- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jo, tady zase někdo narazil na video na jů tůb a hned je z toho článek.
Když si vzpomenu na jednu aktuální reklamu, kde se to jen hemží slovem "vagína," tak jsou ty japonské reklamy pohlazením po duši.
Tak že kreativci hulí, o tom není pochyb. Že kreativci z Japonska nejspíš hulí min. třikrát víc a něco silnějšího, je snad také jasné. Nicméně, co už nemusí být tak jasné, je to, že možná hulí celé Japonsko .
Ale Battle Royale byl výborný film. Zřejmě šlo výhradně o export do Evropy . Takže kreativci hulí, někteří filmaři zřejmě vůbec.
Když srovnávat humorné a akční reklamy Japonska s Evropou, tak to rovnou východoasijské s Evropou. Podobně střižené reklamy jsou totiž i v jiných zemích, např. Thajsko.
Nad čím se ale nikdo nepozastavil, Japonsko má nejvyšší věkový průměr na světě a přesto jsou reklamy hodně dynamické, moderní, apod., na rozdíl od těch evropských např. na čistící tablety na zubní protézy.
Tak nejhorší je asi ta na ty rýžovou spící kočičku, jak dostane z vejce přikrývku a pak to dítě do něj zaboří lžíci. Děsná reklama. Bych zakázal se dětem na to koukat, pak co z nich má vyrůst?
Přiznejte se, kam až jste to dokoukali?
Já tedy skoro do půlky, ale z japonských dialogů jsem se moc neodvázal.
Toto by ma skôr odrádzalo od nákupu ,des