- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono se taky ve Velké Británii nejezdí za české ceny. Ona 1 pence kompenzace by byl tak na české koruny k českému jízdnému tipuji okolo 10-20 haléřů. Taky se tam tam nejezdí vzdálenost Praha - Ostrava za cca 3 libry. Takže kdo by chtěl tu kompenzaci za 1 korunu u nás, tak ať si koupí jízdenku v britské cenové relaci. Asi by si to hned rozmyslel.
Ono při těch cenách jízdného ve Velké Británii by ekvivalent na české korunybyl tipuji okolo 10 haléřů. On tam taky nikdo na vzdálenost Praha - Ostrava cca za 3 libry. Takže pokud by chtěl u nás někdo vyplácet 1 kč za 1 minutu, tak ať si zaplatí jízdné v britské cenové relaci a hned by si ty kompenzace rozmyslel.
Tak to je gesto .....u nás by to krachlo hneď po pár vlakoch.
Nebuďte naivní, automaticky by si prodloužili jízdní doby.......
Tak toto v Česku nehrozí.
Jinak by ČD zkrachovaly
Dopravce přihodí ke každému tarifnímu km jednu penci a má ty peníze zpátky ... zdůvodní to tím, že poskytuje kompenzace ---
Dobrý nápad, dobrý marketingový tah. A při ceně jízdného v GB docela levný způsov, jak nalákat zákazníky.
Tak to by se ČD nedoplatily co mají denně zpoždění minut.
Co ostatní dopravci? Ti jezdí vždy včas? Nejezdí, vliv na jízdu vlaku mají všichni železniční dopravci minimální.
V článku chybí informace kolik že cestující cestující zaplatí jestli ona kompenzace za za deset minut pokryje aspoň jízdné na dva kilometry.
http://www.c2c-online.co.uk/tickets-and-fares/ zde je celý tarif
Ono by se to hodilo zákonem , bez ohledu na spoj, zda vlak, autobus, komerce , dotované a řekněme od 15 minut polovinu, od třiceti minut vše... Potom by se třeba u dálkové dopravy začaly tvořit reálné jízdní řády, ne takové na oko a zároveň i v případě výluk by se výlukové JR dělaly poctivě...
a dopravci budou případné kompenzace vymáhat po viníkovy, takže takový sebevrah zadluží svou rodinu na příštích 50 let.