- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mýto za používanie ciest je dôkazom ako funguje štát, úradníkom nezáleží na výške mýta, palubné jednotky sú super biznis, peniaze za výber mýta sa vo veľkom prelievajú do súkromného sektora a len mizerná časť ide naspäť štátu....motorista z toho naozaj nemá nič.....
a propo malinko mi nedochází význam, 2 miliardy za rok za co????? Za druhé, jestli na Slovensku jsou 50% náklady na výběr, k čemu je potom výběr? Za třetí, už nechápu vůbec, že z mých daní se staví silnice, které jsou potom jen pro ty co si připlatí! A potom po tomto balíku peněz, které jsou vybrány od lidí šáhne miliardář, který za 2 miliardy ročně chce provozat výběr daní! Bože, co za ty dvě miliardy chce dělat???
Souhlasím s vámi, dálnice by měly mít svoje účetnictví, placeny z mýta. Podobně dálniční policie by měla být placena z mýtného, nikoli z "peněz daňového poplatníka" . Já dálniční policii nepotřebuji ...
v pozadí je Kellner, ten jak tuší statní peníze půjde po tom hlava nehlava, například skoro vyhraný tendr na čištění ropných problémů na Ostravsku, bratru 100 miliard, naneštěstí tehdy pro něj padla vláda moc brzo. Teď má možná smůlu, že u vesla je Babiš a toho koupit moc nejde. I když, možná jde:) člověk nikdy neví a tady v této zemi nejde o lidi, ale o peníze...........
Pochybuji, že SKYTOLL bude nakonec pro stát výhodnější. Mají mnohev vyšší podíly na na výběru, než se jak se snaží uvádět. Ale vyběrové řízení by se mělo vypsat.
Čekal bych zlevnění na 20 %, ne o 20 %.
Tak že Skytoll nedostal žádnou odpověď chápu, není totiž v zájmu ministerstva na ni reagovat. Lepší vyčkávat a pak to pod časovým tlakem zase dát Kapschi, kde jsou penězovody již léta proveřené....
Slovo koaliční expert mne děsí...
Sliby, chyby. Do toho co funguje se nemá rýpat.
Za 1,6 MLD? Co firma za 1,6 mld za rok bude dělat? To je vcelku hodně za správu databáze a servis hardware.
Nejspíše to samé , co dělá za 2 MLD Kapsh