- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sedím v nákupáku na Floře u jídla a mají tam postavený velký LCD panel, kde se točí klasické letáky. Zahlédl jsem nějaký koncert, co mě zajímal, ale vidět je to tak krátce, že podrobnosti nelze přečíst. Tak si říkám počkám cyklus. Ale ne, to je moderní sytém. Každý ten leták lze zadat za jinou cenu a s jinou četností zobrazení. Ve výsledku ty reklamy pak naskakují nahodile. Některá častěji, jiná jen občas. Takže jsem na ten koncert čekal a čekal a pak jsem měl opět jen cca 5-10 vteřin na přečtení.
To má být ta budoucnost?
Přijde mi, že zcela chybí něco jako "služba" a jde jen o masáž podvědomí, podprahovou reklamu a zamoření veřejného prostoru neužitečnými informacemi. V podstatě neomalenost a trestný čin.
Řeknu vám to asi takhle: DPP, to je cca 3 mld. z jízdného a cca 12 mld. dotací za rok. To znamená, že aby současný DPP nebyl ve ztrátě, musel by ze současného objemu platících pasažérů vybrat cca 5x více. Tzn. 30 min. jízdenka by stála 120 Kč, 90 min. jízdenka 160 Kč, roční jízdenka pro dospělého by stála 18250 Kč a třeba ještě měsíční jízdenka by stála 2750 Kč.
Zdá se vám to jako naprostý cenový nesmysl?
Ano, je to cenový nesmysl. A buďte si jistí, že všechny ty miliardy, které tento cenový nesmysl tvoří, odtékají hezky v klidu do těch "správných" kapes .
Takže ty příšerný displeje na Národní nejen že většině lidem otravují cestu, ale ještě z toho DP nemá zatím ani korunu a později bude mít jen 20% místo 50%, kdyby byly papírové.. No myslím, že všichni pražané z tak výhodného kontraktu musí skákat radostí!
A to jsme už raději zapoměli na 2letou uzavírku této stanice, aby si soukromý investor mohl postavit nákupní centrum...
No keď reklamná agentúra neplatí podniku za prenajaté plochy, veľmi by ma zaujímalo, ako to je s nákladmi za elektrinu, ktorou sú tie displeje napájané. Za tie dva roky to predsa nejakú sumu spotrebuje.
Jedna vec je bezplatná skúšobná prevádzka bez zisku (obe strany chcú, aby všetko fungovalo čo najlepšie), druhá vec sú nevyhnutné prevádzkové náklady a nechce sa mi veľmi veriť, žeby si reklamná agentúra ťahala káble do stanice metra... Potom by to nebolo že bez zisku, ale dopravný podnik by súkromnú firmu dotoval. Verím, že na toto sa nezabudlo. V globále nepôjde o závratnú čiastku, ale predsa len sú to verejné financie.
Neuvěřitelné. A jaké výhody přináší DPP reklama na displejích? Tedy krom toho, že za ně dostane mnohem méně peněz a zatím nic
Mně to připadá jako kdyby nájemce bytu řekl pronajímateli, že do bytu koupí novou sedací soupravu, televizi a hifi za 400 000 Kč a za to nebude dva roky platit nájem. Jo a až se bude stěhovat, tak si ty věci vezme s sebou
To přeblikávání na těch schodech na Národní je příšerné :-( Radši vystupuju na Můstku a zbytek dojdu pěšky.
Jop, když tam musím jet, vždycky čekám, kdy se na těch obrazovkách objeví "OBEY", "BUY!" nebo minuta nenávisti. Fakt příšerný místo :)
Metro je reklamni kanal jako prase a DPP z toho bude mit par procent resp. zatim nic? Kdo tydle extra vyhodny smlouvy porad podepisuje!
Bud nekdo po lobotomii, nebo nekdo komu se to vyplati :-D
A inzerenti po dobu zkušebního provozu za reklamu neplatí ???