Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jedna uzavírka a za ní druhá. Nebude se opakovat, slibují silničáři

Řidiče čeká letos rekordní počet uzavírek díky výraznému navýšení peněz na opravy silnic. Ředitelství silnic a dálnic letos oproti loňskému roku slibuje zlepšení: objízdné trasy by neměly vést řidiče na jiné objížďky, jak se stávalo loni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R82i98c10h50a42r20d 43M36i10k48u11l72e93n44k18a 1189387397954

Jo ŘSD, to je partička...... Odkládací místo id.tů po lobotomii.

0/0
27.2.2016 9:24

P39e40t34r 56Š75i54m14e54k 2239657846588

Němci investují 26 mld Eur do obnovy kolejí, 3 mld do mostů a další miliardy do technologie. Nikdy je nedoženeme. S ťokama, bártama, sobotkama a jim podobnýma. Das ist Realität.

+1/0
27.2.2016 8:17

M43a69r25t34i87n 25M13o30t66y71č59k28a 6941517197344

jo jenže kolikrát bylo omezení na dálnici a k tomu rozkopaná i silnice první třídy vedle dálnice... A to už na nikoho jinyho nesvedou...

0/0
26.2.2016 13:38

J58i96ř88í 19E26r78b27e77n 1573514346957

VždyŤ o tom snad Kroupa drahnou dobu hovoří, Mlho! ;-)

0/0
26.2.2016 15:35

R38i64c29h69a24r88d 66M12i77k20u30l92e35n18k38a 1669807167614

Hovořit nestačí

0/0
27.2.2016 9:25

R33o45m78a95n 26J75e74s42c64h52k46e 9758465907175

Od čeho máme krajské úřady plné kanceláří. Aby dostali 2 stavební povolení vedle sebe.

0/0
28.2.2016 8:05

V91l12a52d88i14m15í84r 16F56i47b76i95g83e17r 5494591961514

Docela bych bral aby se neopravovaly úseky po 500 metrech po sobě, ale když už to budou dělat, tak ať to na 2 měsíce zavřou a ty 3-4km udělají najednou.

To mi taky vadí, že uzavírky i takové kousky trvají děsně dlouho. Už 2 měsíce opravovali 500m v jedné vesnici. dělali kanály, stihli 1 půlku, až se oteplí budou dělat druhou půlku, takže zase 2-3 měsíce protože musejí udělat i nový povrch v celé šíři. Vloni to opravili jen probizorně.

+1/0
26.2.2016 13:31
Foto

J88i10ř59í 58R68o12h93a48n 5564118597415

Před cca sedmi lety jsem jel směrem na Mladou Boleslav po silnici 38. Za Nymburkem začal objížďka, která mě zavedla na další objížďku, která mě stočila na další objížďku směrem zpátky na Nymburk... Musel jsem tam dojet po téměř hliněných lesních cestách, protože oficiální objížďky byly desítky kilometrů dlouhé, a stáčely se do kruhu, takže bych tam podle těch značek nejspíš kroužil ještě dneska. Trocha přemýšlení a plánování při uzavírkách rozhodně neuškodí.

0/0
26.2.2016 12:50

P43a82v11e28l 26R36e24z91n12i56c48e38k 3325574494792

bohuzel Projektovy management napric organizacemi tu zcela selhava...

0/0
26.2.2016 19:00

V90l35a25d91i49m34í56r 89L56o43u42d49a 8937647586822

Taky je "vtipné", když v objízdné trase nějaký chytrák povolí venkovské cyklistické závody a způsobí zbytečnou uzavírku...:-P

+2/0
26.2.2016 12:23

V56ě25r14a 92F93o65l89t23ý45n15o49v42á 1618306357209

I cesta z Brna do Slavkova byla napínavá. Současně byly

práce na dálnici,

stavba okruhu na silnici,

vytrhané vlakové koleje.

+2/0
26.2.2016 9:00
Foto

L61u23m57í30r 85K66u91c18h36a21ř 4709824922739

letos bude situace na II/430 (souběžná silnice s D1 Brno - Vyškov) rozhodně lepší a bude to dost důležité pro řidiče, protože mezi Brnem a Vyškovem vypuknou 2 velké akce úsek 220 - 230 P (Od Komořan až po Vyškov - sjezd na Prostějov/Olomouc) ve směru na Ostravu - výměna povrchu uzavírka květen - září) + svodidla, kanalizace, SDP, ... a na obchvatu Brna úsek 199 - 205, loni se dělal směr Praha, letos se bude dělat směr Ostrava podobně dlouhá (časově) uzavírka, takže letos bude II/430 velmi důležitá objízdná trasa

0/0
26.2.2016 9:28

J96a46n 96F64r81o17l53í56k 6856350445114

Letos budou opět vytrhané koleje jen o kousek dál, D1 taky a co nám nachystají na staré silnici uvidíme.;-D Stále platí https://www.youtube.com/watch?v=2KrUoqnGd4Q

0/0
26.2.2016 13:49

J55i43ř84í 24E38r35b17e32n 1873804166377

Velmi podobné to bylo vloni na trase Liberec - Jablonec:

- vytrhaná tramvajová trať přes Vratislavice kvůli rekonstrukci a modernizaci po 40 letech

- rozkopaná souběžná I/14 přes Vratislavice kvůli téže akci

- výluka na souběžné železniční trati přes Vratislavice kvůli rekonstrukci a modernizaci po 60 letech

- přípravné práce na přeložce I/14 z Vratislavic nahoru do Rýnovic, takže místní omezení kvůli kácení lesa okolo poslední zbylé spojnice po třetitřídní silnici.

.

A je samozřejmé, že tím byla vyčerpaná kapacita dodavatelských firem, hlavně COLAS na té tramvajové trati zdržoval jak mohl, technicky to mohl zvládnout za poloviční dobu...

+1/0
26.2.2016 15:46

J96a88k33u94b 66K81a93m17e30n70i17c12k44ý 4959482287666

tech problemu by nebylo tolik, kdyby se tam makalo viz. most u olympie v brne, kde se pres 2 mesice nehnula ani noha !!

+5/0
26.2.2016 8:48

T15o36m32á85š 83K21u57c33h21a82ř 3457741708851

Ta noha se tam nehnula mnohem dýl. :-( Ale dá se to pochopit, když všechny opravy "vyhraje" jedna firma. Rozmístit na 14 staveb všech deset ukrajinských dělníků a jeden bagr, aby to aspoň vypadalo, že se tam něco děje,to je prostě logistický oříšek. ;-D :-/

+2/0
26.2.2016 9:10

P25a40v69e67l 91R83e57z89n14i40c36e80k 3845354824792

to je ale predevsim CHYBA ZADAVATELE, ze si nepohlida dostupnost zdroju a tedy vcasnou dodavku opravy

0/0
26.2.2016 19:01

P41a85v88e64l 81R53e82z50n22i77c74e70k 3545984584412

v realnem svete to totiz funguje tak ze uz ve vyberovem rizeni zadavatel pozaduje od dodavatele potvrzeni dostupnosti zdroju, technologii atd, klicovych pro dodavku projektu. A pozdejsi poruseni tohoto je podchyceno smluvnimi pokutami...

0/0
26.2.2016 19:03

L58e83o90p70o74l38d 56P44r18o24k32e90š 8589134357

Ministr dopravy Dan Ťok , to letos určitě zvládne. A když ne tak aspoň vymyslí nějakou pokutu za špatné popojíždění v dopravních omezeních.

+6/0
26.2.2016 8:46

M31a50r41e50k 58M85a15r13t71i56n 8289544236180

Možná by bylo lepší, kdyby už nic nezvládal a přenechal vedení rezortu někomu odborně zkušenějšímu.

+1/0
26.2.2016 8:53

J85i44ř14í 81H93o31r10á43k 6214154133396

Nad D1 zlomená hůl. Ale neprozradím, kudy to objíždím. Trvá mi to na vzdálenost 390 km o 1 hodinu déle oproti výpočtu navigace kdybych to vzal po D1. Pak už jedu stejně jako s užitím té D1, ale protože celkem jedu 450 km tak mi tak hodina nijak nepřijde. Bůhvíjak dlouho bych se zdržel v kolonách, a takhle jedu pěkně plynule ...

0/0
26.2.2016 8:39

P54e55t67r 31N91e91c18h51a53n30i23c58k10ý 7553536798290

Praha - Brno 390km?

0/−1
26.2.2016 8:54

J24a55k82u42b 35K32a79m27e19n64i80c35k86ý 4399362467286

normalne predstav si, ze D1 za brnem pokracuje smerem na ostravu, ja vim neuveritelny ze ;-);-)

+1/0
26.2.2016 8:58

T40o58m45á49š 64K36u45c71h64a65ř 3317551818471

Nesmysl, za Brnem už nic není. To bych tom musel něco vědět, vždyť tu bydlím. ;-)

+2/−1
26.2.2016 9:06

J77a29k24u96b 58K30a95m28e33n87i13c81k37ý 4379262657906

sarkasmus? nekdy s tim mam problem ho zde na diskuzich poznat 8-o

+1/0
26.2.2016 9:10

T21o80m24á93š 43K79u58c29h46a70ř 3707661578711

;-D

0/−1
26.2.2016 9:13

Z37d26e13n15ě72k 41H76r26u32b22ý 5355578461816

To se mi stalo loni u Vrchlabí. Dorazil jsem na úplnou uzavírku a vydal se po objížďce. Na objízdné trase se však opravoval most a pouštěli to střídavě jedním pruhem. Kolona jako kráva, tak jsem to na nejbližší odbočce vzal doprava, že to objedu ještě jinudy. Ale narazil jsem na další objížďku a tam už nebylo kam, takže jsem po půl hodině dorazil do výchozího bodu k té první uzavírce a poslušně se zařadil do té kolony vedoucí k mostu :-P

+4/0
26.2.2016 8:22

J98i18ř54í 97E73r44b43e10n 1333834846437

Přesně tak - výměna mostu na I/14 v centru Vrchlabí, oprava výjezdu I/14 z Vrchlabí na Liberec (rovný úsek 400 m jim trval téměř 3 týdny), uzavřená II/292 Studenec - Dolní Branná, oprava v Kunčicích, taky jsme si užili. A o kus dál to nebylo lepší - jedna silnice do Semil čtyři měsíce zcela uzavřená kvůli sanaci sesuvu do Jizery, druhá silnice celoročně omezená + o víkendu zcela uzavřená kvůli stavbě kanalizace v Košťálově. Namísto 11-15 km jsme tehdy běžně najeli 40-45 km...

0/0
26.2.2016 15:53

P47a39v82e34l 57R66e39z41n54i21c34e20k 3915584194942

400m 3 tydny je slusny vykon. v brne jsou schopni 400m celkove uzavirky opravovat i 15 mesicu...

a velmi casto tam nebyla ani noha... ani bagr.. proste nic...

0/0
26.2.2016 19:06

O57n12d67r85a 42P75á30t37e26k 8713919234375

Doufám, že má IDNES zaplacena práva na použití LEGO panáčka :-)

+4/0
26.2.2016 8:04

T36o92m28á29š 38K93u47c42h96a64ř 3687281148371

Já myslím, že ten loňský totální chaos a kolaps se dal pochopit, vdyť to byly úplně první opravy silnic v historii automobilové dopravy u nás. :-P Nepochybuji o tom, že letos už to bude perfektní a tento článek mě v tom jen utvrzuje. ;-D

Že to nikdo centrálně nekoordinuje a neplánuje je dobře, plánování jsme se naštěstí zbavili spolu s komunistickou totalitou. ;-)

+4/−3
26.2.2016 7:52

O86n83d43r15a 25P34á48t52e30k 8263989114705

Co se týče Prahy, je to jednoduché. Velké akce a velké uzavírky se nechávají na prázdniny, kdy stále platí názor (dle mne již překonaný) že o prázdninách je menší provoz a proto dopady na řidiče kvůli uzavírkám a objízdným trasám se tím minimalizují... Pak stačí několik velkých akcí nechat na prázdniny, kdy jedna blokovaná hlavní komunikace navedla objížďkou nedomyšleně dopravu k jinému špuntu a bylo vymalováno... Koordinace velkých staveb, které si vyžadují uzavírky hlavních tahů a s tím spojená dobrá informovanost řidičů v dostatečném předstihu je nezbytná!

+2/0
26.2.2016 8:24

J18á55n 18K84o73t25ú13č 2276284158906

Tiež mám ten pocit, že v lete je doprava omnoho intenzívnejšia. Možno ani nie tak v mestách (tam je naozaj v lete väčší kľud a prázdnejšie ulice) ale na hlavných ťahoch republikou určite áno.

+2/0
26.2.2016 8:35

J62i63ř70í 61H60o47r98á66k 6374484423536

No prázdniny a město: nevím, mám pocit že možná. Ale ve městech pod 200 tisíc se mi zdá že není rozdíl. Aspoň já jsem loni vždy musel volit jedno ze dvou zel a obě stály za starou belu. A co tu čtu, tak pro letošek už někdo volá: Stará Belo, nástup, ať se řidiči pose... !

0/0
26.2.2016 8:45

O81n65d76r88a 87P83á71t12e29k 8373329384865

Samozřejmě, intenzita dopravy neustále narůstá včetně těžké nákladní...

0/0
26.2.2016 8:55

T87o78m93á13š 10K19u68c77h52a52ř 3607621868901

Zdá se, že ne všichni pochpili, že si dělám ( ! ) až do konce. :-)

0/0
26.2.2016 9:00

V81ě27r42a 72F32o75l11t36ý28n96o36v25á 1438556137709

Vaše ironie byla decentní a slušná. Pro mrzouty ale náročná.;-D

+1/0
26.2.2016 9:04

P35a41v41e74l 71R68e14z63n37i38c72e74k 3395234254352

planovani a rizeni - tedy v ramci proejktu je ZCELA NUTNE.. a tady zcela evidentne selhava...

0/0
26.2.2016 19:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.