- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Něco málo přes 1.000 EUR? Trochu málo! Ostudné, jak se český národ nechá odírat. Změňme to! Mějme hrdost a k hrdosti paptří i sebevědomí umět si říci o důstojnou cenu své práce! Nebuďme nejlevnější pracovní silou ve střední Evropě.
dobra zprava ... idealne pokud to tak postupne pujde ve vsech odvetvich
Ano, ale už nežijeme v sovětském socialismu. A to co jde v autoprůmyslu by mělo opravdu jít i bez státní berličky v ostatních odvětvích.
Jojo to bude azse průser až auto průmysl pude do kopru a pracáky budou mít frontu až ven :D
Tak u Španělské firmy, která vyrábí střešní panely do aut si přes agenturu vyděláte 80 hrubého na hodku.
Tak prumer to nijak nevylucuje, uklizecka v bance si raky nevydela prumer....
Státem budovaný a dotovaný masový automobilismus vysává lidi z jiných, skutečně produktivních odvětví, ve prospěch jalového převážení hmoty, lidí a vzduchu tam a zpátky, se všemi negativními jevy s tím spojenými. Automobilismus je něco jako hladová zeď, je to Potěmkinova vesnice naší ekonomiky. Z odvětví, které samo o sobě nic negeneruje, naopak spotřebovává, a které z principu může být pouze podpůrné, se stalo odvětví hlavní. Z prostředku se stal cíl. A to je strašná chyba, která se nám vymstí. Vyrábíme auta, aby bylo čím dojíždět do továren na auta. Už to dávno není o nezbytné přepravě, z automobilismu se stal ucelený politický směr, krajně levicová ideologie.
A vedle článek, jak zemědělství prodělává. Co budeme jíst, až se nebudou prodávat auta?
Jestliže u nás stouply platy o 3,6% oproti 2,5% v německu, tak u nás došlo vlastně ke zlevnění pracovní síly.
Takže někteří remcači o drahé síle by měli sklapnout
To bude revu, az budou automobilky presouvat vyrobu vic na vychod, protoze uz ted zacina byt pro ne CR dost draha. A za to podekujeme odborarum.
Pri inflaci pod 1 % nedava takovy rust mezd zadny smysl, spis kdyz ted cely VW koncern ocekava vysoke naklady a ztraty v souvislosti s dieselgate. Navic teprve nedavno odeznela krize a na obzoru je dalsi, takze misto prehnaneho zvysovani platu by spis automobilky mely od odboru dostat prostor k vytvoreni financniho polstare pred dalsi krizi, aby pak nemusely propoustet...
Za "vysoké" výplaty mohou odboráři? Jo aha, čeští zaměstnanci v zásadním průmyslovém odvětvní nepochybně chtějí makat za mzdu kuchařky ve škole. K tomu oblíbené strašení o přenesení továren někam na východ (=kam asi). A růst mezd prý není nutný, no cement ...