Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žluté autobusy hlásí další rekord. Změní trasy, přibudou nové vozy

Konkurence v mezinárodní autobusové dopravě v Česku dál přitvrdí. Po nedávné expanzi Flixbusu přidá nové spoje i linky Student Agency. Z boje zatím profitují zejména zákazníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V44e35r93o53n17i93k56a 45Š52k32v20á33r12o85v85á 5121740936606

Mě chybí spojení do východní Evropy, co takhle pobaltí, nebo Rumunsko? Do Bukurešti jezdí Eurolines, ale co třeba Kluž, nebo Jasy?

0/0
7.3.2016 9:38

P63e15t27r 71N80a40j63d77e62k 7617386243861

Chtělo by to ještě nějaké přímé spojení z Ostravy do Bratislavy na letiště.

0/0
1.3.2016 17:27

T89o59m62a75s 26N82o55v84o54t37n61y 1751734356635

Ještě by mohli na té lince do Budapešti si řešit přestávku v Brně u Grandu a ne že nasednu do autobusu a pár kilometrů za Brnem je hned přestávka a cestu to o půl hodiny zbytečně prodlouží, to už je pak lepší jet s Eurolines nebo vlakem. Cenově to (zatím) vychází nastejno. Jinak to bude zajímavé - Eurolines SA konkurovat nějak ve větším nedokázala, oranžoví Maďaři s Bovama to zabalili hodně rychle, Polski bus jezdí jiné linky, Flixbus ale chystá expanzi bude to zajímavé. A hlavně pro cestující. Už teď třeba akční jízdné Bratislava - Vídeń stojí za to... a posílení linek do Vídně je skvělé, často byl problém koupit jízdenky pokud to nebylo x dní dopředu.

0/0
1.3.2016 16:33
Foto

D64a46v28i54d 69R89u84m30l 8667710422252

Osobně bych uvítal více busů na trati Praha - České Budějovice. Sehnat na víkend bus tam a zpět pár dní před odjezdem, je nadlidský výkon. Často bohužel musím využívat konkurenci, protože prostě není místo (už vůbec ne pro dva, natož vedle sebe sedět). Chápu, že někdo to ví dopředu, co budete kde dělat, ale někdo takové štěstí nemá. Dle mého se tím připravuje o zbytečné zisky. Vždy je jejich bus naprosto vyprodám a posilující bus taky.

+2/0
1.3.2016 15:50

R91a17d66e85k 89J56a92n50a56t11a 9405736224272

Vždyť vlak do Budějovic vám jede zhruba stejně dlouho, každou hodinu a místo je vždy a cena je pod 1 Kč/km ...

0/0
2.3.2016 10:50

J85a37n 51Z61a34h62r85a93d86n77i40k 3714520547731

Můžete se mnou nesouhlasit a tvrdit že ČD je lepší ,ale ty poloprázdné pendolina co jezdí do Ostravy mluví za vše V

+3/−5
1.3.2016 15:23

J66a55n 19K39o91b98ě91r14s80k60ý 1440986231453

Jak prázdná ? Ano, zcela nepochybně některá prázdná jezdí, ale rozhodně ne všechna. Ve špičce jsou vyprodaná stejně jako RegioJet mimo špičku prázdná stejně jako RegioJet, který se zdá být sice plnější, ale spousta rezervací se stornuje před odjezdem. S obsazeností Pendolin bych se netrápil, jezdím často a prázdný bývá většinou jen tichý oddíl.

+4/0
1.3.2016 15:49

J78a19n 76K92o44b37ě98r35s78k93ý 1110536491623

Jo a ČD mají ještě i Expressy a ty taky prázdné nejezdí.

+2/0
1.3.2016 15:49

J91a29n 44J47í63c57h56a 8190360918601

Oba nejvetsi dopravci....kdo je ten druhy?

+1/0
1.3.2016 14:45

P82e85t24r 15N82e25c84h91a58n58i78c14k91ý 7573526308260

Dálkovým autobusům po Evropě nahrává impotence Evropských železnic (a jejich správců infrastruktury a tedy i států jako takových) přeshraničně spolupracovat. Na silnici a ve vzduchu jste v Schengenu a při nákupu jízdenek na vlak máte pocit, že železná opona stále existuje. Těch komplikací, tarifních nesmyslům a nesmyslných příplatků, kdy za 2km zaplatíte nesmyslné částky, jen protože to je přes čáru. Mimo vybrané akční včasné jízdenky je jednorázové cestování vlakem přes hranice opravdu jen pro fajnšmekry. Přitom autobus nad 500km je holé šílenství (snad kromě poznávacího zájezdu).

+23/0
1.3.2016 14:30

J92a27n 20Č56e61k37a56l 7339515184174

Jj, přeshraniční doprava ČR-Bavorsko a ČR-Horní Rakousy je zoufalá, tarifně i kvalitou...

0/0
1.3.2016 14:33

P62e62t91r 94N70e19c29h51a16n76i29c25k95ý 7613906198710

Nejen ČR, přes většinu hranic EU, třeba Slovinsko - Rakousko, Slovensko - Polsko

0/0
1.3.2016 14:43

J12a51n 30Č52e10k94a80l 7799675184734

Slovensko je zabité obecně i ve vnitrozemí...:-)

Slovinsko-Rakousko ještě jde, ať už Jesenice nebo Spielfeld-Strass, horší je to do Itálie, tam nejede ani kolo. Resp. jede, Slovinci provozují pár svých osobáků přes čáru do Villa Opicina a odtud se musí terstskou MHD...

0/0
1.3.2016 15:09

M78a61r52t90i30n 24H82o39d16í71k 2375715428567

Proč, nedávno jsem jel a přišlo mi to fajn. Rozhodně vyšší kvalita než vlakem po ČR, včetně příšerného Pendolina, které by měli někde shodit se skály a nnakoupit německé IC.

0/−4
1.3.2016 14:54

J67a35n 82Č54e18k15a41l 7849555384704

A čím jste jel? ALEXem na Mnichov, anebo Dvořišťskou lesnou železničkou?

+1/0
1.3.2016 15:10

J38i49ř53í 87B22í43l27i28k 6989371331463

Pendolino je náhodou super !

+1/0
1.3.2016 15:52

P22e52t67r 88M57á62c13a 9753677744440

Pitomost. Srovnání pohodlí Pendolina s Byznys třídou RJ .

0/0
2.3.2016 18:02

R94a63d94e34k 39J47a45n39a17t64a 9775856954632

"za 2km zaplatíte nesmyslné částky"

---------

to ale platit nemusíte. prostě běžte do e-shopu, dejte praha-mnichov. 386 Kč je myslím dobrá cena.

0/0
2.3.2016 10:51

P40e78t48r 90N59e89c87h78a76n30i51c41k46ý 7653496598730

No ale to je jen u vybraných určitých tras. Co Bohumín - Chalupki? Babylon - Furth? Velenice - Gmünd, Spielefeld Strass - Šentij, Co když třeba jedu do Gdynie, GarmischPartenKirchen, Szekesfehervaru atd. On ne každý jezdí po "akční" relaci.

0/0
2.3.2016 10:57

J74o14s19e16f 51Č82i35h62á50k 7221419680166

Z Chomutova do Prahy není kromě auta, které vyjde na provoz dráž nic lepšího než SA.

+1/0
1.3.2016 14:27

J43a14n 76Č39e67k73a33l 7989475334134

A není lepší než 1h45 v autobusu jet 2h10 vlakem?

+5/−1
1.3.2016 14:36

J57o97s55e73f 64Č71i41h29á11k 7231939600436

Za 80 Kč?

+2/0
1.3.2016 14:41

J22a27n 46Č78e83k25a85l 7209495194554

Za 119, s IN25-kartou za 109...

0/−2
1.3.2016 15:12

J27o42s98e42f 46Č12i75h29á39k 7531439190636

Takže si připlatím za 35 minut času navíc 39 kč.

+4/0
1.3.2016 15:47
Foto

B34r49o55n61i97s56l87a95v 34G91a23b80r63y82š 2882909151

Snad 25 minut, ne?

0/0
1.3.2016 16:19

M70a58r64t19i71n 88K52a11r74á66s13e40k 9358933658658

Takze to trva dele, ale za to je to drazsi...

+8/0
1.3.2016 15:47

J48a32n 94Č28e60k27a36l 7379915444524

Já tedy radši pojedu o tu chvíli déle a o pár korun dráž, ale zato vlakem, kde se můžu volně pohybovat...

0/−4
1.3.2016 15:54

M17a37r74t53i20n 20K67a64r90á18s87e67k 9458253358138

U cesty trvajici pod 2 hodiny mi nevadi sedet na miste...

+3/0
1.3.2016 16:03

P89e32t56r 12N96a94j29d45e56k 7607986703271

Mě teda v autobuse nikdy nespoutali. Vás jo?

+1/0
1.3.2016 17:22

M50i37r43e28k 77Z41á42v20o74d94n52ý 7672577500408

Koukám ven a žádný žlutý ani zelený autobus nevidím :o)

+1/0
1.3.2016 14:24

O44n42d72ř70e58j 30F40r17a55n86c 4909171668

Už tu dlouho nebylo Jančurovo PR...

+7/−2
1.3.2016 14:17

J56a12n 82Z76a49h85r59a74d77n91i50k 3724660557481

Jezdím regiojetem 14 krát ročně a než začal jezdit REGIOJET a nebyla konkurence tak po mě ČD chtěli za jízdu pendolinem 1200 Kč v jednu stranu !! I kdyby pendolino pozlatili tak do něho nevlezu ( samozřejmě že jsem ČD 1200 Kč nedal a jel autem.

+2/−10
1.3.2016 14:10

D91a21v69e 33Ř33e70h24á25k 8528535825363

1) nemůžete srovnávat dva odlišné produkty. SuperCity je produkt pro manažery, business obchodníky, prostě lidi, kteří chtějí být včas a hlavně rychle v cíli. Cena je větší. Oproti tomu regiojet je spíše low-cost a cílí především na studenty, kteří obracejí každou korunu a za kafe zdarma přežijou i nějaké to zpoždění. 2) pendolino nikdy nestálo více než 700 korun, i před konkurencí a to v první třídě, kde máte v ceně jízdenky i občerstvení.

+15/−3
1.3.2016 14:13

M43a70r85t25i93n 64H91o33d25í29k 2735755168767

Nevím, Pendolinem jsem párkrát jel, ale připadal jsem si tam jak v ponorce. Oproti německým IC je to o ligu níž. prostě se při nákupu hrálo na nižší cenu.

+2/−4
1.3.2016 14:57

J72a88n 92Č80e58k87a96l 7179465414704

Pletete jablka a hrušky - Pendolino má menší prostor kvůli naklápění, to nemá nic společného s cenou, právě naopak...

+5/0
1.3.2016 15:13

D48a63v82e 30Ř68e22h89á34k 8918935815543

pendolino má svým interiérem blíže k letadlu než k vlaku, i cesta samotná je mnohem komfortnější, jelikož oblouky "klopíte" narozdíl od tradičního cukání v normálních vozech

+4/0
1.3.2016 15:34

M76a31r97t90i49n 70K28a32r76á51s73e81k 9278173168218

Na druhou stranu je nekterym lidem v klopicich se vlacich blbe...

0/0
1.3.2016 15:48

M21i87r78o86s64l56a81v 73J67o41r30d46á29n 6979840783814

Jestli to je odlišný produkt, tak proč si teď konkurují?

+3/0
1.3.2016 14:57

J49i31ř61í 36B21í54l43i63k 6249621411513

Na tu cenu před konkurencí jste přišel kde. Leda by to sedělo na zpáteční cestu. Tyhle pohádky si nechte pro Karkulku

+1/0
1.3.2016 15:55

H70e42r88b34e35r76t 19M30a23c23h56á83n78ě 1924630916

Pan Sůra byl na horách?

Konečně zase pořádný článek o Jančurovi...

+7/0
1.3.2016 14:00

P46e82t54r 88Z47a69s71k73o51č96i57l 2555362258319

Aktuálně Praha-Vídeň vlak 4h2m a Student Agency 4h50m, o tom agent Student Agency Sůra taktně pomlčel. To nějak nechápu, kdo by jel busem místo vlaku, když to jede stejně dlouho (teda bude, teď je to navíc naopak), ale evidentně někdo jo, jinak by ty busy nejezdily, že.

+14/−5
1.3.2016 13:45

P66e56t48r 90P31e10t33r 6163512108103

Hlavně vlak je mnohonásobně pohodlnější, i kdyby tam jezdily staré herky. Otázka je cena, ta běžně bývá v neprospěch (bohužel) vlaků.

+9/−1
1.3.2016 13:48

J88a84n 38Č25e53k66a64l 7959925514884

PETR PETR - vlak Praha-Vídeň stojí plná cena 1110 Kč, pokud kupujete aspoň 3 dny předem, tak 524 Kč. A naprostý souhlas, pokud někam jede vlak tak je jasná volba vlak. Bohužel třeba Praha-Norimberk nebo Mnichov je vlak tak pomalý, že je mimo mísu...

+2/0
1.3.2016 14:10

M88a54r23t86i61n 19H13o19d62í80k 2325905568597

Pro mě je tedy spíše pohodlnější autobus, pakliže člověk chytně možnost dobrého místa. Tedy mluvím o českých vlacích. V jiných státech jsou vlaky na jiné úrovni.

+1/−3
1.3.2016 14:59

J71a50n 62O91n57d97r25o73u93š13e16k 5776589546688

To je blbost. Vlaky do Vídně jsou luxusní, nesrovnatelně lepší kvalita než bus a možnost zajít na normální jídlo, kávu, pivo. Prostě značka ideál. Bus, kde si nemáte kam dát nohy ani věci a modlíte se, aby vedel vás nikdo neseděl. Protože jinak jste u okýnka uvěznění na fleku bez možnosti si cokoliv kamkoliv odložit.

+3/−1
1.3.2016 15:55

T65o81m12a44s 15N47o45v80o67t28n11y 1241934506375

Ale hodně dlouho to tak nebylo. Než přišly Railjety. A pokud jeden "červený" Railjet, tak obyčejné občerstvení bude dražší než drahé jízdenky....

0/0
1.3.2016 16:37

T47o31m46a66s 54N50o90v12o89t45n20y 1401984536305

Než jet starým béčkem nebo něčím podobným tak to 100x raději pohodlným busem. Courat po vlaku nemusím.

+1/−1
1.3.2016 16:36

J79a16n67a 14S25t45e50h32l37í58k56o56v22á 2639200750786

co mi hlava nebere je Londýn, jak může někdo jezdit busem do Londýna za 2000,- když letenka se sežene i levněji..

+13/0
1.3.2016 13:50

P61e25t75r 67N19e57c34h81a58n23i34c40k76ý 7763526818590

A přes Calais

+2/−1
1.3.2016 14:13

J91a65n90a 80S90t18e81h56l78í71k83o63v37á 2299440710896

ještě k tomu..

+1/0
1.3.2016 14:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.