Diskuze

Na nejbizarnější evropské lince létá sedm lidí jednou týdně. Kvůli papírům

V Evropě jen stěží najdete zvláštnější linku. Dánská společnost Flexflight spustila minulý týden spojení malým tryskáčem mezi Bavorskem a Rakouskem, které nemá hlavní cíl vydělávat. Důvodem je získat status pravidelného dopravce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejsem zarytej ekolog, ale takhle prznit ovzduší emisemi jen proto, že nějaký system nedovolí prodej nějakých letenek... To je na palici...

2 0
možnosti

Létá pouze jednou týdně (ve čtvrtek) s malým proudovým tryskáčem Cessna Citation

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/na-nejbizarnejsi-evropske-lince-leta-sedm-lidi-jednou-tydne-p4w-/eko-doprava.aspx?c=A160308_234138_eko-doprava_suj

Velmi správně: Je to proudový tryskáč, na rozdíl od raketových - aby nebyla mýlka...

1 1
možnosti

Nejen bizarní linka, ale i bizarní způsob cestování. Cestující stráví víc času předletovým a příletovým odbavením, než kratičkým letem.

0 1
možnosti

Odbaveni na podobnych linkach je otazkou par minut

2 0
možnosti

Podle nadpisu jsem myslel, že na ní létají kvůli vízům, aby opustili EU a hned se zase vrátili nebo něco takového.

3 0
možnosti

IATA je dobrovolnou nevládní organizací leteckých dopravců, kteří provozují pravidelnou mezinárodní dopravu.

.

Cestovní kanceláře a cestovní agentury prodávají rovněž v rámci prodeje jednotlivých služeb také dopravní ceniny v oblasti pravidelné letecké dopravy. Z pohledu letecké dopravy a pro prodej dopravních cenin je nezbytné, aby cestovní kancelář nebo cestovní agentura disponovala vstupem do globálních distribučních systémů a zároveň měla oprávnění od IATA k prodeji dopravních cenin. Tato agentura musí tedy příslušné kanceláři IATA v národní působnosti předložit svou profesionální připravenost pro prodej dopravních cenin všech leteckých společností sdružených v IATA.

.

Cestovní kanceláře nebo cestovní agentury, které se zabývají prodejem dopravních cenin, musí projít celým systémem akreditace, to znamená, že musí příslušné kanceláři IATA doložit svoji profesionální připravenost. V praxi to znamená, žže proces akreditace je závislý na splnění celé řady podmínek, ke kterým patří např.:

-stanovení určitého období na trhu a placení záloh u IATA-BSP,

-proškolený personál s diplomem IATA, a některé další.

.

Moje poznámka: Je tedy možné, že pravidelní letečtí dopravci se mohou stát členy IATA a je pro ně jednodušší splnit složité podmínky IATA pro vstup do jejich systému a prodej a vystavování letenek členů IATA.

0 0
možnosti

já myslím, že jste to tu vzal z druhé strany, než jak to je ve skutečnosti: Vy totiž píšete o kancelářích a agenturách, které prodávají z globálního distribučního systému letenky cestujícím, samy ale žádné lety neprovozují.

ale pokud dobře chápu, co doplnil pan Sůra, tak tomu dopravci (Flexflight) jde o to, aby v onom globálním distribučním systému mohl letenky sám nabízet. ať už svoje vlastní, anebo pod svým kódem lety společností, které jsou příliš malé, než aby je tam nabízely samy.

u společnosti, která je velkým prodejcem letenek a náklady na tuto podivnou pravidelnou linku pro ni jsou zlomkem jejího obratu, to dává smysl - narozdíl od malých společností, které se zabývají opravdu jen létáním a status pravidelného dopravce nemají anebo mají ale členství v těch systémech je pro ně příliš drahé.

0 0
možnosti

J11i89ř62í 65M76a27c94e20k

9. 3. 2016 13:56

Dovoluji si poznamenat, že v češtině nejde říci „byznys lety“, když tak „byznysové lety“. Bohužel se tento nešvar docela rozmáhá, zvláště v reklamním newspeaku (Vodafone tarify místo Tarify Vodafonu atd.).

11 4
možnosti

kdyz firma se jmenuje Vodafone a nekdo nechce ten tvar ponicit. A byznysove lety zase pusobi, jakoby mely nejaku specialni vlastnost z byznysu. Je to let, za ucelem byznysu, pocas letu se trebas chrape, i kdyz se taky muze neco projednavat.

1 2
možnosti

Z hlediska zdravého rozumu poněkud podivné velmi mírné podmínky pro označení "pravidelný dopravce" ...

0 0
možnosti

Přitom by stačilo trochu hledat (zabralo to asi tak minutu) a důvod zřízení linky je jasný:

Důvod linky je účelový, dánská společnost Flex Flight se etablovala jako prodejce letenek jiných dopravců v GDS systémech pod značkou "WorldTicket", pod svým IATA kódem W2. Aby IATA uznala Flex Flight jako pravidelného dopravce, musí mít společnost alespoň jednu týdenní frekvenci pravidelné linky zabezpečenou vlastními silami.

1 4
možnosti

J83a45n 13S10ů37r95a

9. 3. 2016 13:46

Ono to v textu ale je od začátku:)

12 0
možnosti

pane Sůra, ty poslední dva odstavce Vám poněkud ujely - dvakrát zhruba to samé, jednou na 4 řádcích, podruhé na 3 :-P

a jinak by možná bylo fajn vysvětlit, k čemu je pro dopravce dobré, mít status 'pravidelný dopravce'. jinak je totiž informační hodnota článku v podstatě nulová.

28 0
možnosti

J83a47n 78S61ů74r14a

9. 3. 2016 13:47

"cíl je jednoznačný: ukázat mezinárodnímu sdružení leteckých dopravců IATA, že jsou pravidelným dopravcem. K tomu je potřeba právě jedna týdenní frekvence."

jinak děkuji za upozornění, duplicita odstavců odstraněna.

0 1
možnosti