Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žluté autobusy hlásí další rekord. Změní trasy, přibudou nové vozy

Konkurence v mezinárodní autobusové dopravě v Česku dál přitvrdí. Po nedávné expanzi Flixbusu přidá nové spoje i linky Student Agency. Z boje zatím profitují zejména zákazníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V38e71r11o51n73i70k44a 20Š21k75v16á88r16o12v75á 5561440196966

Mě chybí spojení do východní Evropy, co takhle pobaltí, nebo Rumunsko? Do Bukurešti jezdí Eurolines, ale co třeba Kluž, nebo Jasy?

0/0
7.3.2016 9:38

P27e39t74r 22N20a97j50d78e88k 7737896913361

Chtělo by to ještě nějaké přímé spojení z Ostravy do Bratislavy na letiště.

0/0
1.3.2016 17:27

T20o72m26a65s 36N93o79v82o89t42n72y 1651124636945

Ještě by mohli na té lince do Budapešti si řešit přestávku v Brně u Grandu a ne že nasednu do autobusu a pár kilometrů za Brnem je hned přestávka a cestu to o půl hodiny zbytečně prodlouží, to už je pak lepší jet s Eurolines nebo vlakem. Cenově to (zatím) vychází nastejno. Jinak to bude zajímavé - Eurolines SA konkurovat nějak ve větším nedokázala, oranžoví Maďaři s Bovama to zabalili hodně rychle, Polski bus jezdí jiné linky, Flixbus ale chystá expanzi bude to zajímavé. A hlavně pro cestující. Už teď třeba akční jízdné Bratislava - Vídeń stojí za to... a posílení linek do Vídně je skvělé, často byl problém koupit jízdenky pokud to nebylo x dní dopředu.

0/0
1.3.2016 16:33
Foto

D97a76v32i97d 42R59u95m73l 8637590902522

Osobně bych uvítal více busů na trati Praha - České Budějovice. Sehnat na víkend bus tam a zpět pár dní před odjezdem, je nadlidský výkon. Často bohužel musím využívat konkurenci, protože prostě není místo (už vůbec ne pro dva, natož vedle sebe sedět). Chápu, že někdo to ví dopředu, co budete kde dělat, ale někdo takové štěstí nemá. Dle mého se tím připravuje o zbytečné zisky. Vždy je jejich bus naprosto vyprodám a posilující bus taky.

+2/0
1.3.2016 15:50

R32a91d55e46k 30J82a79n77a42t85a 9195296494392

Vždyť vlak do Budějovic vám jede zhruba stejně dlouho, každou hodinu a místo je vždy a cena je pod 1 Kč/km ...

0/0
2.3.2016 10:50

J23a36n 95Z12a55h18r44a55d79n21i51k 3914590767241

Můžete se mnou nesouhlasit a tvrdit že ČD je lepší ,ale ty poloprázdné pendolina co jezdí do Ostravy mluví za vše V

+3/−5
1.3.2016 15:23

J98a62n 16K45o51b56ě90r44s95k51ý 1820326841613

Jak prázdná ? Ano, zcela nepochybně některá prázdná jezdí, ale rozhodně ne všechna. Ve špičce jsou vyprodaná stejně jako RegioJet mimo špičku prázdná stejně jako RegioJet, který se zdá být sice plnější, ale spousta rezervací se stornuje před odjezdem. S obsazeností Pendolin bych se netrápil, jezdím často a prázdný bývá většinou jen tichý oddíl.

+4/0
1.3.2016 15:49

J22a67n 12K57o13b45ě68r77s60k14ý 1820176761213

Jo a ČD mají ještě i Expressy a ty taky prázdné nejezdí.

+2/0
1.3.2016 15:49

J43a94n 38J33í12c62h43a 8320120838971

Oba nejvetsi dopravci....kdo je ten druhy?

+1/0
1.3.2016 14:45

P81e32t91r 98N59e71c85h58a92n66i52c48k43ý 7553416548310

Dálkovým autobusům po Evropě nahrává impotence Evropských železnic (a jejich správců infrastruktury a tedy i států jako takových) přeshraničně spolupracovat. Na silnici a ve vzduchu jste v Schengenu a při nákupu jízdenek na vlak máte pocit, že železná opona stále existuje. Těch komplikací, tarifních nesmyslům a nesmyslných příplatků, kdy za 2km zaplatíte nesmyslné částky, jen protože to je přes čáru. Mimo vybrané akční včasné jízdenky je jednorázové cestování vlakem přes hranice opravdu jen pro fajnšmekry. Přitom autobus nad 500km je holé šílenství (snad kromě poznávacího zájezdu).

+23/0
1.3.2016 14:30

J11a11n 61Č43e79k78a10l 7119235594294

Jj, přeshraniční doprava ČR-Bavorsko a ČR-Horní Rakousy je zoufalá, tarifně i kvalitou...

0/0
1.3.2016 14:33

P31e28t89r 64N27e59c31h22a76n77i11c41k95ý 7583826548900

Nejen ČR, přes většinu hranic EU, třeba Slovinsko - Rakousko, Slovensko - Polsko

0/0
1.3.2016 14:43

J55a93n 76Č70e18k22a30l 7109315644114

Slovensko je zabité obecně i ve vnitrozemí...:-)

Slovinsko-Rakousko ještě jde, ať už Jesenice nebo Spielfeld-Strass, horší je to do Itálie, tam nejede ani kolo. Resp. jede, Slovinci provozují pár svých osobáků přes čáru do Villa Opicina a odtud se musí terstskou MHD...

0/0
1.3.2016 15:09

M52a90r97t46i22n 65H36o74d76í86k 2315825348287

Proč, nedávno jsem jel a přišlo mi to fajn. Rozhodně vyšší kvalita než vlakem po ČR, včetně příšerného Pendolina, které by měli někde shodit se skály a nnakoupit německé IC.

0/−4
1.3.2016 14:54

J76a53n 10Č69e65k83a95l 7349195544284

A čím jste jel? ALEXem na Mnichov, anebo Dvořišťskou lesnou železničkou?

+1/0
1.3.2016 15:10

J81i58ř23í 16B68í63l94i94k 6299691851783

Pendolino je náhodou super !

+1/0
1.3.2016 15:52

P64e29t40r 31M18á77c13a 9343207514510

Pitomost. Srovnání pohodlí Pendolina s Byznys třídou RJ .

0/0
2.3.2016 18:02

R41a67d29e40k 65J79a15n28a81t52a 9275396174232

"za 2km zaplatíte nesmyslné částky"

---------

to ale platit nemusíte. prostě běžte do e-shopu, dejte praha-mnichov. 386 Kč je myslím dobrá cena.

0/0
2.3.2016 10:51

P68e17t33r 35N87e15c58h90a73n45i49c34k61ý 7873566158300

No ale to je jen u vybraných určitých tras. Co Bohumín - Chalupki? Babylon - Furth? Velenice - Gmünd, Spielefeld Strass - Šentij, Co když třeba jedu do Gdynie, GarmischPartenKirchen, Szekesfehervaru atd. On ne každý jezdí po "akční" relaci.

0/0
2.3.2016 10:57

J18o39s16e81f 47Č48i32h38á24k 7241509130356

Z Chomutova do Prahy není kromě auta, které vyjde na provoz dráž nic lepšího než SA.

+1/0
1.3.2016 14:27

J33a18n 49Č69e79k97a31l 7469925494934

A není lepší než 1h45 v autobusu jet 2h10 vlakem?

+5/−1
1.3.2016 14:36

J83o90s41e27f 26Č71i75h32á18k 7101109410306

Za 80 Kč?

+2/0
1.3.2016 14:41

J67a10n 96Č73e90k18a87l 7489975604114

Za 119, s IN25-kartou za 109...

0/−2
1.3.2016 15:12

J53o48s85e35f 32Č85i91h23á41k 7531649410966

Takže si připlatím za 35 minut času navíc 39 kč.

+4/0
1.3.2016 15:47
Foto

B95r96o77n36i13s38l88a32v 76G28a12b79r11y57š 2552849611

Snad 25 minut, ne?

0/0
1.3.2016 16:19

M54a85r40t39i73n 77K84a50r98á32s17e85k 9988763138678

Takze to trva dele, ale za to je to drazsi...

+8/0
1.3.2016 15:47

J98a76n 92Č39e60k44a69l 7719775764294

Já tedy radši pojedu o tu chvíli déle a o pár korun dráž, ale zato vlakem, kde se můžu volně pohybovat...

0/−4
1.3.2016 15:54

M83a55r31t38i46n 38K79a97r77á11s66e32k 9298913858138

U cesty trvajici pod 2 hodiny mi nevadi sedet na miste...

+3/0
1.3.2016 16:03

P15e80t46r 76N51a98j21d11e79k 7617546113191

Mě teda v autobuse nikdy nespoutali. Vás jo?

+1/0
1.3.2016 17:22

M26i68r61e96k 57Z11á94v77o93d70n57ý 7292777340668

Koukám ven a žádný žlutý ani zelený autobus nevidím :o)

+1/0
1.3.2016 14:24

O42n54d73ř46e73j 41F63r89a41n98c 4779841438

Už tu dlouho nebylo Jančurovo PR...

+7/−2
1.3.2016 14:17

J30a57n 83Z82a77h87r61a42d15n34i70k 3904900357201

Jezdím regiojetem 14 krát ročně a než začal jezdit REGIOJET a nebyla konkurence tak po mě ČD chtěli za jízdu pendolinem 1200 Kč v jednu stranu !! I kdyby pendolino pozlatili tak do něho nevlezu ( samozřejmě že jsem ČD 1200 Kč nedal a jel autem.

+2/−10
1.3.2016 14:10

D20a87v57e 72Ř73e54h68á34k 8878185365773

1) nemůžete srovnávat dva odlišné produkty. SuperCity je produkt pro manažery, business obchodníky, prostě lidi, kteří chtějí být včas a hlavně rychle v cíli. Cena je větší. Oproti tomu regiojet je spíše low-cost a cílí především na studenty, kteří obracejí každou korunu a za kafe zdarma přežijou i nějaké to zpoždění. 2) pendolino nikdy nestálo více než 700 korun, i před konkurencí a to v první třídě, kde máte v ceně jízdenky i občerstvení.

+15/−3
1.3.2016 14:13

M61a77r29t96i79n 26H60o56d45í85k 2735505898727

Nevím, Pendolinem jsem párkrát jel, ale připadal jsem si tam jak v ponorce. Oproti německým IC je to o ligu níž. prostě se při nákupu hrálo na nižší cenu.

+2/−4
1.3.2016 14:57

J34a36n 30Č12e55k82a15l 7529795524514

Pletete jablka a hrušky - Pendolino má menší prostor kvůli naklápění, to nemá nic společného s cenou, právě naopak...

+5/0
1.3.2016 15:13

D15a20v88e 61Ř33e94h74á51k 8208985635843

pendolino má svým interiérem blíže k letadlu než k vlaku, i cesta samotná je mnohem komfortnější, jelikož oblouky "klopíte" narozdíl od tradičního cukání v normálních vozech

+4/0
1.3.2016 15:34

M36a90r73t39i77n 73K34a24r16á81s11e29k 9418143858628

Na druhou stranu je nekterym lidem v klopicich se vlacich blbe...

0/0
1.3.2016 15:48

M53i71r18o97s75l55a73v 15J71o94r22d89á98n 6989790723704

Jestli to je odlišný produkt, tak proč si teď konkurují?

+3/0
1.3.2016 14:57

J51i92ř20í 80B52í36l77i55k 6389441321193

Na tu cenu před konkurencí jste přišel kde. Leda by to sedělo na zpáteční cestu. Tyhle pohádky si nechte pro Karkulku

+1/0
1.3.2016 15:55

H68e30r28b19e21r96t 47M90a64c18h80á26n67ě 1674820616

Pan Sůra byl na horách?

Konečně zase pořádný článek o Jančurovi...

+7/0
1.3.2016 14:00

P43e24t17r 12Z38a58s88k20o74č81i10l 2455392528479

Aktuálně Praha-Vídeň vlak 4h2m a Student Agency 4h50m, o tom agent Student Agency Sůra taktně pomlčel. To nějak nechápu, kdo by jel busem místo vlaku, když to jede stejně dlouho (teda bude, teď je to navíc naopak), ale evidentně někdo jo, jinak by ty busy nejezdily, že.

+14/−5
1.3.2016 13:45

P21e51t95r 12P74e92t80r 6863112428813

Hlavně vlak je mnohonásobně pohodlnější, i kdyby tam jezdily staré herky. Otázka je cena, ta běžně bývá v neprospěch (bohužel) vlaků.

+9/−1
1.3.2016 13:48

J15a42n 22Č93e22k84a53l 7269215234364

PETR PETR - vlak Praha-Vídeň stojí plná cena 1110 Kč, pokud kupujete aspoň 3 dny předem, tak 524 Kč. A naprostý souhlas, pokud někam jede vlak tak je jasná volba vlak. Bohužel třeba Praha-Norimberk nebo Mnichov je vlak tak pomalý, že je mimo mísu...

+2/0
1.3.2016 14:10

M29a79r20t40i17n 43H39o95d11í60k 2215705688747

Pro mě je tedy spíše pohodlnější autobus, pakliže člověk chytně možnost dobrého místa. Tedy mluvím o českých vlacích. V jiných státech jsou vlaky na jiné úrovni.

+1/−3
1.3.2016 14:59

J71a64n 18O67n62d36r15o69u56š53e56k 5976809686258

To je blbost. Vlaky do Vídně jsou luxusní, nesrovnatelně lepší kvalita než bus a možnost zajít na normální jídlo, kávu, pivo. Prostě značka ideál. Bus, kde si nemáte kam dát nohy ani věci a modlíte se, aby vedel vás nikdo neseděl. Protože jinak jste u okýnka uvěznění na fleku bez možnosti si cokoliv kamkoliv odložit.

+3/−1
1.3.2016 15:55

T90o23m41a33s 83N32o25v91o43t84n46y 1571154406305

Ale hodně dlouho to tak nebylo. Než přišly Railjety. A pokud jeden "červený" Railjet, tak obyčejné občerstvení bude dražší než drahé jízdenky....

0/0
1.3.2016 16:37

T92o71m52a28s 50N30o44v58o58t85n31y 1591334666835

Než jet starým béčkem nebo něčím podobným tak to 100x raději pohodlným busem. Courat po vlaku nemusím.

+1/−1
1.3.2016 16:36

J19a62n69a 80S19t46e79h46l83í52k55o72v73á 2819250780106

co mi hlava nebere je Londýn, jak může někdo jezdit busem do Londýna za 2000,- když letenka se sežene i levněji..

+13/0
1.3.2016 13:50

P39e35t59r 83N54e61c27h93a56n64i81c47k62ý 7713916358590

A přes Calais

+2/−1
1.3.2016 14:13

J75a82n86a 33S30t82e22h35l68í75k94o57v70á 2759420170316

ještě k tomu..

+1/0
1.3.2016 14:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.