- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
konecne sedadla i za sebou po 2 hura!
klimatizace je doufam samozrejmost
Klimu to nemá. Ani stahovatelná okna, jen malé vyklápěčky.
Jinak mi taky hlava nebere, že je to motorák...
Trať Praha - Benešov (dnes od Benešova po Hostivař) prošla optimalizací. Došlo ke kompletní rekonstrukci traťového tělesa, trakčního vedení atd...
Jsem opravdu ten poslední (a šanon výhradně mých stížností které k mému jménu ČD určitě má je toho dokladem) kdo by se zastával ČD či je nějak hájil.
Ale proč na tuto ,,ekologickou'' trať přichází konkurence s dýzlem je opravdu těžko pochopitelná věc.
Konkurence přišla příliš pozdě.
V době, kdy se po trati pohyboval 40 let starý šrot pod lidovými názvy hajbna, žabotlam, cukajdó, panťák atd... a kdy dojezdový čas byl díky technickému stavu těchto v létě do ruda rozpálených povozů leckdy ve hvězdách - to mělo smysl. Dnes, kdy na trati jezdí moderní klimatizované city elephanty (byť občas také někdy s podivem klekají) je to trochu s křížkem po funusu.
Jistě Arriva má trasu projet o pár minut rychleji, s vodou a wifinou, kterou mi navíc zapne krásná stevardka...
No já nevím, ale stevardky na trati Praha - Benešov mi přijdou stejně debilní jako I. třída v elephantech ČD, kdy je jedno patro vyblokováno sedadly, na nichž někdo sedí jen velice výjimečně zatímco dole chudá lůza ve dvojce často stojí...
Hlavním přínosem tak tyto vlaky budou pro pravidelné cestující jež ovlivnilo idiotské rozhodnutí o končících vlacích ČD ve Stránčicích. A pak také bude vlak dobrý pro různé nahodilé cestující, turisty a kolaře.
Tím, že v něm nebude platit Opencarta a doplatkové kupony PID a také opravdu řídkým jízdním řádem jsou pravidelní cestující značně limitováni....
Já s nimi pojedu jen když budu opravdu spěchat a k nástupišti zrovna přisupí tento spoj, jinak ne.
Každý má možnost dokoupit si časový doplatek do jedničky a cestovat pohodlně. Roční při denním dojíždění znamená desetikačku na jízdu ... Končící vlaky ve Strančicích jsou vlaky posilové, které rozdělují 30 nebo 60 minutový takt ... podobné dopravní modely fungují "všude na západě", zejména ve Švýcarsku a Německu ... posilové vlaky jezdící zpravidla jen od pondělí do pátku jezdí ve zkrácené trase ...
Tak stevardy. Proc tomu zduvodneni neverim? :-)
Hysterie okolo palmového oleje je úsměvná... není někde jejich nabídka občerstvení, jen pro zajímavost, kolik daleko horších potravin mají v nabídce, ale hlavně že bez palmového oleje? Jinak v ČR je systém nastavený tak, že tam kde je IDS nemají s nedotovaným vlakem moc šanci, IDS spolehlivě zlikviduje veškerou konkurenční nezaintegrovanou dopravu i když její služby jsou lepší než IDS couráky...
Zelená propaganda palmového oleje a zasírání prostředí naftovými splodinami na elektrifikované trati !!!! To je na palici ???
Stále je lepší dieslový vlak než autobusy či dokonce odpovídající množství aut.
Ano je potřebné vylepšit spojení Praha - Banešov a zejména pak by bylo nutné, aby rychlík z Českých Budějovice v Benešově vůbec nestavěl. Jde nejen o zrychlení ale i kulturu cestování pro zákazníky, kteří jedou tuto trať celou.
Dokud není dokončena modernizace 4. TŽK, tak tam vyšší vrstva než rychlíky nemá smysl.
No jsem zcědav, jak se vejdou do grafikonu? Na S9 jezdí co půl hodiny Čerčany/Benešov, do toho jsou vloženy vlaky s konečnou ve Strančicích a mezi nimi se ještě tlačí rychlíky Benešov Tábor ČB. Já tam tedy moc prostoru nevidím.
Osobáky jezdí po půlhodině a rychlíky po hodině - tedy volno je před osobákem v půlhodině, kdy nejede rychlík.
Kdyby to byl alespoň opravdový vlak (lokomotiva s vagóny) a ne takováto tramvaj
Proč s sebou tahat mrtvé desítky tun železa, když ten motorák má mnohem nižší spotřebu, rychleji se rozjíždí i lépe brzdí...
Své zákazníky to mít bude, určitě lepší pokus než v Kralupech. Tady totiž nejsou integrované rychlíky, takže je to lepší pozice. Ale když nedokážou vyjednat integraci do PID, tak to stejně výdělečné nikdy být nemůže...