Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jančurova černá díra. Taxíky mu prodělaly 71 milionů, plně je ovládl

Vstup Radima Jančury do byznysu s taxíky se zatím neukazuje jako příliš zisková investice. Každá koruna tržeb mu vygenerovala ztrátu 69 haléřů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M93i52c54h40a72e59l 77C79h69a61r20v23á64t 9279248193702

Na koho svůj neúspěch bude házet nyní? ČD z toho těžko může obvinit, regionální dopravce také ne... Jsem zvědav, na který hrobeček půjde pan velkopodnikatel brečet nyní.

0/0
29.3.2016 8:40

E83m47i25l 68D28o63č55e98k33a73l 9809460695389

Takové čapí hnízdo naruby?

0/0
26.3.2016 11:46

S23e72i75d62l 26P20e86t18r 1921691395524

Obávám se, že pan Sůra ani většina jeho čtenářů nepochopili to pravé "kouzlo taxikaření" páně Jančury ..:-)

- přelévání zisků z firem, kde nelze pokrátit hotovostní příjmy tam, kde si je lze bez problému ( a daní) vybrat a zároveň snížit základ DZPO na těch ziskových ..

- s tím souvisí náklady. Těžko kdo v takovém konglomerátu je schopen rozklíčovat , které náklady jsou výhradně té či oné firmy a tudíž docela slušný prostor na jejich transfery tam, kde jsou z daňového hlediska potřeba ..

Nevymyslel to chlapec špatně.:-) Teď jen aby reálná ztráta taxíků nepřevýšila náklady za normálně odvedené daně. Kupeckým počítáním však vychází, že patrně ne.

No a pak samozřejmě jestli tenhle systém ustojí před berňáky - co léta prochází burešovi nemusí Jančurovi ...:-)

0/−2
23.3.2016 18:07

D91u65š69a95n 96D18i93t94r98i80c69h 3928486533319

Je vidět že podle sebe soudím tebe

0/0
23.3.2016 22:33

D66u90š23a17n 51D56i88t44r59i48c17h 3378106773239

Je vidět že podle sebe soudím tebe;-)

0/0
23.3.2016 22:33

J17a71n 76S62ů93r58a 4115253783852

2014 nebyl ještě Tick Tack součástí holdingu Student Agency a konsolidován. To Vaši teorii poněkud nabourává.

+3/0
24.3.2016 15:28

P46a88v68e29l 33Š31m41í59d29e72k 6119510223498

Pane Sůro to máte pravdu:-)dal jsem Vám plus:-)

0/0
26.3.2016 7:47

J18o42s27e62f 67K96a40r80f86í36k 7142165986880

Se nedivím.

Běžná taxikář není zaměstnaný a platí se mu jenom desátek s to co odjezdí. Navíc asi neplatí výpalné za dobré fleky na stání, všimné hoteliérům, že zavolají přímo je. Nemá tlačenku na letiště...

+1/0
23.3.2016 11:55
Foto

Š52t15ě86p15á75n 28B81i37n65k22o 3276874863646

Mám za to, že problém Jančury a jeho taxi nebyl primárně o tom, jestli byli řidiči zaměstnanci nebo OSVČ. On, jakkoli se tváří různě, stejně ty náklady (odvody, pojistné) minimalizoval, co to šlo. Řidič u něj měl na zaměstnanecký poměr jenom část "odměny", cca 12tis. hrubého, z čehož moc nezplatí ani on, ani zaměstnavatel. Zbytek jel Jančura na dohodu o provedení práce (čištění vozu), ze které žádné odvody neplatí, sociální a zdravotní se neodvádí a sráží se jenon daň z příjmů. Jeho problém byl v kombinaci řady nešťastných kroků a když, tak problém zaměstnanec x OSVČ byl jenom jedním z nich. Jednak nabral neuvěřitelně drahé vozy na operativní leasing a podstatnou část flotily měl po většinu času nevyužitou, protože chyběli řidiči. Jeho plány na začátku, že nechce bývalé taxikáře, samozřejmě narazily na to, že ono tolik lidí zase jezdit nechtělo a nebylo kde brát. Nabral mimopražské, nasliboval hory doly, ale ti to nevytrhli. Postupně začal brát i bývalé taxikáře, musel. Nicméně řidičů bylo pořád málo, dojezdové časy příšerné, stačila jedna větší akce (napr. v Opeře) a vůz už jste si ani neobjednali. Řidičům zakazoval "přejezdy", takže ti často stáli nesmyslně na místech, kde šance chytit rito byla minimální, nebo při vyslání na místo zase jeli dlouho, protože na objednávku čekali bůhví kde. Přitom projet se tam, kde na ně mohl leckdo mávnout, nemohli. K tomu přičtěte, že kvůli velikosti byl plátce DPH, takže část z koncové ceny musel odvádět státu (což se při těch hosp. výsledících stejně zřejmě nedělo). A jak postupně přitvrzoval vůči svým řidičům, šlo to od deseti k pěti, protože najednou si už málo z nich vyjelo svoje bonusy (když udělali tržbu nad 50tis.), najednou nebylo tolik zakázek a už to jelo. Teď z toho v podstatě udělá standardní dispečink, nic víc. Prostě velké oči na začátku, jak dá pražskou taxi scénu do kupy, ale nevyšlo to.....

+8/0
23.3.2016 11:44

V98l35a10d66i62s44l45a40v 89B14u83r97y97š20e83k 3613296432784

primárně byl problém v tom, že řidič taxíku jako zaměstnanec se všemi těmi odvody nikdy nemůže konkurovat taxikáři osvéčku, kterej zaplatí co musí a zbytek si nechá, tak to prostě je a dnes už to ví i pan Vančura, proto se snaží drahých zaměstnanců zbavit, otázka je, jak se k celé věci postaví stát, protože ten bude logicky tratit a tak zřejmě bude celá věc prošetřována, jestli při přerodu zaměstnanců na osvéčka nebude porušen zákon

0/0
23.3.2016 11:58
Foto

Š36t72ě24p95á82n 68B84i83n95k25o 3386754133966

Z pohledu firmy vás zajímají odvody za zaměstnance. Z té mzdy, kterou jim jako mzdu platil, to při počtu řidičů, které měl, nemohlo nikdy vygenerovat takovou ztrátu nebo být primárním důvodem takové ztráty, o které je tady řeč. Skutečný problém je, že v Praze je situace v dispečinkovém taxi taková, že za maximální ceny jezdí na drát málokdo a on prostě neuspěl v konkurenci. Náklady měl vysoké díky vysokému operáku na drahé vozy (konkurence podobné služby zabezpečuje řádově levnějšími Superby) + situaci, kdy nasmlouval a platil víc aut, než pro kolik měl řidiče. Jeho parkoviště na Bohdalci bylo v podstatě v každou denní i noční dobu plné nepoužívaných vozů. Možná by mu to vyšlo, kdyby měl více řidičů a méně vozů a jedno auto točil minimálně na dvě směny, což se tak nedělo.

+1/0
23.3.2016 12:06

V14l79a30d72i69s70l68a98v 47B30u87r16y65š43e30k 3173316422904

tak pokud měl ztrátu 71 milionů a 70 milionů měl mzdové náklady, tak je jasné, že i kdyby taxikáři jezdili zadarmo, tak byl i tak ve ztrátě, ale nemusel zaplatit třeba 20 milionů na odvodech a ty by někomu zbyli, třeba tomu taxikáři, nebo firmě, těch 20 milionů je tam vždycky navíc a proto nikdy nemůže zaměstnanec konkurovat osvéčku, každej, kdo tomu nevěří, ať si to zkusí

0/0
23.3.2016 12:24
Foto

Š25t72ě68p26á66n 24B82i66n29k16o 3646854163796

To je samozřejmě nesmysl porovnávat, protože kdyby neměl 70 milionů mzdových nákladů a jel v režimu OSVČ (jako jiné dispečinky), neměl by nic z realizovaných tržeb. Ty by zůstaly u OSVČ a jemu by platily za vůz a drát (to, co rozjíždí teď). To je úplně jiný model, nelze to vůbec srovnat. Co srovnat můžeme, je stav, kdyby ty lidi nezaměstnával a neodváděl státu co odváděl (tedy zjistit jestli je problém ve formě "zaměstnání" řidičů). V dobách "největší slávy" měl Tick Tack do 300 ridičů. To při uvedené mzdě dělá cca 15M ročně v odvodech navíc proti tomu, kdyby hrubá mzda šla na fakturu od OSVČ (neřeším, jestli by to pak někdo vůbec jezdil a na fakturu si neřekl mzdu + odvody). Se srážkovou daní z toho zbytku na DPP je to cca těch 20M (byť je to daňově jinak). Což ve výsledku jenom potvrzuje, že jeho problém nebyli zaměstnanci, že to byl jenom jeden problém z mnoha, protože celková ztráta byla 71M.

0/0
23.3.2016 13:46

V27l77a46d23i90s60l44a40v 15B83u17r39y48š47e77k 3623626332234

pan Jančura + taxikáři by v režimu OSVČ státu neodvedli státu 20 milionů a v režimu pan Jančura +zaměstnanci by odvedli 20 milionů, nevím co je na tom nepochopitelnýho, ty peníze musí tomu státu někdo dát a je jedno kdo, nehledejte v tom žádnou vědu, prostě když odvedete státu 20 milonů víc než jiná firma, tak nemůžete být konkurenceschopný, vy snad ještě popřete, že zaměstnávat lidi na Švarce není výhodné

0/0
23.3.2016 16:21
Foto

Š12t44ě80p46á64n 47B16i50n63k14o 3226414503706

Ach jo. Snažil jsem se to vysvětlit, jak nejlépe jsem uměl, ale zjevně marně. V pohodě, závada může být na mém vysílači....... Model, kterému Jančura konkuroval, tedy prodej dispečinkových služeb + řidiči jako OSVČ, je úplně jiný obchodní model, než vlastní řidiči formou mzdy nebo švarc systému. V jednom modelu jdou tržby za vámi, v druhém za OSVČ, ovšem vč. nákladů na takto získané tržby. Ty modely nemůžete srovnávat. Srovnávat můžete srovnatelné. Tedy kdyby ve stávajícím modelu jel švarsystém místo zaměstnávání řidičů (byť i to jel, jak jel - v kombinaci s DPP, aby odvody minimalizoval), tak kolik by ušetřil, o kolik by byla jeho ztráta menší. Jestliže mluvíme o 20M /s reervou/ a jeho ztráta je 71 mil., jenom stěží to bude hlavní důvod ztráty jako takové. Vždyť ta čísla jsou jasná.

0/0
24.3.2016 0:12
Foto

Š38t29ě29p39á56n 85B12i84n40k65o 3386764283466

A co se Švarc systému týče, v obecné rovině, tak on ve skutečnosti zase až tak výhodný není, tedy srovnává-li se srovnatelné se srovnatelným. 20tis. měsíčně ve mzdě je samozřejmě na straně zaměstnance i zaměstnavatele zdaněno (vč. pojistného) více, než 20tis. "příjmu" OSVČ. Jenže 20tis. skutečný příjem OSVČ není jeho osobní odměna, ekvivalent mzdy. Je to příjem na jehož dosažení musí OSVČ vynaložit nějaké výdaje. Rozdíl je teprve to, co pak vstupuje do hry. Nemá-li někdo náklady, je to v podstatě zdaněno stejně. Samozřejmě, že "bordel" v tom udělaly výdajové paušály, v rámci kterých je pro část OSVČ extrémně výhodné je uplatnit, protože násobně převyšují jejich skutečné výdaje a tím je pak dána ta "výhoda". O tom žádná. Jenže zrovna u taxikářů s vlastními auty, náklady na jejich údržbu, náklady na PHM a řadu dalších nákladů, tohle podle mě zásadně neplatí. To ale není případ Jančury, ten to jel jinak. Opakuji, že u něj můžeme srovnat jenom model, kdyby neměl zaměstnance, ale "zaměstnával" OSVČ v rámci stávajícího modelu. Ne jeho model srovnat s jiným modelem konkurence. A ano, pak by ušetřil těch 20 milionů, ale to je jenom zlomek z jeho 71M ztráty.

Podle mě hlavním problémem byly předražené a málo využívané vozy generující smrtící měsíční náklady, nešťastně stanovená cenová politika a neschopnost tu službu uvést v průběhu roku do stavu, aby s ní klienti jezdili a mohli se na ní spolehnout. A paradoxně to bylo i o nedostatku řidičů.

A to, co chce rozjet teď, je taky srandovní. Kolik vydělá na jednom tom 10tis. paušálu, za který bude nabízet řidičům auto, služby dispečinku + vše kolem? Jenom ta oktávka bude s nájezdem taxi stát na operáku měsíčně 7tis. minimálně. Přitom to samo o sobě je cena, kterou si konkurence účtuje za dispečinkové služby (i víc). Nerozumím tomu, ale třeba překvapí. Spíš to na mě dělá dojem, jak tady píší jiní, že mu v rámci skupiny propojených firem nevadí generovat ztrátu v některých z nich, protože to umí využít v těch ziskových.

0/0
24.3.2016 0:40

V29l14a94d91i61s51l34a42v 61B40u39r72y36š55e32k 3983646232784

to je úvaha, jeden platí víc než druhý, ale pro toho co platí míň to není žádná výhoda, jestli o tom někoho přesvěčíte, tak já to jistě nebudu

0/0
25.3.2016 8:37

V19á28c18l31a76v 60M48a81i46x15n13e28r 7285270115551

Změna ze zaměstnance na ŽV není o daních, jak se tu mnozí snaží matně argumentovat, ale je to o motivaci těchto lidí ... Je jiná věc být řidičem linkového autobusu, kde neovlivním počet lidí a jiná v oboru, kde jsem přímo i obchodníkem a prodejcem ....

0/0
23.3.2016 11:32

V70l51a69d16i17s18l96a88v 56B13u10r63y12š30e27k 3863296582204

změna zaměstnance na osvéčko je nejen o daních, ale hlavně o pojištění, proto je nezákonná, zatímco osvéčko zaplatí z nabytého milionu pár korun, tak zaměstnanec zaplatí téměř polovinu, abyste to pochopil, tak vám to jednoduše vysvětlím, když zaplatíte taxikáři zaměstnanci 1000 korun, tak z této tisícovky půjde státu tak 200 korun prostřednictvím odvodů daní, ať hrazených tím nebo oním, pokud vás ale poveze řidič osvéčko, tak se prostřednictvím přímých daní a odvodů státu dostane jen třeba 40 korun, na jedné tisícovce tržby je stát chudší o 160 korun, proto je tenhle systém zakázaný

0/0
23.3.2016 11:50
Foto

Š25t52ě52p55á19n 25B46i31n24k43o 3226384273646

Sorry, ale podobné úvahy mě baví. Že bych se chtěl zastávat zrovna té pražské zlodějské svoloče, to nechci, ale kde v té svojí úvaze máte náklady toho řidiče OSVČ na auto, PHM, pojistky, poplatky a další náklady? To jsou prostě nesrovnatelný věci. Já sice chápu, že je módní dělat ze živnostníků zloděje, ale smysl mi nějak uniká. Nemluvě o tom, že Jančura ty odvody taky přes DPP minimalizoval, co to šlo. Mzdy, které uváděl v médiích, měl rozděleny na opravdovou mzdu a odměnu právě na DPP (srážková daň, žádné zdravotní nebo sociální na straně zaměstnavatele i zaměstnance).

0/0
24.3.2016 0:47

V13l61a92d56i14s80l29a71v 15B30u22r57y27š64e58k 3853546172134

v té mé uvaze zbývá u OSVČ na auto PHM, pojistky a vše co uvádáte z 1000 korun tržby 800 korun, myslím, že jste nic nepochopil, útěchou vám může být to, že nejste zdaleka sám, jestliže práce jednoho je víc zdaněna než práce druhého, tak na tom nemůžou být stejně a zloděje z nikoho taky nedělám

0/0
25.3.2016 8:34

R74a58d98e60k 35B33a84r91t73o84š 7604399474956

Titulek hodný finančního negramota. Je snad jasné, že pokud se jedná o rozjezd firmy, kdy musel mj. nakoupit auta, tak bude ve ztrátě, jinak by to byl kouzelník...

0/−1
23.3.2016 10:47

P11e19t72r 22N15o98v86ý 9151943398

Nevím, jestli auta nakoupil, nebo jsou v pronájmu.

Ale pokud auta nakoupil, tak ta se v účetnictví do nákladů rozpouští pomocí účetních odpisů. Do nákladů tedy nejde celá jejich pořizovací cena.

0/0
23.3.2016 10:51

R94a38d54e65k 59B75a16r40t46o79š 7274139764376

Nekoukal jsem se na jeho účetnictví, tolik času zase nemám, ale vytýkat firmě, že při rozjezdu v prvním roce je ve ztrátě, to může jenom blázen...

+1/0
23.3.2016 10:56

P17e64t40r 94N67o41v66ý 9331203488

Souhlasím, spíš tam jde o výši té ztráty.

0/0
23.3.2016 11:00

J53a52n 53S85ů67r12a 4185453623692

kde něco vyčítám?

+1/0
23.3.2016 11:16

P16a69v73e18l 84Š43m47í80d21e44k 6289730113188

Mě říkal jeden pán jel jsem s nimi (před rokem) super audinka voda,říkal prý bere 20 tisíc (hrubého) .Problém je že musí dělat přes dispečink (říkal) někoho na ulici nabrat je pak problém.No nevím čekat půl nebo hodinu jestli někdo zavolá?

0/0
26.3.2016 7:52
Foto

Š19t40ě54p47á70n 28B55i83n12k22o 3726184143326

Auta měl na operativní leasing, nekupoval je.

0/0
23.3.2016 11:45

M11a26r56t96i17n 63K98a78r95á57s86e30k 9328143468478

Nic proti ale porizeni novych aut na zisk nema vliv - resp ma na zisk stejny vliv prvni nebo ctvrty rok.... navic auta ma spis pronajate tam to je jeste vice do oci bijici, ze jste napsal blbost.

0/0
23.3.2016 22:45

K45a69r43e55l 22N63o46v27o17t85n14y 2561105989800

Tady se ukazuje, jak nas stat dela vsechno proto, aby co nejvic ztizil firmam zamestnavani lidi.

+16/−1
23.3.2016 9:54

M21a46r64t63i47n 21Š19v11o38r84c 9619533348250

Tak já myslím, že tento Jančurův princip přesně odpovídá definici Švarc systému. Osoba vykonávající činnost prostřednictvím pracovních pomůcek zaměstnavatele, výhradně pro něj a nikolv pro další subjekty za úplatu. (Taxík nepatří řidiči, neposkytuje svou službu pro více taxislužeb nebo dodavatelů ...). Že by měl někdo výjimku ? ...

+4/−1
23.3.2016 9:50

M65a80r18t48i41n 78M27a94i49k84s83n18a70r 3914603638982

Hodně Taxi funguje stejně... Taxi na operativní leasing a jezdí s jedním dispečinkem...

0/0
23.3.2016 9:56

M96a84r21t31i65n 84Š92v37o45r16c 9849813118870

Bohužel ... Pokud si já vezmu auto na operativní leasing od leasingové společnosti a budu s ním vykonávat činnost pro nějaký taxi dispečink - už to není tak bijící do očí. Můžu totiž tvrdit, že mám i své zakázky po telefonu a je to tudíž činnost pro více subjektů. Ale pokud dostanu vůz od taxislužby pro kterou jezdím výhradně, pak je to bez ohledu na způsob financování daného vozu prostě švarc. Vozidlem s názvem Tick Tack asi nebudu jezdit pro AAA.... Nicméně já nejsem soudce, to už je na výkladu jiných, ale když se někdo nechá fotit do novin, tak to má asi nějak zmáklý ....

+3/0
23.3.2016 10:20

V48í80t 45B97r46z72o77b82o14h41a35t61ý 7550922543591

Odběratelem služby není dispečink nýbrž přepravovaný, tudíž základní atribut švarsystému je tím popřen.

Samozřejmě je to i tak na hraně, ale tímto způsobem se funguje i na spoustě jiných míst - například spousta kadeřnictví nezaměstnává, ale pronajímá "křeslo" každý "salon" samozřejmě funguje jinak, ale někde to funguje i tak, že kadeřnice funguje jako normální podřízená, tržbu předává, musí odebírat od salonu produkty za jejich ceny atd.... ohodnocení je pak taky zajímavé

další profese na ŽL jsou třeba pojišťováci, kuchaři, číšníci, servírky .... dokonce lze podobným způsobem provozovat i hospodu (tzn. firma vám ji vybaví, zaštiťuje provoz, dodá zaměstnance, vy jste potom něco jako provozní, který neřídí provoz :-) - musíte od nadřízené firmy odebírat veškeré zboží, pracujete na ŽL, platební doklady vydáváte pod hlavičkou nadřízené firmy, ta Vám každý měsíc pošle fakturu za fixní náklady (je to vlastně poplatek za poskytnuté služby a splátka za vybavení) a za pohyblivou složku (to je objednané zboží, které nesmíte objednat jinde - nápoje, suroviny, potraviny....) a když Vám něco zbyde je to zisk :-)

+1/0
23.3.2016 10:51

P55e12t41r 10N49o32v67ý 9401713538

U toho co píšete je vyjasnit jednu věc - taxikář má smlouvu s kým a kým je placen ? Přepravovaným ?

Švarsystém má několik atributů a neznamená, že pokud je jeden popřen, že je systém popřen jako celek. Zde jsou některé další :

náplň práce odpovídá předmětu činnosti odběratele

výlučný výkon činnosti pro jednoho odběratele a pod jeho jménem

při výkonu práce vystupuje dodavatel (OSVČ) jménem odběratele

dlouhodobý vztah

0/0
23.3.2016 11:38

V72í41t 56B96r25z17o10b14o47h20a33t29ý 7820802943651

Řidič má smlouvu o pronájmu auta, o výhradním použití určitého dispečinku a dalších provozních věcech. Řidiče platí přepravovaný přímo hotově nebo elektronicky přes dispečink (dispečink mu v takovém případě "přípíše" celou částku). Řidič platí dispečinku paušální částku + % ze zisku (s tím hýbat nemůže protože je dispečinkem kontrolován). Zjednodušeně předmětem činnosti firmy není přeprava samotná, ale zprostředkování přepravy. Předmětem činnosti řidiče je pak pouze přeprava samotná. Při výkonu profese vystupuje řidič vždy svým jménem, ale zároveň je uveden jeho smluvní vztah s firmou jako prostředníkem. Je tedy ošetřeno smluvně a procesně, aby atributy švarcsystému byly popřeny i když celkově je to na hraně.

0/0
24.3.2016 9:07
Foto

Š58t74ě72p39á42n 80B42i74n83k41o 3786294183186

Ale on samozřejmě nebude jezdit výhradně pro něj. Bude brát i lidi z ulice.

0/0
23.3.2016 11:47

A91n34t14o25n80í66n 95P40o30l24i45c68k34ý 9760742161747

Obávám se, že se budete mýlit. Dostane auto, dostane MOŽNOST dispečngu, ale je otázka, jestli může jezdit i na svoje triko. Pokud ano, což předpokládám, je to OK.

+1/0
23.3.2016 10:33

L50u90k56a94s 10N39e71m40e66c 7719640462874

Řekl bych, že v jeho případě se jedná o jakousi franchizu.

+1/0
23.3.2016 10:54
Foto

Š91t95ě54p84á28n 13B11i23n98k35o 3386434393136

Podle mě to definici skutečného Švarc systému neodpovídá. Řidič bude podnikat, bude vozit i svoje zákazníky i lidi z ulice, klidně zákazníky přes Liftago nebu UBER a od Jančury si bude vůz jenom pronajímat + služby. Úplně stejně, jak kdyby si vzal auto na operativní leasing a platil někde drát.

+1/0
23.3.2016 11:46

P14e64t16r 35N98o43v50ý 9321333178

Vlaky (české) ve ztrátě, taxíky ve ztrátě ..

+1/−1
23.3.2016 9:18

V78á29c93l47a53v 25H30o18s47c34h 8696598492311

a o cem byla vase nekonstruktivni, kratkozraka kritika? vy zijete na vlne start upu, za rok za dva prodat za miliony, ale ne kazdy kseft dokaze vydelavat hned od zacatku, proste ted je v minusu, casem bude na nule a potom v plusu, kazdopadne pozvedl komfort cestovani a dotuje to z letenek, autobusu nebo uveru, to je normalni.

0/0
23.3.2016 14:02

P74a60v17e49l 22N56e27d90ě94l73a 5656140674381

účetně ve ztrátě ...

0/0
23.3.2016 9:53

P24e24t63r 84N27o34v89ý 9801593858

Ano, účetnictví dává mimo jiné informace o tom, jak daná firma hospodaří. A provoz vlaků a taxíků je ztrátový.

Nebo to sám chcete vysvětlit jinak ?

0/0
23.3.2016 9:57

P92a89v86e13l 73N78e62d82ě88l54a 5276580304931

Chtěl jsem tím říct, že pokud bych podnikal a můj účetní první tři roky nevykouzlil ztrátu (aniž bych ji ve skutečnosti měl), tak bych ho vyrazil ...

Takže Jančura klidně může mít ztrátu daleko menší, může být na nule nebo i ziskový ...

+3/0
23.3.2016 10:04

P14e42t22r 14N63o89v78ý 9241103168

Aha, tak to Jančurům kouzelník bude asi dost schopný, když při tržbách 103 mil., vykouzlí ještě dalších 70 mil. nákladů ...

Vlaky jezdí tuším 6 let a ztráty jsou každý rok v řádu desítek milionů. Jenom výsledky za loňský rok jsem ještě nezaregistroval.

0/0
23.3.2016 10:18

T54o62m 17S44a69u68e70r 8887678272624

Jste bambula. Student Agency loni vydělala čtvrt miliardy.

http://ekonomika.idnes.cz/rekordni-vysledky-student-agency-dl7-/eko-doprava.aspx?c=A151228_164241_eko-doprava_suj

0/0
23.3.2016 10:20

P18e81t47r 37N22o83v20ý 9851183178

Kdybyste raději četl co jsem napsal a neoznačoval jiné za bambulu.

Nepsal jsem o Student Agency jako celku, psal jsem o jejich vlacích a taxících. Tyto dvě složky jsou ztrátové.

0/0
23.3.2016 10:30

T30o19m 30S72a22u70e10r 8127458842854

Zajímavé, že ztráty několik let nazpět registrujete, ale čvrtmiliardy zisk za 2014 vám náhodou utekl. Myslím, že váš zájem je spíše kibicovat a mudrovat než se zamyslet nad uskálími dosti náročného byznysu, jehož stabilizace může trvat léta.

+1/0
23.3.2016 10:43

P45e34t95r 39N19o93v21ý 9101863108

Naopak jsem rád, že jste zde uvedl zisk celé Student Agency.

Zkuste se bavit k tématu a neosočujte mě neustále z něčeho, ano ?

Za toho bambulu byste se mohl omluvit.

+1/0
23.3.2016 10:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.