Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda je diamant, ale dá se dobrousit, říká nový šéf automobilky

Nového šéfa Škoda Auto Bernharda Maiera příjemně překvapila věrnost zákazníků automobilky. Je lepší než u Porsche. Největší tuzemská automobilka proto chystá další modelovou ofenzívu do kategorie aut SUV. Nejrychleji rostoucí typ vozů na evropském trhu má podle šéfa Maiera velkou budoucnost, i kdyby začala znovu zdražovat ropa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P44a78v26e41l 12Z48á33v98o37d50s51k36ý 1216463352942

Dělené světla u Octavie? Mercedes od nich rychle vycouval!

0/0
26.2.2016 18:53

P43a18v26e54l 72N96o44v89o46t69n93ý 9880682978435

Tzn. Že má učiliště? Tedy kluk ze ctyrkama to dotáhl až do vrcholneho vedení vw? Tak to kloubouk dolů před ním a jeho ucilistem.

+1/−1
25.2.2016 16:37

P65a84t94r24i44k 47K73o12u17b33a 1585301823896

Uciliste na skodovku staci, jaci zakaznici takovy pan ;-)

0/−6
25.2.2016 16:40

J70i16ř35í 18S63c88h90w64a91c16h 8108234418456

a co to Porsche knedlíku? ;-D;-D;-D

+3/0
25.2.2016 17:35

J87a14n 84V34á34c43l28a76v89í63k 3442336361829

Já potkal jednoho a ten to z učiliště dotáhl na vyučujícího na univerzitě.

0/0
25.2.2016 17:41

M90i82l15a79n 97Z40i68c80h 6576336201395

ja znam jednoha co mel ucnak a dneska tovarnu na dvoumistne helikoptery a vyrabi jich 50 rocne

+1/0
25.2.2016 18:18

J80i59ř69í 79E26r69b83e48n 1713984316477

No, jeden absolvent učňáku to pak dotáhl na titul Ing. a CSc., stal se šéfkonstruktérem automobilky a zachránil ji před krachem. Jistý Petr Hrdlička, syn prvorepublikového ředitele ASAP...

+2/0
25.2.2016 21:02

P74a98t87r11i54k 20K33o29u20b17a 1675941703416

Diamant ;-D;-D

+2/0
25.2.2016 16:35

P80e74t17r 86N25e50č85a71s 8282540521876

Přání otcem myšlenky? Porsche ve vlastnictví Škody?

0/0
25.2.2016 16:03

M45a45r35t37i96n 67K62a93r71á40s44e97k 9488753578128

Jeste by to chtel eCitigo s nejakou dobrou cenou.... za par let by to nemel byt snad problem...

0/0
25.2.2016 15:45

R64o19m83a18n 96S24m41a59t36a62n95a 6195772417348

Musí byť radosť pre nemeckých vlastníkov mať v portfóliu low-costovú značku, ktorú jej zákazníci považujú za prémiovú a predávať zmontované autá na trhu s veľkou konkurenciou s pomerne veľkou prirážkou, aké majú väčšinou iba exkluzívne a športové modely. Ktorý marketingový guru toto dokázal, klobúk dole.

+3/−4
25.2.2016 14:34

M16a81r78t87i31n 71K40a19r92á28s75e71k 9908983898108

No skodu nikdo za premii nepovazuje a zaroven se nejedna o nejaky low cost - o co je skoda low costovejsi nez jine masove automobilky v evrope? Vzdyt skodovky jsou technicky prakticky identicke s VW - VW je taky low cost? A k tem velkym prirazkam - skodovka na jendom aute nema zadne svetoborne marze (jde o jednotky procent)

+5/−1
25.2.2016 15:42

R18o35m45a64n 58K42l20e13p21o 9282546276780

low cost je možná tak Dacia a Lada pane chytrej

+3/−1
25.2.2016 15:47

R41o32m41a30n 51S78m71a14t65a12n61a 6645102577718

Zbožňujem takýchto falošných patriotov:-) Tak si zhrňme oficiálne prezentované postavenie a smerovanie závodu SkodaAuto v koncerne VW: Odhliadnuc od športových a superluxusných značiek ako Bentley, Porsche zostávajú nosné 4 značky: materský VW, Audi, Seat a Skoda. VW je rodinne zamerané s automatickým nárokom na všetky inovácie a nové platformy. Audi je luxusný smer, Seat je zameraný na mladého športového zákazníka a Skoda je low-cost VW zameraný na nenáročné rodiny a Východný blok + Čína/Rusko/India. Skoda automaticky preberá staršiu techniku VW, ktorá je ale stále in. Skoda nič podstatné pre koncern nevyvinula (ani motor, ani podvozok, ani klímu, ani prevodovky, atď). Prekresľovanie výkresov, testovanie motorov a napasovávanie koncernových modulov na karosériu nie je vývoj. Skoda má vo VW to isté postavenie ako Dacia v korporácii Renault/Nissan, alebo KIA pod koncernom Hyundai. Sám mám doma Kia Cee ́d a celá technika je od Hyundai. Len nastavenie podvozku, naladenie motora a karoséria je upravená na "športový" strih. Tak si pán chytrý Klepo nemaľujme ružové obláčiky a menujme veci reálne tak, ako sú. Ešte k vývoju: v súčasnosti si vývoj v drvivej väčšiny zabezpečujú dodávateľské firmy. Automobilka si len zadá tvar a špecifikáciu. Mám v takej firme prax 10 rokov, takže viem, ako to chodí.

0/0
27.2.2016 12:00

T41o65m97á49š 32K51u76c64h59a62ř 3927821508581

Jsem zvědav, co tam dají za motory. U stávajících levných jako-suv bývá základem atmosféra 1,6. Ten tam bývá prakticky zadarmo pro "socky". Jakýkoli slušnější motor se musí přikoupit za 100..150 klacků.

0/0
25.2.2016 13:21

P46e51t98r 35T53y89č66k21a 6705432379572

Tak 1.6 atmosfera je vykonove na nic. Skoda tam da 1.4TSI coz je mnohem zivejsi motor.

+4/0
25.2.2016 13:45

J44i19ř84í 23S23c81h77w59a50c27h 8448144688416

.... na úrovni atmo-dvoulitru

0/0
25.2.2016 19:57

P88e32t16r 76K61u22č60í43r32e74k 9139304896719

Citogo bude mít facelift letos.Facelift octavie bude MY17.

0/0
25.2.2016 13:17

P58e28t82r 30K89u80č34í41r59e90k 9309144596439

Oprava.Octavia bude MY18 tj. 22KT/17.

0/0
25.2.2016 13:28

Ř80e84h39o48ř 91V30l24a62s89á79k 2714774381606

Sedmimístné? To chválím.

0/0
25.2.2016 13:03

M88a94r41t87i50n 27H67o30l23c84a69t 7865561598839

Skoda-Auto je skvela firma a dela pekna auta ! Vycistete ji od korupce kterou tam zanechal Vahland a bude z ni diamant R^

+3/−1
25.2.2016 12:56

I23v55a46n59a 69V62e60s95e74l69á 2111753269395

prej diamant ;-D;-D;-D;-D;-D

+4/−6
25.2.2016 12:42

F42i12l31i59p 20S56i88r14o73t53e75k 9292359482781

Co je na tom veselého? Z pohledu majitele to je nepochybně pravda a asi to zní líp než slepice, co nám (VW) snáší zlatá vejce.

+3/0
25.2.2016 13:47

I77v39a69n27a 87V30e78s94e61l97á 2281853729815

skodofka nikdy nebude zadnej diamant ...

0/0
26.2.2016 11:03

J76i93ř38í 63A56l68e18x49a 5616186795168

Diamant ;-D

Předražená tuctovka....

+5/−17
25.2.2016 12:31

J83a85n 28N71o49v82á65k 6444754

Co si představujete pod pojmem "předražená"?

+8/0
25.2.2016 12:39

T51o24m12á44š 61C48h73r66a13s51t47n49ý 2511644731693

Že za cenu základní verze v ČR dostanu v Německu jejich střední výbavu.

0/−12
25.2.2016 12:46
Foto

I45v49a29n 17K37o55p14t82a 5217782631917

Kde? Hned tam jedu. Placate nesmysly. Podívejte se do ceniku.

+10/0
25.2.2016 12:49

I27v45a79n 22V16l77a35c55h 8886219900947

... on myslel když si tam zajede do bazaru ;-D

+12/0
25.2.2016 12:54

J48a14n 21N87o71v77á38k 6804444

JJ, dřív se tomuto imaginárnímu místu říkalo "na západě". Když se někomu něco nelíbí, tak to by se přeci na západě nestalo. .)

+3/0
25.2.2016 12:58

M59a70r29t72i26n 39K70a12r95á65s36e91k 9848543218558

No a proto zrovna u skodovky ve velkem kvetou fiktivni prodeje v cesku podle ceskeho ceniku a obratem se auta posilaji do nemecka?

+4/0
25.2.2016 13:46
Foto

M97i44r40o76s12l90a17v 67S83t57e66i35n40e65r 6818174613945

Do Německa jdou Škodovky hlavně ze Slovenska nebo z Dánska. Kdo ovšem chce třeba stacionární topení

0/0
25.2.2016 14:22

P60e19t86r 37N60e65č78a56s 8532800231916

Z Dánska? Už jste někdy byl v Dánsku? A koupil si tam auto? Nevíte o čem mluvíte pane.

0/0
25.2.2016 16:02
Foto

I56v96a53n 13K23o20p12t50a 5787772631677

No když to auto tam nebudete registrovat tak tu extra daň neplatíte. pak může být levnější než v D.

0/0
25.2.2016 17:13

T77o65m29a82s 74V45a98r56g44a 1405734966635

Tak jsem nato taky zvědav, kdy pan Maier dobrousí. Zatím bych mu do práce poslal nějakou pěknou písničku.

+2/0
25.2.2016 12:24

M51a47r85t72i87n 79K14r26t15e79k 3139675623

Tak jestli sem byl z centrály vyslán, aby obrousil, tak doufejme, že aut se to týkat nebude...

0/0
25.2.2016 12:27

J10o61s33e85f 59V61a62l52a 9950863673253

Startegie VW Group je posilit "periferni" znacky hlavne Skody, aby VW nahradil vypadek na evropskem a mozna i americkem trhu. Proto orientace na "vetsi" modely. Jinak SUV se mi stale libi, ale jsou to neprakticka auta, horsi jizdni vlastnosti, prilis velke do malych ulicek nebo do podzemnich garazi. prilis mnoho elektroniky. Ale z Audi Q5 jsem radsi presel na Octavii 4x4, je mnohem praktictejsi

+1/−3
25.2.2016 12:22

J15a16n 94K50o14n75v91a37l97i42n17k44a 5870771251395

No, tak ten přechod nemohl být jen o praktičnosti, že....

+5/0
25.2.2016 12:37

J80o28s13e66f 40V77a58l40a 9400383343773

samozrejme jeden z duvod byl, ze q5 mi vybral zamestnavatel a octavii jsem si koupil sam. Asi takhle : q5 mi nevadi, kdyz neni moje. Nicmene rozdil nakladu na provoz je mnohem vetsi nez je rozdil v komfortu pouziti ......vybava u octavie je zhruba odpovidajici tomu, co bylo v q5, navic mne potesila absence otravnych vychytavek : start-stop systemu, MMI infotainmentu, xenonovych svetel, adaptivniho rizeni a kupodivu ma octavia pro mne pohodlnejsi sedacky. Jizdni vlastnosti jsou jasne lepsi u audi, ale tak velky rozdil to zase az neni. a4 je moc mala a a6 nebo superb moc dlouhe, takze pristi auto bude zase octavia

+2/0
25.2.2016 14:51

R56a59d74e54k 58N74e54u72m69a38n36n 5642722858435

SUV mají často stejný půdorys jako běžný kombík

takže příliš velké nejsou

tak nízké tunely nebo garáže u nás fakt nemáme

0/0
25.2.2016 13:45

J95o94s91e18f 11V30a32l23a 9710183213653

"maly" yeti je treba o 3 cm sirsi nez "velka" octavia. Audi a4 je o 11.cm uzsi nez q5. Navic Vyska q5 je 168 cm, tzn, ze se stresnim boxem se do garazi s povolenou vyskou 2m uz nedostanete. atd atd

0/0
25.2.2016 14:42

J40i60ř46í 74S58c13h32w97a70c77h 8448574538816

SUV jsou v naprosté většině širší, protože vzhledem k výšce by při stejné šířce jako normální osobák byly velmi nestabilní

0/0
25.2.2016 17:33
Foto

J30a47k71u27b 82S43o27b16o49t29k73a 6974728417806

S novým ředitelem Škodovky byl rozhovor v současném Forbesu, ale nic moc zajímavého z něj nevypadlo. Spíš mi to připadalo, že "minulý ředitel měl plán dělat 1,5 mega aut ročně. To je nyní nepravděpodobné, tak plán přehodnotíme a budeme stejně jako všechny ostatní automobilky dělat SUVčka, místo toho, abychom získali lepší pozice v perspektivnějším směru".

Dle mého SUV móda brzy pomine tak, jak rychle pominula móda tabletů, o kterých se ještě předloni taky zhusta tvrdilo, jak nahradí notebooky a dnes po nich neštěkne pes.

Škodovce se to určitě vyplatí, ale styl, dělají to všichni, tak si taky vyvineme vlastní SUV... :-/

+1/−4
25.2.2016 12:17

P10a70v31e59l 13P75o37s21p83í54š43i35l 3231264233605

Kdes prisel na to, ze po tabletech nestekne ani pes? Porad se jich prodava mraky a penetrace roste. To, ze mely nahradit notebooky (v horizontu nekolika malo let), realne uvazujici clovek z branze nikdy nerekl . SUV obecne dlouhodobe rostou. To jestli se to drive nebo pozdeji tahle kategorie vycerpa, o tom se nemusime bavit, to se vycerpa.

+2/0
25.2.2016 12:21

J74o12s60e11f 57V24a97l76a 9390643683383

SUV musi clovek par let mit, aby prisel na to, ze uz ho nepotrebuje. Byl to i muj "sen"

+1/0
25.2.2016 12:23

M85a71r81t75i21n 23K26r43t18e43k 3379675683

Mám velký crossover a nechtěl bych nic jiného... Samozřejmě se hned tak někam nevejdu, ale to nevadí...

0/0
25.2.2016 12:29

J71i69ř65í 81O84u12k17r71o89p18e39c 5430548193289

naopak, SUV má budoucnost.

A tabletům se mimochodem daří dobře ;)

+3/0
25.2.2016 12:30

J94a20n 45N86o41v28á76k 6564864

Nedaří, buď segment roste, nebo se nedaří.

0/−2
25.2.2016 12:42

K74a63r53e60l 41P74o72v94a88l20e49c 5842642325297

Skoda nikdy nebude "leader"ale vzdycky "follower" - v technologiich, v inovacich v dizajnu. Ty doby, kdy se na skodovce zkousela resini, ktera se teprve potom dostala do koncernu, jsou ta tam. Trochu se v automotive pohybuju. Skodovka by chtela veci novy, ale vyzkouseny (oxymoron) a hlavne by chtala, aby to bylo v nejhorsim pripade stejne drahy, jako existujici reseni. To docela limituje :)

0/0
25.2.2016 13:16

T46o73m27á50š 84K49u56c43h66a39ř 3687541898751

Ještě nedávno byl dlouhodobý trend, že se u aut řešila každá tisícinka koeficentu odporu vzduchu, bojojovalo se údajně o každý kg váhy, výrobci se snažili do co nejmenší katosérie vecpat co největší prostor, závodilo se litrech úložného prostoru. Emisní limity se šponují tak, že by jeden čekal, že už budeme muset jezdit v laminátových kapkách o hmotnosti 80 Kg. A najednou všichni chtějí doma velké krabice (které přitom mají kufr často menší, než pitomá octávie)? Co se změnilo?

+14/−2
25.2.2016 12:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.