Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jančurova černá díra. Taxíky mu prodělaly 71 milionů, plně je ovládl

Vstup Radima Jančury do byznysu s taxíky se zatím neukazuje jako příliš zisková investice. Každá koruna tržeb mu vygenerovala ztrátu 69 haléřů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M84i36c66h53a21e58l 94C67h54a56r11v80á22t 9779468883932

Na koho svůj neúspěch bude házet nyní? ČD z toho těžko může obvinit, regionální dopravce také ne... Jsem zvědav, na který hrobeček půjde pan velkopodnikatel brečet nyní.

0/0
29.3.2016 8:40

E13m76i72l 85D34o13č25e22k83a63l 9239130355239

Takové čapí hnízdo naruby?

0/0
26.3.2016 11:46

S29e21i38d98l 68P49e20t15r 1101211785134

Obávám se, že pan Sůra ani většina jeho čtenářů nepochopili to pravé "kouzlo taxikaření" páně Jančury ..:-)

- přelévání zisků z firem, kde nelze pokrátit hotovostní příjmy tam, kde si je lze bez problému ( a daní) vybrat a zároveň snížit základ DZPO na těch ziskových ..

- s tím souvisí náklady. Těžko kdo v takovém konglomerátu je schopen rozklíčovat , které náklady jsou výhradně té či oné firmy a tudíž docela slušný prostor na jejich transfery tam, kde jsou z daňového hlediska potřeba ..

Nevymyslel to chlapec špatně.:-) Teď jen aby reálná ztráta taxíků nepřevýšila náklady za normálně odvedené daně. Kupeckým počítáním však vychází, že patrně ne.

No a pak samozřejmě jestli tenhle systém ustojí před berňáky - co léta prochází burešovi nemusí Jančurovi ...:-)

0/−2
23.3.2016 18:07

D66u25š24a85n 20D10i32t72r11i19c43h 3288596333509

Je vidět že podle sebe soudím tebe

0/0
23.3.2016 22:33

D41u36š94a80n 64D28i43t80r68i83c78h 3778496833969

Je vidět že podle sebe soudím tebe;-)

0/0
23.3.2016 22:33

J76a60n 17S30ů46r10a 4965973533232

2014 nebyl ještě Tick Tack součástí holdingu Student Agency a konsolidován. To Vaši teorii poněkud nabourává.

+3/0
24.3.2016 15:28

P79a62v21e20l 76Š19m48í44d97e78k 6789150393238

Pane Sůro to máte pravdu:-)dal jsem Vám plus:-)

0/0
26.3.2016 7:47

J84o32s43e54f 11K41a32r82f88í14k 7412825216380

Se nedivím.

Běžná taxikář není zaměstnaný a platí se mu jenom desátek s to co odjezdí. Navíc asi neplatí výpalné za dobré fleky na stání, všimné hoteliérům, že zavolají přímo je. Nemá tlačenku na letiště...

+1/0
23.3.2016 11:55
Foto

Š86t50ě43p37á51n 67B83i64n31k70o 3916744403426

Mám za to, že problém Jančury a jeho taxi nebyl primárně o tom, jestli byli řidiči zaměstnanci nebo OSVČ. On, jakkoli se tváří různě, stejně ty náklady (odvody, pojistné) minimalizoval, co to šlo. Řidič u něj měl na zaměstnanecký poměr jenom část "odměny", cca 12tis. hrubého, z čehož moc nezplatí ani on, ani zaměstnavatel. Zbytek jel Jančura na dohodu o provedení práce (čištění vozu), ze které žádné odvody neplatí, sociální a zdravotní se neodvádí a sráží se jenon daň z příjmů. Jeho problém byl v kombinaci řady nešťastných kroků a když, tak problém zaměstnanec x OSVČ byl jenom jedním z nich. Jednak nabral neuvěřitelně drahé vozy na operativní leasing a podstatnou část flotily měl po většinu času nevyužitou, protože chyběli řidiči. Jeho plány na začátku, že nechce bývalé taxikáře, samozřejmě narazily na to, že ono tolik lidí zase jezdit nechtělo a nebylo kde brát. Nabral mimopražské, nasliboval hory doly, ale ti to nevytrhli. Postupně začal brát i bývalé taxikáře, musel. Nicméně řidičů bylo pořád málo, dojezdové časy příšerné, stačila jedna větší akce (napr. v Opeře) a vůz už jste si ani neobjednali. Řidičům zakazoval "přejezdy", takže ti často stáli nesmyslně na místech, kde šance chytit rito byla minimální, nebo při vyslání na místo zase jeli dlouho, protože na objednávku čekali bůhví kde. Přitom projet se tam, kde na ně mohl leckdo mávnout, nemohli. K tomu přičtěte, že kvůli velikosti byl plátce DPH, takže část z koncové ceny musel odvádět státu (což se při těch hosp. výsledících stejně zřejmě nedělo). A jak postupně přitvrzoval vůči svým řidičům, šlo to od deseti k pěti, protože najednou si už málo z nich vyjelo svoje bonusy (když udělali tržbu nad 50tis.), najednou nebylo tolik zakázek a už to jelo. Teď z toho v podstatě udělá standardní dispečink, nic víc. Prostě velké oči na začátku, jak dá pražskou taxi scénu do kupy, ale nevyšlo to.....

+8/0
23.3.2016 11:44

V50l14a28d70i31s92l45a23v 65B51u96r21y90š96e73k 3173776932964

primárně byl problém v tom, že řidič taxíku jako zaměstnanec se všemi těmi odvody nikdy nemůže konkurovat taxikáři osvéčku, kterej zaplatí co musí a zbytek si nechá, tak to prostě je a dnes už to ví i pan Vančura, proto se snaží drahých zaměstnanců zbavit, otázka je, jak se k celé věci postaví stát, protože ten bude logicky tratit a tak zřejmě bude celá věc prošetřována, jestli při přerodu zaměstnanců na osvéčka nebude porušen zákon

0/0
23.3.2016 11:58
Foto

Š19t57ě57p44á50n 63B71i39n29k11o 3726624363116

Z pohledu firmy vás zajímají odvody za zaměstnance. Z té mzdy, kterou jim jako mzdu platil, to při počtu řidičů, které měl, nemohlo nikdy vygenerovat takovou ztrátu nebo být primárním důvodem takové ztráty, o které je tady řeč. Skutečný problém je, že v Praze je situace v dispečinkovém taxi taková, že za maximální ceny jezdí na drát málokdo a on prostě neuspěl v konkurenci. Náklady měl vysoké díky vysokému operáku na drahé vozy (konkurence podobné služby zabezpečuje řádově levnějšími Superby) + situaci, kdy nasmlouval a platil víc aut, než pro kolik měl řidiče. Jeho parkoviště na Bohdalci bylo v podstatě v každou denní i noční dobu plné nepoužívaných vozů. Možná by mu to vyšlo, kdyby měl více řidičů a méně vozů a jedno auto točil minimálně na dvě směny, což se tak nedělo.

+1/0
23.3.2016 12:06

V88l41a83d84i69s60l28a92v 72B83u90r40y39š76e85k 3893236922964

tak pokud měl ztrátu 71 milionů a 70 milionů měl mzdové náklady, tak je jasné, že i kdyby taxikáři jezdili zadarmo, tak byl i tak ve ztrátě, ale nemusel zaplatit třeba 20 milionů na odvodech a ty by někomu zbyli, třeba tomu taxikáři, nebo firmě, těch 20 milionů je tam vždycky navíc a proto nikdy nemůže zaměstnanec konkurovat osvéčku, každej, kdo tomu nevěří, ať si to zkusí

0/0
23.3.2016 12:24
Foto

Š76t30ě83p91á68n 76B17i59n63k25o 3216924883696

To je samozřejmě nesmysl porovnávat, protože kdyby neměl 70 milionů mzdových nákladů a jel v režimu OSVČ (jako jiné dispečinky), neměl by nic z realizovaných tržeb. Ty by zůstaly u OSVČ a jemu by platily za vůz a drát (to, co rozjíždí teď). To je úplně jiný model, nelze to vůbec srovnat. Co srovnat můžeme, je stav, kdyby ty lidi nezaměstnával a neodváděl státu co odváděl (tedy zjistit jestli je problém ve formě "zaměstnání" řidičů). V dobách "největší slávy" měl Tick Tack do 300 ridičů. To při uvedené mzdě dělá cca 15M ročně v odvodech navíc proti tomu, kdyby hrubá mzda šla na fakturu od OSVČ (neřeším, jestli by to pak někdo vůbec jezdil a na fakturu si neřekl mzdu + odvody). Se srážkovou daní z toho zbytku na DPP je to cca těch 20M (byť je to daňově jinak). Což ve výsledku jenom potvrzuje, že jeho problém nebyli zaměstnanci, že to byl jenom jeden problém z mnoha, protože celková ztráta byla 71M.

0/0
23.3.2016 13:46

V20l11a65d89i32s17l42a78v 26B83u73r53y20š33e93k 3523396862794

pan Jančura + taxikáři by v režimu OSVČ státu neodvedli státu 20 milionů a v režimu pan Jančura +zaměstnanci by odvedli 20 milionů, nevím co je na tom nepochopitelnýho, ty peníze musí tomu státu někdo dát a je jedno kdo, nehledejte v tom žádnou vědu, prostě když odvedete státu 20 milonů víc než jiná firma, tak nemůžete být konkurenceschopný, vy snad ještě popřete, že zaměstnávat lidi na Švarce není výhodné

0/0
23.3.2016 16:21
Foto

Š64t59ě79p14á48n 24B18i62n11k63o 3766614893126

Ach jo. Snažil jsem se to vysvětlit, jak nejlépe jsem uměl, ale zjevně marně. V pohodě, závada může být na mém vysílači....... Model, kterému Jančura konkuroval, tedy prodej dispečinkových služeb + řidiči jako OSVČ, je úplně jiný obchodní model, než vlastní řidiči formou mzdy nebo švarc systému. V jednom modelu jdou tržby za vámi, v druhém za OSVČ, ovšem vč. nákladů na takto získané tržby. Ty modely nemůžete srovnávat. Srovnávat můžete srovnatelné. Tedy kdyby ve stávajícím modelu jel švarsystém místo zaměstnávání řidičů (byť i to jel, jak jel - v kombinaci s DPP, aby odvody minimalizoval), tak kolik by ušetřil, o kolik by byla jeho ztráta menší. Jestliže mluvíme o 20M /s reervou/ a jeho ztráta je 71 mil., jenom stěží to bude hlavní důvod ztráty jako takové. Vždyť ta čísla jsou jasná.

0/0
24.3.2016 0:12
Foto

Š70t28ě74p30á10n 90B84i64n97k14o 3106284253656

A co se Švarc systému týče, v obecné rovině, tak on ve skutečnosti zase až tak výhodný není, tedy srovnává-li se srovnatelné se srovnatelným. 20tis. měsíčně ve mzdě je samozřejmě na straně zaměstnance i zaměstnavatele zdaněno (vč. pojistného) více, než 20tis. "příjmu" OSVČ. Jenže 20tis. skutečný příjem OSVČ není jeho osobní odměna, ekvivalent mzdy. Je to příjem na jehož dosažení musí OSVČ vynaložit nějaké výdaje. Rozdíl je teprve to, co pak vstupuje do hry. Nemá-li někdo náklady, je to v podstatě zdaněno stejně. Samozřejmě, že "bordel" v tom udělaly výdajové paušály, v rámci kterých je pro část OSVČ extrémně výhodné je uplatnit, protože násobně převyšují jejich skutečné výdaje a tím je pak dána ta "výhoda". O tom žádná. Jenže zrovna u taxikářů s vlastními auty, náklady na jejich údržbu, náklady na PHM a řadu dalších nákladů, tohle podle mě zásadně neplatí. To ale není případ Jančury, ten to jel jinak. Opakuji, že u něj můžeme srovnat jenom model, kdyby neměl zaměstnance, ale "zaměstnával" OSVČ v rámci stávajícího modelu. Ne jeho model srovnat s jiným modelem konkurence. A ano, pak by ušetřil těch 20 milionů, ale to je jenom zlomek z jeho 71M ztráty.

Podle mě hlavním problémem byly předražené a málo využívané vozy generující smrtící měsíční náklady, nešťastně stanovená cenová politika a neschopnost tu službu uvést v průběhu roku do stavu, aby s ní klienti jezdili a mohli se na ní spolehnout. A paradoxně to bylo i o nedostatku řidičů.

A to, co chce rozjet teď, je taky srandovní. Kolik vydělá na jednom tom 10tis. paušálu, za který bude nabízet řidičům auto, služby dispečinku + vše kolem? Jenom ta oktávka bude s nájezdem taxi stát na operáku měsíčně 7tis. minimálně. Přitom to samo o sobě je cena, kterou si konkurence účtuje za dispečinkové služby (i víc). Nerozumím tomu, ale třeba překvapí. Spíš to na mě dělá dojem, jak tady píší jiní, že mu v rámci skupiny propojených firem nevadí generovat ztrátu v některých z nich, protože to umí využít v těch ziskových.

0/0
24.3.2016 0:40

V82l64a21d85i34s23l33a19v 40B96u26r74y23š54e40k 3243486322834

to je úvaha, jeden platí víc než druhý, ale pro toho co platí míň to není žádná výhoda, jestli o tom někoho přesvěčíte, tak já to jistě nebudu

0/0
25.3.2016 8:37

V50á49c15l29a32v 38M95a93i10x61n75e14r 7305970515781

Změna ze zaměstnance na ŽV není o daních, jak se tu mnozí snaží matně argumentovat, ale je to o motivaci těchto lidí ... Je jiná věc být řidičem linkového autobusu, kde neovlivním počet lidí a jiná v oboru, kde jsem přímo i obchodníkem a prodejcem ....

0/0
23.3.2016 11:32

V46l52a90d36i75s77l60a87v 77B13u34r77y40š33e82k 3653766442744

změna zaměstnance na osvéčko je nejen o daních, ale hlavně o pojištění, proto je nezákonná, zatímco osvéčko zaplatí z nabytého milionu pár korun, tak zaměstnanec zaplatí téměř polovinu, abyste to pochopil, tak vám to jednoduše vysvětlím, když zaplatíte taxikáři zaměstnanci 1000 korun, tak z této tisícovky půjde státu tak 200 korun prostřednictvím odvodů daní, ať hrazených tím nebo oním, pokud vás ale poveze řidič osvéčko, tak se prostřednictvím přímých daní a odvodů státu dostane jen třeba 40 korun, na jedné tisícovce tržby je stát chudší o 160 korun, proto je tenhle systém zakázaný

0/0
23.3.2016 11:50
Foto

Š26t77ě44p87á57n 38B29i33n57k63o 3916954763706

Sorry, ale podobné úvahy mě baví. Že bych se chtěl zastávat zrovna té pražské zlodějské svoloče, to nechci, ale kde v té svojí úvaze máte náklady toho řidiče OSVČ na auto, PHM, pojistky, poplatky a další náklady? To jsou prostě nesrovnatelný věci. Já sice chápu, že je módní dělat ze živnostníků zloděje, ale smysl mi nějak uniká. Nemluvě o tom, že Jančura ty odvody taky přes DPP minimalizoval, co to šlo. Mzdy, které uváděl v médiích, měl rozděleny na opravdovou mzdu a odměnu právě na DPP (srážková daň, žádné zdravotní nebo sociální na straně zaměstnavatele i zaměstnance).

0/0
24.3.2016 0:47

V74l93a71d57i94s17l71a88v 27B51u28r14y27š62e75k 3773206362844

v té mé uvaze zbývá u OSVČ na auto PHM, pojistky a vše co uvádáte z 1000 korun tržby 800 korun, myslím, že jste nic nepochopil, útěchou vám může být to, že nejste zdaleka sám, jestliže práce jednoho je víc zdaněna než práce druhého, tak na tom nemůžou být stejně a zloděje z nikoho taky nedělám

0/0
25.3.2016 8:34

R33a35d10e11k 63B42a97r56t54o12š 7334849164576

Titulek hodný finančního negramota. Je snad jasné, že pokud se jedná o rozjezd firmy, kdy musel mj. nakoupit auta, tak bude ve ztrátě, jinak by to byl kouzelník...

0/−1
23.3.2016 10:47

P16e64t39r 20N17o81v36ý 9121373608

Nevím, jestli auta nakoupil, nebo jsou v pronájmu.

Ale pokud auta nakoupil, tak ta se v účetnictví do nákladů rozpouští pomocí účetních odpisů. Do nákladů tedy nejde celá jejich pořizovací cena.

0/0
23.3.2016 10:51

R92a68d53e20k 65B57a78r53t65o20š 7524459734916

Nekoukal jsem se na jeho účetnictví, tolik času zase nemám, ale vytýkat firmě, že při rozjezdu v prvním roce je ve ztrátě, to může jenom blázen...

+1/0
23.3.2016 10:56

P17e24t95r 60N27o85v93ý 9651223558

Souhlasím, spíš tam jde o výši té ztráty.

0/0
23.3.2016 11:00

J21a97n 46S67ů12r53a 4585313973492

kde něco vyčítám?

+1/0
23.3.2016 11:16

P17a93v88e87l 89Š96m32í78d28e94k 6159700893468

Mě říkal jeden pán jel jsem s nimi (před rokem) super audinka voda,říkal prý bere 20 tisíc (hrubého) .Problém je že musí dělat přes dispečink (říkal) někoho na ulici nabrat je pak problém.No nevím čekat půl nebo hodinu jestli někdo zavolá?

0/0
26.3.2016 7:52
Foto

Š13t92ě84p75á83n 50B66i37n56k96o 3976674203216

Auta měl na operativní leasing, nekupoval je.

0/0
23.3.2016 11:45

M51a21r61t30i46n 34K84a22r34á18s69e30k 9638243468268

Nic proti ale porizeni novych aut na zisk nema vliv - resp ma na zisk stejny vliv prvni nebo ctvrty rok.... navic auta ma spis pronajate tam to je jeste vice do oci bijici, ze jste napsal blbost.

0/0
23.3.2016 22:45

K50a49r17e10l 63N18o67v81o47t57n82y 2791475919880

Tady se ukazuje, jak nas stat dela vsechno proto, aby co nejvic ztizil firmam zamestnavani lidi.

+16/−1
23.3.2016 9:54

M32a85r20t36i16n 43Š83v33o65r60c 9899683768160

Tak já myslím, že tento Jančurův princip přesně odpovídá definici Švarc systému. Osoba vykonávající činnost prostřednictvím pracovních pomůcek zaměstnavatele, výhradně pro něj a nikolv pro další subjekty za úplatu. (Taxík nepatří řidiči, neposkytuje svou službu pro více taxislužeb nebo dodavatelů ...). Že by měl někdo výjimku ? ...

+4/−1
23.3.2016 9:50

M62a85r51t89i40n 56M57a59i20k56s42n53a79r 3824883508152

Hodně Taxi funguje stejně... Taxi na operativní leasing a jezdí s jedním dispečinkem...

0/0
23.3.2016 9:56

M74a42r28t46i44n 52Š86v39o82r65c 9269513488730

Bohužel ... Pokud si já vezmu auto na operativní leasing od leasingové společnosti a budu s ním vykonávat činnost pro nějaký taxi dispečink - už to není tak bijící do očí. Můžu totiž tvrdit, že mám i své zakázky po telefonu a je to tudíž činnost pro více subjektů. Ale pokud dostanu vůz od taxislužby pro kterou jezdím výhradně, pak je to bez ohledu na způsob financování daného vozu prostě švarc. Vozidlem s názvem Tick Tack asi nebudu jezdit pro AAA.... Nicméně já nejsem soudce, to už je na výkladu jiných, ale když se někdo nechá fotit do novin, tak to má asi nějak zmáklý ....

+3/0
23.3.2016 10:20

V49í90t 75B83r70z41o88b17o44h41a72t74ý 7620932623621

Odběratelem služby není dispečink nýbrž přepravovaný, tudíž základní atribut švarsystému je tím popřen.

Samozřejmě je to i tak na hraně, ale tímto způsobem se funguje i na spoustě jiných míst - například spousta kadeřnictví nezaměstnává, ale pronajímá "křeslo" každý "salon" samozřejmě funguje jinak, ale někde to funguje i tak, že kadeřnice funguje jako normální podřízená, tržbu předává, musí odebírat od salonu produkty za jejich ceny atd.... ohodnocení je pak taky zajímavé

další profese na ŽL jsou třeba pojišťováci, kuchaři, číšníci, servírky .... dokonce lze podobným způsobem provozovat i hospodu (tzn. firma vám ji vybaví, zaštiťuje provoz, dodá zaměstnance, vy jste potom něco jako provozní, který neřídí provoz :-) - musíte od nadřízené firmy odebírat veškeré zboží, pracujete na ŽL, platební doklady vydáváte pod hlavičkou nadřízené firmy, ta Vám každý měsíc pošle fakturu za fixní náklady (je to vlastně poplatek za poskytnuté služby a splátka za vybavení) a za pohyblivou složku (to je objednané zboží, které nesmíte objednat jinde - nápoje, suroviny, potraviny....) a když Vám něco zbyde je to zisk :-)

+1/0
23.3.2016 10:51

P11e44t25r 55N25o35v58ý 9681283438

U toho co píšete je vyjasnit jednu věc - taxikář má smlouvu s kým a kým je placen ? Přepravovaným ?

Švarsystém má několik atributů a neznamená, že pokud je jeden popřen, že je systém popřen jako celek. Zde jsou některé další :

náplň práce odpovídá předmětu činnosti odběratele

výlučný výkon činnosti pro jednoho odběratele a pod jeho jménem

při výkonu práce vystupuje dodavatel (OSVČ) jménem odběratele

dlouhodobý vztah

0/0
23.3.2016 11:38

V63í59t 57B89r41z17o71b82o91h61a14t97ý 7280182253671

Řidič má smlouvu o pronájmu auta, o výhradním použití určitého dispečinku a dalších provozních věcech. Řidiče platí přepravovaný přímo hotově nebo elektronicky přes dispečink (dispečink mu v takovém případě "přípíše" celou částku). Řidič platí dispečinku paušální částku + % ze zisku (s tím hýbat nemůže protože je dispečinkem kontrolován). Zjednodušeně předmětem činnosti firmy není přeprava samotná, ale zprostředkování přepravy. Předmětem činnosti řidiče je pak pouze přeprava samotná. Při výkonu profese vystupuje řidič vždy svým jménem, ale zároveň je uveden jeho smluvní vztah s firmou jako prostředníkem. Je tedy ošetřeno smluvně a procesně, aby atributy švarcsystému byly popřeny i když celkově je to na hraně.

0/0
24.3.2016 9:07
Foto

Š96t85ě73p68á88n 92B76i29n64k81o 3366914583236

Ale on samozřejmě nebude jezdit výhradně pro něj. Bude brát i lidi z ulice.

0/0
23.3.2016 11:47

A41n16t65o37n76í38n 59P54o98l64i13c79k11ý 9100582121257

Obávám se, že se budete mýlit. Dostane auto, dostane MOŽNOST dispečngu, ale je otázka, jestli může jezdit i na svoje triko. Pokud ano, což předpokládám, je to OK.

+1/0
23.3.2016 10:33

L16u40k57a38s 71N94e59m53e70c 7829370352594

Řekl bych, že v jeho případě se jedná o jakousi franchizu.

+1/0
23.3.2016 10:54
Foto

Š80t79ě34p77á30n 96B42i90n41k85o 3186524863196

Podle mě to definici skutečného Švarc systému neodpovídá. Řidič bude podnikat, bude vozit i svoje zákazníky i lidi z ulice, klidně zákazníky přes Liftago nebu UBER a od Jančury si bude vůz jenom pronajímat + služby. Úplně stejně, jak kdyby si vzal auto na operativní leasing a platil někde drát.

+1/0
23.3.2016 11:46

P65e19t90r 75N69o61v65ý 9291603108

Vlaky (české) ve ztrátě, taxíky ve ztrátě ..

+1/−1
23.3.2016 9:18

V84á68c21l16a82v 15H55o31s28c49h 8826338552331

a o cem byla vase nekonstruktivni, kratkozraka kritika? vy zijete na vlne start upu, za rok za dva prodat za miliony, ale ne kazdy kseft dokaze vydelavat hned od zacatku, proste ted je v minusu, casem bude na nule a potom v plusu, kazdopadne pozvedl komfort cestovani a dotuje to z letenek, autobusu nebo uveru, to je normalni.

0/0
23.3.2016 14:02

P79a60v68e34l 73N53e49d85ě84l85a 5936440794161

účetně ve ztrátě ...

0/0
23.3.2016 9:53

P67e72t92r 60N28o33v92ý 9601853368

Ano, účetnictví dává mimo jiné informace o tom, jak daná firma hospodaří. A provoz vlaků a taxíků je ztrátový.

Nebo to sám chcete vysvětlit jinak ?

0/0
23.3.2016 9:57

P17a35v39e85l 33N46e35d41ě62l66a 5956180924411

Chtěl jsem tím říct, že pokud bych podnikal a můj účetní první tři roky nevykouzlil ztrátu (aniž bych ji ve skutečnosti měl), tak bych ho vyrazil ...

Takže Jančura klidně může mít ztrátu daleko menší, může být na nule nebo i ziskový ...

+3/0
23.3.2016 10:04

P55e17t60r 97N83o35v22ý 9481343488

Aha, tak to Jančurům kouzelník bude asi dost schopný, když při tržbách 103 mil., vykouzlí ještě dalších 70 mil. nákladů ...

Vlaky jezdí tuším 6 let a ztráty jsou každý rok v řádu desítek milionů. Jenom výsledky za loňský rok jsem ještě nezaregistroval.

0/0
23.3.2016 10:18

T63o54m 55S31a14u31e39r 8287748422274

Jste bambula. Student Agency loni vydělala čtvrt miliardy.

http://ekonomika.idnes.cz/rekordni-vysledky-student-agency-dl7-/eko-doprava.aspx?c=A151228_164241_eko-doprava_suj

0/0
23.3.2016 10:20

P48e23t62r 62N47o59v61ý 9801223208

Kdybyste raději četl co jsem napsal a neoznačoval jiné za bambulu.

Nepsal jsem o Student Agency jako celku, psal jsem o jejich vlacích a taxících. Tyto dvě složky jsou ztrátové.

0/0
23.3.2016 10:30

T58o79m 61S15a21u71e93r 8767598242674

Zajímavé, že ztráty několik let nazpět registrujete, ale čvrtmiliardy zisk za 2014 vám náhodou utekl. Myslím, že váš zájem je spíše kibicovat a mudrovat než se zamyslet nad uskálími dosti náročného byznysu, jehož stabilizace může trvat léta.

+1/0
23.3.2016 10:43

P32e77t90r 13N36o41v36ý 9761433598

Naopak jsem rád, že jste zde uvedl zisk celé Student Agency.

Zkuste se bavit k tématu a neosočujte mě neustále z něčeho, ano ?

Za toho bambulu byste se mohl omluvit.

+1/0
23.3.2016 10:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.