Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražskou železnici čekají opravy za miliardy. Dotknou se i mostů

Cestování vlakem po Praze zkomplikují v příštích letech velká omezení. Správa železniční dopravní cesty chystá opravy dvou mostů přes Vltavu i modernizaci tratě přes Vršovice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A12n78t67o44n89í77n 10K70l88e82c60a33n96d89a 2190717855691

Hlavně aby to k něčemu vedlo, když se předělávala Hostivař, mluvilo se o tom, že po modernizaci bude takt na S9 jen 10 minut. Hostivař je pomalu dodělána a už o tom nikdo neví. Vlaky jsou plné a místo posílení S9 se na trase objevily smradlavé motoráky, které většinu zastávek vynechávají. Nechápu, jak na elektrifikovanou trať může SŽDC pouštět motoráky!

0/0
11.3.2016 20:39

M92i97r37o77s43l37a14v 15Z17i84k61m86u64n35d 6708422917838

Nepletete si modernizaci ŽST Hostivař s modernizací traťového úseku Hostivař - Vršovice, která povede v "nové stopě" ???

Osobní dopravu objednává ROPID, SŽDC s tím nemá nic společného ...

Motorová trakce na elektrifikované trati je běžná věc v Německu, Rakousku, Itálii, Francii ... výjimkou je Švýcarsko, kde jsou všechny tratě s pravidelným provozem osobní dopravy elektrifikované ...

0/0
13.3.2016 13:11

L36u23k47á56š 57N87o66v43á84k 4296786582173

klasická SUDOPovina...

Ani zmínka o přípravě na Nové spojení 2 8-o :-/

+1/0
11.3.2016 14:55

M38a38r91t47i22n 29Š77i15m94e66k 4910354728215

Jak mají všude znázorněny buď InterCity Expresy nebo ještě lépe TGV ;-D

0/0
11.3.2016 12:11

M66a12r31t28i79n 63Z31e25l55e55n82y 2597150779519

Jestli nebude trat Smíchov - Hl.n. trojkolejní, tak at to radši ani nedělají-)))

+5/0
11.3.2016 9:59

K84r82y74š32t23o40f 61L29a95n57í32k 1439930835415

mozna by se terminy nemely vůbec zverejnovat, v tech Vrsovicich uz to mělo byt dokoncene a ještě se ani nezacalo.. pokud se Slavia pochlapi, tak by se v Edenu ta zastavka docela hodila.

+4/0
11.3.2016 8:38

J41a24n53a 91S67t84e20h42l15í98k10o98v35á 2179670480866

přesně, já na Eden čekám a už bych se ráda dočkala!

0/0
11.3.2016 9:56

R57o51b94e84r33t 97H64o82m15o53l91k53a 2350362722581

Na ten most na Výtoni jsem zvědavý. Když se před 100 lety stavěl, tak výluka trvala tuším 16 hodin, jinak byl plný provoz...

0/0
11.3.2016 6:12

J59a68n 17V32a41l12o71u98c71h 6412267238400

No jo, jenže tehdy si nedělali starosti o historickou hodnotu každé cihly či traverzy, postavili nový most vedle a jen je přešoupli po pilířích.

+6/0
11.3.2016 6:39

J61i93ř88í 89E83r55b45e42n 1463554896557

V roce 1871 (starý most) i 1901 (nový most) byla architektura plusmínus stejná, ale v roce 2016 už to neplatí.

A například Obecní dům bych za nějaký nový "palác Myslbek" rozhodně neměnil...

0/0
12.3.2016 22:28

M37i84r79o66s49l61a73v 72Z36i75k56m97u41n64d 6268492327848

Uhodil jste hřebíček na hlavičku.

Co je historicky hodnotné - materiál, z něhož je most zhotoven nebo unikátní vzhled ? Pokud dojde k únavovým lomům konstrukce, tak se stejně budou muset díly vyměnit. Památkáři s tím nic neudělají ...

Nebylo by účelnější postavit novou tříkolejnou konstrukci se stejným vzhledem a pak jí tam zase za 16 hodin nasunout ?

0/0
13.3.2016 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.