Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražskou železnici čekají opravy za miliardy. Dotknou se i mostů

Cestování vlakem po Praze zkomplikují v příštích letech velká omezení. Správa železniční dopravní cesty chystá opravy dvou mostů přes Vltavu i modernizaci tratě přes Vršovice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A56n19t33o42n53í78n 15K36l50e90c43a36n43d20a 2580357185771

Hlavně aby to k něčemu vedlo, když se předělávala Hostivař, mluvilo se o tom, že po modernizaci bude takt na S9 jen 10 minut. Hostivař je pomalu dodělána a už o tom nikdo neví. Vlaky jsou plné a místo posílení S9 se na trase objevily smradlavé motoráky, které většinu zastávek vynechávají. Nechápu, jak na elektrifikovanou trať může SŽDC pouštět motoráky!

0/0
11.3.2016 20:39

M17i62r28o66s96l82a67v 60Z65i67k41m27u44n10d 6208952927338

Nepletete si modernizaci ŽST Hostivař s modernizací traťového úseku Hostivař - Vršovice, která povede v "nové stopě" ???

Osobní dopravu objednává ROPID, SŽDC s tím nemá nic společného ...

Motorová trakce na elektrifikované trati je běžná věc v Německu, Rakousku, Itálii, Francii ... výjimkou je Švýcarsko, kde jsou všechny tratě s pravidelným provozem osobní dopravy elektrifikované ...

0/0
13.3.2016 13:11

L76u45k83á95š 53N49o18v80á28k 4116966862853

klasická SUDOPovina...

Ani zmínka o přípravě na Nové spojení 2 8-o :-/

+1/0
11.3.2016 14:55

M45a37r63t13i22n 69Š89i21m50e74k 4910224478945

Jak mají všude znázorněny buď InterCity Expresy nebo ještě lépe TGV ;-D

0/0
11.3.2016 12:11

M33a56r42t25i47n 27Z35e58l71e92n20y 2187770579269

Jestli nebude trat Smíchov - Hl.n. trojkolejní, tak at to radši ani nedělají-)))

+5/0
11.3.2016 9:59

K64r65y63š78t80o94f 88L79a96n97í35k 1139220365705

mozna by se terminy nemely vůbec zverejnovat, v tech Vrsovicich uz to mělo byt dokoncene a ještě se ani nezacalo.. pokud se Slavia pochlapi, tak by se v Edenu ta zastavka docela hodila.

+4/0
11.3.2016 8:38

J91a82n16a 54S84t34e84h85l58í68k60o86v65á 2709910130906

přesně, já na Eden čekám a už bych se ráda dočkala!

0/0
11.3.2016 9:56

R41o93b84e19r38t 43H66o98m43o75l44k26a 2210242232311

Na ten most na Výtoni jsem zvědavý. Když se před 100 lety stavěl, tak výluka trvala tuším 16 hodin, jinak byl plný provoz...

0/0
11.3.2016 6:12

J11a10n 36V12a33l72o91u78c79h 6142197308180

No jo, jenže tehdy si nedělali starosti o historickou hodnotu každé cihly či traverzy, postavili nový most vedle a jen je přešoupli po pilířích.

+6/0
11.3.2016 6:39

J33i18ř15í 94E44r70b27e50n 1613634496497

V roce 1871 (starý most) i 1901 (nový most) byla architektura plusmínus stejná, ale v roce 2016 už to neplatí.

A například Obecní dům bych za nějaký nový "palác Myslbek" rozhodně neměnil...

0/0
12.3.2016 22:28

M54i50r57o49s68l47a54v 47Z64i64k70m65u10n66d 6688122167388

Uhodil jste hřebíček na hlavičku.

Co je historicky hodnotné - materiál, z něhož je most zhotoven nebo unikátní vzhled ? Pokud dojde k únavovým lomům konstrukce, tak se stejně budou muset díly vyměnit. Památkáři s tím nic neudělají ...

Nebylo by účelnější postavit novou tříkolejnou konstrukci se stejným vzhledem a pak jí tam zase za 16 hodin nasunout ?

0/0
13.3.2016 13:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.