Diskuze

Průšvih smrtících airbagů rozluštěn. Za exploze mohl i dusičnan amonný

Kombinace tří faktorů je hlavní příčinou závad v nafukovačích airbagů od japonského dodavatele Takata. Po ročním zkoumání to v úterý uvedla skupina deseti výrobců aut, kteří si na zjištění příčin najali výzkumný tým. Nafukovací systém airbagů může explodovat a vymrštit do vozu části kovu. V souvislosti s tím bylo po celém světě hlášeno nejméně deset úmrtí a 139 zraněných.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Neví někdo jak je to s Opelem(GM) ? Jestli je taky používal

1 0
možnosti

M44a86r44e50k 37H98r41u58b56y

24. 2. 2016 10:04

Nechapu jednu vec: pokud neznali pricinu problemu, jaky smysl mela svolavaci akce, kdyz nemohli vedet, jestli nove airbagy jsou bez chyb?8-o

0 0
možnosti

P40a74v97e32l 41B47e52r69a45n

24. 2. 2016 10:36

Jelikož o problémech s vlhkostí psalo idnes už před 3/4 rokem, tak tohle bude zřejmě problém "aktuálnosti" článku... ;-)

1 0
možnosti

Ona ta auta jsou i jinak nebezpečná věc.

0 2
možnosti

Jo no. To takhle festkař sejme cyklistu, který zastavil před ním. A proč? Protože muse dávat přednost autům na hlavní. Kdyby auta nebyly, nemusel by ten cyklista zastavovat a tím pádem by se festkař nevyboural.

0 0
možnosti

P97a96v22e16l 86R48u40s

24. 2. 2016 8:31

Právě jsem zjistil, že problém s vaky se týká i mé Corolly. Dne 25.5.2015 zde vyšel článek kde mluvčí Toyoty Kateřina Blínová říká, že pozvánku mohu očekávat, ale nikdo ze servisu Toyoty mě doposud neoslovil.

0 0
možnosti

já už jsem si svolávačku u Hondy zařídil v prosinci a teď na začátku února mi přišel dopis od jakési kanceláře napojené na MD, že si mám zařídit svolávačku

0 0
možnosti
Foto

Zvláštní přístup

10 mrtvých, 139 zraněných a pokuta 70 milionu USD

a naproti tomu

VW a jeho smrdící motory, které nikoho nezabily a pokrytecký advokáti v USA i EU chtějí miliardové (v dolarech) náhrady za smrad, který byl před pár lety v souladu s normou.

13 3
možnosti

Těch 70 milionů USD není za to, že vyráběli vadné airbagy, ale za chyby při svolávacích akcích.

5 0
možnosti

Je třeba si uvědomit, jak je náročné si vůbec všimnout, že je nějaký problém. Těch airbagů či spíše těch výbušných patron byly stovky milionů a zapříčinily 10 úmrtí a přes 100 zranění. I kdyby vykázaly tisíc nebezpečných výbuchů, znamená to, že problém byl u jednoho ze 100 tisíc kusů.

Za mě je pozitivní, že se k tomu výrobce a některé automobilky postavily čelem, a když zjistili, že je problém, tak to zdarma vyměnily.

0 0
možnosti

Neměnily, u mě pouze zkontrolovaly. Ale jak? To netuším.

1 0
možnosti

To jsou tradiční japonské kamikze airbagy.

5 0
možnosti

To jsme obrozenci? Nebo proč to příšerné slovo "naukovač"? Airabg je docela výstižný, ne?

0 3
možnosti
Foto

I31v28a66n 79K48o82p12t74a

23. 2. 2016 23:50

A vím ten airbag nafouknete? Nafukovac je součást airbagu.

3 0
možnosti

E50d59a 94D21r82á95b75e43k

23. 2. 2016 23:24

Deset let zjišťovali, že je dusičnan amonný nestabilní? 8-o

2 0
možnosti

Napřed zjistili, že je nejlevnější a dlouho neměli potřebu zjišťovat cokoliv jiného.

4 0
možnosti

každá technika může při určitém sledu nepředvídatelných události selhat , ale když někoho překvapí vlhko a změna teploty v autě, tak to jsou běžné provozní stavy :-(

0 0
možnosti