Diskuze

České dráhy převlékají další rychlíky, koženky mizí z vlaků na východ Čech

Cestující Českých drah v rychlících mezi Trutnovem, Hradcem Králové a Prahou poznají na vlastní kůži rozsáhlou modernizaci vozidlového parku národního dopravce. Na trasu nasadí nově vozy, které dosud jezdily ve vlacích kategorii EuroCity/InterCity.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jel jsem nedávno v přečalouněné kupé "kožence" pod Šumavou a z Budějovic. A nakonec mi nepřijde tak špatná. Dobře filtruje nerovnosti. V nízké rychlosti je tichá. Na novém koridoru taky byla ok. Sedadlo je docela pohodlné. Pokud má přetěsněné okna, nový potah a je uklizená, je ok. Jediné, asi toalety by chtěly modernizovat. Na pomalý rychlík je loko+vagon dobrá varianta. Poplatek podle váhy stejně platí stát státu. Podle mě je mrhání peněz poplatníků, aby všechny vagóny ve vlaku byly nutně modernizované. Třeba na špičku a spol může být nemodernizovaný. Důležité, aby byl spíš čistý (což dřív u ČD nebylo) a rychlíky jezdily.

2 0
možnosti

J15a42n 36H36o69r29á76k

9. 3. 2016 15:27

Krásně se mi to četlo drkotajíce zuby ráno v R921. Poučenější cestující naproti mně si donesla deku na kolena. V Hradci jsem se vydal buď najít topící vagon bez průvanu od oken nebo raději vystoupit.Naštěsti topil nový vagon 1a2 třídy. Nevim proč v zimě radši nenaženou lidi zdarma do prázdné 1 třídy, když zbytek je o nachlazení. Zlatá topící Regionova ve Starkoči. A neuvěřitelně rozbitá trať 231 raději bez komentáře,kdy tam bude 10km/hod?

0 1
možnosti
Foto

šnekovlaky na téhle trati využívají jen penzisti a nemajetná mládež, která ty vagony brzy zlikviduje, protože se neumějí slušně chovat - nohy na sedačkách, špinaví psi, špinavé oblečení, odpadky, lijí pivo po zemi i po sedačkách... Někdo v ČD ztratil kontakt s realitou. Všichni manažeři ČD by měli jezdit povinně vlakem, pak by je takové pitomé nápady nemohly napadnout.

1 9
možnosti
Foto

úžasné, nejdřív osekali spoje, prodloužili takt, zbourali pár zastávek, doba jízdy Jaroměř - Trutnov je delší, než když to před 50 lety tahala pára, ale budou tam jezdit luxusní vagony. Asi proto, že ČD prohrává s konkurecí na hlavních tratích a vagony by hnily v depu. ;-D;-D;-D

1 10
možnosti

Bpee jsou přesouvány na tuto trať z linky Praha - Budapešť, kde jednak ta vaše konkurence nejezdí a jednak tam jsou nahrazovány novějšími vozy Bdpee.

1 0
možnosti

Teď už by to jen chtělo zastávku , Černý Most , větší stabilitu jízdního řádu a je vše v pořádku, nemůžu si pomoct, ale jedná se asi o předposlední R linku, kde je Vmax 120 km/h , ještě pravý břeh Labe , když beru elektrickou trakci...

0 1
možnosti

To ale neovlivní ČD a to ani zastávku a ani vlakovou rychlost, bohužel.

1 0
možnosti

Asi dost cestujících přesedlalo do autobusů.

0 1
možnosti

9. 3. 2016 10:23

A co ty pojízdné rakve na trase Ostrava - Brno??

0 2
možnosti

J77a16n 54Č26e75k74a84l

9. 3. 2016 10:31

Tam se plánují Pantery, ne?

0 0
možnosti

A co rychlíky na trase Pardubice - HK - Liberec? Tam se obměna vozového parku nechystá? :-/

2 0
možnosti

Tam asi až se uzavře nová smlouva. Ty vlaky nejsou zlé ale na tuhle trasu se moc nehodí. Stačí aby zapršelo, zafoukalo nebo nasněžilo a hned jsou zpoždění minimálně 10 minut už v Hradci směr Liberec.

2 0
možnosti

Dobrý den, nevíte kde se modernizují osobní vozy pro ČD?

0 0
možnosti

A co předpotopní vozy v rychlíku Brno-Nezamyslice -Olomouc?

1 1
možnosti

R^ Jsou slibovýny modernizované vozy na tento rok (a údajně mají být vyměněny všechny vozy). Bohužel se ale zřejmě bude jednat o vozy Bdtee (jeden jezdí nyní téměř v každé soupravě na Jeseník), které nemají ani klimatizaci, ani vakuová WC, ani opěradla mezi sedadly. No, alespoň mají zásuvky, ale to je vše. Zatím jezdí na dvou párech vlaků každý den InterPanter a to je tedy jiná třída (opravdu velmi dobrý vůz až na přesvětlení a vrzající klouby). Třeba se ještě rozšíří, ale obávám se, že k tomu nedojde, protože se vlak většinou v Zábřeze dělí na část do Šumperka a část do Jeseníka a bude zapotřebí klasické soupravy. Škoda, že zrovna na trať Praha - HK - Trutnov nepočítají časem s jednotkami a na Brno - Olomouc - Šumperk nenasadí vozy alespoň v kvalitě Bpee.

1 1
možnosti