- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řídil jsem různá auta. Škoda, Dacia, Ford atd. To je Hyundai opravdu tak špatné auto? Připadá mi, že na to každý jen nadává...
Já bych si položil otázku, proč kupovat auta, když si je mohou pronajmout za smluvenou cenu. Náklady platí pronájemce. Takže si sám ručí za provozní náklady.
Protoze koupene auto vyjde zpravidla levnejsi nez pronajate. Koupil jsem si auto nizsi stredni tridy, nafta, francouz za 300 000 (jeste tehda nefrcely operativni leasingy, ale velmi podobne je dneska na operaticni leasing za 6000 mesicne (v cene je pronajem a pojistka). Auto mam 4 roky, za tu dobu bych zaplatil na operaivnim leasingu 290 000, za pojistku jsem zaplatil 32 000, rekneme ze auto na pronajem na 4 roky by mel vyslo pri zohledneni pojistky o 50 000 levneji nez auto koupene. Nicmene po tech letech mam dneska porad auto s hodnotou cca 150 000, resp muzu ho dale pouzivat.
Nebo je moznost vzit si leasing, kde leasingova plati i pneu a servis (za to je ale priplatek 12 000 rocne, coz je dvakrat tolik, nez stoji servis a pneu ve vlastni rezii, takze moc nema smysl).
Pominme dalsi veci, jako napriklad problem s najezdem (vetsinou strop 20 000 rocne, coz treba mne nestaci)...
Jen aby ten nas tezky teren na dalnici zvladly a nedopadly jako u policie.
Kolik maji na tom aute marzi, ze mohou slevnit 200 tisic a jeste na tom vydelaji?
Žádnou marži na tom nemají, protože ta auta přímo vyrábí.
Ještě by mohli ten černý humor okořenit: Hyundai nezastavíš - Olga H. ...
Aspoň víme jak škube Hyundai zakazníky, když se mu to i tak vyplatí
Škube? Cena je výsledkem dohody mezi prodávajícím a kupujícím, nikdo zákazníky nenutí platit víc, než jim připadá přiměřeně.
já osobně preferuju japonce, takže jsem v zdejším flamewar relativně nestranný. A osobní zkušenost - u předmunulého zaměstnavatele jsme měli jak škodovky, tak hyundaie, a spolehlivost byla velmi podobná. Jen škodovky výrazně víc žraly olej.
Kdo vybočoval byl Renault - tam ty dva kousky strávily v servise víc času, než 6 škodovek a 7 hyundaiů dohromady.
a většina japonců se vyrábí v Evropě nebo Turecku.
K čemu potřebují takové auta. Bych jim dal něco za dvěstelitrů, pokud chtějí suv tak nivu na ně. Za státní prachy by měli jezdit v nejlevnějším na trhu.
nevím jak se Niva změnila, ale ta původní byla po 80.000 km zralá na generálku. To by se ta "nízká" cena moc nevyplatila.
az se to zacne sypat, budou mit argument - co byste chteli, za ty prachy. a zahoji se na servisu.
i takovy IS si umi auta vybrat lip.
A pak se zjistí, že to nejsou auta do terénu. Jako u těch policejních....