Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražskou železnici čekají opravy za miliardy. Dotknou se i mostů

Cestování vlakem po Praze zkomplikují v příštích letech velká omezení. Správa železniční dopravní cesty chystá opravy dvou mostů přes Vltavu i modernizaci tratě přes Vršovice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A47n26t39o77n24í59n 44K68l33e69c36a27n97d75a 2570867435671

Hlavně aby to k něčemu vedlo, když se předělávala Hostivař, mluvilo se o tom, že po modernizaci bude takt na S9 jen 10 minut. Hostivař je pomalu dodělána a už o tom nikdo neví. Vlaky jsou plné a místo posílení S9 se na trase objevily smradlavé motoráky, které většinu zastávek vynechávají. Nechápu, jak na elektrifikovanou trať může SŽDC pouštět motoráky!

0/0
11.3.2016 20:39

M10i64r45o22s31l39a40v 14Z15i58k46m44u82n93d 6528682407188

Nepletete si modernizaci ŽST Hostivař s modernizací traťového úseku Hostivař - Vršovice, která povede v "nové stopě" ???

Osobní dopravu objednává ROPID, SŽDC s tím nemá nic společného ...

Motorová trakce na elektrifikované trati je běžná věc v Německu, Rakousku, Itálii, Francii ... výjimkou je Švýcarsko, kde jsou všechny tratě s pravidelným provozem osobní dopravy elektrifikované ...

0/0
13.3.2016 13:11

L81u15k86á56š 18N13o18v86á59k 4456826972463

klasická SUDOPovina...

Ani zmínka o přípravě na Nové spojení 2 8-o :-/

+1/0
11.3.2016 14:55

M86a67r15t68i86n 60Š34i94m10e47k 4200534858325

Jak mají všude znázorněny buď InterCity Expresy nebo ještě lépe TGV ;-D

0/0
11.3.2016 12:11

M87a85r42t74i39n 45Z49e15l37e79n52y 2567410149439

Jestli nebude trat Smíchov - Hl.n. trojkolejní, tak at to radši ani nedělají-)))

+5/0
11.3.2016 9:59

K78r94y31š17t21o58f 76L76a34n64í18k 1169230805675

mozna by se terminy nemely vůbec zverejnovat, v tech Vrsovicich uz to mělo byt dokoncene a ještě se ani nezacalo.. pokud se Slavia pochlapi, tak by se v Edenu ta zastavka docela hodila.

+4/0
11.3.2016 8:38

J76a13n31a 80S30t10e27h69l53í62k96o81v39á 2359250400286

přesně, já na Eden čekám a už bych se ráda dočkala!

0/0
11.3.2016 9:56

R30o60b30e51r87t 46H73o72m20o18l17k19a 2300392362331

Na ten most na Výtoni jsem zvědavý. Když se před 100 lety stavěl, tak výluka trvala tuším 16 hodin, jinak byl plný provoz...

0/0
11.3.2016 6:12

J68a13n 49V34a60l83o43u61c34h 6772547238760

No jo, jenže tehdy si nedělali starosti o historickou hodnotu každé cihly či traverzy, postavili nový most vedle a jen je přešoupli po pilířích.

+6/0
11.3.2016 6:39

J47i51ř19í 33E89r84b61e60n 1263874666567

V roce 1871 (starý most) i 1901 (nový most) byla architektura plusmínus stejná, ale v roce 2016 už to neplatí.

A například Obecní dům bych za nějaký nový "palác Myslbek" rozhodně neměnil...

0/0
12.3.2016 22:28

M18i19r90o20s60l32a32v 70Z57i69k31m75u16n66d 6468272677268

Uhodil jste hřebíček na hlavičku.

Co je historicky hodnotné - materiál, z něhož je most zhotoven nebo unikátní vzhled ? Pokud dojde k únavovým lomům konstrukce, tak se stejně budou muset díly vyměnit. Památkáři s tím nic neudělají ...

Nebylo by účelnější postavit novou tříkolejnou konstrukci se stejným vzhledem a pak jí tam zase za 16 hodin nasunout ?

0/0
13.3.2016 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.