- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podstatné na tom všem je, jaký to bude mít přínos pro cestující a zatí žádný nevidím ani v případě, že bude jezdit GWTR, ani LE.
Takže Leo prohraje v tendru, má tu drzost pak ještě přijít a mimo soutěž nabídnout nižší cenu a iDnes mu k tomu ještě dělá PR.
Držitel režijky nejezdí zdarma, tak jako držitel opencard nebo lítačky taky nejezdí zdarma ...
Jedééém, GO, GO, jednou ten moloch ČD porazíme i v téhle příšerné, moderním intervencionismem permanentně oslabované, ekonomice.
Bez sjednoceného tarifu to bude pyrhovo vítězství
Ve své podstatě, at si tam jezdí kdo chce, ale pokud přijdu k okenku na nádraží a řeknu, že chci lístek do Plzně, tak nechci řešit jestli jede modrý, žlutý, černý a nebo zelený...
Tohle je hlavní kámen úrazu současných soutěží na železnici...
no to je fakt pecka, tak dráhy mraky let rozdávají režijky svým zaměstnancům jako benefit a teď se cítí diskriminovaný, že je musí uznávat.
to že je mají i jinde je taky zásluha drah, jsou to všecko organizace, které vznikly odštěpením od drah a jen pokračujou v tom, s čím dráhy začaly.
Oni je rozdávají a uznávají , protože jim to přikazuje zákon. Takže je celkem jasné, proč se cítí znevýhodněné.
Režijky jsou přežitek a brzda ČD.Pak musí jít do soutěže s vyšší cenou kvůli tomuhle a prohrávají (ale ne všude - v krajích mají 10letý bianco šek na provoz - podle toho to taky někdy ta regionální doprava vypadá). Jejich problém...
Jak jejich problém, režijky jim nařizuje rozdávat a uznávat zákon.
No takze budou uznavat rezijni jizdne,ale ne in 100?
Bez moznosti tarifni integrace a moznosti zakoupit vyhodne celostatne platne jizdne bez ohledu na provozovatele, nema privatizace zadny smysl.
Obecne vidim velky potencial v celonarodnim tarifu,zejmena v kombianci s flat rate ala in 100, pokud chceme budovat alternativu k iad pro prilezitostne i pravidelne cestujici,je to jedina varianta.
Že vy si koupíte In-100 (nabídka 1 DOPRAVCE) neznamená, že ji musí někdo uznávat. To je Váš problém že investujete do jednoho dopravce.
Bude potřebovat dvousystémové lokomotivy / soupravy. Stihne to?
Jde o trať, kde jezdí dieselové soupravy (jen část pod dráty)
Jsme připraveni zapojit se do celostátní tarifní integrace... no snad to bude první vlaštovka v uznávání jízdném...
Akorát že na to není připraveno ministerstvo.