- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pak si už na nádraží nekoupíte nic. Ceny budou jako na letišti, aby se mu investice vyplatila.
Nabízet může co chce, nádraží jsou součástí státní dopravní infrastruktury a jakékoli vlastnictví soukromým subjektem by v případě krize narušilo funkčnost systému. Jednání akciovky je jedna věc a státní zájem věc druhá. Pokud není Ťok amatér, tak to nikdy nepřipustí a vláda také ne.
Tak fajn, když ty nádraží mají hodnotu 4mld., tak ať SŽDC dorovná nabídku a potom vypráská Italy z Hlaváku bičem. Dělají si z nás jen legraci
Jsem na tom podobně. Chtěl bych koupit Pražský hrad.
No netvrdi CD ze vlastnicti nadrazi je jejich konkurencni nevyhoda oproti soukromnikum? Jak to ze pak cena 3,2 miliardy za neco, co me znevyhodnuje, muze byt prilis mala?
Mala je uz pro to, ze maji na stole nabidku na 4 mld.
At jde vycurany Vitek se svou nabidkou do haje.
Pokud by si koupil budovu nádraží V Teplicích, udělal by jen dobře. Jsou dvě možnosti. Buď by ji zlikvidoval, k čemuž stejně dojde přirozenou cestou pro absolutní nezájem o její restauraci, nebo by ji nechal kvalitně opravit a vrátil by ji její zaslouženou hitorickou krásu i cenu.
V žádném případě! Nádraží jsou součástí infrastruktury a ta, nejenom ta dopravní, musí přes veškerou liberalizaci zůstat státní, jako garantovaná služba občanům.
A ješte prodat Pražský hrad po vzoru Harryho Jelínka.....
ČD a.s. nádraží kdysi získaly nádraží s pozemky za symbolickou cenu. To byl větší tunel, než privatizace za Klause. Ty nejlukrativnější jsou již rozebrány. Na některých nádražích prodaly i pozemky pod kterými se nachází zařízení pro zabezpečení provozu dráhy společnosti SŽDC s.o. a vůbec je to nezajímalo. Tak je teď můžeme prodat všechny a od Vítka si pak stát může tyto prostory za drahé peníze pronajímat.
CD nadrazi neziskaly, ale byla jim vlozena do jmeni.
To je jako byste tvrdil, ze jste zadarmo ziskal telo od sve matky :-)