Diskuze

Příběh neschopnosti. Stát znovu zrušil soutěž na značky, monopol zůstane

Ministerstvo dopravy pod vedením hnutí ANO ani podruhé nedokončilo soutěž na nového dodavatele registračních značek. Kvůli vlastním chybám v zadávací dokumentaci zakázku zrušilo. Vyplývá to z údajů, které úřad zveřejnil na svém profilu zadavatele.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Když 26 let vyděláte do kapsy každý rok 0.3 mld Kč na jedné zakázce, máte takovou ekonomickou sílu, že prostě uplatíte každého. Navíc je z vás za 26 let regulérní miliardář a to ani nemusíte být žádný obrovský a schopný businessman. Money talks

0 0
možnosti
JT

Ťok je buď totálně neschopný - na co sáhne to neudělá. Nebo se nechává pěkně podmazávat....trošičku by stálo za to zkontrolovat finanční toky některých firem. Jakmile by tok peněz byl neprůhledný, tak s takovou firmu ukončit spolupráci. (jde přeci o veřejné peníze).

0 0
možnosti
JP

Je vidět že se pana Ťoka ve Skansce rádi zbavili. Pěknej ptáček.

0 0
možnosti
MM

Sorry, ale to není Ťok, ale magor. Když 2x je něco špatně, tak si přeci pohlídám, aby to bylo už v pořádku. Ne však asi u Ťoka na úřadu :-/

0 0
možnosti
Foto

J33i69ř62í 92E41r31b45e75n

25. 2. 2016 21:26

Řekl bych, že jde o jasný důkaz toho, že na Ministerstvu dopravy už ministr dopravy dávno nevládne bez ohledu na to, z jaké je partaje a jak moc/málo šikovný je. Ministerstvo dopravy je zjevně řízeno samo sebou, svými středními a vyššími úředníky, kteří si dělají co chtějí - ať už jim papírově šéfuje kdokoliv.

Prvním signálem vystrčených úřednických růžků byl podle mě ministr Šimonovský s kauzou Kapsch. Tam si rozhodující úředníci ověřili, že teď už jim projde všechno, a ani pistolníku Bártovi se je nepovedlo zastavit. Dokud se neprovede důkladná čistka na všech úrovních a odborech MDČR, nezlepší se to...

1 0
možnosti
TN

"...podmínilo účast v soutěži doložením smlouvy na výhradní výrobu speciální fólie pro značky..." , takže staré známé triky s výběrovými řízeními na míru pořád ještě fungují. Už jen čekám, kdy se zkorumpovanec Ťok vrátí k losovačkám.

2 0
možnosti
Foto

Pro ty, kteří zde hlasují za zrušení monopolu pro výrobu značek, předkládám budoucí scénář vývoje v českých poměrech.

1. Vznikne pracovní skupina na půdě parlamentu, která předloží návrh zákona o registračních značkách a normě, podle které mají značky vypadat. Bude následovat bouřlivá diskuse poslanců, kteří budou hájit různé lobbistické zájmy, vzniknou obstrukce, takže diskuse uvázne na mrtvém bodě. Ale nakonec to projde jako přílepek zákona o povinném nošení potápěčských brýlí do veřejného bazénu, aby se občané chránili před zánětem spojivek - kde si toho nikdo nevšimne.

2. Podnikatelé objeví nový segment na trhu a začnou vyrábět značky. Někdo ale bude muset kontrolvoat, zda je splněna norma, vznikne tedy Úřad na kontrolu registračních značek, který zaměstná řádově stovky úředníků. Bude zkoumat velikost a barvu písma, chemické složení kovu, na kterém je značka natištěna, obsah fenolů v barvě a tepelnou stálost při vystavení slunečnímu záření. Za tím účelem vznikne centrální certifikovaná laboratoř provádějící kontrolní činnost na základě podnětů Úřadu a Policie ČR. Její vybavení bude financováno z Evropských fondů, bude tedy vypsáno výběrové řízení na dodavatele, a jako takové podrobováno průběžné kontrole evropských úředníků.

3. Jakékoli i domnělé pochybení ohledně značky bude sankcionováno Úřadem, na jedné straně vůči výrobci značky, na druhé straně vůči majiteli vozu, a to od finančího postihu až po zabavení vozidla. Ta budou odtahována na záchytné speciální parkoviště prostřednictvím monopolní odtahové služby.

4. Drobní podnikatelé pod tíhou neustálých kontrol a sankcí začnou postupně krachovat. Ukáže se navíc, že v zadání VŘ na výbavu laboratoře byla chyba, stát tedy bude muset vrátit dotace. Majitelé zabavených aut se začnou bouřit a volat po obnovení monopolní výroby značek.

5. Nějaká politická strana si to dá do programu, na základě něhož vyhrává volby. Zákon je zrušen.

6. Začínáme znovu a tak pořád dokola :-)

3 0
možnosti
JK

Řekl bych, že Váš problém te to, že uvažujete jako ti úředníci.

0 0
možnosti
MZ

Tohle je ideální pracovní příležitost pro osoby se sníženým pracovním uplatněním nebo pro věznici s vězni sedícími "za blbost" ... proč si to tedy stát nevyrábí sám ...

4 0
možnosti
JC

J19a70n 28C26e80p83e57k

25. 2. 2016 11:28

Mýto, značky. Na ministerstvu dopravy musí makat samý jouda, to se jinak nedá vysvětlit. To není jediná věc, která by se jim povedla. A ministr je jouda největší, když toleruje neschopné podřízené.

5 0
možnosti
TV

A proč je vlastně potřeba centrální dodavatel RZ? Proč místo toho raději ministerstvo pouze nepřidělí žadateli RZ pouze virtuální a fyzicky si pak může žadatel zajít ke kterémukoliv z x výrobců, který je schopen RZ vyrábět v požadované kvalitě, a tam si nechá značky vyrobit? To je zase jen uměle vytvořené koryto pro spřátelenou firmu, že. ;-€

11 0
možnosti
MF

Ale to koryto je neustale plne 26 let. To neni koryto, napajedlo

4 0
možnosti