Diskuze

Na výrobě značek mohl stát ušetřit 41 milionů. Teď zkusí napotřetí tendr

Neschopnost ministerstva dopravy vysoutěžit dodávku registračních značek vyšla loni nejméně na 41 milionů korun a další desítky milionů korun si vyžádá i letos. S třetím pokusem o soutěž na dodavatele registračních značek bude ministerstvu dopravy radit Zbyněk Pařízek, který dosavadní systém i soutěže tvrdě kritizoval.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J23a42n 94F54r62o21l57í27k

7. 3. 2016 12:33

S.r.o. Bamaz která se zabývá pronájmem nemovitostí a prodejem zboží bude Ťokovi radit jak vyhlásit tendr. Dobrý oddíl.;-D

0 0
možnosti
MZ

Furt nechápu, proč MD nezřídí nějakou firmu, která by zaměstnávala osoby se změněnou pracovní schopností ....

0 0
možnosti
JF

J67a20n 35F63r75o89l33í11k

7. 3. 2016 12:34

MD mají dost lidí kteří jsou na hlavu?;-D

0 0
možnosti
VK

V11í21t 22K45o21u63b42a

7. 3. 2016 10:54

A proč stojí výměna SPZ 600,- když stojí značky i dopravou do 200,- Kč? Proč mne stát trestá za kriminalitu někoho jiného?

0 0
možnosti
JF

J81a18n 34F77r97o49l61í25k

7. 3. 2016 12:35

Proč stojí emise 600 a technická 880? Doslova minutové úkony.

0 0
možnosti
IS

Stát opět organizuje. Levně, rychle, spolehlivě. Přemýšlím, co by se dalo sebrat soukromníkům a svěřit státu. Abychom se měli všichni konečně dobře. ;-)

0 0
možnosti
PP

P90e74t84r 28P98a45c66k93a

7. 3. 2016 9:19

Proč má na tomto stát šetřit, když obratem ruky tu značku prodá s marží stovek procent jednotlivým motoristům? Pokud vytendrují značky o těch pár korun levněji, pak z toho my stejně nebudeme nic mít.

1 0
možnosti
JC

J68a45n 64C90h65o80b59o26t

7. 3. 2016 9:22

Ale bude z toho mít erár a je opravdu zbytečné, aby 50 mega každý zkásli dva vykukové, kteří se jen kdysi dokázali zaháčkovat a od té doby, pravděpodobně ne náhodou, koryto nepustili.

Poprděná plechová cedule, kterou v Německu dělají malí výrobci u každého úřadu.

2 0
možnosti
JJ

Ať se ukáže Babiš jak vede stát jako firmu... vyhodit všechny zodpovědné. Ale já zapomněl, teď se mu nehodí, aby to vedl jako firmu...

1 0
možnosti
OB

prostě a jasně Hicon má na ministerstvu své lidi a bodejť by je neměl s takovými zisky. V 90. letech se zachytili na tehdy divoké době, kdy se nejvíce kradlo, tedy odklánělo a už jsou vysmátí

2 0
možnosti
JF

J13a51n 91F78r87o52l84í83k

7. 3. 2016 12:38

Když se dívám na velikost zisku tak si myslím, že je lepší instalovat jedno zábradlí pro sebevrahy na Nuseláku než vyrábět celý rok značky.;-D

0 0
možnosti
LJ

Nejjednodušší by bylo, kdyby stát prostě zveřejnil technické specifikace, které musí registrační značky splňovat a mohl by je vyrábět každý, kdo to svede. Provozovatel vozidla by u registrace dostal přidělenu značku, ale u koho si ji fyzicky nechá vyrobit by už bylo na něm. Stát by to nestálo ani korunu a žádné starosti s vypisováním výběrových řízení a provozovatelé vozidel by díky velké konkurenci rovněž ušetřili. Nejen peníze, ale i čas, protože by na nové SPZ nemuseli čekat dlouho. A jestli by někdo přišel o úplatky, dobře mu tak.

Dobrý stát zasahuje do života svých občanů pouze tam, kde je to nezbytné. Zde to rozhodně nezbytné není.

7 0
možnosti
MO

Okolko těch SPZ je humbuk už od roku 2011, takže co můžeme čekat od politiků, kteří si neporadí s obyčejným registrem SPZ, natož pak s důchody. Kdo si nenašetří nebude mít prostě nic, pokud toho vůbec dožije.

1 0
možnosti
JA

V článku se dočtu, že značky se dají vyrobit levněji. Ale že nám stát prodá značky za zlodějských 450,- Kč, o tom se už nepíše. Značky nekupujeme každý týden, ale daň z litru pohonných hmot 13,-Kč je ještě větší zlodějina.

1 1
možnosti