Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen vyčistí kanceláře. O místo přijde až tři tisíce zaměstnanců

Německý automobilový koncern Volkswagen hodlá kvůli finančním dopadům skandálu s měřením emisí zrušit v Německu zhruba tři tisíce pracovních míst v administrativě. Agentuře DPA to řekly zdroje z podniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F38r46a35n15t76i67š40e80k 47N16o47v89o37t26n66ý 2494849986

Ze zkušenosti vím, že na sebemenší změnu potřebují 80 schvalujících podpisů.

0/0
16.3.2016 11:06

I53v58a23n 56S88o48t 6569484476738

Jenom 1/4 denního migracniho přídělu?

0/0
15.3.2016 0:11

P80e69t87r 65P82o30s67p26í81š10i49l 4798654976716

Tak zrovna teď, když už konečně budou mít dostatek lidí na práci.

+1/0
11.3.2016 6:35

V43l70a55d41i24m89i60r 42M34r83a19z 5654802577858

třeba začnou dělat ekologická šlapací auta .. tam bych to uplatnění viděl vcelku reálně .. :-)

0/0
11.3.2016 8:24

M58a38r29t66i98n 77N27e80r16m16u57t 9507677838599

Jako v knize Obchodníci s vesmírem, kde v budoucnosti je tak moc lidí, málo paliva a znečištěné ovzduší, že jezdily jenom šlapací taxíky (kdo spěchal, vzal si limuzínu se čtyřmi šlapači). Autor jen nedomyslel, jak mohly za těchto podmínek létat místo dnešních airbusů rakety.

0/0
11.3.2016 22:21

F73r91a25n84t55i77š10e17k 33N82o30v36o62t81n73ý 2644869676

Co teď budou s těmi studenty dělat.

0/0
16.3.2016 11:07

M94a51r20t59i98n 97N93o25v88á48k 6343657499921

docela by mě zajímalo, zdali by redaktoři technet iDnes dokázali dát dohromady, kolik stojí (samotné) díly pro stavbu nějaké béžné Octavie.. něco jako to udělali v minulosti pro iPhone a pak spočítali, že Apple má cca 400 procent marži na finálním produktu.. vím, že to nebude zdaleka vše vypovídat o nákladech na smontování "jednoho auta".. ale když se podíváte na tu nesmírnou robotizaci, totální přelidněnost v kanclech (administrativa), kterou teď VW odbourává.. tak to může leccos nastínit. Osobně si myslím, že ty díly stojí cca 30 % ceny a zbytek je doplatek do nákladů pro zaměstnance, administrativa, marketing + zisk..

0/0
10.3.2016 23:59

M58a74r19t27i50n 95K12a18r57á31s94e82k 9778503638988

No a naklady na vyvoj, distribuci a prodej, zisk z toho mic neni...

+1/0
11.3.2016 0:02

J42i50ř70í 81E71r42b48e23n 1913264896397

Ty roboty musí někdo programovat a udržovat, způsobilost výroby se taky sama nanastaví, normalizaci a životnostní zkoušky taky žádný robot sám od sebe neudělá...

0/0
11.3.2016 14:54

J87a61r81o66s43l37a76v 87D71r55o24b90n65ý 6856928887647

prozradím vám jedno tajemství. Např. cena originálního čelního skla v automobilce TPCA na Aygo stojí 980CZK bez daně, kolik stojí v servisu bez práce?

0/0
11.3.2016 15:39

M25a29r52t60i89n 15N82e94r67m30u26t 9357957348339

Ono to vypadá jako kus ohnutého plechu, ale když zjistíte, kolik stojí strojírenské výrobky, mašiny apod., já se ještě divím, že to auto je tak levné

0/0
11.3.2016 22:25

K15a71r29e95l 49L38i49š50k72a 7756363857361

To jsou teda buzíci. Podělají to někde nahoře a pak vyhážou lidi, aby si uhájili svoje zisky.

0/0
10.3.2016 23:29

J79i26ř84í 48E59r58b76e96n 1473784976557

Jestli vyhážou přenašeče papírů mezi kancelářemi a tvůrce nicneříkajících e-mailů, kteří jsou schopni jen pro svou potěchu měnit záhlaví výkresů, vykazovat je pak jako nové a po dodavatelích vyžadovat převzorkování, pak takových lidí mi líto vůbec není.

My jim dodáváme díly, které jsou identické už patnáct let. Za tu dobu na každém z nich došlo k nejméně deseti "změnám" specifikace, kterou jsme museli všichni odpapírovat, i když požadavek na rozměry, jakost či provozní vlastnosti dílů jsou stejné a mění se jen kvalitativně nepodstatné texty.

+1/0
11.3.2016 14:57

J97i71ř75í 16S60m61e75t31a90n85a 7925669952498

Když ušetří na zaměstnancích, měli by začít prodávat nešizená auta.8-o

+1/0
10.3.2016 18:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.