- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je hezké plácnout si se saským Tillichem, ale peníze na do dává Merkelová. Vypadá to na podobnou historii jako s tou tratí přes Plzeň do Mnichova.
Neschopnost státu dodělat R 43 od roku 1942. Jsou vykoupené pozemky.
A Němci ať si napřed postaví rychlodráhu Dresden -Berlín a pak radí druhým.
a pak budem cekat na stavbu tunelu pod krusnymi horami, ten tunel se musi zacit stavet co nejdrive...
Doufám, že tohle zůstane na papíře ještě dalších 50 let. ČR akutně potřebuje dostavět úplně něco jiného než jsou VRT
Docela by mě zajímalo, jak by byla ta nová trať vytížená. Předpokládám maximálně jeden osobní vlak (EC) za hodinu v každém směru a k tomu občas nějaký ten nákladní vlak. Pokud by se ty peníze daly do VRT Praha Brno, předpokládám, že užitek by byl podstatně větší, mohla by tudy jezdit většina vnitrostátních vlaků z Prahy směrem na Moravu, mezinárodní vlaky směrem do Vídně, Bratislavy, Košic, Varšavy, regionální vlaky do Jihlavy a na Vysočinu, pomohla by i vlakům do Českých Budějovic. To by stačilo na podstatně větší vytížení s několika vlaky za hodinu v každém směru a pomohlo by to podstatně více lidem.
Mýlíte se ve větě "občas nějaký ten nákladní vlak". Současná trasa podél Labe je přetížena právě nákladními vlaky. Není divu - je to jediná alespoň trochu slušná trať z ČR do Německa (náš největší obchodní partner, přístav v Hamburku, atd.). Navíc je u Drážďan silná příměstská osobní doprava.
VRT Praha-Brno by byla jistě užitečnější. Ovšem - otázka její výstavby je jen na našich politicích (kteří neví, co to je vlak), kdežto na tohle tlačí i Němci. Co se týká peněz, otázka není "na co dít peníze". Peněz je dost. ČR má v infrastruktuře problém opačný. Nestíhá fondy EU čerpat pro nepřipravenost projektů.
Nedokážou udělat VŘ na výrobu registračních značek a hodlají stavět VRT
Rychlodráha do Drážďan se přiblížila.
to ma stejnou vypovidajici hodnotu jak kdyz napisou - Cesta na Mars se priblizila"
Je mi na chybějící smajlík, betonová lobby zase vítězí, přičemž ani jedna z cest (rychlodráha, splavnění Labe u Přelouče) nemá své ekonomické opodstatnění. Pardon, pro osoby zainteresované to bude zlatý důl.
A co když farmářka Havránková bude proti tomu?
To se může stát. Ale vykupy budou daleko menší než u dálnice.
To, ze si placli premieri, neznamena vubec nic. Kolik premieru se placalo napr.na R35 a kde nic tu nic.
Je součástí projektu i tábor Džungle a plot u kolejí? Je třeba myslet dopředu.