Diskuze

Leo Express se vrací do hry o rychlíky z Plzně. Levnější a s režijkami

Soukromý železniční dopravce Leo Express chce ještě vstoupit do hry o provoz rychlíků mezi Plzní a Mostem. Ministerstvu dopravy předložil novou nabídku, v které počítá s cenou pod 70 korun za každý kilometr a přepravou majitelů režijních jízdenek zdarma.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podstatné na tom všem je, jaký to bude mít přínos pro cestující a zatí žádný nevidím ani v případě, že bude jezdit GWTR, ani LE.

0 1
možnosti

Takže Leo prohraje v tendru, má tu drzost pak ještě přijít a mimo soutěž nabídnout nižší cenu a iDnes mu k tomu ještě dělá PR. 8-o

1 0
možnosti

Držitel režijky nejezdí zdarma, tak jako držitel opencard nebo lítačky taky nejezdí zdarma ...

6 0
možnosti

Jedééém, GO, GO!!, jednou ten moloch ČD porazíme i v téhle příšerné, moderním intervencionismem permanentně oslabované, ekonomice.

2 18
možnosti

Bez sjednoceného tarifu to bude pyrhovo vítězství

5 2
možnosti

Ve své podstatě, at si tam jezdí kdo chce, ale pokud přijdu k okenku na nádraží a řeknu, že chci lístek do Plzně, tak nechci řešit jestli jede modrý, žlutý, černý a nebo zelený...

Tohle je hlavní kámen úrazu současných soutěží na železnici...

21 2
možnosti

no to je fakt pecka, tak dráhy mraky let rozdávají režijky svým zaměstnancům jako benefit a teď se cítí diskriminovaný, že je musí uznávat.

to že je mají i jinde je taky zásluha drah, jsou to všecko organizace, které vznikly odštěpením od drah a jen pokračujou v tom, s čím dráhy začaly.

0 18
možnosti

Oni je rozdávají a uznávají , protože jim to přikazuje zákon. Takže je celkem jasné, proč se cítí znevýhodněné.

15 0
možnosti

Režijky jsou přežitek a brzda ČD.Pak musí jít do soutěže s vyšší cenou kvůli tomuhle a prohrávají (ale ne všude - v krajích mají 10letý bianco šek na provoz - podle toho to taky někdy ta regionální doprava vypadá). Jejich problém...

2 14
možnosti

Jak jejich problém, režijky jim nařizuje rozdávat a uznávat zákon.

8 0
možnosti

No takze budou uznavat rezijni jizdne,ale ne in 100?

Bez moznosti tarifni integrace a moznosti zakoupit vyhodne celostatne platne jizdne bez ohledu na provozovatele, nema privatizace zadny smysl.

Obecne vidim velky potencial v celonarodnim tarifu,zejmena v kombianci s flat rate ala in 100, pokud chceme budovat alternativu k iad pro prilezitostne i pravidelne cestujici,je to jedina varianta.

8 2
možnosti

Že vy si koupíte In-100 (nabídka 1 DOPRAVCE) neznamená, že ji musí někdo uznávat. To je Váš problém že investujete do jednoho dopravce.

2 10
možnosti

Bude potřebovat dvousystémové lokomotivy / soupravy. Stihne to?

0 3
možnosti

J41a34n 84S61ů95r16a

4. 3. 2016 16:45

Jde o trať, kde jezdí dieselové soupravy (jen část pod dráty)

8 0
možnosti
Foto

Jsme připraveni zapojit se do celostátní tarifní integrace... no snad to bude první vlaštovka v uznávání jízdném...

11 1
možnosti

Akorát že na to není připraveno ministerstvo.

0 1
možnosti