Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda je diamant, ale dá se dobrousit, říká nový šéf automobilky

Nového šéfa Škoda Auto Bernharda Maiera příjemně překvapila věrnost zákazníků automobilky. Je lepší než u Porsche. Největší tuzemská automobilka proto chystá další modelovou ofenzívu do kategorie aut SUV. Nejrychleji rostoucí typ vozů na evropském trhu má podle šéfa Maiera velkou budoucnost, i kdyby začala znovu zdražovat ropa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P57a54v64e31l 92Z79á96v72o13d44s51k36ý 1226493942232

Dělené světla u Octavie? Mercedes od nich rychle vycouval!

0/0
26.2.2016 18:53
Foto

P83a89v61e55l 82N48o52v23o14t28n69ý 9630742868345

Tzn. Že má učiliště? Tedy kluk ze ctyrkama to dotáhl až do vrcholneho vedení vw? Tak to kloubouk dolů před ním a jeho ucilistem.

+1/−1
25.2.2016 16:37

P90a73t82r87i13k 26K48o59u49b38a 1655281433576

Uciliste na skodovku staci, jaci zakaznici takovy pan ;-)

0/−6
25.2.2016 16:40

J24i31ř66í 73S93c23h74w53a43c38h 8118704268776

a co to Porsche knedlíku? ;-D;-D;-D

+3/0
25.2.2016 17:35

J78a74n 78V13á48c69l63a12v30í75k 3222346801729

Já potkal jednoho a ten to z učiliště dotáhl na vyučujícího na univerzitě.

0/0
25.2.2016 17:41

M23i95l43a19n 86Z94i69c70h 6546426171235

ja znam jednoha co mel ucnak a dneska tovarnu na dvoumistne helikoptery a vyrabi jich 50 rocne

+1/0
25.2.2016 18:18

J39i77ř97í 38E54r74b24e76n 1433704586907

No, jeden absolvent učňáku to pak dotáhl na titul Ing. a CSc., stal se šéfkonstruktérem automobilky a zachránil ji před krachem. Jistý Petr Hrdlička, syn prvorepublikového ředitele ASAP...

+2/0
25.2.2016 21:02

P48a40t18r54i66k 63K52o27u10b49a 1725691243156

Diamant ;-D;-D

+2/0
25.2.2016 16:35

P37e17t90r 83N14e17č57a16s 8612500711526

Přání otcem myšlenky? Porsche ve vlastnictví Škody?

0/0
25.2.2016 16:03

M76a82r78t15i57n 45K61a71r59á94s55e39k 9628103748538

Jeste by to chtel eCitigo s nejakou dobrou cenou.... za par let by to nemel byt snad problem...

0/0
25.2.2016 15:45

R70o22m76a58n 65S84m60a19t49a36n79a 6745852407828

Musí byť radosť pre nemeckých vlastníkov mať v portfóliu low-costovú značku, ktorú jej zákazníci považujú za prémiovú a predávať zmontované autá na trhu s veľkou konkurenciou s pomerne veľkou prirážkou, aké majú väčšinou iba exkluzívne a športové modely. Ktorý marketingový guru toto dokázal, klobúk dole.

+3/−4
25.2.2016 14:34

M11a91r26t91i98n 50K27a69r66á21s77e52k 9648563948378

No skodu nikdo za premii nepovazuje a zaroven se nejedna o nejaky low cost - o co je skoda low costovejsi nez jine masove automobilky v evrope? Vzdyt skodovky jsou technicky prakticky identicke s VW - VW je taky low cost? A k tem velkym prirazkam - skodovka na jendom aute nema zadne svetoborne marze (jde o jednotky procent)

+5/−1
25.2.2016 15:42

R74o54m56a40n 18K79l59e75p28o 9262936546480

low cost je možná tak Dacia a Lada pane chytrej

+3/−1
25.2.2016 15:47

R95o35m90a83n 19S24m56a60t18a58n61a 6705712597878

Zbožňujem takýchto falošných patriotov:-) Tak si zhrňme oficiálne prezentované postavenie a smerovanie závodu SkodaAuto v koncerne VW: Odhliadnuc od športových a superluxusných značiek ako Bentley, Porsche zostávajú nosné 4 značky: materský VW, Audi, Seat a Skoda. VW je rodinne zamerané s automatickým nárokom na všetky inovácie a nové platformy. Audi je luxusný smer, Seat je zameraný na mladého športového zákazníka a Skoda je low-cost VW zameraný na nenáročné rodiny a Východný blok + Čína/Rusko/India. Skoda automaticky preberá staršiu techniku VW, ktorá je ale stále in. Skoda nič podstatné pre koncern nevyvinula (ani motor, ani podvozok, ani klímu, ani prevodovky, atď). Prekresľovanie výkresov, testovanie motorov a napasovávanie koncernových modulov na karosériu nie je vývoj. Skoda má vo VW to isté postavenie ako Dacia v korporácii Renault/Nissan, alebo KIA pod koncernom Hyundai. Sám mám doma Kia Cee ́d a celá technika je od Hyundai. Len nastavenie podvozku, naladenie motora a karoséria je upravená na "športový" strih. Tak si pán chytrý Klepo nemaľujme ružové obláčiky a menujme veci reálne tak, ako sú. Ešte k vývoju: v súčasnosti si vývoj v drvivej väčšiny zabezpečujú dodávateľské firmy. Automobilka si len zadá tvar a špecifikáciu. Mám v takej firme prax 10 rokov, takže viem, ako to chodí.

0/0
27.2.2016 12:00

T98o72m81á65š 83K78u84c47h21a85ř 3357701838451

Jsem zvědav, co tam dají za motory. U stávajících levných jako-suv bývá základem atmosféra 1,6. Ten tam bývá prakticky zadarmo pro "socky". Jakýkoli slušnější motor se musí přikoupit za 100..150 klacků.

0/0
25.2.2016 13:21

P41e33t31r 10T75y22č71k81a 6265732729852

Tak 1.6 atmosfera je vykonove na nic. Skoda tam da 1.4TSI coz je mnohem zivejsi motor.

+4/0
25.2.2016 13:45

J22i27ř93í 47S80c56h19w87a26c40h 8278314728826

.... na úrovni atmo-dvoulitru

0/0
25.2.2016 19:57

P21e56t16r 45K97u38č30í88r34e22k 9299464496599

Citogo bude mít facelift letos.Facelift octavie bude MY17.

0/0
25.2.2016 13:17

P22e85t10r 98K48u20č16í97r35e92k 9909864886369

Oprava.Octavia bude MY18 tj. 22KT/17.

0/0
25.2.2016 13:28

Ř36e53h17o90ř 81V53l49a88s70á69k 2664364861826

Sedmimístné? To chválím.

0/0
25.2.2016 13:03

M96a15r23t67i36n 71H47o66l28c41a30t 7735431108499

Skoda-Auto je skvela firma a dela pekna auta ! Vycistete ji od korupce kterou tam zanechal Vahland a bude z ni diamant R^

+3/−1
25.2.2016 12:56

I17v20a15n47a 42V98e96s84e75l39á 2581763679465

prej diamant ;-D;-D;-D;-D;-D

+4/−6
25.2.2016 12:42

F20i37l77i53p 79S21i51r94o84t73e30k 9102649152501

Co je na tom veselého? Z pohledu majitele to je nepochybně pravda a asi to zní líp než slepice, co nám (VW) snáší zlatá vejce.

+3/0
25.2.2016 13:47

I72v49a33n75a 55V69e29s58e25l81á 2451633159265

skodofka nikdy nebude zadnej diamant ...

0/0
26.2.2016 11:03

J81i60ř41í 88A88l59e94x19a 5456646565698

Diamant ;-D

Předražená tuctovka....

+5/−17
25.2.2016 12:31

J95a68n 19N61o68v77á95k 6304704

Co si představujete pod pojmem "předražená"?

+8/0
25.2.2016 12:39

T88o85m36á44š 70C64h66r58a93s63t38n16ý 2401794561473

Že za cenu základní verze v ČR dostanu v Německu jejich střední výbavu.

0/−12
25.2.2016 12:46
Foto

I48v32a25n 60K22o54p23t39a 5907232591617

Kde? Hned tam jedu. Placate nesmysly. Podívejte se do ceniku.

+10/0
25.2.2016 12:49

I55v72a82n 94V36l30a61c89h 8526139610257

... on myslel když si tam zajede do bazaru ;-D

+12/0
25.2.2016 12:54

J33a54n 78N16o61v16á66k 6624774

JJ, dřív se tomuto imaginárnímu místu říkalo "na západě". Když se někomu něco nelíbí, tak to by se přeci na západě nestalo. .)

+3/0
25.2.2016 12:58

M81a22r40t56i96n 54K37a72r81á30s40e72k 9528973418178

No a proto zrovna u skodovky ve velkem kvetou fiktivni prodeje v cesku podle ceskeho ceniku a obratem se auta posilaji do nemecka?

+4/0
25.2.2016 13:46
Foto

M65i32r45o52s36l85a58v 79S22t98e95i30n67e60r 1835615528943

Do Německa jdou Škodovky hlavně ze Slovenska nebo z Dánska. Kdo ovšem chce třeba stacionární topení

0/0
25.2.2016 14:22

P92e93t10r 82N95e72č63a44s 8242390791936

Z Dánska? Už jste někdy byl v Dánsku? A koupil si tam auto? Nevíte o čem mluvíte pane.

0/0
25.2.2016 16:02
Foto

I92v81a35n 17K29o97p10t39a 5417382851537

No když to auto tam nebudete registrovat tak tu extra daň neplatíte. pak může být levnější než v D.

0/0
25.2.2016 17:13

T97o27m42a37s 75V60a62r79g87a 1905554466235

Tak jsem nato taky zvědav, kdy pan Maier dobrousí. Zatím bych mu do práce poslal nějakou pěknou písničku.

+2/0
25.2.2016 12:24

M71a31r62t56i63n 31K24r64t81e29k 3119375853

Tak jestli sem byl z centrály vyslán, aby obrousil, tak doufejme, že aut se to týkat nebude...

0/0
25.2.2016 12:27

J34o76s41e54f 93V63a61l70a 9960513733463

Startegie VW Group je posilit "periferni" znacky hlavne Skody, aby VW nahradil vypadek na evropskem a mozna i americkem trhu. Proto orientace na "vetsi" modely. Jinak SUV se mi stale libi, ale jsou to neprakticka auta, horsi jizdni vlastnosti, prilis velke do malych ulicek nebo do podzemnich garazi. prilis mnoho elektroniky. Ale z Audi Q5 jsem radsi presel na Octavii 4x4, je mnohem praktictejsi

+1/−3
25.2.2016 12:22

J12a86n 63K28o41n22v92a43l61i81n83k38a 5170781811315

No, tak ten přechod nemohl být jen o praktičnosti, že....

+5/0
25.2.2016 12:37

J32o83s61e60f 18V73a32l76a 9540213593113

samozrejme jeden z duvod byl, ze q5 mi vybral zamestnavatel a octavii jsem si koupil sam. Asi takhle : q5 mi nevadi, kdyz neni moje. Nicmene rozdil nakladu na provoz je mnohem vetsi nez je rozdil v komfortu pouziti ......vybava u octavie je zhruba odpovidajici tomu, co bylo v q5, navic mne potesila absence otravnych vychytavek : start-stop systemu, MMI infotainmentu, xenonovych svetel, adaptivniho rizeni a kupodivu ma octavia pro mne pohodlnejsi sedacky. Jizdni vlastnosti jsou jasne lepsi u audi, ale tak velky rozdil to zase az neni. a4 je moc mala a a6 nebo superb moc dlouhe, takze pristi auto bude zase octavia

+2/0
25.2.2016 14:51

R52a59d19e60k 65N14e88u84m21a77n27n 5102692258925

SUV mají často stejný půdorys jako běžný kombík

takže příliš velké nejsou

tak nízké tunely nebo garáže u nás fakt nemáme

0/0
25.2.2016 13:45

J90o25s58e69f 64V55a82l87a 9740293893833

"maly" yeti je treba o 3 cm sirsi nez "velka" octavia. Audi a4 je o 11.cm uzsi nez q5. Navic Vyska q5 je 168 cm, tzn, ze se stresnim boxem se do garazi s povolenou vyskou 2m uz nedostanete. atd atd

0/0
25.2.2016 14:42

J51i77ř88í 95S64c66h80w83a60c39h 8348294568236

SUV jsou v naprosté většině širší, protože vzhledem k výšce by při stejné šířce jako normální osobák byly velmi nestabilní

0/0
25.2.2016 17:33
Foto

J77a42k46u71b 83S42o17b14o17t82k63a 6954108407876

S novým ředitelem Škodovky byl rozhovor v současném Forbesu, ale nic moc zajímavého z něj nevypadlo. Spíš mi to připadalo, že "minulý ředitel měl plán dělat 1,5 mega aut ročně. To je nyní nepravděpodobné, tak plán přehodnotíme a budeme stejně jako všechny ostatní automobilky dělat SUVčka, místo toho, abychom získali lepší pozice v perspektivnějším směru".

Dle mého SUV móda brzy pomine tak, jak rychle pominula móda tabletů, o kterých se ještě předloni taky zhusta tvrdilo, jak nahradí notebooky a dnes po nich neštěkne pes.

Škodovce se to určitě vyplatí, ale styl, dělají to všichni, tak si taky vyvineme vlastní SUV... :-/

+1/−4
25.2.2016 12:17

P13a36v71e90l 83P97o10s69p98í38š14i15l 3571214173645

Kdes prisel na to, ze po tabletech nestekne ani pes? Porad se jich prodava mraky a penetrace roste. To, ze mely nahradit notebooky (v horizontu nekolika malo let), realne uvazujici clovek z branze nikdy nerekl . SUV obecne dlouhodobe rostou. To jestli se to drive nebo pozdeji tahle kategorie vycerpa, o tom se nemusime bavit, to se vycerpa.

+2/0
25.2.2016 12:21

J29o44s44e98f 69V20a41l81a 9280103193703

SUV musi clovek par let mit, aby prisel na to, ze uz ho nepotrebuje. Byl to i muj "sen"

+1/0
25.2.2016 12:23

M84a88r80t13i84n 82K29r51t30e92k 3849315923

Mám velký crossover a nechtěl bych nic jiného... Samozřejmě se hned tak někam nevejdu, ale to nevadí...

0/0
25.2.2016 12:29

J44i46ř11í 83O13u13k97r58o71p56e41c 5800948523149

naopak, SUV má budoucnost.

A tabletům se mimochodem daří dobře ;)

+3/0
25.2.2016 12:30

J65a60n 58N12o78v10á60k 6384534

Nedaří, buď segment roste, nebo se nedaří.

0/−2
25.2.2016 12:42

K24a33r54e36l 33P44o77v24a51l23e47c 5262962455267

Skoda nikdy nebude "leader"ale vzdycky "follower" - v technologiich, v inovacich v dizajnu. Ty doby, kdy se na skodovce zkousela resini, ktera se teprve potom dostala do koncernu, jsou ta tam. Trochu se v automotive pohybuju. Skodovka by chtela veci novy, ale vyzkouseny (oxymoron) a hlavne by chtala, aby to bylo v nejhorsim pripade stejne drahy, jako existujici reseni. To docela limituje :)

0/0
25.2.2016 13:16

T25o15m67á85š 39K19u55c53h11a33ř 3977251368331

Ještě nedávno byl dlouhodobý trend, že se u aut řešila každá tisícinka koeficentu odporu vzduchu, bojojovalo se údajně o každý kg váhy, výrobci se snažili do co nejmenší katosérie vecpat co největší prostor, závodilo se litrech úložného prostoru. Emisní limity se šponují tak, že by jeden čekal, že už budeme muset jezdit v laminátových kapkách o hmotnosti 80 Kg. A najednou všichni chtějí doma velké krabice (které přitom mají kufr často menší, než pitomá octávie)? Co se změnilo?

+14/−2
25.2.2016 12:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.