Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražskou železnici čekají opravy za miliardy. Dotknou se i mostů

Cestování vlakem po Praze zkomplikují v příštích letech velká omezení. Správa železniční dopravní cesty chystá opravy dvou mostů přes Vltavu i modernizaci tratě přes Vršovice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A31n50t74o31n23í62n 88K54l61e65c57a35n33d74a 2600307635511

Hlavně aby to k něčemu vedlo, když se předělávala Hostivař, mluvilo se o tom, že po modernizaci bude takt na S9 jen 10 minut. Hostivař je pomalu dodělána a už o tom nikdo neví. Vlaky jsou plné a místo posílení S9 se na trase objevily smradlavé motoráky, které většinu zastávek vynechávají. Nechápu, jak na elektrifikovanou trať může SŽDC pouštět motoráky!

0/0
11.3.2016 20:39

M70i22r22o36s42l73a45v 79Z40i30k45m45u27n14d 6168802357188

Nepletete si modernizaci ŽST Hostivař s modernizací traťového úseku Hostivař - Vršovice, která povede v "nové stopě" ???

Osobní dopravu objednává ROPID, SŽDC s tím nemá nic společného ...

Motorová trakce na elektrifikované trati je běžná věc v Německu, Rakousku, Itálii, Francii ... výjimkou je Švýcarsko, kde jsou všechny tratě s pravidelným provozem osobní dopravy elektrifikované ...

0/0
13.3.2016 13:11

L45u81k18á35š 73N85o29v40á57k 4746116582683

klasická SUDOPovina...

Ani zmínka o přípravě na Nové spojení 2 8-o :-/

+1/0
11.3.2016 14:55

M12a80r56t85i63n 34Š93i18m10e85k 4420314678195

Jak mají všude znázorněny buď InterCity Expresy nebo ještě lépe TGV ;-D

0/0
11.3.2016 12:11

M26a48r52t28i52n 48Z51e84l81e42n45y 2477350169129

Jestli nebude trat Smíchov - Hl.n. trojkolejní, tak at to radši ani nedělají-)))

+5/0
11.3.2016 9:59

K26r69y77š81t60o43f 63L69a27n52í55k 1409100445955

mozna by se terminy nemely vůbec zverejnovat, v tech Vrsovicich uz to mělo byt dokoncene a ještě se ani nezacalo.. pokud se Slavia pochlapi, tak by se v Edenu ta zastavka docela hodila.

+4/0
11.3.2016 8:38

J74a13n15a 76S13t90e14h55l58í19k27o26v97á 2239500250976

přesně, já na Eden čekám a už bych se ráda dočkala!

0/0
11.3.2016 9:56

R86o15b83e25r63t 49H17o75m61o78l35k74a 2950182512491

Na ten most na Výtoni jsem zvědavý. Když se před 100 lety stavěl, tak výluka trvala tuším 16 hodin, jinak byl plný provoz...

0/0
11.3.2016 6:12

J85a66n 42V41a58l13o20u21c23h 6292717438260

No jo, jenže tehdy si nedělali starosti o historickou hodnotu každé cihly či traverzy, postavili nový most vedle a jen je přešoupli po pilířích.

+6/0
11.3.2016 6:39

J64i55ř76í 36E57r52b93e60n 1793204626977

V roce 1871 (starý most) i 1901 (nový most) byla architektura plusmínus stejná, ale v roce 2016 už to neplatí.

A například Obecní dům bych za nějaký nový "palác Myslbek" rozhodně neměnil...

0/0
12.3.2016 22:28

M10i50r22o78s79l62a10v 74Z76i22k55m17u83n49d 6838942717118

Uhodil jste hřebíček na hlavičku.

Co je historicky hodnotné - materiál, z něhož je most zhotoven nebo unikátní vzhled ? Pokud dojde k únavovým lomům konstrukce, tak se stejně budou muset díly vyměnit. Památkáři s tím nic neudělají ...

Nebylo by účelnější postavit novou tříkolejnou konstrukci se stejným vzhledem a pak jí tam zase za 16 hodin nasunout ?

0/0
13.3.2016 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.