Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jedna uzavírka a za ní druhá. Nebude se opakovat, slibují silničáři

Řidiče čeká letos rekordní počet uzavírek díky výraznému navýšení peněz na opravy silnic. Ředitelství silnic a dálnic letos oproti loňskému roku slibuje zlepšení: objízdné trasy by neměly vést řidiče na jiné objížďky, jak se stávalo loni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R67i56c12h19a67r56d 80M75i92k30u10l59e93n18k14a 1619467497654

Jo ŘSD, to je partička...... Odkládací místo id.tů po lobotomii.

0/0
27.2.2016 9:24

P62e76t57r 46Š64i82m12e13k 2729407376718

Němci investují 26 mld Eur do obnovy kolejí, 3 mld do mostů a další miliardy do technologie. Nikdy je nedoženeme. S ťokama, bártama, sobotkama a jim podobnýma. Das ist Realität.

+1/0
27.2.2016 8:17

M83a79r84t46i25n 82M88o70t75y23č37k39a 6771457487264

jo jenže kolikrát bylo omezení na dálnici a k tomu rozkopaná i silnice první třídy vedle dálnice... A to už na nikoho jinyho nesvedou...

0/0
26.2.2016 13:38

J50i25ř53í 31E68r70b72e52n 1203204466357

VždyŤ o tom snad Kroupa drahnou dobu hovoří, Mlho! ;-)

0/0
26.2.2016 15:35

R64i52c17h45a65r58d 25M79i19k70u87l77e56n77k88a 1499487277684

Hovořit nestačí

0/0
27.2.2016 9:25

R28o44m85a62n 56J85e15s12c22h16k41e 9368155467635

Od čeho máme krajské úřady plné kanceláří. Aby dostali 2 stavební povolení vedle sebe.

0/0
28.2.2016 8:05

V16l32a15d91i72m29í29r 67F17i78b36i74g74e89r 5814331141914

Docela bych bral aby se neopravovaly úseky po 500 metrech po sobě, ale když už to budou dělat, tak ať to na 2 měsíce zavřou a ty 3-4km udělají najednou.

To mi taky vadí, že uzavírky i takové kousky trvají děsně dlouho. Už 2 měsíce opravovali 500m v jedné vesnici. dělali kanály, stihli 1 půlku, až se oteplí budou dělat druhou půlku, takže zase 2-3 měsíce protože musejí udělat i nový povrch v celé šíři. Vloni to opravili jen probizorně.

+1/0
26.2.2016 13:31
Foto

J51i28ř90í 77R89o60h58a60n 5554138737765

Před cca sedmi lety jsem jel směrem na Mladou Boleslav po silnici 38. Za Nymburkem začal objížďka, která mě zavedla na další objížďku, která mě stočila na další objížďku směrem zpátky na Nymburk... Musel jsem tam dojet po téměř hliněných lesních cestách, protože oficiální objížďky byly desítky kilometrů dlouhé, a stáčely se do kruhu, takže bych tam podle těch značek nejspíš kroužil ještě dneska. Trocha přemýšlení a plánování při uzavírkách rozhodně neuškodí.

0/0
26.2.2016 12:50

P44a82v41e91l 71R65e43z56n53i49c97e75k 3785824294202

bohuzel Projektovy management napric organizacemi tu zcela selhava...

0/0
26.2.2016 19:00

V40l21a40d81i37m43í63r 28L72o38u42d54a 8427227726262

Taky je "vtipné", když v objízdné trase nějaký chytrák povolí venkovské cyklistické závody a způsobí zbytečnou uzavírku...:-P

+2/0
26.2.2016 12:23

V39ě43r53a 42F81o28l25t89ý57n47o12v29á 1248976177409

I cesta z Brna do Slavkova byla napínavá. Současně byly

práce na dálnici,

stavba okruhu na silnici,

vytrhané vlakové koleje.

+2/0
26.2.2016 9:00
Foto

L48u30m44í71r 90K49u10c29h23a29ř 4439334882239

letos bude situace na II/430 (souběžná silnice s D1 Brno - Vyškov) rozhodně lepší a bude to dost důležité pro řidiče, protože mezi Brnem a Vyškovem vypuknou 2 velké akce úsek 220 - 230 P (Od Komořan až po Vyškov - sjezd na Prostějov/Olomouc) ve směru na Ostravu - výměna povrchu uzavírka květen - září) + svodidla, kanalizace, SDP, ... a na obchvatu Brna úsek 199 - 205, loni se dělal směr Praha, letos se bude dělat směr Ostrava podobně dlouhá (časově) uzavírka, takže letos bude II/430 velmi důležitá objízdná trasa

0/0
26.2.2016 9:28

J43a16n 35F47r41o58l67í64k 6706710515564

Letos budou opět vytrhané koleje jen o kousek dál, D1 taky a co nám nachystají na staré silnici uvidíme.;-D Stále platí https://www.youtube.com/watch?v=2KrUoqnGd4Q

0/0
26.2.2016 13:49

J98i68ř15í 67E24r70b13e97n 1743284486477

Velmi podobné to bylo vloni na trase Liberec - Jablonec:

- vytrhaná tramvajová trať přes Vratislavice kvůli rekonstrukci a modernizaci po 40 letech

- rozkopaná souběžná I/14 přes Vratislavice kvůli téže akci

- výluka na souběžné železniční trati přes Vratislavice kvůli rekonstrukci a modernizaci po 60 letech

- přípravné práce na přeložce I/14 z Vratislavic nahoru do Rýnovic, takže místní omezení kvůli kácení lesa okolo poslední zbylé spojnice po třetitřídní silnici.

.

A je samozřejmé, že tím byla vyčerpaná kapacita dodavatelských firem, hlavně COLAS na té tramvajové trati zdržoval jak mohl, technicky to mohl zvládnout za poloviční dobu...

+1/0
26.2.2016 15:46

J85a97k12u30b 37K65a14m89e81n91i35c24k67ý 4869202607106

tech problemu by nebylo tolik, kdyby se tam makalo viz. most u olympie v brne, kde se pres 2 mesice nehnula ani noha !!

+5/0
26.2.2016 8:48

T28o61m38á77š 38K76u84c53h14a34ř 3407641308301

Ta noha se tam nehnula mnohem dýl. :-( Ale dá se to pochopit, když všechny opravy "vyhraje" jedna firma. Rozmístit na 14 staveb všech deset ukrajinských dělníků a jeden bagr, aby to aspoň vypadalo, že se tam něco děje,to je prostě logistický oříšek. ;-D :-/

+2/0
26.2.2016 9:10

P48a34v81e82l 71R83e36z68n70i19c90e53k 3135944914232

to je ale predevsim CHYBA ZADAVATELE, ze si nepohlida dostupnost zdroju a tedy vcasnou dodavku opravy

0/0
26.2.2016 19:01

P88a52v35e78l 83R74e21z61n83i41c64e60k 3125684754782

v realnem svete to totiz funguje tak ze uz ve vyberovem rizeni zadavatel pozaduje od dodavatele potvrzeni dostupnosti zdroju, technologii atd, klicovych pro dodavku projektu. A pozdejsi poruseni tohoto je podchyceno smluvnimi pokutami...

0/0
26.2.2016 19:03

L53e11o80p24o67l81d 18P30r19o51k81e40š 8849494927

Ministr dopravy Dan Ťok , to letos určitě zvládne. A když ne tak aspoň vymyslí nějakou pokutu za špatné popojíždění v dopravních omezeních.

+6/0
26.2.2016 8:46

M26a41r36e56k 16M35a41r44t73i23n 8299974406280

Možná by bylo lepší, kdyby už nic nezvládal a přenechal vedení rezortu někomu odborně zkušenějšímu.

+1/0
26.2.2016 8:53

J15i68ř42í 91H79o76r43á47k 6484284753216

Nad D1 zlomená hůl. Ale neprozradím, kudy to objíždím. Trvá mi to na vzdálenost 390 km o 1 hodinu déle oproti výpočtu navigace kdybych to vzal po D1. Pak už jedu stejně jako s užitím té D1, ale protože celkem jedu 450 km tak mi tak hodina nijak nepřijde. Bůhvíjak dlouho bych se zdržel v kolonách, a takhle jedu pěkně plynule ...

0/0
26.2.2016 8:39

P63e80t50r 71N30e71c11h80a42n51i64c91k79ý 7563896908730

Praha - Brno 390km?

0/−1
26.2.2016 8:54

J67a85k45u16b 76K17a31m65e13n35i57c22k82ý 4149912557466

normalne predstav si, ze D1 za brnem pokracuje smerem na ostravu, ja vim neuveritelny ze ;-);-)

+1/0
26.2.2016 8:58

T64o93m69á96š 32K49u64c35h66a95ř 3287841308861

Nesmysl, za Brnem už nic není. To bych tom musel něco vědět, vždyť tu bydlím. ;-)

+2/−1
26.2.2016 9:06

J46a43k90u95b 30K76a45m46e80n80i19c21k12ý 4799812477636

sarkasmus? nekdy s tim mam problem ho zde na diskuzich poznat 8-o

+1/0
26.2.2016 9:10

T17o57m56á48š 86K94u97c67h55a69ř 3277741248751

;-D

0/−1
26.2.2016 9:13

Z78d85e39n43ě69k 24H12r62u55b41ý 5945528641656

To se mi stalo loni u Vrchlabí. Dorazil jsem na úplnou uzavírku a vydal se po objížďce. Na objízdné trase se však opravoval most a pouštěli to střídavě jedním pruhem. Kolona jako kráva, tak jsem to na nejbližší odbočce vzal doprava, že to objedu ještě jinudy. Ale narazil jsem na další objížďku a tam už nebylo kam, takže jsem po půl hodině dorazil do výchozího bodu k té první uzavírce a poslušně se zařadil do té kolony vedoucí k mostu :-P

+4/0
26.2.2016 8:22

J14i38ř20í 33E35r12b67e35n 1623704136307

Přesně tak - výměna mostu na I/14 v centru Vrchlabí, oprava výjezdu I/14 z Vrchlabí na Liberec (rovný úsek 400 m jim trval téměř 3 týdny), uzavřená II/292 Studenec - Dolní Branná, oprava v Kunčicích, taky jsme si užili. A o kus dál to nebylo lepší - jedna silnice do Semil čtyři měsíce zcela uzavřená kvůli sanaci sesuvu do Jizery, druhá silnice celoročně omezená + o víkendu zcela uzavřená kvůli stavbě kanalizace v Košťálově. Namísto 11-15 km jsme tehdy běžně najeli 40-45 km...

0/0
26.2.2016 15:53

P15a10v73e98l 69R94e48z55n34i77c94e20k 3325234664192

400m 3 tydny je slusny vykon. v brne jsou schopni 400m celkove uzavirky opravovat i 15 mesicu...

a velmi casto tam nebyla ani noha... ani bagr.. proste nic...

0/0
26.2.2016 19:06

O27n34d38r68a 65P67á32t56e95k 8533229964905

Doufám, že má IDNES zaplacena práva na použití LEGO panáčka :-)

+4/0
26.2.2016 8:04

T93o94m41á79š 48K86u64c44h82a51ř 3477811568501

Já myslím, že ten loňský totální chaos a kolaps se dal pochopit, vdyť to byly úplně první opravy silnic v historii automobilové dopravy u nás. :-P Nepochybuji o tom, že letos už to bude perfektní a tento článek mě v tom jen utvrzuje. ;-D

Že to nikdo centrálně nekoordinuje a neplánuje je dobře, plánování jsme se naštěstí zbavili spolu s komunistickou totalitou. ;-)

+4/−3
26.2.2016 7:52

O52n73d94r26a 41P98á35t84e60k 8263599234375

Co se týče Prahy, je to jednoduché. Velké akce a velké uzavírky se nechávají na prázdniny, kdy stále platí názor (dle mne již překonaný) že o prázdninách je menší provoz a proto dopady na řidiče kvůli uzavírkám a objízdným trasám se tím minimalizují... Pak stačí několik velkých akcí nechat na prázdniny, kdy jedna blokovaná hlavní komunikace navedla objížďkou nedomyšleně dopravu k jinému špuntu a bylo vymalováno... Koordinace velkých staveb, které si vyžadují uzavírky hlavních tahů a s tím spojená dobrá informovanost řidičů v dostatečném předstihu je nezbytná!

+2/0
26.2.2016 8:24

J12á84n 69K13o53t62ú84č 2956914938926

Tiež mám ten pocit, že v lete je doprava omnoho intenzívnejšia. Možno ani nie tak v mestách (tam je naozaj v lete väčší kľud a prázdnejšie ulice) ale na hlavných ťahoch republikou určite áno.

+2/0
26.2.2016 8:35

J76i57ř79í 36H68o24r69á95k 6224734943756

No prázdniny a město: nevím, mám pocit že možná. Ale ve městech pod 200 tisíc se mi zdá že není rozdíl. Aspoň já jsem loni vždy musel volit jedno ze dvou zel a obě stály za starou belu. A co tu čtu, tak pro letošek už někdo volá: Stará Belo, nástup, ať se řidiči pose... !

0/0
26.2.2016 8:45

O61n59d22r48a 93P29á70t54e60k 8783129484835

Samozřejmě, intenzita dopravy neustále narůstá včetně těžké nákladní...

0/0
26.2.2016 8:55

T29o97m26á45š 55K62u26c51h89a84ř 3747371848131

Zdá se, že ne všichni pochpili, že si dělám ( ! ) až do konce. :-)

0/0
26.2.2016 9:00

V61ě30r91a 36F83o39l86t90ý97n69o66v17á 1178716747479

Vaše ironie byla decentní a slušná. Pro mrzouty ale náročná.;-D

+1/0
26.2.2016 9:04

P21a19v25e71l 65R13e10z39n95i84c11e31k 3695694784852

planovani a rizeni - tedy v ramci proejktu je ZCELA NUTNE.. a tady zcela evidentne selhava...

0/0
26.2.2016 19:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.