Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hyundai uspěl u silničářů. Porazil Škodu slevou přes 200 tisíc za auto

Automobilka Hyundai uspěla v další velké zakázce pro stát. Ředitelství silnic a dálnic dodá 169 osobních aut, nejvíce pak SUV modelu Tucson. Právě u něj firma slevila oproti oficiálnímu ceníku přes 200 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90a80k18u87b 76Z77o60u22b75e62k 3225694882

Řídil jsem různá auta. Škoda, Dacia, Ford atd. To je Hyundai opravdu tak špatné auto? ;-D Připadá mi, že na to každý jen nadává...

0/0
16.3.2016 16:45

J56i48n38d42ř77i26c50h 81F91i72a62l32a 4498972959659

Já bych si položil otázku, proč kupovat auta, když si je mohou pronajmout za smluvenou cenu. Náklady platí pronájemce. Takže si sám ručí za provozní náklady. R^

+1/0
16.3.2016 6:31

M82a91r23t34i85n 62K70a14r93á90s71e94k 9948713778428

Protoze koupene auto vyjde zpravidla levnejsi nez pronajate. Koupil jsem si auto nizsi stredni tridy, nafta, francouz za 300 000 (jeste tehda nefrcely operativni leasingy, ale velmi podobne je dneska na operaticni leasing za 6000 mesicne (v cene je pronajem a pojistka). Auto mam 4 roky, za tu dobu bych zaplatil na operaivnim leasingu 290 000, za pojistku jsem zaplatil 32 000, rekneme ze auto na pronajem na 4 roky by mel vyslo pri zohledneni pojistky o 50 000 levneji nez auto koupene. Nicmene po tech letech mam dneska porad auto s hodnotou cca 150 000, resp muzu ho dale pouzivat.

Nebo je moznost vzit si leasing, kde leasingova plati i pneu a servis (za to je ale priplatek 12 000 rocne, coz je dvakrat tolik, nez stoji servis a pneu ve vlastni rezii, takze moc nema smysl).

Pominme dalsi veci, jako napriklad problem s najezdem (vetsinou strop 20 000 rocne, coz treba mne nestaci)...

+4/0
16.3.2016 9:02

M10a30r98t54i71n 46C89h61o96v93a28n 5275852475778

Jen aby ten nas tezky teren na dalnici zvladly a nedopadly jako u policie.

+4/0
16.3.2016 5:27

M80a94r39t83i49n 87K82a35l84e43n43s50k16ý 8315555194241

Kolik maji na tom aute marzi, ze mohou slevnit 200 tisic a jeste na tom vydelaji?

+2/0
16.3.2016 2:59

J39a62n 11S50o52u34k28u91p 1394264406675

Žádnou marži na tom nemají, protože ta auta přímo vyrábí.

0/0
16.3.2016 3:43

M45a84r65t26i20n 76K65a20l31e88n59s73k45ý 8655215304401

Takze prodavaji s nulovou marží? To se nekomu vyplatí?

0/0
16.3.2016 11:13

M68i15l86a78n 87K63l84o96u34č55e75k 9464537339576

Maximální co jde, jinak by nemělo smysl ta auta vyrábět že, automobilka jaksi není charita.

0/0
16.3.2016 8:53

M24a89r98t76i27n 40K39a65l45e86n35s78k88ý 8645845414141

Proto se snazim dopídit, jakou mají marzi. Protože mi prijde, ze s touto slevou uz to pomalu na charitu bude. Proc do takove zakazky jdou?

0/0
16.3.2016 11:29

P87e32t34r 38Z60a78c80h10r68d90l63a 2106281658978

Ještě by mohli ten černý humor okořenit: Hyundai nezastavíš - Olga H. ... ;-D

0/0
16.3.2016 1:39

J40i44ř82í 46S87c92h88m10i13d68t 3989531184737

Aspoň víme jak škube Hyundai zakazníky, když se mu to i tak vyplatí:-P

+1/−2
16.3.2016 0:50

P29a22v91e51l 86O24b29d93r95ž44á18l97e18k 6356754388472

Škube? Cena je výsledkem dohody mezi prodávajícím a kupujícím, nikdo zákazníky nenutí platit víc, než jim připadá přiměřeně.

+3/0
16.3.2016 6:27

V78a88c93l44a16v 28M95e48d24e86k 5291642395175

já osobně preferuju japonce, takže jsem v zdejším flamewar relativně nestranný. A osobní zkušenost - u předmunulého zaměstnavatele jsme měli jak škodovky, tak hyundaie, a spolehlivost byla velmi podobná. Jen škodovky výrazně víc žraly olej.

Kdo vybočoval byl Renault - tam ty dva kousky strávily v servise víc času, než 6 škodovek a 7 hyundaiů dohromady.

+1/0
15.3.2016 23:48

M70i17r80o55s97l22a22v 13M46i13č44á98n 5739478780669

a většina japonců se vyrábí v Evropě nebo Turecku.

0/0
16.3.2016 10:46

A22l71e65š 89J20a58n73á66č11e25k 3533364986943

K čemu potřebují takové auta. Bych jim dal něco za dvěstelitrů, pokud chtějí suv tak nivu na ně. Za státní prachy by měli jezdit v nejlevnějším na trhu.

+1/0
15.3.2016 23:33

V63a64c88l73a11v 27M62e37d63e25k 5431412845595

nevím jak se Niva změnila, ale ta původní byla po 80.000 km zralá na generálku. To by se ta "nízká" cena moc nevyplatila.

0/−1
15.3.2016 23:50

V44a42c79l27a80v 11M25e62d74e28k 5571952495795

a jen podotknu, ta "generální oprava" sovětských vozů za komunistů byla vpodstatě nové auto. Měnila se karoserie, motor i nápravy. Jen jako GO to nešlo z investiční škatulky, tak to bylo snáze proveditelné.

+1/0
15.3.2016 23:53

J39i53ř84í 22S18c81h48m54i35d71t 3299251394587

Pokud potřebují SUV pro to, že musí do terénu, tak škoduvku i Hyundaje v testu s přehledem udělal Duster za podstatně nižší cenu:-P

+2/0
16.3.2016 0:53

J55a31n 57W34o98l39f 8344300971723

Druhý test nepřežije.

+2/0
16.3.2016 4:38

K35r83y41š88t45o40f 77L60a47n32í82k 1779120345595

az se to zacne sypat, budou mit argument - co byste chteli, za ty prachy. a zahoji se na servisu.

i takovy IS si umi auta vybrat lip.

+3/0
15.3.2016 22:10

M46a14r19t69i60n 11P51l51a69t40i26l 9921573661258

A pak se zjistí, že to nejsou auta do terénu. Jako u těch policejních....

+2/0
15.3.2016 22:07

D41a80v59i38d 76H92u12b23e57r21t 9809915560808

A nacopak potřebují toliká i40? i kdyby chtěli "větší" auto, tak i30 by jim nebyla dost dobrá??!?!? Na asfalt pak těžko zbyde - to je na podnět k NKÚ :-( [>-]EU

+2/0
15.3.2016 22:05

P96a97v87e94l 30O64b68d95r31ž82á24l10e71k 6516824208452

Jelikož do podmínek výběrového řízení rozhodně nesmíte napsat konkrétní typ, tak nevím co chcete kontrolovat? V zadávací dokumentaci určitě nebude napsáno: "i40".

0/0
16.3.2016 7:05

L87u90b11o27š 73O57b65r43u89č61a 6571784186931

Ja nevim ale nezda se mi ze by skoda mohla dat srovnatelnou nabidku protoze takova auta nema.. Zalezi co bylo v poptavce.. Otazka druha je zda zakazka nebyla sita na miru, coz se u statnich uradu stava az moc casto :/

+5/0
15.3.2016 21:59
Foto

J70a26n 43Č28e15r62m46á59k 4899448595767

napadlo mě totéž...

0/0
15.3.2016 22:31

V24a75c30l59a40v 46M74e92d11e54k 5621782485415

u zakázek šitých na míru se cena nesnižuje, ale naopak navyšuje

+1/0
15.3.2016 23:31

L54u14b67o16š 89O87b36r21u96č65a 6531464296731

No tady zase vstupuji dalsi podminky.. Napr. maintenance.. Sice je zakladni servis v cene, ale kdo definuje, co v nem je..

A ve finale nezalezi kolik co stoji ale kolik kdo dostane.. Vysledna "virtualni" cena zakazky je v podstate nezajimavy udaj

0/0
15.3.2016 23:40

M84a97r56c51e49l 59B80i45l82č59í24k 1821850173491

Ceníková cena je vždycky nadhozená a dá se hodně slevit. Navíc hyundai má v základu poměrně slušnou výbavu, krom motorů, ty jsou v základu dost tragické, ale to u škodovky taky. Ale není třeba si jako u škodoky doplácet takové věcí, jako je třeba zadní stěrač, to už je skoro na ostudu. Tuscon je hodně solidní auto, německý "disajnér" jde vidět.

0/0
15.3.2016 21:54

P17e47t94r 85O59t57r77u53b98a 6566328652265

"například Tucson státu prodává za 483 tisíc korun za kus, ceníková cena začíná na 699 tisících korunách"

Jeden údaj o voze a druhý o koze. Porovnává se cena za kterou koupí stát auta s cenou vozu v základní výbavě. Ať mně ještě někdo říká, že ty auta budou v základu.

0/0
15.3.2016 21:33

J20i75n23d20ř71i89c93h 53C12o23u29f66a95l 7707539539330

doufám, že to vytrejdovali alespon v základu ;-D;-D

0/0
15.3.2016 21:39

Z14d79e85n13ě59k 70P66o85l70á95š41e97k 1108295833421

za 699 je dvoulitr 4x4, nikdo nepíše nic o základu, ale ani o příplatcích. Prostě se dostali ze základní ceny o 216 níž, co je na tom?

0/0
15.3.2016 21:44

P70e68t69r 49O52t91r90u62b47a 6936278372895

Tak pokud je za 699 nějaká vyšší výbava, tak nechápu v článku informaci "ceníková cena začíná na 699".

0/0
16.3.2016 7:06

Z87d14e34n30ě94k 75P45o62l65á48š18e36k 1488755583941

http://www.hyundai.cz/konfigurator/3-92-0-0--0-0/?tech_data_variant_id=284

Tak jedná se o výbavu CLUB a je to teda hodně vybavené auto ;)

0/0
15.3.2016 21:46

J53a82n 38S85ů95r36a 4115143103402

na profilu zadavatele sfdi máte i smlouvu, je to v podstatě stejná výbava, jako se prodává dvoulitrový naftový motor

přímý odkaz nemohu bohužel dát, to nefunguje.

+3/0
15.3.2016 22:06
Foto

P22a26v48e18l 42F43ü76r97s66t 5702210136343

Hyundai má teď nějaké problémy s brzdami? Pořád potkávám auta Hyundai s nápisem : Hyundai nezastavíš ;-D;-D;-D

+15/0
15.3.2016 20:47

R82o31m76a32n 60P42o10l75á43č95e19k 5646649415

Spíš mají problém s botičkama od MP;-D Na netu koluje pár fotek;-D

0/0
15.3.2016 21:44

L40u63k86á98š 33V88a82ň58u96r53a 1335154413383

Mam KIA Sportage 2.0CRDI z roku 2007. Najeto 185000km. Vymena dvouhmotak, spojka, rozvody, repas dvou vstriku, kotouce vpredu i vzadu. Ale jinak velmi spolehlive auto, dolevam naftu a menim olej. Tlumice, zarovky, vse puvodni. Vse funguje bez problemu. Predtim jsem mel Mondeo Titanium 2.2TDCI a odchazelo mnohem vic a ve 150tis.km bylo na tom mnohem hur.

0/0
15.3.2016 20:39

R80a15d46e91k 28K10o17p19a73r 4758681142349

9 let stare zarovky? Nesmysl...

0/−3
15.3.2016 21:02

P95a26v17e83l 52O10b12d22r20ž67á47l31e29k 6746844768522

Možné to je.. žárovek je v autě celkem dost. Třeba couvacku jsem měl na Favoritu 22 let původní:)

Jestli je myšlen hlavní světlomet, tak to také není vyloučené, ale svítivost už bude tragická.

0/0
16.3.2016 7:10

M26i28c14h28a70l 95M13a89r64e56k 7319661872280

Tak uz si konecne kupte poradne auto a ne Kie, Fordy a podobne....at mate srovnani, ze neni potreba do 200 tisic menit prakticky nic. U Skody jsou to jen rozvody, coz je jasne.

0/0
16.3.2016 11:48

L93u97k91á66š 51V23a10ň32u12r29a 1275224673253

To chci videt co ty Tuscony na tech stavenistich vydrzi. A ty i20, to jsou spise male rodinne vozy.

+2/0
15.3.2016 20:27

P71a52v24e40l 65Š56v56e63s84t63k10a 9228267296946

hodně malé rodinné vozy...

+2/0
15.3.2016 21:11

M78a45r34e91k 73M48a39l62ý 1332718751300

No... ta i20 je spíš nákupní taška do města a ne rodinný vůz :-)

+2/0
15.3.2016 21:17

Z24d98e85n16ě12k 80P40o46l49á26š64e19k 1408635193441

kdo tvrdí, že nějaký "podržtaška" z ŘSD potřebuje prohánět i20 na staveništi? Ono ŘSD není jen "stavění", ale také papírování a na to bohatě řadovým zaměstnancům i20 stačí. A o ty Tucsony bych se nebál, jen hlupák by se s ním pouštěl do nějakých větších akcí, není to přece jen Land Rover....

+1/0
15.3.2016 21:41

J91i53ř34í 93K15o53c66u93r34e48k 6285844195298

Pokud s tím zapadne na stavbě tak se vždycky najde někdo, kdo ho vytáhne ... a něco mu řekne o té věci mezi volantem a sedačkou.

0/0
16.3.2016 23:10
Foto

J51a63r45o42s57l76a78v 60R28e80z78n78i78k 1239352927385

ix20

0/0
15.3.2016 23:54

L63á14l46a 18H98l77e70d76í56k 3145610660827

Obchodně je to úplně standardní tah. Minulý rok padla Hjundajka z 2. místa na 3., proto je teď nutné dostat se zpět. Počet prodaných kusů a obrat je důležitější než zisk. Nicméně jde velmi pravděpodobně jen o rok 2016 ☺

0/0
15.3.2016 20:23
Foto

J94a30r27o96s62l29a76v 82R85e40z82n72i72k 1559242357395

Tak za nejakych 650k uz bych Tucson bral, v Premium vybave s automatem :). Pokud je tu nejaky dealer, necht pise;-D

0/0
15.3.2016 20:09

J41i11n94d83ř24i47c11h 29C73o91u68f84a52l 7257219769320

Ani za prase bych nebral ;-D

+4/−3
15.3.2016 20:12

M59i60c80h25a92l 57M19a52r33e30k 7739451532620

Dva roky s i30 z Nosovic a to prosim pekne v plne palbe a s nejsilnejsim crdi a jiz nikdy vice! Auto prestalo brzdit, za prvnich 12 mesicu 7x vymena zarovky v prednich svetlometech, zrout oleje jako blazen, uvnitr plasty drncaly jak ve stare stodvace a navic je to hnusny ( bylo sluzebni )

Tak ze ano, tato auta preju svym nepratelum RvRvRv

Aktualne Skoda octavia 2,0 Tdi Elegance a naprosta spokojenost. Mozna ze byla o zminovanych 200 litru drazsi, ale krom klasickych vymen oleje - nic

Proste nic

Skoda proste jezdi....nic nezere ( rozumej olej ) , nedrnci, sviti na origos zarovky a brzdi.....R^R^R^

+13/−3
15.3.2016 19:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.