Diskuze

Volkswagen vyčistí kanceláře. O místo přijde až tři tisíce zaměstnanců

Německý automobilový koncern Volkswagen hodlá kvůli finančním dopadům skandálu s měřením emisí zrušit v Německu zhruba tři tisíce pracovních míst v administrativě. Agentuře DPA to řekly zdroje z podniku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ze zkušenosti vím, že na sebemenší změnu potřebují 80 schvalujících podpisů.

0 0
možnosti

I38v72a34n 18S25o83t

15. 3. 2016 0:11

Jenom 1/4 denního migracniho přídělu?

0 0
možnosti

Tak zrovna teď, když už konečně budou mít dostatek lidí na práci.

1 0
možnosti

třeba začnou dělat ekologická šlapací auta .. tam bych to uplatnění viděl vcelku reálně .. :-)

0 0
možnosti

docela by mě zajímalo, zdali by redaktoři technet iDnes dokázali dát dohromady, kolik stojí (samotné) díly pro stavbu nějaké béžné Octavie.. něco jako to udělali v minulosti pro iPhone a pak spočítali, že Apple má cca 400 procent marži na finálním produktu.. vím, že to nebude zdaleka vše vypovídat o nákladech na smontování "jednoho auta".. ale když se podíváte na tu nesmírnou robotizaci, totální přelidněnost v kanclech (administrativa), kterou teď VW odbourává.. tak to může leccos nastínit. Osobně si myslím, že ty díly stojí cca 30 % ceny a zbytek je doplatek do nákladů pro zaměstnance, administrativa, marketing + zisk..

0 0
možnosti

No a naklady na vyvoj, distribuci a prodej, zisk z toho mic neni...

1 0
možnosti

K31a69r40e64l 11L78i25š81k58a

10. 3. 2016 23:29

To jsou teda buzíci. Podělají to někde nahoře a pak vyhážou lidi, aby si uhájili svoje zisky.

0 0
možnosti
Foto

J70i62ř79í 98E85r25b53e22n

11. 3. 2016 14:57

Jestli vyhážou přenašeče papírů mezi kancelářemi a tvůrce nicneříkajících e-mailů, kteří jsou schopni jen pro svou potěchu měnit záhlaví výkresů, vykazovat je pak jako nové a po dodavatelích vyžadovat převzorkování, pak takových lidí mi líto vůbec není.

My jim dodáváme díly, které jsou identické už patnáct let. Za tu dobu na každém z nich došlo k nejméně deseti "změnám" specifikace, kterou jsme museli všichni odpapírovat, i když požadavek na rozměry, jakost či provozní vlastnosti dílů jsou stejné a mění se jen kvalitativně nepodstatné texty.

1 0
možnosti

Když ušetří na zaměstnancích, měli by začít prodávat nešizená auta.8-o

1 0
možnosti