Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jančurova černá díra. Taxíky mu prodělaly 71 milionů, plně je ovládl

Vstup Radima Jančury do byznysu s taxíky se zatím neukazuje jako příliš zisková investice. Každá koruna tržeb mu vygenerovala ztrátu 69 haléřů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M38i49c40h25a67e29l 37C39h93a40r61v85á33t 9969888153672

Na koho svůj neúspěch bude házet nyní? ČD z toho těžko může obvinit, regionální dopravce také ne... Jsem zvědav, na který hrobeček půjde pan velkopodnikatel brečet nyní.

0/0
29.3.2016 8:40

E21m35i91l 22D91o80č87e35k89a25l 9489730435939

Takové čapí hnízdo naruby?

0/0
26.3.2016 11:46

S90e68i45d95l 83P43e21t30r 1941521535954

Obávám se, že pan Sůra ani většina jeho čtenářů nepochopili to pravé "kouzlo taxikaření" páně Jančury ..:-)

- přelévání zisků z firem, kde nelze pokrátit hotovostní příjmy tam, kde si je lze bez problému ( a daní) vybrat a zároveň snížit základ DZPO na těch ziskových ..

- s tím souvisí náklady. Těžko kdo v takovém konglomerátu je schopen rozklíčovat , které náklady jsou výhradně té či oné firmy a tudíž docela slušný prostor na jejich transfery tam, kde jsou z daňového hlediska potřeba ..

Nevymyslel to chlapec špatně.:-) Teď jen aby reálná ztráta taxíků nepřevýšila náklady za normálně odvedené daně. Kupeckým počítáním však vychází, že patrně ne.

No a pak samozřejmě jestli tenhle systém ustojí před berňáky - co léta prochází burešovi nemusí Jančurovi ...:-)

0/−2
23.3.2016 18:07

D54u66š45a12n 35D92i28t61r96i40c71h 3558456683529

Je vidět že podle sebe soudím tebe

0/0
23.3.2016 22:33

D89u76š13a88n 64D59i45t70r27i87c10h 3148706563899

Je vidět že podle sebe soudím tebe;-)

0/0
23.3.2016 22:33

J39a49n 68S94ů36r30a 4895863893542

2014 nebyl ještě Tick Tack součástí holdingu Student Agency a konsolidován. To Vaši teorii poněkud nabourává.

+3/0
24.3.2016 15:28

P55a81v96e59l 95Š89m60í25d90e30k 6529900623878

Pane Sůro to máte pravdu:-)dal jsem Vám plus:-)

0/0
26.3.2016 7:47

J46o19s95e27f 23K34a87r56f15í16k 7102325856490

Se nedivím.

Běžná taxikář není zaměstnaný a platí se mu jenom desátek s to co odjezdí. Navíc asi neplatí výpalné za dobré fleky na stání, všimné hoteliérům, že zavolají přímo je. Nemá tlačenku na letiště...

+1/0
23.3.2016 11:55
Foto

Š42t31ě10p88á23n 43B19i76n48k20o 3306974493886

Mám za to, že problém Jančury a jeho taxi nebyl primárně o tom, jestli byli řidiči zaměstnanci nebo OSVČ. On, jakkoli se tváří různě, stejně ty náklady (odvody, pojistné) minimalizoval, co to šlo. Řidič u něj měl na zaměstnanecký poměr jenom část "odměny", cca 12tis. hrubého, z čehož moc nezplatí ani on, ani zaměstnavatel. Zbytek jel Jančura na dohodu o provedení práce (čištění vozu), ze které žádné odvody neplatí, sociální a zdravotní se neodvádí a sráží se jenon daň z příjmů. Jeho problém byl v kombinaci řady nešťastných kroků a když, tak problém zaměstnanec x OSVČ byl jenom jedním z nich. Jednak nabral neuvěřitelně drahé vozy na operativní leasing a podstatnou část flotily měl po většinu času nevyužitou, protože chyběli řidiči. Jeho plány na začátku, že nechce bývalé taxikáře, samozřejmě narazily na to, že ono tolik lidí zase jezdit nechtělo a nebylo kde brát. Nabral mimopražské, nasliboval hory doly, ale ti to nevytrhli. Postupně začal brát i bývalé taxikáře, musel. Nicméně řidičů bylo pořád málo, dojezdové časy příšerné, stačila jedna větší akce (napr. v Opeře) a vůz už jste si ani neobjednali. Řidičům zakazoval "přejezdy", takže ti často stáli nesmyslně na místech, kde šance chytit rito byla minimální, nebo při vyslání na místo zase jeli dlouho, protože na objednávku čekali bůhví kde. Přitom projet se tam, kde na ně mohl leckdo mávnout, nemohli. K tomu přičtěte, že kvůli velikosti byl plátce DPH, takže část z koncové ceny musel odvádět státu (což se při těch hosp. výsledících stejně zřejmě nedělo). A jak postupně přitvrzoval vůči svým řidičům, šlo to od deseti k pěti, protože najednou si už málo z nich vyjelo svoje bonusy (když udělali tržbu nad 50tis.), najednou nebylo tolik zakázek a už to jelo. Teď z toho v podstatě udělá standardní dispečink, nic víc. Prostě velké oči na začátku, jak dá pražskou taxi scénu do kupy, ale nevyšlo to.....

+8/0
23.3.2016 11:44

V79l35a46d48i85s79l58a27v 34B71u73r65y66š97e75k 3893596732134

primárně byl problém v tom, že řidič taxíku jako zaměstnanec se všemi těmi odvody nikdy nemůže konkurovat taxikáři osvéčku, kterej zaplatí co musí a zbytek si nechá, tak to prostě je a dnes už to ví i pan Vančura, proto se snaží drahých zaměstnanců zbavit, otázka je, jak se k celé věci postaví stát, protože ten bude logicky tratit a tak zřejmě bude celá věc prošetřována, jestli při přerodu zaměstnanců na osvéčka nebude porušen zákon

0/0
23.3.2016 11:58
Foto

Š20t82ě69p29á63n 77B29i78n68k69o 3846964253846

Z pohledu firmy vás zajímají odvody za zaměstnance. Z té mzdy, kterou jim jako mzdu platil, to při počtu řidičů, které měl, nemohlo nikdy vygenerovat takovou ztrátu nebo být primárním důvodem takové ztráty, o které je tady řeč. Skutečný problém je, že v Praze je situace v dispečinkovém taxi taková, že za maximální ceny jezdí na drát málokdo a on prostě neuspěl v konkurenci. Náklady měl vysoké díky vysokému operáku na drahé vozy (konkurence podobné služby zabezpečuje řádově levnějšími Superby) + situaci, kdy nasmlouval a platil víc aut, než pro kolik měl řidiče. Jeho parkoviště na Bohdalci bylo v podstatě v každou denní i noční dobu plné nepoužívaných vozů. Možná by mu to vyšlo, kdyby měl více řidičů a méně vozů a jedno auto točil minimálně na dvě směny, což se tak nedělo.

+1/0
23.3.2016 12:06

V97l75a79d68i60s45l15a90v 24B95u38r25y56š76e20k 3113576592554

tak pokud měl ztrátu 71 milionů a 70 milionů měl mzdové náklady, tak je jasné, že i kdyby taxikáři jezdili zadarmo, tak byl i tak ve ztrátě, ale nemusel zaplatit třeba 20 milionů na odvodech a ty by někomu zbyli, třeba tomu taxikáři, nebo firmě, těch 20 milionů je tam vždycky navíc a proto nikdy nemůže zaměstnanec konkurovat osvéčku, každej, kdo tomu nevěří, ať si to zkusí

0/0
23.3.2016 12:24
Foto

Š94t38ě16p20á15n 82B70i66n11k88o 3566484733576

To je samozřejmě nesmysl porovnávat, protože kdyby neměl 70 milionů mzdových nákladů a jel v režimu OSVČ (jako jiné dispečinky), neměl by nic z realizovaných tržeb. Ty by zůstaly u OSVČ a jemu by platily za vůz a drát (to, co rozjíždí teď). To je úplně jiný model, nelze to vůbec srovnat. Co srovnat můžeme, je stav, kdyby ty lidi nezaměstnával a neodváděl státu co odváděl (tedy zjistit jestli je problém ve formě "zaměstnání" řidičů). V dobách "největší slávy" měl Tick Tack do 300 ridičů. To při uvedené mzdě dělá cca 15M ročně v odvodech navíc proti tomu, kdyby hrubá mzda šla na fakturu od OSVČ (neřeším, jestli by to pak někdo vůbec jezdil a na fakturu si neřekl mzdu + odvody). Se srážkovou daní z toho zbytku na DPP je to cca těch 20M (byť je to daňově jinak). Což ve výsledku jenom potvrzuje, že jeho problém nebyli zaměstnanci, že to byl jenom jeden problém z mnoha, protože celková ztráta byla 71M.

0/0
23.3.2016 13:46

V79l67a32d95i30s97l38a96v 28B67u72r90y47š30e51k 3683676222344

pan Jančura + taxikáři by v režimu OSVČ státu neodvedli státu 20 milionů a v režimu pan Jančura +zaměstnanci by odvedli 20 milionů, nevím co je na tom nepochopitelnýho, ty peníze musí tomu státu někdo dát a je jedno kdo, nehledejte v tom žádnou vědu, prostě když odvedete státu 20 milonů víc než jiná firma, tak nemůžete být konkurenceschopný, vy snad ještě popřete, že zaměstnávat lidi na Švarce není výhodné

0/0
23.3.2016 16:21
Foto

Š51t30ě55p91á65n 73B84i89n77k14o 3126674563646

Ach jo. Snažil jsem se to vysvětlit, jak nejlépe jsem uměl, ale zjevně marně. V pohodě, závada může být na mém vysílači....... Model, kterému Jančura konkuroval, tedy prodej dispečinkových služeb + řidiči jako OSVČ, je úplně jiný obchodní model, než vlastní řidiči formou mzdy nebo švarc systému. V jednom modelu jdou tržby za vámi, v druhém za OSVČ, ovšem vč. nákladů na takto získané tržby. Ty modely nemůžete srovnávat. Srovnávat můžete srovnatelné. Tedy kdyby ve stávajícím modelu jel švarsystém místo zaměstnávání řidičů (byť i to jel, jak jel - v kombinaci s DPP, aby odvody minimalizoval), tak kolik by ušetřil, o kolik by byla jeho ztráta menší. Jestliže mluvíme o 20M /s reervou/ a jeho ztráta je 71 mil., jenom stěží to bude hlavní důvod ztráty jako takové. Vždyť ta čísla jsou jasná.

0/0
24.3.2016 0:12
Foto

Š66t76ě18p87á14n 36B61i26n96k20o 3486474243456

A co se Švarc systému týče, v obecné rovině, tak on ve skutečnosti zase až tak výhodný není, tedy srovnává-li se srovnatelné se srovnatelným. 20tis. měsíčně ve mzdě je samozřejmě na straně zaměstnance i zaměstnavatele zdaněno (vč. pojistného) více, než 20tis. "příjmu" OSVČ. Jenže 20tis. skutečný příjem OSVČ není jeho osobní odměna, ekvivalent mzdy. Je to příjem na jehož dosažení musí OSVČ vynaložit nějaké výdaje. Rozdíl je teprve to, co pak vstupuje do hry. Nemá-li někdo náklady, je to v podstatě zdaněno stejně. Samozřejmě, že "bordel" v tom udělaly výdajové paušály, v rámci kterých je pro část OSVČ extrémně výhodné je uplatnit, protože násobně převyšují jejich skutečné výdaje a tím je pak dána ta "výhoda". O tom žádná. Jenže zrovna u taxikářů s vlastními auty, náklady na jejich údržbu, náklady na PHM a řadu dalších nákladů, tohle podle mě zásadně neplatí. To ale není případ Jančury, ten to jel jinak. Opakuji, že u něj můžeme srovnat jenom model, kdyby neměl zaměstnance, ale "zaměstnával" OSVČ v rámci stávajícího modelu. Ne jeho model srovnat s jiným modelem konkurence. A ano, pak by ušetřil těch 20 milionů, ale to je jenom zlomek z jeho 71M ztráty.

Podle mě hlavním problémem byly předražené a málo využívané vozy generující smrtící měsíční náklady, nešťastně stanovená cenová politika a neschopnost tu službu uvést v průběhu roku do stavu, aby s ní klienti jezdili a mohli se na ní spolehnout. A paradoxně to bylo i o nedostatku řidičů.

A to, co chce rozjet teď, je taky srandovní. Kolik vydělá na jednom tom 10tis. paušálu, za který bude nabízet řidičům auto, služby dispečinku + vše kolem? Jenom ta oktávka bude s nájezdem taxi stát na operáku měsíčně 7tis. minimálně. Přitom to samo o sobě je cena, kterou si konkurence účtuje za dispečinkové služby (i víc). Nerozumím tomu, ale třeba překvapí. Spíš to na mě dělá dojem, jak tady píší jiní, že mu v rámci skupiny propojených firem nevadí generovat ztrátu v některých z nich, protože to umí využít v těch ziskových.

0/0
24.3.2016 0:40

V49l24a42d30i43s23l31a37v 34B75u66r31y44š18e59k 3923256982254

to je úvaha, jeden platí víc než druhý, ale pro toho co platí míň to není žádná výhoda, jestli o tom někoho přesvěčíte, tak já to jistě nebudu

0/0
25.3.2016 8:37

V35á79c53l43a80v 63M84a72i34x32n44e53r 7285590495491

Změna ze zaměstnance na ŽV není o daních, jak se tu mnozí snaží matně argumentovat, ale je to o motivaci těchto lidí ... Je jiná věc být řidičem linkového autobusu, kde neovlivním počet lidí a jiná v oboru, kde jsem přímo i obchodníkem a prodejcem ....

0/0
23.3.2016 11:32

V63l70a80d33i42s42l39a51v 42B30u81r90y52š66e13k 3933486312874

změna zaměstnance na osvéčko je nejen o daních, ale hlavně o pojištění, proto je nezákonná, zatímco osvéčko zaplatí z nabytého milionu pár korun, tak zaměstnanec zaplatí téměř polovinu, abyste to pochopil, tak vám to jednoduše vysvětlím, když zaplatíte taxikáři zaměstnanci 1000 korun, tak z této tisícovky půjde státu tak 200 korun prostřednictvím odvodů daní, ať hrazených tím nebo oním, pokud vás ale poveze řidič osvéčko, tak se prostřednictvím přímých daní a odvodů státu dostane jen třeba 40 korun, na jedné tisícovce tržby je stát chudší o 160 korun, proto je tenhle systém zakázaný

0/0
23.3.2016 11:50
Foto

Š64t95ě80p61á66n 58B50i95n14k88o 3316474713946

Sorry, ale podobné úvahy mě baví. Že bych se chtěl zastávat zrovna té pražské zlodějské svoloče, to nechci, ale kde v té svojí úvaze máte náklady toho řidiče OSVČ na auto, PHM, pojistky, poplatky a další náklady? To jsou prostě nesrovnatelný věci. Já sice chápu, že je módní dělat ze živnostníků zloděje, ale smysl mi nějak uniká. Nemluvě o tom, že Jančura ty odvody taky přes DPP minimalizoval, co to šlo. Mzdy, které uváděl v médiích, měl rozděleny na opravdovou mzdu a odměnu právě na DPP (srážková daň, žádné zdravotní nebo sociální na straně zaměstnavatele i zaměstnance).

0/0
24.3.2016 0:47

V67l94a31d44i75s82l91a50v 11B10u59r80y93š29e67k 3283506152954

v té mé uvaze zbývá u OSVČ na auto PHM, pojistky a vše co uvádáte z 1000 korun tržby 800 korun, myslím, že jste nic nepochopil, útěchou vám může být to, že nejste zdaleka sám, jestliže práce jednoho je víc zdaněna než práce druhého, tak na tom nemůžou být stejně a zloděje z nikoho taky nedělám

0/0
25.3.2016 8:34

R71a84d53e82k 19B23a74r91t46o34š 7614209814206

Titulek hodný finančního negramota. Je snad jasné, že pokud se jedná o rozjezd firmy, kdy musel mj. nakoupit auta, tak bude ve ztrátě, jinak by to byl kouzelník...

0/−1
23.3.2016 10:47

P95e84t70r 80N59o72v47ý 9941233948

Nevím, jestli auta nakoupil, nebo jsou v pronájmu.

Ale pokud auta nakoupil, tak ta se v účetnictví do nákladů rozpouští pomocí účetních odpisů. Do nákladů tedy nejde celá jejich pořizovací cena.

0/0
23.3.2016 10:51

R79a12d85e63k 30B38a85r48t26o51š 7984199244226

Nekoukal jsem se na jeho účetnictví, tolik času zase nemám, ale vytýkat firmě, že při rozjezdu v prvním roce je ve ztrátě, to může jenom blázen...

+1/0
23.3.2016 10:56

P22e30t10r 89N55o26v48ý 9881763698

Souhlasím, spíš tam jde o výši té ztráty.

0/0
23.3.2016 11:00

J96a44n 95S47ů89r42a 4575763703582

kde něco vyčítám?

+1/0
23.3.2016 11:16

P12a17v37e20l 71Š17m48í23d93e40k 6219860703578

Mě říkal jeden pán jel jsem s nimi (před rokem) super audinka voda,říkal prý bere 20 tisíc (hrubého) .Problém je že musí dělat přes dispečink (říkal) někoho na ulici nabrat je pak problém.No nevím čekat půl nebo hodinu jestli někdo zavolá?

0/0
26.3.2016 7:52
Foto

Š68t39ě71p57á48n 96B55i90n35k25o 3666854413486

Auta měl na operativní leasing, nekupoval je.

0/0
23.3.2016 11:45

M58a83r92t32i47n 65K20a15r91á89s27e48k 9778353948458

Nic proti ale porizeni novych aut na zisk nema vliv - resp ma na zisk stejny vliv prvni nebo ctvrty rok.... navic auta ma spis pronajate tam to je jeste vice do oci bijici, ze jste napsal blbost.

0/0
23.3.2016 22:45

K58a20r72e48l 77N59o69v10o37t73n12y 2211805219530

Tady se ukazuje, jak nas stat dela vsechno proto, aby co nejvic ztizil firmam zamestnavani lidi.

+16/−1
23.3.2016 9:54

M85a75r10t63i19n 47Š87v48o15r47c 9629463818390

Tak já myslím, že tento Jančurův princip přesně odpovídá definici Švarc systému. Osoba vykonávající činnost prostřednictvím pracovních pomůcek zaměstnavatele, výhradně pro něj a nikolv pro další subjekty za úplatu. (Taxík nepatří řidiči, neposkytuje svou službu pro více taxislužeb nebo dodavatelů ...). Že by měl někdo výjimku ? ...

+4/−1
23.3.2016 9:50

M10a29r30t94i88n 66M55a22i92k69s97n24a91r 3934733628972

Hodně Taxi funguje stejně... Taxi na operativní leasing a jezdí s jedním dispečinkem...

0/0
23.3.2016 9:56

M33a80r45t41i71n 77Š70v85o96r69c 9719673108250

Bohužel ... Pokud si já vezmu auto na operativní leasing od leasingové společnosti a budu s ním vykonávat činnost pro nějaký taxi dispečink - už to není tak bijící do očí. Můžu totiž tvrdit, že mám i své zakázky po telefonu a je to tudíž činnost pro více subjektů. Ale pokud dostanu vůz od taxislužby pro kterou jezdím výhradně, pak je to bez ohledu na způsob financování daného vozu prostě švarc. Vozidlem s názvem Tick Tack asi nebudu jezdit pro AAA.... Nicméně já nejsem soudce, to už je na výkladu jiných, ale když se někdo nechá fotit do novin, tak to má asi nějak zmáklý ....

+3/0
23.3.2016 10:20

V23í87t 69B37r54z81o26b90o53h96a73t82ý 7390652943551

Odběratelem služby není dispečink nýbrž přepravovaný, tudíž základní atribut švarsystému je tím popřen.

Samozřejmě je to i tak na hraně, ale tímto způsobem se funguje i na spoustě jiných míst - například spousta kadeřnictví nezaměstnává, ale pronajímá "křeslo" každý "salon" samozřejmě funguje jinak, ale někde to funguje i tak, že kadeřnice funguje jako normální podřízená, tržbu předává, musí odebírat od salonu produkty za jejich ceny atd.... ohodnocení je pak taky zajímavé

další profese na ŽL jsou třeba pojišťováci, kuchaři, číšníci, servírky .... dokonce lze podobným způsobem provozovat i hospodu (tzn. firma vám ji vybaví, zaštiťuje provoz, dodá zaměstnance, vy jste potom něco jako provozní, který neřídí provoz :-) - musíte od nadřízené firmy odebírat veškeré zboží, pracujete na ŽL, platební doklady vydáváte pod hlavičkou nadřízené firmy, ta Vám každý měsíc pošle fakturu za fixní náklady (je to vlastně poplatek za poskytnuté služby a splátka za vybavení) a za pohyblivou složku (to je objednané zboží, které nesmíte objednat jinde - nápoje, suroviny, potraviny....) a když Vám něco zbyde je to zisk :-)

+1/0
23.3.2016 10:51

P93e74t51r 49N38o65v45ý 9971373518

U toho co píšete je vyjasnit jednu věc - taxikář má smlouvu s kým a kým je placen ? Přepravovaným ?

Švarsystém má několik atributů a neznamená, že pokud je jeden popřen, že je systém popřen jako celek. Zde jsou některé další :

náplň práce odpovídá předmětu činnosti odběratele

výlučný výkon činnosti pro jednoho odběratele a pod jeho jménem

při výkonu práce vystupuje dodavatel (OSVČ) jménem odběratele

dlouhodobý vztah

0/0
23.3.2016 11:38

V58í19t 91B95r83z53o91b53o84h36a32t65ý 7290792813411

Řidič má smlouvu o pronájmu auta, o výhradním použití určitého dispečinku a dalších provozních věcech. Řidiče platí přepravovaný přímo hotově nebo elektronicky přes dispečink (dispečink mu v takovém případě "přípíše" celou částku). Řidič platí dispečinku paušální částku + % ze zisku (s tím hýbat nemůže protože je dispečinkem kontrolován). Zjednodušeně předmětem činnosti firmy není přeprava samotná, ale zprostředkování přepravy. Předmětem činnosti řidiče je pak pouze přeprava samotná. Při výkonu profese vystupuje řidič vždy svým jménem, ale zároveň je uveden jeho smluvní vztah s firmou jako prostředníkem. Je tedy ošetřeno smluvně a procesně, aby atributy švarcsystému byly popřeny i když celkově je to na hraně.

0/0
24.3.2016 9:07
Foto

Š36t48ě66p88á47n 14B90i51n75k95o 3256604853576

Ale on samozřejmě nebude jezdit výhradně pro něj. Bude brát i lidi z ulice.

0/0
23.3.2016 11:47

A51n70t10o12n33í16n 98P56o22l29i89c85k80ý 9680322371557

Obávám se, že se budete mýlit. Dostane auto, dostane MOŽNOST dispečngu, ale je otázka, jestli může jezdit i na svoje triko. Pokud ano, což předpokládám, je to OK.

+1/0
23.3.2016 10:33

L71u66k96a38s 96N40e47m14e53c 7289500302864

Řekl bych, že v jeho případě se jedná o jakousi franchizu.

+1/0
23.3.2016 10:54
Foto

Š38t41ě67p36á83n 60B64i26n56k74o 3426784353476

Podle mě to definici skutečného Švarc systému neodpovídá. Řidič bude podnikat, bude vozit i svoje zákazníky i lidi z ulice, klidně zákazníky přes Liftago nebu UBER a od Jančury si bude vůz jenom pronajímat + služby. Úplně stejně, jak kdyby si vzal auto na operativní leasing a platil někde drát.

+1/0
23.3.2016 11:46

P98e60t33r 31N28o47v50ý 9531923888

Vlaky (české) ve ztrátě, taxíky ve ztrátě ..

+1/−1
23.3.2016 9:18

V28á54c39l62a97v 78H87o57s36c35h 8906588272531

a o cem byla vase nekonstruktivni, kratkozraka kritika? vy zijete na vlne start upu, za rok za dva prodat za miliony, ale ne kazdy kseft dokaze vydelavat hned od zacatku, proste ted je v minusu, casem bude na nule a potom v plusu, kazdopadne pozvedl komfort cestovani a dotuje to z letenek, autobusu nebo uveru, to je normalni.

0/0
23.3.2016 14:02

P83a71v72e39l 24N91e63d58ě70l92a 5486520304951

účetně ve ztrátě ...

0/0
23.3.2016 9:53

P32e82t46r 83N47o77v17ý 9391303128

Ano, účetnictví dává mimo jiné informace o tom, jak daná firma hospodaří. A provoz vlaků a taxíků je ztrátový.

Nebo to sám chcete vysvětlit jinak ?

0/0
23.3.2016 9:57

P27a77v85e83l 52N10e55d50ě43l78a 5476560734211

Chtěl jsem tím říct, že pokud bych podnikal a můj účetní první tři roky nevykouzlil ztrátu (aniž bych ji ve skutečnosti měl), tak bych ho vyrazil ...

Takže Jančura klidně může mít ztrátu daleko menší, může být na nule nebo i ziskový ...

+3/0
23.3.2016 10:04

P38e11t34r 69N82o45v24ý 9551573918

Aha, tak to Jančurům kouzelník bude asi dost schopný, když při tržbách 103 mil., vykouzlí ještě dalších 70 mil. nákladů ...

Vlaky jezdí tuším 6 let a ztráty jsou každý rok v řádu desítek milionů. Jenom výsledky za loňský rok jsem ještě nezaregistroval.

0/0
23.3.2016 10:18

T35o53m 87S16a20u48e46r 8547508702214

Jste bambula. Student Agency loni vydělala čtvrt miliardy.

http://ekonomika.idnes.cz/rekordni-vysledky-student-agency-dl7-/eko-doprava.aspx?c=A151228_164241_eko-doprava_suj

0/0
23.3.2016 10:20

P46e15t79r 16N70o46v96ý 9191513588

Kdybyste raději četl co jsem napsal a neoznačoval jiné za bambulu.

Nepsal jsem o Student Agency jako celku, psal jsem o jejich vlacích a taxících. Tyto dvě složky jsou ztrátové.

0/0
23.3.2016 10:30

T75o18m 34S55a46u53e47r 8557848862704

Zajímavé, že ztráty několik let nazpět registrujete, ale čvrtmiliardy zisk za 2014 vám náhodou utekl. Myslím, že váš zájem je spíše kibicovat a mudrovat než se zamyslet nad uskálími dosti náročného byznysu, jehož stabilizace může trvat léta.

+1/0
23.3.2016 10:43

P29e93t58r 98N21o49v40ý 9931423918

Naopak jsem rád, že jste zde uvedl zisk celé Student Agency.

Zkuste se bavit k tématu a neosočujte mě neustále z něčeho, ano ?

Za toho bambulu byste se mohl omluvit.

+1/0
23.3.2016 10:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.