Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ťok chce kvůli opilému strojvůdci z Vysočiny obnovit neohlášené kontroly

Kontroly strojvedoucích i ostatních klíčových zaměstnanců na železnici budou častější a mohou být i neohlášené. Přísnější režim nařídil ministr dopravy Dan Ťok v reakci na pondělní tragickou nehodu v Golčově Jeníkově, při níž přišli o život dva lidé a dechová zkouška u strojvedoucího prokázala alkohol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L32a84d26i13s73l40a21v 14K31r15á55l 1570653379321

Ano, stojvedouci byl opilej, ale nikde se nepise ze nebyl prejezd oznaceny. Myslim, ze v prvni rade za to nese odpovednost ten kdo neoznacil nefunkcni prejezd. Po oznaceni prejezdu, dale ridic ktery se nepodival jestli neco nejede a pak az strojvedouci ktery ridi vlak. Bohuzel strojvedouci byl ozralej, coz se vsem hodi do kramu a komplet 100% vinik je tedy on. Zajimalo by me, jak by probihalo lincovani kdy by ozralej nebyl. Nehajim ho, nemel v kabine co delat, ale myslim ze hlavni duvod teto nehody byl v neoznaceni nefunkcniho prejezdu.

0/0
28.3.2016 12:02

L64u31k53á19š 65V14e87v78e45r52k41a 1657366490

hlavní vina je že jel minimálně 4x rychleji než měl...což byl nejspíš důsledek toho že byl totálně nalitej..přejezd byl v poloprovozu..byla vyloučená jen jedna kolej, kde se pak má jezdit 10km/h a opakovaně houkat...

0/0
4.4.2016 1:01

R88o54m32a37n 87J85e82s90c62h45k93e 9708545457325

Proč na hlavních dvoukolejkách nejsou nadjezdy a podjezdy to ministr neřeší. Na silnicích jezdí stovky opilých a já za 6 let foukal jenom 2 krát. To také neřeší.

0/0
24.3.2016 4:28

J42i79r80i 47Z57u13z51a43ň73á36k 4298650803386

A co,tak firma co prováděla delší opravu na ŽZZ nezakryla sve.sig. pytlem a na něj umístila dop.značku STOP jinak je to šlendrián běžný v CR.;-D

+1/−3
23.3.2016 11:16

J33a37r87o78m47í93r 65F66o13b42e98r 3438771484617

Přitom by stačil u přejezdu, když nebyl v provozu a všichni o tom věděli, jeden tajtrlík s praporkem ve vestě. Opilec je druhá věc.

+2/−1
22.3.2016 22:49

P55e30t19r 26V34e10s29e98l85ý 8545125412516

Stačilo, kdyby ten vlak jel předepsanou rychlostí 10km/hod.

+3/−1
22.3.2016 23:12

J79a93r24o59m62í35r 81F16o69b43e66r 3658831474247

Když v dědině náhodou nefugoval přejez a nikdo nevylezl z budky u nádraží, protože tam třeba nikdo nebyl, aby zastavil auta, tak židiči jezdili vlaku úplně těsně před čumákem, byť troubil, že by jeden ohluchnul a jel jak s hnojem .

Nebo by stačilo navíc hodit před přejezd značku, že není něco v pořádku a je potřeba dávat pozor.:-/.

+2/−1
22.3.2016 23:29

J24a44r24o14m18í64r 34F73o72b44e70r 3228981374677

Spoléhání se na lidský faktor, má už mnoho náhrobků na hřbitově.

+3/0
22.3.2016 23:31

F79r61a48n63t34i60š62e14k 28V28a84n36ě73k 1247494827667

Je krásné, že politici začínají prevenci vždy řešit až se něco stane. To ministerstvo dopravy zjistilo až teď, že se kontroly na alkohol u železničních dopravců ze strany státních orgánů nedělají?

+5/0
22.3.2016 20:47

J43i45r60i 70Z40u66z26a47ň70á38k 4898840893896

Jo milej pane víte ho...pracoval jsem 43 let u CD,tak ví své kolik foukaček bylo.;-D

0/0
23.3.2016 11:19

J20a93r69o15s97l84a32v 98J60o88s82e60f 5982890460494

Už to říkám pár desetiletí. Použití neutronové bomby na Českou poštu a České dráhy nemůže být považováno jako zločin proti lidskosti. Jinak,- opilý strojvůdce nebyl prý zaměstnanec ČD! (Asi by byl zajímavý jeho profesní profil).

0/−14
22.3.2016 19:08

M47a98r30e31k 39V41y92m32a29z89a18l 5958176232900

Vážený pane Jaroslave Josefe, za takovéto nabádání k použití hrubé síly proti určité skupině lidí je vězení až 8 let....víte o tom, nebo si jen vyléváte své imbecilní emoce?

+5/0
22.3.2016 20:00

J75a38r42o94s45l62a30v 78J76o68s57e23f 5612200500834

Patrně ve své gigantické velikosti vašeho intelektu nechápete ironii.

+1/−3
22.3.2016 20:08

M47a80r91t49i46n 89J68a88n63d37a 6213756652419

A co vás na tom překvapuje, že strojvedoucí nebyl zaměstnancem ČD?

+1/−1
23.3.2016 15:34

J64i80ř69í 69S33t60e13h54l12í45k 9107516625722

Ty jsi ožralej ještě po Josefovi.Víš kolik jezdí po kolejích soukromníků?

0/0
28.3.2016 11:45

M44a18t67ú78š 67B22e52n74a20k 9828874952143

Ako mohol byť zamesntnancom ČD, keď bol na vlaku patriacemu sukromnej firme? V ČR je okolo 100 železničných firiem, z toho 3 sú štátne ostatné sú súkromné.

0/0
28.3.2016 11:55

P76a73v65e51l 64V91l91a80s 4705553680234

Kdysi jsem za komunistů pracoval na státním dozoru. Na dráze panoval nepředstavitelný nepořádek. Na příklad při vyšetřování smrtelné nehody jsme zjistili že při jízdě vlaku z Kolína do Vysočan došlo k 47 porušení dopravních předpisů. Každou smrtelnou nehodu, kterou jsme vyšetřovali vůbec nezavinil postižený. Jak pozoruji cvrkot na dráze, moc se toho nezměnilo.

+1/−5
22.3.2016 19:00

V94o24j29t87ě94c44h 54R67o47u11b63a75l 9660973612323

A na jakém "státním dozoru" jste za těch komunistů kdysi pracoval? Můžete upřesnit o jakou organizaci šlo?

+4/0
23.3.2016 6:35

M51a38t93ú58š 49B72e17n49a35k 9718444102963

Všetko sa zhoršilo príchodom súkromných spololočností, ktoré sa snažia len a len o zisk aj cez mŕtvoli a potom miesto toho aby si vyškolili vlastných rušnovodičov, zamestnajú takých ktorých vyhodili pre prúsery od ČD, ČDC, takže niektorý súkromné firmy sú len zbierka lempov.

0/0
28.3.2016 12:01

J80a52r37o95s33l97a97v 56J59o89s94e92f 5602580180364

Žádné neohlášené kontroly! Vracet komunistické praktiky! Byla jen zanedbána prevence! Zvýšit počet hodin v lokoškole, větší počet jízd s instruktorem a zavést další odborný průkaz. A také parlamentní vyšetřovací komisi!

Lituji pozůstalé této tragické nehody, ale myslím, že vina je i na řidiči (viz pravidla silničního provozu),.

0/−2
22.3.2016 18:15

J63a86n 87B34a92r28t48á13č39e28k 6455745560809

To co se stalo je tragická věc, ale proboha ať Ťok už zaleze a není o něm vidu ani slechu, škody už napáchal víc než dost.

+1/−4
22.3.2016 16:01

J54a19r82o33s46l14a82v 33J39o12s38e34f 5532810440674

Von tu lokomotivu řídil Ťok? ;-D;-D;-D

+1/−1
22.3.2016 18:15

J54a79n 55B90a26r45t80á23č19e55k 6595195570299

viz text nadpisu článku a Ťokovy návrhy v dopravní legislativě.

+1/−2
22.3.2016 19:44

J67a78n 20B83a43r23t47á51č75e83k 6885595130649

Grossmane, ty osobo, to nevidíš, že si to nekompetentní politické netáhlo jen přihřívá polívčičku, nebo co máš za problém.

0/−1
22.3.2016 21:26

J94a90n 88S24w58e57d83e 6763305754343

Co tak třeba neohlášená kontrola v parlamentu?

+5/0
22.3.2016 15:55

M63a91r47i52á33n 93B37e73d30n54á18r65i73k 9701591340408

"Dobrý dem, můžete mi prosím fouknout do této trubičky pane ministře?"

Jo jasn... brlegrlble...:-/

0/0
27.3.2016 15:43

R41a55d30i19m 54K59ř67i29v43á69n20e94k 4422634661871

Jaktože může vůbec bez dozoru projíždět vlak při nefunkční signalizaci? Na jakékoliv městké křižovatce při poruše semaforu hned stojí policie.

Železnice za přejezdy snad zopovědnost nemá?

+1/−15
22.3.2016 15:29

P90e31t23r 49N76o15v10o21t47n55y 1781380951

Každá větší křižovatka má kromě světel upravenou přednost i dopravníma značkama(když ne, tak zprava) A přejezd to má taky.

+11/0
22.3.2016 15:40

R66a52d58k55o 85K10ř89i65v43á63n84e31k 7480843845330

1. Nikdo té policii nebrání z našich daní hlídat všechny křižovatky i všechny přejezdy bez závor.

2. Přejezd je označen kříži. Řidiči mají zkoušky z předpisů a vědí, co to znamená.

3. V uvedeném případě po jedné koleji jezdily vlaky obou směrů a signalizace normálně fungovala. Druhá kolej byla staveniště. Aby řidiči kvůli pracovnímu vlaku nemuseli třeba hodinu čekat, bylo pro tuto kolej zabezpečovací zařízení vypnuto. Pro jízdu pracovních vlaků přes přejezd platila omezení, která strojvedoucí nedodržel. Na přejezdu v takovémto případě nebliká bílé světlo.

4. Co myslíte časovým údajem "hned"?

+12/0
22.3.2016 15:41

R70o89m73a32n 67J43e97s47c20h51k25e 9988845737355

Hlásil jsem vadné tlačítko na přechodu pro chodce na policii. Po týdnu tam jdu opět a zase nefungovalo. Tento stát nefunguje včetně Ťoka.

+1/−1
24.3.2016 4:23

P42e12t15r 57O37t85t 3464856730620

I neohlasene?! Hmmm.... to je teda uzasny... co na to odbory?

0/−2
22.3.2016 14:57

K59a10r65e79l 84Ř90e83h61á35č61e31k 9182470321432

U ČD a ČD Cargo se dýchá běžně a odbory s tím pravděpodobně nemají problém. Jinak zde se jedná především o soukromé dopravce, kteří nejsou pod kontrolou.

+3/0
23.3.2016 4:27

V83i24k56t48o88r 48N50á43r78o20ž94n15ý 3819792758

To je tedy pěkný bordel , když kompetentní orgány státu nemohou dát strojvedoucímu fouknout.

+7/0
22.3.2016 14:40

J42a14n 36F46r92o80l48í46k 6546700395174

Tak samozřejmě mohou jako každému z nás. Jen se vymlouvají a nikdo nechce přiznat, že nefunkční signalizace přejezdu bez varování řidičům je ten hlavní důvod. I kdyby byl ten fíra střízlivý tak se to mohlo stát. Ťok to jako obyvkle vyřeší stotisícovými pokutami.

+2/−6
22.3.2016 15:11

M10i21r98o79s80l95a19v 15G51r62o70s27s24m70a60n24n 8462169804

Není to ten hlavní důvod. Řidič se podle zákona vždy musí přesvědčit, zda nejede vlak. Ale pokud je signalizace vypnutá, je přizpůsobena rychlost jízdy vlaku rozhledovým poměrům. Což nejspíše vinou strojvůdce nebylo dodrženo.

+8/0
22.3.2016 15:39

R87a56d53k81o 55K75ř43i94v96á89n43e18k 7110443775200

Ta signalizace nebyla nefunkční, pro vlaky na koleji v provozu normálně fungovala, jen bílé světlo z pochopitelných důvodů bylo mimo provoz. Aby se nezdržovala silniční doprava, byla vypnuta kolej ve stavbě a stanovena opatření pro jízdu pracovních vlaků přes přejezd. Jak to vyřešit jinak?

Kdyby strojvedoucí i řidič jednali dle předpisů, nic by se nestalo.

+9/−1
22.3.2016 16:05

P35e77t97r 95V34e11s82e65l36ý 8615725742756

Mínus za toho řidiče. Ten byl v tom nevině, vůbec neměl šanci, měl vzhledem k rozhledovým poměrům a nepřiměřené rychlosti vlaku míň jak jednu sekundu na reakci. Vlak jel více jak 40 km/h místo poviných 10km/h.

0/0
22.3.2016 23:09

R65a77d85k39o 33K32ř36i22v64á55n96e34k 7300743195530

Máte řidičák? Kdyby řidič dodržoval předpisy, mohl přežít. I kdyby se tam řítily utržené vozy z Vlkanče stovkou. Tím nesnižuju vinu strojvedoucího, ta je jasná bez diskuze.

+4/0
23.3.2016 8:58

L71u37k18á23š 35V81e14v20e38r81k91a 1317516980

a jak by do oblouku ty vozy řítící se stovkou viděl? dyť tam není výhled..i na těch 40-50 co tam jel to právě nestačí na přejetí...jak nakonec srážka dokázala

0/0
4.4.2016 1:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.