Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda je diamant, ale dá se dobrousit, říká nový šéf automobilky

Nového šéfa Škoda Auto Bernharda Maiera příjemně překvapila věrnost zákazníků automobilky. Je lepší než u Porsche. Největší tuzemská automobilka proto chystá další modelovou ofenzívu do kategorie aut SUV. Nejrychleji rostoucí typ vozů na evropském trhu má podle šéfa Maiera velkou budoucnost, i kdyby začala znovu zdražovat ropa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P27a97v71e42l 38Z38á37v82o71d56s77k17ý 1656103102362

Dělené světla u Octavie? Mercedes od nich rychle vycouval!

0/0
26.2.2016 18:53
Foto

P91a24v20e74l 92N77o68v34o54t44n47ý 9670772758835

Tzn. Že má učiliště? Tedy kluk ze ctyrkama to dotáhl až do vrcholneho vedení vw? Tak to kloubouk dolů před ním a jeho ucilistem.

+1/−1
25.2.2016 16:37

P72a70t14r90i89k 61K19o27u61b30a 1395661173986

Uciliste na skodovku staci, jaci zakaznici takovy pan ;-)

0/−6
25.2.2016 16:40

J67i37ř53í 78S13c92h26w26a11c95h 8488394478866

a co to Porsche knedlíku? ;-D;-D;-D

+3/0
25.2.2016 17:35

J93a89n 69V15á95c71l14a45v60í18k 3202736821959

Já potkal jednoho a ten to z učiliště dotáhl na vyučujícího na univerzitě.

0/0
25.2.2016 17:41

M57i54l63a21n 61Z35i86c16h 6936886731815

ja znam jednoha co mel ucnak a dneska tovarnu na dvoumistne helikoptery a vyrabi jich 50 rocne

+1/0
25.2.2016 18:18

J67i55ř68í 18E52r59b24e31n 1323714606347

No, jeden absolvent učňáku to pak dotáhl na titul Ing. a CSc., stal se šéfkonstruktérem automobilky a zachránil ji před krachem. Jistý Petr Hrdlička, syn prvorepublikového ředitele ASAP...

+2/0
25.2.2016 21:02

P69a44t93r31i75k 44K67o39u19b29a 1685561423376

Diamant ;-D;-D

+2/0
25.2.2016 16:35

P77e21t10r 86N94e79č40a23s 8142570751526

Přání otcem myšlenky? Porsche ve vlastnictví Škody?

0/0
25.2.2016 16:03

M59a59r61t72i85n 92K38a51r26á41s65e39k 9588303438728

Jeste by to chtel eCitigo s nejakou dobrou cenou.... za par let by to nemel byt snad problem...

0/0
25.2.2016 15:45

R47o86m21a74n 25S81m13a30t45a75n79a 6925552407458

Musí byť radosť pre nemeckých vlastníkov mať v portfóliu low-costovú značku, ktorú jej zákazníci považujú za prémiovú a predávať zmontované autá na trhu s veľkou konkurenciou s pomerne veľkou prirážkou, aké majú väčšinou iba exkluzívne a športové modely. Ktorý marketingový guru toto dokázal, klobúk dole.

+3/−4
25.2.2016 14:34

M54a33r78t18i79n 57K55a82r63á13s84e60k 9798443568458

No skodu nikdo za premii nepovazuje a zaroven se nejedna o nejaky low cost - o co je skoda low costovejsi nez jine masove automobilky v evrope? Vzdyt skodovky jsou technicky prakticky identicke s VW - VW je taky low cost? A k tem velkym prirazkam - skodovka na jendom aute nema zadne svetoborne marze (jde o jednotky procent)

+5/−1
25.2.2016 15:42

R58o95m50a65n 70K63l76e50p77o 9562406376190

low cost je možná tak Dacia a Lada pane chytrej

+3/−1
25.2.2016 15:47

R22o45m94a85n 94S20m16a79t22a63n25a 6915142577718

Zbožňujem takýchto falošných patriotov:-) Tak si zhrňme oficiálne prezentované postavenie a smerovanie závodu SkodaAuto v koncerne VW: Odhliadnuc od športových a superluxusných značiek ako Bentley, Porsche zostávajú nosné 4 značky: materský VW, Audi, Seat a Skoda. VW je rodinne zamerané s automatickým nárokom na všetky inovácie a nové platformy. Audi je luxusný smer, Seat je zameraný na mladého športového zákazníka a Skoda je low-cost VW zameraný na nenáročné rodiny a Východný blok + Čína/Rusko/India. Skoda automaticky preberá staršiu techniku VW, ktorá je ale stále in. Skoda nič podstatné pre koncern nevyvinula (ani motor, ani podvozok, ani klímu, ani prevodovky, atď). Prekresľovanie výkresov, testovanie motorov a napasovávanie koncernových modulov na karosériu nie je vývoj. Skoda má vo VW to isté postavenie ako Dacia v korporácii Renault/Nissan, alebo KIA pod koncernom Hyundai. Sám mám doma Kia Cee ́d a celá technika je od Hyundai. Len nastavenie podvozku, naladenie motora a karoséria je upravená na "športový" strih. Tak si pán chytrý Klepo nemaľujme ružové obláčiky a menujme veci reálne tak, ako sú. Ešte k vývoju: v súčasnosti si vývoj v drvivej väčšiny zabezpečujú dodávateľské firmy. Automobilka si len zadá tvar a špecifikáciu. Mám v takej firme prax 10 rokov, takže viem, ako to chodí.

0/0
27.2.2016 12:00

T39o30m32á85š 88K39u31c95h15a73ř 3747891558381

Jsem zvědav, co tam dají za motory. U stávajících levných jako-suv bývá základem atmosféra 1,6. Ten tam bývá prakticky zadarmo pro "socky". Jakýkoli slušnější motor se musí přikoupit za 100..150 klacků.

0/0
25.2.2016 13:21

P40e33t26r 28T72y50č66k89a 6745832339492

Tak 1.6 atmosfera je vykonove na nic. Skoda tam da 1.4TSI coz je mnohem zivejsi motor.

+4/0
25.2.2016 13:45

J65i46ř42í 35S73c65h16w15a20c56h 8338534478786

.... na úrovni atmo-dvoulitru

0/0
25.2.2016 19:57

P90e49t89r 22K30u30č59í51r81e40k 9979724406179

Citogo bude mít facelift letos.Facelift octavie bude MY17.

0/0
25.2.2016 13:17

P14e48t55r 47K62u48č73í83r63e78k 9989184836509

Oprava.Octavia bude MY18 tj. 22KT/17.

0/0
25.2.2016 13:28

Ř27e82h98o72ř 79V93l58a27s10á61k 2634134891246

Sedmimístné? To chválím.

0/0
25.2.2016 13:03

M64a11r37t11i35n 97H10o71l11c84a89t 7985151178849

Skoda-Auto je skvela firma a dela pekna auta ! Vycistete ji od korupce kterou tam zanechal Vahland a bude z ni diamant R^

+3/−1
25.2.2016 12:56

I20v22a22n45a 18V33e97s40e35l92á 2461583859485

prej diamant ;-D;-D;-D;-D;-D

+4/−6
25.2.2016 12:42

F92i83l59i58p 58S29i61r51o97t82e85k 9502559812241

Co je na tom veselého? Z pohledu majitele to je nepochybně pravda a asi to zní líp než slepice, co nám (VW) snáší zlatá vejce.

+3/0
25.2.2016 13:47

I81v79a87n51a 41V89e49s51e66l80á 2891653699125

skodofka nikdy nebude zadnej diamant ...

0/0
26.2.2016 11:03

J17i87ř49í 23A33l17e11x40a 5506556875338

Diamant ;-D

Předražená tuctovka....

+5/−17
25.2.2016 12:31

J67a24n 39N59o67v77á26k 6264524

Co si představujete pod pojmem "předražená"?

+8/0
25.2.2016 12:39

T22o57m16á53š 57C53h42r91a76s67t62n90ý 2491894931453

Že za cenu základní verze v ČR dostanu v Německu jejich střední výbavu.

0/−12
25.2.2016 12:46
Foto

I37v32a73n 23K50o39p42t63a 5187312341217

Kde? Hned tam jedu. Placate nesmysly. Podívejte se do ceniku.

+10/0
25.2.2016 12:49

I17v23a22n 48V53l58a93c39h 8426689740627

... on myslel když si tam zajede do bazaru ;-D

+12/0
25.2.2016 12:54

J67a48n 72N86o34v41á27k 6334444

JJ, dřív se tomuto imaginárnímu místu říkalo "na západě". Když se někomu něco nelíbí, tak to by se přeci na západě nestalo. .)

+3/0
25.2.2016 12:58

M23a39r54t51i13n 12K82a25r52á45s36e29k 9308833638558

No a proto zrovna u skodovky ve velkem kvetou fiktivni prodeje v cesku podle ceskeho ceniku a obratem se auta posilaji do nemecka?

+4/0
25.2.2016 13:46
Foto

M24i47r90o94s63l12a67v 57S21t54e11i65n55e38r 6768134113765

Do Německa jdou Škodovky hlavně ze Slovenska nebo z Dánska. Kdo ovšem chce třeba stacionární topení

0/0
25.2.2016 14:22

P92e82t67r 95N50e56č21a24s 8892330481436

Z Dánska? Už jste někdy byl v Dánsku? A koupil si tam auto? Nevíte o čem mluvíte pane.

0/0
25.2.2016 16:02
Foto

I47v63a19n 41K20o93p36t37a 5807202711967

No když to auto tam nebudete registrovat tak tu extra daň neplatíte. pak může být levnější než v D.

0/0
25.2.2016 17:13

T40o58m10a27s 68V23a68r32g28a 1535904796865

Tak jsem nato taky zvědav, kdy pan Maier dobrousí. Zatím bych mu do práce poslal nějakou pěknou písničku.

+2/0
25.2.2016 12:24

M27a96r44t83i48n 22K44r18t76e16k 3469555243

Tak jestli sem byl z centrály vyslán, aby obrousil, tak doufejme, že aut se to týkat nebude...

0/0
25.2.2016 12:27

J28o81s75e72f 95V81a21l69a 9640903553933

Startegie VW Group je posilit "periferni" znacky hlavne Skody, aby VW nahradil vypadek na evropskem a mozna i americkem trhu. Proto orientace na "vetsi" modely. Jinak SUV se mi stale libi, ale jsou to neprakticka auta, horsi jizdni vlastnosti, prilis velke do malych ulicek nebo do podzemnich garazi. prilis mnoho elektroniky. Ale z Audi Q5 jsem radsi presel na Octavii 4x4, je mnohem praktictejsi

+1/−3
25.2.2016 12:22

J55a75n 63K25o25n93v72a39l53i91n96k91a 5530411971365

No, tak ten přechod nemohl být jen o praktičnosti, že....

+5/0
25.2.2016 12:37

J87o63s51e62f 70V54a94l85a 9550543573183

samozrejme jeden z duvod byl, ze q5 mi vybral zamestnavatel a octavii jsem si koupil sam. Asi takhle : q5 mi nevadi, kdyz neni moje. Nicmene rozdil nakladu na provoz je mnohem vetsi nez je rozdil v komfortu pouziti ......vybava u octavie je zhruba odpovidajici tomu, co bylo v q5, navic mne potesila absence otravnych vychytavek : start-stop systemu, MMI infotainmentu, xenonovych svetel, adaptivniho rizeni a kupodivu ma octavia pro mne pohodlnejsi sedacky. Jizdni vlastnosti jsou jasne lepsi u audi, ale tak velky rozdil to zase az neni. a4 je moc mala a a6 nebo superb moc dlouhe, takze pristi auto bude zase octavia

+2/0
25.2.2016 14:51

R68a27d61e15k 87N88e92u46m79a92n61n 5222732268705

SUV mají často stejný půdorys jako běžný kombík

takže příliš velké nejsou

tak nízké tunely nebo garáže u nás fakt nemáme

0/0
25.2.2016 13:45

J35o84s83e29f 63V83a83l80a 9110493913323

"maly" yeti je treba o 3 cm sirsi nez "velka" octavia. Audi a4 je o 11.cm uzsi nez q5. Navic Vyska q5 je 168 cm, tzn, ze se stresnim boxem se do garazi s povolenou vyskou 2m uz nedostanete. atd atd

0/0
25.2.2016 14:42

J10i80ř77í 69S69c46h63w70a35c40h 8908144638476

SUV jsou v naprosté většině širší, protože vzhledem k výšce by při stejné šířce jako normální osobák byly velmi nestabilní

0/0
25.2.2016 17:33
Foto

J60a56k94u11b 39S88o54b83o68t10k71a 6354928337836

S novým ředitelem Škodovky byl rozhovor v současném Forbesu, ale nic moc zajímavého z něj nevypadlo. Spíš mi to připadalo, že "minulý ředitel měl plán dělat 1,5 mega aut ročně. To je nyní nepravděpodobné, tak plán přehodnotíme a budeme stejně jako všechny ostatní automobilky dělat SUVčka, místo toho, abychom získali lepší pozice v perspektivnějším směru".

Dle mého SUV móda brzy pomine tak, jak rychle pominula móda tabletů, o kterých se ještě předloni taky zhusta tvrdilo, jak nahradí notebooky a dnes po nich neštěkne pes.

Škodovce se to určitě vyplatí, ale styl, dělají to všichni, tak si taky vyvineme vlastní SUV... :-/

+1/−4
25.2.2016 12:17

P45a59v64e94l 65P91o65s12p32í90š74i19l 3541444943925

Kdes prisel na to, ze po tabletech nestekne ani pes? Porad se jich prodava mraky a penetrace roste. To, ze mely nahradit notebooky (v horizontu nekolika malo let), realne uvazujici clovek z branze nikdy nerekl . SUV obecne dlouhodobe rostou. To jestli se to drive nebo pozdeji tahle kategorie vycerpa, o tom se nemusime bavit, to se vycerpa.

+2/0
25.2.2016 12:21

J78o64s25e33f 37V85a98l20a 9130773263213

SUV musi clovek par let mit, aby prisel na to, ze uz ho nepotrebuje. Byl to i muj "sen"

+1/0
25.2.2016 12:23

M76a97r44t53i40n 85K88r79t36e18k 3969545943

Mám velký crossover a nechtěl bych nic jiného... Samozřejmě se hned tak někam nevejdu, ale to nevadí...

0/0
25.2.2016 12:29

J54i71ř20í 63O78u98k49r73o17p91e69c 5760108563599

naopak, SUV má budoucnost.

A tabletům se mimochodem daří dobře ;)

+3/0
25.2.2016 12:30

J60a54n 90N87o75v53á34k 6344564

Nedaří, buď segment roste, nebo se nedaří.

0/−2
25.2.2016 12:42

K31a78r68e54l 24P66o70v67a69l37e82c 5232882555347

Skoda nikdy nebude "leader"ale vzdycky "follower" - v technologiich, v inovacich v dizajnu. Ty doby, kdy se na skodovce zkousela resini, ktera se teprve potom dostala do koncernu, jsou ta tam. Trochu se v automotive pohybuju. Skodovka by chtela veci novy, ale vyzkouseny (oxymoron) a hlavne by chtala, aby to bylo v nejhorsim pripade stejne drahy, jako existujici reseni. To docela limituje :)

0/0
25.2.2016 13:16

T77o75m46á69š 15K73u75c39h38a39ř 3297801268191

Ještě nedávno byl dlouhodobý trend, že se u aut řešila každá tisícinka koeficentu odporu vzduchu, bojojovalo se údajně o každý kg váhy, výrobci se snažili do co nejmenší katosérie vecpat co největší prostor, závodilo se litrech úložného prostoru. Emisní limity se šponují tak, že by jeden čekal, že už budeme muset jezdit v laminátových kapkách o hmotnosti 80 Kg. A najednou všichni chtějí doma velké krabice (které přitom mají kufr často menší, než pitomá octávie)? Co se změnilo?

+14/−2
25.2.2016 12:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.