- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S.r.o. Bamaz která se zabývá pronájmem nemovitostí a prodejem zboží bude Ťokovi radit jak vyhlásit tendr. Dobrý oddíl.
Furt nechápu, proč MD nezřídí nějakou firmu, která by zaměstnávala osoby se změněnou pracovní schopností ....
A proč stojí výměna SPZ 600,- když stojí značky i dopravou do 200,- Kč? Proč mne stát trestá za kriminalitu někoho jiného?
Proč stojí emise 600 a technická 880? Doslova minutové úkony.
Stát opět organizuje. Levně, rychle, spolehlivě. Přemýšlím, co by se dalo sebrat soukromníkům a svěřit státu. Abychom se měli všichni konečně dobře.
Proč má na tomto stát šetřit, když obratem ruky tu značku prodá s marží stovek procent jednotlivým motoristům? Pokud vytendrují značky o těch pár korun levněji, pak z toho my stejně nebudeme nic mít.
Ale bude z toho mít erár a je opravdu zbytečné, aby 50 mega každý zkásli dva vykukové, kteří se jen kdysi dokázali zaháčkovat a od té doby, pravděpodobně ne náhodou, koryto nepustili.
Poprděná plechová cedule, kterou v Německu dělají malí výrobci u každého úřadu.
Ať se ukáže Babiš jak vede stát jako firmu... vyhodit všechny zodpovědné. Ale já zapomněl, teď se mu nehodí, aby to vedl jako firmu...
prostě a jasně Hicon má na ministerstvu své lidi a bodejť by je neměl s takovými zisky. V 90. letech se zachytili na tehdy divoké době, kdy se nejvíce kradlo, tedy odklánělo a už jsou vysmátí
Když se dívám na velikost zisku tak si myslím, že je lepší instalovat jedno zábradlí pro sebevrahy na Nuseláku než vyrábět celý rok značky.
Nejjednodušší by bylo, kdyby stát prostě zveřejnil technické specifikace, které musí registrační značky splňovat a mohl by je vyrábět každý, kdo to svede. Provozovatel vozidla by u registrace dostal přidělenu značku, ale u koho si ji fyzicky nechá vyrobit by už bylo na něm. Stát by to nestálo ani korunu a žádné starosti s vypisováním výběrových řízení a provozovatelé vozidel by díky velké konkurenci rovněž ušetřili. Nejen peníze, ale i čas, protože by na nové SPZ nemuseli čekat dlouho. A jestli by někdo přišel o úplatky, dobře mu tak.
Dobrý stát zasahuje do života svých občanů pouze tam, kde je to nezbytné. Zde to rozhodně nezbytné není.
Okolko těch SPZ je humbuk už od roku 2011, takže co můžeme čekat od politiků, kteří si neporadí s obyčejným registrem SPZ, natož pak s důchody. Kdo si nenašetří nebude mít prostě nic, pokud toho vůbec dožije.
V článku se dočtu, že značky se dají vyrobit levněji. Ale že nám stát prodá značky za zlodějských 450,- Kč, o tom se už nepíše. Značky nekupujeme každý týden, ale daň z litru pohonných hmot 13,-Kč je ještě větší zlodějina.