- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže opět článek bla, bla, bla.
Stavět se začne nejdříve v roce 2020. Vše ostatní jsou chiméry. Jako torzo zůstává
3.patro mostu v |Opatovicích.
Už těm slibům nevěřím jako té stodesítce mezi PCE a HK.
Každému aspoň trochu logicky uvažujícímu člověku je jasné, že dálnice mezi Olomoucí a HK měla být hotová již před r. 2010.
Byla by využívána při dopravě mezi Prahou a střední a severní Moravou mnohem více než D1. Navíc, současné opravy D1 by mohly probíhat při mnohem menším provozním zatížení.
Ovšem to by v letech 2000 - 2010 nesměl kdejaký politik lobovat za kousek dálnice (vedoucí odnikud nikam) u svého rodného městečka.
Současně mělo již probíhat vyvlastňování pozemků za místní tržní ceny.
Tak tak, projíždím část této trasy pravidelně a nepochopím, jak je možné, že nebylo toto propojení prioritní. Prakticky z celé severní Moravy (Ostrava, Opava...) a části střední Moravy (zejména Olomoucký okres) by se do prahy jezdilo přes Hradec, což by z D1 odvedlo odhadem... 30% aut.
Jupí, vzniká megaprojekt roven prokopání Suezského průplavu, jehož výsledkem bude dvacet šest kolimetrů dálnice! Celých 26!
Pak ještě dostavit zbylých pár set kiláků, a v roce 2100 máme dálniční síť dobudovanou.
Nebojte, na Zemanův Suez ještě dojde. A tím projede celých 26 lodí ročně. Nebo aspoň za desetiletí.
Příští rok by mohl být co se zahájených staveb dálnic týče rekordní:
26 km D35
23 km D11
20 km D3
17 km D48
15 km D6
14 km D4
10 km D7
3 km D55
Celkem tedy 128 km + bude z předchozích let dalších několik desítek km rozestavěných, snad to vyjde.
Na valné vštšině staveb stojí problém se starou EIA, takže mokrý sen pana Ťoka se konat nebude.
Praha na Moravu zvysoka, sem tam drobek pošle horníkům a slévačům na Ostravsko, stejně, jak za vlády husáků a novotných,-- jih Moravy je odkladiště socialistických plánů,-- co Jihomoravan-- to vína pitec, zazobaný kulak mdlého rozumu
vůbec nic se za 70 let nezměnilo
tyhle pseudo moravske komplexy jsou opravdu strasne...
Úředníci mají potíž s povolením. Už 26 let. Muže té mi někdo aspoň naznačit co se děje s 18 kc dani z každého litru prodaného benzinu? Za ty peníze jste mohly vykoupit pozemky s desetinasobnou prirazkou oproti tržní ceně a už to mohlo dávno byt postavené. Ale úředník bude tvrdit ze ma problém s povolením. Už 26 let. Zloději!!!
On tady chybi zakon o verejnem zajmu. Takovy zakon se pouzival v USA, kdyz se tam po 2.sv. valce postavilo pres 500 000 mil dalnic. Normalne se farmy a pozemky vyvlastnovaly za standartni nahradu. Podobny zakon jako pri obrane vlasti. U nas by kdejaka stara baba mohla napr. prerusit vykop zakopu
Nechápu, když už neudělají najednou celou dálnici až k Mohelnici, tak proč neudělají prvně obchvaty Vysokého Mýta a Litomyšle v trase pozdější dálnice. Tak by alespoň byla trasa Mohelnice - H.K. už relativně bez měst a obcí. A později dodělat napojení na D11, to co plánují dělat nyní.
To samé kdy už měly dávno existovat obchvaty Přerova, Frýdku-Místku, obchvaty na D6, obchvat Českých Budějovic.
To už bohužel mělo stát, dříve, než začly opravy D1
..jenze to be se pak tak "rekonstrukce" D1 blbe obhajovala, kdyby objem dopravy klesl temer o polovinu, pac by se od Ovy jezdilo "severni" trasou a ne zbytecnou zajizdkou pres Brno.
...zas na D1 cerpame dotace, ze.
Je super že nebudou narušeny biokoridory