e86z96n49i19c45e12k 3615674394302

to je ale predevsim CHYBA ZADAVATELE, ze si nepohlida dostupnost zdroju a tedy vcasnou dodavku opravy

0/0
26.2.2016 19:01

P59a49v16e48l 89R75e56z41n60i35c74e10k 3485324584152

v realnem svete to totiz funguje tak ze uz ve vyberovem rizeni zadavatel pozaduje od dodavatele potvrzeni dostupnosti zdroju, technologii atd, klicovych pro dodavku projektu. A pozdejsi poruseni tohoto je podchyceno smluvnimi pokutami...

0/0
26.2.2016 19:03

L89e16o15p63o94l39d 82P73r98o96k62e68š 8719384967

Ministr dopravy Dan Ťok , to letos určitě zvládne. A když ne tak aspoň vymyslí nějakou pokutu za špatné popojíždění v dopravních omezeních.

+6/0
26.2.2016 8:46

M55a92r73e12k 97M27a36r91t13i20n 8679544856510

Možná by bylo lepší, kdyby už nic nezvládal a přenechal vedení rezortu někomu odborně zkušenějšímu.

+1/0
26.2.2016 8:53

J37i91ř58í 13H39o48r66á37k 6564554603526

Nad D1 zlomená hůl. Ale neprozradím, kudy to objíždím. Trvá mi to na vzdálenost 390 km o 1 hodinu déle oproti výpočtu navigace kdybych to vzal po D1. Pak už jedu stejně jako s užitím té D1, ale protože celkem jedu 450 km tak mi tak hodina nijak nepřijde. Bůhvíjak dlouho bych se zdržel v kolonách, a takhle jedu pěkně plynule ...

0/0
26.2.2016 8:39

P53e79t28r 47N58e85c66h61a71n12i31c95k65ý 7123796478590

Praha - Brno 390km?

0/−1
26.2.2016 8:54

J76a52k11u89b 25K94a66m23e11n43i80c51k93ý 4509292327786

normalne predstav si, ze D1 za brnem pokracuje smerem na ostravu, ja vim neuveritelny ze ;-);-)

+1/0
26.2.2016 8:58

T79o76m16á45š 58K94u52c63h54a71ř 3897781648781

Nesmysl, za Brnem už nic není. To bych tom musel něco vědět, vždyť tu bydlím. ;-)

+2/−1
26.2.2016 9:06

J70a23k36u65b 40K64a85m39e77n83i65c17k90ý 4269412497326

sarkasmus? nekdy s tim mam problem ho zde na diskuzich poznat 8-o

+1/0
26.2.2016 9:10

T51o29m59á65š 31K51u17c22h97a39ř 3107461408871

;-D

0/−1
26.2.2016 9:13

Z52d87e16n25ě20k 39H63r89u53b93ý 5235698241296

To se mi stalo loni u Vrchlabí. Dorazil jsem na úplnou uzavírku a vydal se po objížďce. Na objízdné trase se však opravoval most a pouštěli to střídavě jedním pruhem. Kolona jako kráva, tak jsem to na nejbližší odbočce vzal doprava, že to objedu ještě jinudy. Ale narazil jsem na další objížďku a tam už nebylo kam, takže jsem po půl hodině dorazil do výchozího bodu k té první uzavírce a poslušně se zařadil do té kolony vedoucí k mostu :-P

+4/0
26.2.2016 8:22

J26i55ř29í 22E35r21b34e56n 1223704576257

Přesně tak - výměna mostu na I/14 v centru Vrchlabí, oprava výjezdu I/14 z Vrchlabí na Liberec (rovný úsek 400 m jim trval téměř 3 týdny), uzavřená II/292 Studenec - Dolní Branná, oprava v Kunčicích, taky jsme si užili. A o kus dál to nebylo lepší - jedna silnice do Semil čtyři měsíce zcela uzavřená kvůli sanaci sesuvu do Jizery, druhá silnice celoročně omezená + o víkendu zcela uzavřená kvůli stavbě kanalizace v Košťálově. Namísto 11-15 km jsme tehdy běžně najeli 40-45 km...

0/0
26.2.2016 15:53

P96a65v93e34l 96R86e89z77n49i95c60e61k 3515944374372

400m 3 tydny je slusny vykon. v brne jsou schopni 400m celkove uzavirky opravovat i 15 mesicu...

a velmi casto tam nebyla ani noha... ani bagr.. proste nic...

0/0
26.2.2016 19:06

O59n44d45r14a 95P87á10t71e27k 8753889274265

Doufám, že má IDNES zaplacena práva na použití LEGO panáčka :-)

+4/0
26.2.2016 8:04

T93o72m19á58š 26K15u65c12h63a26ř 3727721628661

Já myslím, že ten loňský totální chaos a kolaps se dal pochopit, vdyť to byly úplně první opravy silnic v historii automobilové dopravy u nás. :-P Nepochybuji o tom, že letos už to bude perfektní a tento článek mě v tom jen utvrzuje. ;-D

Že to nikdo centrálně nekoordinuje a neplánuje je dobře, plánování jsme se naštěstí zbavili spolu s komunistickou totalitou. ;-)

+4/−3
26.2.2016 7:52

O74n59d90r83a 75P75á87t52e26k 8823579524785

Co se týče Prahy, je to jednoduché. Velké akce a velké uzavírky se nechávají na prázdniny, kdy stále platí názor (dle mne již překonaný) že o prázdninách je menší provoz a proto dopady na řidiče kvůli uzavírkám a objízdným trasám se tím minimalizují... Pak stačí několik velkých akcí nechat na prázdniny, kdy jedna blokovaná hlavní komunikace navedla objížďkou nedomyšleně dopravu k jinému špuntu a bylo vymalováno... Koordinace velkých staveb, které si vyžadují uzavírky hlavních tahů a s tím spojená dobrá informovanost řidičů v dostatečném předstihu je nezbytná!

+2/0
26.2.2016 8:24

J88á15n 17K80o92t27ú68č 2906794558946

Tiež mám ten pocit, že v lete je doprava omnoho intenzívnejšia. Možno ani nie tak v mestách (tam je naozaj v lete väčší kľud a prázdnejšie ulice) ale na hlavných ťahoch republikou určite áno.

+2/0
26.2.2016 8:35

J48i41ř21í 63H85o81r78á39k 6464954263956

No prázdniny a město: nevím, mám pocit že možná. Ale ve městech pod 200 tisíc se mi zdá že není rozdíl. Aspoň já jsem loni vždy musel volit jedno ze dvou zel a obě stály za starou belu. A co tu čtu, tak pro letošek už někdo volá: Stará Belo, nástup, ať se řidiči pose... !

0/0
26.2.2016 8:45

O51n87d45r10a 42P46á29t39e69k 8203979844195

Samozřejmě, intenzita dopravy neustále narůstá včetně těžké nákladní...

0/0
26.2.2016 8:55

T57o81m92á17š 71K36u27c78h29a88ř 3937181228791

Zdá se, že ne všichni pochpili, že si dělám ( ! ) až do konce. :-)

0/0
26.2.2016 9:00

V85ě40r55a 37F11o68l16t47ý55n96o38v30á 1688576207389

Vaše ironie byla decentní a slušná. Pro mrzouty ale náročná.;-D

+1/0
26.2.2016 9:04

P94a63v80e92l 73R17e13z28n27i95c16e57k 3785334304562

planovani a rizeni - tedy v ramci proejktu je ZCELA NUTNE.. a tady zcela evidentne selhava...

0/0
26.2.2016 19:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.