Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volkswagen vyčistí kanceláře. O místo přijde až tři tisíce zaměstnanců

Německý automobilový koncern Volkswagen hodlá kvůli finančním dopadům skandálu s měřením emisí zrušit v Německu zhruba tři tisíce pracovních míst v administrativě. Agentuře DPA to řekly zdroje z podniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F73r37a19n74t43i85š40e19k 62N55o55v44o59t33n97ý 2534989736

Ze zkušenosti vím, že na sebemenší změnu potřebují 80 schvalujících podpisů.

0/0
16.3.2016 11:06

I89v49a29n 40S56o86t 6859924336258

Jenom 1/4 denního migracniho přídělu?

0/0
15.3.2016 0:11

P22e43t49r 62P20o75s89p74í27š78i75l 4638984326416

Tak zrovna teď, když už konečně budou mít dostatek lidí na práci.

+1/0
11.3.2016 6:35

V92l89a20d26i49m22i38r 86M45r61a31z 5184422797318

třeba začnou dělat ekologická šlapací auta .. tam bych to uplatnění viděl vcelku reálně .. :-)

0/0
11.3.2016 8:24

M88a50r62t25i96n 28N15e91r33m83u43t 9327357308969

Jako v knize Obchodníci s vesmírem, kde v budoucnosti je tak moc lidí, málo paliva a znečištěné ovzduší, že jezdily jenom šlapací taxíky (kdo spěchal, vzal si limuzínu se čtyřmi šlapači). Autor jen nedomyslel, jak mohly za těchto podmínek létat místo dnešních airbusů rakety.

0/0
11.3.2016 22:21

F35r50a96n98t62i96š74e76k 82N12o82v56o14t11n88ý 2674569936

Co teď budou s těmi studenty dělat.

0/0
16.3.2016 11:07

M95a88r35t11i82n 34N22o87v97á86k 6423157899131

docela by mě zajímalo, zdali by redaktoři technet iDnes dokázali dát dohromady, kolik stojí (samotné) díly pro stavbu nějaké béžné Octavie.. něco jako to udělali v minulosti pro iPhone a pak spočítali, že Apple má cca 400 procent marži na finálním produktu.. vím, že to nebude zdaleka vše vypovídat o nákladech na smontování "jednoho auta".. ale když se podíváte na tu nesmírnou robotizaci, totální přelidněnost v kanclech (administrativa), kterou teď VW odbourává.. tak to může leccos nastínit. Osobně si myslím, že ty díly stojí cca 30 % ceny a zbytek je doplatek do nákladů pro zaměstnance, administrativa, marketing + zisk..

0/0
10.3.2016 23:59

M66a47r35t80i21n 42K27a34r24á72s78e22k 9248713108908

No a naklady na vyvoj, distribuci a prodej, zisk z toho mic neni...

+1/0
11.3.2016 0:02

J44i25ř85í 37E39r40b71e34n 1663714866737

Ty roboty musí někdo programovat a udržovat, způsobilost výroby se taky sama nanastaví, normalizaci a životnostní zkoušky taky žádný robot sám od sebe neudělá...

0/0
11.3.2016 14:54

J98a87r43o76s21l79a89v 66D74r18o56b24n76ý 6716748617327

prozradím vám jedno tajemství. Např. cena originálního čelního skla v automobilce TPCA na Aygo stojí 980CZK bez daně, kolik stojí v servisu bez práce?

0/0
11.3.2016 15:39

M69a20r50t87i17n 52N26e29r61m72u35t 9747117238489

Ono to vypadá jako kus ohnutého plechu, ale když zjistíte, kolik stojí strojírenské výrobky, mašiny apod., já se ještě divím, že to auto je tak levné

0/0
11.3.2016 22:25

K54a52r34e35l 39L11i10š44k80a 7436253367681

To jsou teda buzíci. Podělají to někde nahoře a pak vyhážou lidi, aby si uhájili svoje zisky.

0/0
10.3.2016 23:29

J71i60ř66í 65E19r12b95e60n 1463854916457

Jestli vyhážou přenašeče papírů mezi kancelářemi a tvůrce nicneříkajících e-mailů, kteří jsou schopni jen pro svou potěchu měnit záhlaví výkresů, vykazovat je pak jako nové a po dodavatelích vyžadovat převzorkování, pak takových lidí mi líto vůbec není.

My jim dodáváme díly, které jsou identické už patnáct let. Za tu dobu na každém z nich došlo k nejméně deseti "změnám" specifikace, kterou jsme museli všichni odpapírovat, i když požadavek na rozměry, jakost či provozní vlastnosti dílů jsou stejné a mění se jen kvalitativně nepodstatné texty.

+1/0
11.3.2016 14:57

J27i57ř59í 16S64m90e72t93a17n68a 7335469482328

Když ušetří na zaměstnancích, měli by začít prodávat nešizená auta.8-o

+1/0
10.3.2016 18:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.