- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně aby to k něčemu vedlo, když se předělávala Hostivař, mluvilo se o tom, že po modernizaci bude takt na S9 jen 10 minut. Hostivař je pomalu dodělána a už o tom nikdo neví. Vlaky jsou plné a místo posílení S9 se na trase objevily smradlavé motoráky, které většinu zastávek vynechávají. Nechápu, jak na elektrifikovanou trať může SŽDC pouštět motoráky!
Nepletete si modernizaci ŽST Hostivař s modernizací traťového úseku Hostivař - Vršovice, která povede v "nové stopě" ???
Osobní dopravu objednává ROPID, SŽDC s tím nemá nic společného ...
Motorová trakce na elektrifikované trati je běžná věc v Německu, Rakousku, Itálii, Francii ... výjimkou je Švýcarsko, kde jsou všechny tratě s pravidelným provozem osobní dopravy elektrifikované ...
klasická SUDOPovina...
Ani zmínka o přípravě na Nové spojení 2
Jak mají všude znázorněny buď InterCity Expresy nebo ještě lépe TGV
Jestli nebude trat Smíchov - Hl.n. trojkolejní, tak at to radši ani nedělají-)))
mozna by se terminy nemely vůbec zverejnovat, v tech Vrsovicich uz to mělo byt dokoncene a ještě se ani nezacalo.. pokud se Slavia pochlapi, tak by se v Edenu ta zastavka docela hodila.
přesně, já na Eden čekám a už bych se ráda dočkala!
Na ten most na Výtoni jsem zvědavý. Když se před 100 lety stavěl, tak výluka trvala tuším 16 hodin, jinak byl plný provoz...
No jo, jenže tehdy si nedělali starosti o historickou hodnotu každé cihly či traverzy, postavili nový most vedle a jen je přešoupli po pilířích.