Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda je diamant, ale dá se dobrousit, říká nový šéf automobilky

Nového šéfa Škoda Auto Bernharda Maiera příjemně překvapila věrnost zákazníků automobilky. Je lepší než u Porsche. Největší tuzemská automobilka proto chystá další modelovou ofenzívu do kategorie aut SUV. Nejrychleji rostoucí typ vozů na evropském trhu má podle šéfa Maiera velkou budoucnost, i kdyby začala znovu zdražovat ropa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P13a98v95e98l 38Z58á21v38o14d30s31k75ý 1266513782652

Dělené světla u Octavie? Mercedes od nich rychle vycouval!

0/0
26.2.2016 18:53
Foto

P17a27v11e72l 37N49o85v34o98t97n93ý 9110202198335

Tzn. Že má učiliště? Tedy kluk ze ctyrkama to dotáhl až do vrcholneho vedení vw? Tak to kloubouk dolů před ním a jeho ucilistem.

+1/−1
25.2.2016 16:37

P86a86t37r10i52k 37K33o41u57b11a 1575361363696

Uciliste na skodovku staci, jaci zakaznici takovy pan ;-)

0/−6
25.2.2016 16:40

J66i72ř69í 15S42c27h27w74a95c10h 8438574118296

a co to Porsche knedlíku? ;-D;-D;-D

+3/0
25.2.2016 17:35

J79a70n 41V94á63c64l91a37v16í73k 3722496941919

Já potkal jednoho a ten to z učiliště dotáhl na vyučujícího na univerzitě.

0/0
25.2.2016 17:41

M83i75l71a71n 33Z44i47c48h 6276266711625

ja znam jednoha co mel ucnak a dneska tovarnu na dvoumistne helikoptery a vyrabi jich 50 rocne

+1/0
25.2.2016 18:18

J86i89ř85í 92E52r51b17e52n 1703254166927

No, jeden absolvent učňáku to pak dotáhl na titul Ing. a CSc., stal se šéfkonstruktérem automobilky a zachránil ji před krachem. Jistý Petr Hrdlička, syn prvorepublikového ředitele ASAP...

+2/0
25.2.2016 21:02

P71a44t42r60i97k 95K65o46u35b43a 1975341383196

Diamant ;-D;-D

+2/0
25.2.2016 16:35

P23e62t79r 62N54e69č41a76s 8732150431626

Přání otcem myšlenky? Porsche ve vlastnictví Škody?

0/0
25.2.2016 16:03

M34a75r76t82i10n 36K90a82r49á51s61e78k 9458293888658

Jeste by to chtel eCitigo s nejakou dobrou cenou.... za par let by to nemel byt snad problem...

0/0
25.2.2016 15:45

R57o83m39a88n 36S89m25a55t74a26n96a 6385972967758

Musí byť radosť pre nemeckých vlastníkov mať v portfóliu low-costovú značku, ktorú jej zákazníci považujú za prémiovú a predávať zmontované autá na trhu s veľkou konkurenciou s pomerne veľkou prirážkou, aké majú väčšinou iba exkluzívne a športové modely. Ktorý marketingový guru toto dokázal, klobúk dole.

+3/−4
25.2.2016 14:34

M41a68r21t59i65n 25K33a11r27á39s23e37k 9108743348218

No skodu nikdo za premii nepovazuje a zaroven se nejedna o nejaky low cost - o co je skoda low costovejsi nez jine masove automobilky v evrope? Vzdyt skodovky jsou technicky prakticky identicke s VW - VW je taky low cost? A k tem velkym prirazkam - skodovka na jendom aute nema zadne svetoborne marze (jde o jednotky procent)

+5/−1
25.2.2016 15:42

R86o18m57a59n 33K42l37e17p19o 9302126656120

low cost je možná tak Dacia a Lada pane chytrej

+3/−1
25.2.2016 15:47

R96o92m85a72n 20S92m67a85t63a73n41a 6555652107748

Zbožňujem takýchto falošných patriotov:-) Tak si zhrňme oficiálne prezentované postavenie a smerovanie závodu SkodaAuto v koncerne VW: Odhliadnuc od športových a superluxusných značiek ako Bentley, Porsche zostávajú nosné 4 značky: materský VW, Audi, Seat a Skoda. VW je rodinne zamerané s automatickým nárokom na všetky inovácie a nové platformy. Audi je luxusný smer, Seat je zameraný na mladého športového zákazníka a Skoda je low-cost VW zameraný na nenáročné rodiny a Východný blok + Čína/Rusko/India. Skoda automaticky preberá staršiu techniku VW, ktorá je ale stále in. Skoda nič podstatné pre koncern nevyvinula (ani motor, ani podvozok, ani klímu, ani prevodovky, atď). Prekresľovanie výkresov, testovanie motorov a napasovávanie koncernových modulov na karosériu nie je vývoj. Skoda má vo VW to isté postavenie ako Dacia v korporácii Renault/Nissan, alebo KIA pod koncernom Hyundai. Sám mám doma Kia Cee ́d a celá technika je od Hyundai. Len nastavenie podvozku, naladenie motora a karoséria je upravená na "športový" strih. Tak si pán chytrý Klepo nemaľujme ružové obláčiky a menujme veci reálne tak, ako sú. Ešte k vývoju: v súčasnosti si vývoj v drvivej väčšiny zabezpečujú dodávateľské firmy. Automobilka si len zadá tvar a špecifikáciu. Mám v takej firme prax 10 rokov, takže viem, ako to chodí.

0/0
27.2.2016 12:00

T97o88m49á30š 62K39u88c80h47a73ř 3427131618121

Jsem zvědav, co tam dají za motory. U stávajících levných jako-suv bývá základem atmosféra 1,6. Ten tam bývá prakticky zadarmo pro "socky". Jakýkoli slušnější motor se musí přikoupit za 100..150 klacků.

0/0
25.2.2016 13:21

P38e62t58r 31T13y33č53k49a 6275172179482

Tak 1.6 atmosfera je vykonove na nic. Skoda tam da 1.4TSI coz je mnohem zivejsi motor.

+4/0
25.2.2016 13:45

J57i22ř75í 11S93c32h66w39a27c68h 8988484368226

.... na úrovni atmo-dvoulitru

0/0
25.2.2016 19:57

P26e55t21r 40K17u41č64í56r10e24k 9209514416559

Citogo bude mít facelift letos.Facelift octavie bude MY17.

0/0
25.2.2016 13:17

P35e80t81r 42K81u15č26í23r78e53k 9509744736439

Oprava.Octavia bude MY18 tj. 22KT/17.

0/0
25.2.2016 13:28

Ř42e39h24o32ř 18V86l77a41s19á19k 2744514901566

Sedmimístné? To chválím.

0/0
25.2.2016 13:03

M97a65r59t61i75n 41H57o45l36c26a43t 7195981478129

Skoda-Auto je skvela firma a dela pekna auta ! Vycistete ji od korupce kterou tam zanechal Vahland a bude z ni diamant R^

+3/−1
25.2.2016 12:56

I69v64a43n96a 32V26e85s90e11l64á 2621243269715

prej diamant ;-D;-D;-D;-D;-D

+4/−6
25.2.2016 12:42

F16i89l90i57p 28S56i29r90o73t42e26k 9972159222791

Co je na tom veselého? Z pohledu majitele to je nepochybně pravda a asi to zní líp než slepice, co nám (VW) snáší zlatá vejce.

+3/0
25.2.2016 13:47

I23v19a48n75a 70V53e74s77e29l74á 2701163649935

skodofka nikdy nebude zadnej diamant ...

0/0
26.2.2016 11:03

J97i61ř25í 84A39l46e35x85a 5906516285208

Diamant ;-D

Předražená tuctovka....

+5/−17
25.2.2016 12:31

J31a27n 98N26o14v15á77k 6914264

Co si představujete pod pojmem "předražená"?

+8/0
25.2.2016 12:39

T86o52m71á96š 38C69h25r85a21s91t34n91ý 2211274401683

Že za cenu základní verze v ČR dostanu v Německu jejich střední výbavu.

0/−12
25.2.2016 12:46
Foto

I68v86a93n 31K66o30p65t74a 5317562771137

Kde? Hned tam jedu. Placate nesmysly. Podívejte se do ceniku.

+10/0
25.2.2016 12:49

I69v64a37n 71V77l21a18c52h 8876109760197

... on myslel když si tam zajede do bazaru ;-D

+12/0
25.2.2016 12:54

J13a27n 80N22o25v56á76k 6914104

JJ, dřív se tomuto imaginárnímu místu říkalo "na západě". Když se někomu něco nelíbí, tak to by se přeci na západě nestalo. .)

+3/0
25.2.2016 12:58

M56a47r44t69i32n 52K27a17r61á71s32e30k 9118123328298

No a proto zrovna u skodovky ve velkem kvetou fiktivni prodeje v cesku podle ceskeho ceniku a obratem se auta posilaji do nemecka?

+4/0
25.2.2016 13:46
Foto

M29i55r30o52s59l82a96v 56S72t41e71i61n44e34r 1185955908813

Do Německa jdou Škodovky hlavně ze Slovenska nebo z Dánska. Kdo ovšem chce třeba stacionární topení

0/0
25.2.2016 14:22

P50e43t12r 43N27e17č41a12s 8662700851596

Z Dánska? Už jste někdy byl v Dánsku? A koupil si tam auto? Nevíte o čem mluvíte pane.

0/0
25.2.2016 16:02
Foto

I95v71a56n 89K53o32p75t95a 5167602511747

No když to auto tam nebudete registrovat tak tu extra daň neplatíte. pak může být levnější než v D.

0/0
25.2.2016 17:13

T93o58m58a19s 82V65a65r20g74a 1435524236465

Tak jsem nato taky zvědav, kdy pan Maier dobrousí. Zatím bych mu do práce poslal nějakou pěknou písničku.

+2/0
25.2.2016 12:24

M54a22r17t90i78n 35K48r13t74e24k 3139955533

Tak jestli sem byl z centrály vyslán, aby obrousil, tak doufejme, že aut se to týkat nebude...

0/0
25.2.2016 12:27

J48o28s22e93f 48V44a62l44a 9540393793533

Startegie VW Group je posilit "periferni" znacky hlavne Skody, aby VW nahradil vypadek na evropskem a mozna i americkem trhu. Proto orientace na "vetsi" modely. Jinak SUV se mi stale libi, ale jsou to neprakticka auta, horsi jizdni vlastnosti, prilis velke do malych ulicek nebo do podzemnich garazi. prilis mnoho elektroniky. Ale z Audi Q5 jsem radsi presel na Octavii 4x4, je mnohem praktictejsi

+1/−3
25.2.2016 12:22

J69a70n 93K87o29n52v57a19l45i41n25k83a 5260791221475

No, tak ten přechod nemohl být jen o praktičnosti, že....

+5/0
25.2.2016 12:37

J98o78s55e62f 64V43a47l53a 9260353983883

samozrejme jeden z duvod byl, ze q5 mi vybral zamestnavatel a octavii jsem si koupil sam. Asi takhle : q5 mi nevadi, kdyz neni moje. Nicmene rozdil nakladu na provoz je mnohem vetsi nez je rozdil v komfortu pouziti ......vybava u octavie je zhruba odpovidajici tomu, co bylo v q5, navic mne potesila absence otravnych vychytavek : start-stop systemu, MMI infotainmentu, xenonovych svetel, adaptivniho rizeni a kupodivu ma octavia pro mne pohodlnejsi sedacky. Jizdni vlastnosti jsou jasne lepsi u audi, ale tak velky rozdil to zase az neni. a4 je moc mala a a6 nebo superb moc dlouhe, takze pristi auto bude zase octavia

+2/0
25.2.2016 14:51

R77a90d25e41k 62N31e18u41m59a83n31n 5652922598225

SUV mají často stejný půdorys jako běžný kombík

takže příliš velké nejsou

tak nízké tunely nebo garáže u nás fakt nemáme

0/0
25.2.2016 13:45

J33o43s94e24f 36V95a62l65a 9980763243193

"maly" yeti je treba o 3 cm sirsi nez "velka" octavia. Audi a4 je o 11.cm uzsi nez q5. Navic Vyska q5 je 168 cm, tzn, ze se stresnim boxem se do garazi s povolenou vyskou 2m uz nedostanete. atd atd

0/0
25.2.2016 14:42

J32i27ř77í 61S30c63h79w28a29c98h 8618624188476

SUV jsou v naprosté většině širší, protože vzhledem k výšce by při stejné šířce jako normální osobák byly velmi nestabilní

0/0
25.2.2016 17:33
Foto

J61a63k77u22b 62S12o52b20o13t57k11a 6984128357216

S novým ředitelem Škodovky byl rozhovor v současném Forbesu, ale nic moc zajímavého z něj nevypadlo. Spíš mi to připadalo, že "minulý ředitel měl plán dělat 1,5 mega aut ročně. To je nyní nepravděpodobné, tak plán přehodnotíme a budeme stejně jako všechny ostatní automobilky dělat SUVčka, místo toho, abychom získali lepší pozice v perspektivnějším směru".

Dle mého SUV móda brzy pomine tak, jak rychle pominula móda tabletů, o kterých se ještě předloni taky zhusta tvrdilo, jak nahradí notebooky a dnes po nich neštěkne pes.

Škodovce se to určitě vyplatí, ale styl, dělají to všichni, tak si taky vyvineme vlastní SUV... :-/

+1/−4
25.2.2016 12:17

P91a48v26e53l 98P89o63s96p63í67š85i74l 3391224703795

Kdes prisel na to, ze po tabletech nestekne ani pes? Porad se jich prodava mraky a penetrace roste. To, ze mely nahradit notebooky (v horizontu nekolika malo let), realne uvazujici clovek z branze nikdy nerekl . SUV obecne dlouhodobe rostou. To jestli se to drive nebo pozdeji tahle kategorie vycerpa, o tom se nemusime bavit, to se vycerpa.

+2/0
25.2.2016 12:21

J86o75s73e42f 84V53a46l73a 9710983283693

SUV musi clovek par let mit, aby prisel na to, ze uz ho nepotrebuje. Byl to i muj "sen"

+1/0
25.2.2016 12:23

M75a62r27t37i68n 35K80r82t18e63k 3289835643

Mám velký crossover a nechtěl bych nic jiného... Samozřejmě se hned tak někam nevejdu, ale to nevadí...

0/0
25.2.2016 12:29

J10i19ř36í 87O71u39k48r32o70p35e34c 5690508673559

naopak, SUV má budoucnost.

A tabletům se mimochodem daří dobře ;)

+3/0
25.2.2016 12:30

J73a53n 54N79o29v87á43k 6464404

Nedaří, buď segment roste, nebo se nedaří.

0/−2
25.2.2016 12:42

K26a48r58e39l 62P26o67v91a19l41e74c 5262582125427

Skoda nikdy nebude "leader"ale vzdycky "follower" - v technologiich, v inovacich v dizajnu. Ty doby, kdy se na skodovce zkousela resini, ktera se teprve potom dostala do koncernu, jsou ta tam. Trochu se v automotive pohybuju. Skodovka by chtela veci novy, ale vyzkouseny (oxymoron) a hlavne by chtala, aby to bylo v nejhorsim pripade stejne drahy, jako existujici reseni. To docela limituje :)

0/0
25.2.2016 13:16

T59o94m98á50š 38K56u85c10h79a17ř 3387621828971

Ještě nedávno byl dlouhodobý trend, že se u aut řešila každá tisícinka koeficentu odporu vzduchu, bojojovalo se údajně o každý kg váhy, výrobci se snažili do co nejmenší katosérie vecpat co největší prostor, závodilo se litrech úložného prostoru. Emisní limity se šponují tak, že by jeden čekal, že už budeme muset jezdit v laminátových kapkách o hmotnosti 80 Kg. A najednou všichni chtějí doma velké krabice (které přitom mají kufr často menší, než pitomá octávie)? Co se změnilo?

+14/−2
25.2.2016 12:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.