Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen vyčistí kanceláře. O místo přijde až tři tisíce zaměstnanců

Německý automobilový koncern Volkswagen hodlá kvůli finančním dopadům skandálu s měřením emisí zrušit v Německu zhruba tři tisíce pracovních míst v administrativě. Agentuře DPA to řekly zdroje z podniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F96r65a46n57t42i47š21e53k 45N74o93v75o58t17n60ý 2574569126

Ze zkušenosti vím, že na sebemenší změnu potřebují 80 schvalujících podpisů.

0/0
16.3.2016 11:06

I43v91a69n 96S46o40t 6399884496228

Jenom 1/4 denního migracniho přídělu?

0/0
15.3.2016 0:11

P31e85t32r 92P84o40s96p90í73š90i38l 4188224436686

Tak zrovna teď, když už konečně budou mít dostatek lidí na práci.

+1/0
11.3.2016 6:35

V78l43a54d49i69m20i93r 32M44r45a41z 5364682107268

třeba začnou dělat ekologická šlapací auta .. tam bych to uplatnění viděl vcelku reálně .. :-)

0/0
11.3.2016 8:24

M13a58r71t41i24n 88N71e82r73m76u63t 9657817218369

Jako v knize Obchodníci s vesmírem, kde v budoucnosti je tak moc lidí, málo paliva a znečištěné ovzduší, že jezdily jenom šlapací taxíky (kdo spěchal, vzal si limuzínu se čtyřmi šlapači). Autor jen nedomyslel, jak mohly za těchto podmínek létat místo dnešních airbusů rakety.

0/0
11.3.2016 22:21

F35r78a36n37t66i96š84e48k 78N12o36v62o87t56n53ý 2134389906

Co teď budou s těmi studenty dělat.

0/0
16.3.2016 11:07

M57a87r79t45i80n 29N79o16v60á79k 6723167539221

docela by mě zajímalo, zdali by redaktoři technet iDnes dokázali dát dohromady, kolik stojí (samotné) díly pro stavbu nějaké béžné Octavie.. něco jako to udělali v minulosti pro iPhone a pak spočítali, že Apple má cca 400 procent marži na finálním produktu.. vím, že to nebude zdaleka vše vypovídat o nákladech na smontování "jednoho auta".. ale když se podíváte na tu nesmírnou robotizaci, totální přelidněnost v kanclech (administrativa), kterou teď VW odbourává.. tak to může leccos nastínit. Osobně si myslím, že ty díly stojí cca 30 % ceny a zbytek je doplatek do nákladů pro zaměstnance, administrativa, marketing + zisk..

0/0
10.3.2016 23:59

M21a17r20t61i10n 40K42a28r27á19s92e38k 9868353838358

No a naklady na vyvoj, distribuci a prodej, zisk z toho mic neni...

+1/0
11.3.2016 0:02

J30i72ř35í 74E34r33b56e88n 1973164576597

Ty roboty musí někdo programovat a udržovat, způsobilost výroby se taky sama nanastaví, normalizaci a životnostní zkoušky taky žádný robot sám od sebe neudělá...

0/0
11.3.2016 14:54

J45a14r75o72s58l24a51v 79D46r90o12b96n57ý 6386698697527

prozradím vám jedno tajemství. Např. cena originálního čelního skla v automobilce TPCA na Aygo stojí 980CZK bez daně, kolik stojí v servisu bez práce?

0/0
11.3.2016 15:39

M51a41r54t32i34n 59N98e80r78m86u86t 9607307628929

Ono to vypadá jako kus ohnutého plechu, ale když zjistíte, kolik stojí strojírenské výrobky, mašiny apod., já se ještě divím, že to auto je tak levné

0/0
11.3.2016 22:25

K82a82r81e23l 43L29i78š72k82a 7136883387701

To jsou teda buzíci. Podělají to někde nahoře a pak vyhážou lidi, aby si uhájili svoje zisky.

0/0
10.3.2016 23:29

J38i26ř94í 62E85r46b56e74n 1123374216537

Jestli vyhážou přenašeče papírů mezi kancelářemi a tvůrce nicneříkajících e-mailů, kteří jsou schopni jen pro svou potěchu měnit záhlaví výkresů, vykazovat je pak jako nové a po dodavatelích vyžadovat převzorkování, pak takových lidí mi líto vůbec není.

My jim dodáváme díly, které jsou identické už patnáct let. Za tu dobu na každém z nich došlo k nejméně deseti "změnám" specifikace, kterou jsme museli všichni odpapírovat, i když požadavek na rozměry, jakost či provozní vlastnosti dílů jsou stejné a mění se jen kvalitativně nepodstatné texty.

+1/0
11.3.2016 14:57

J75i91ř79í 36S63m29e25t38a19n23a 7745559562368

Když ušetří na zaměstnancích, měli by začít prodávat nešizená auta.8-o

+1/0
10.3.2016 18:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.