Diskuze

Největší zakázka na dálnice za osm let. Stavět se bude 26 kilometrů D35

Ředitelství silnic a dálnic chystá největší soutěž na nové úseky dálnic od roku 2008. Stavět je ale začne kvůli potížím s povolením nejdříve příští rok. Jde o dvě největší zakázky nejen této stavební sezóny v dopravě, ale i za posledních sedm let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Takže opět článek bla, bla, bla.

Stavět se začne nejdříve v roce 2020. Vše ostatní jsou chiméry. Jako torzo zůstává

3.patro mostu v |Opatovicích.

Už těm slibům nevěřím jako té stodesítce mezi PCE a HK.

0 0
možnosti
JS

Každému aspoň trochu logicky uvažujícímu člověku je jasné, že dálnice mezi Olomoucí a HK měla být hotová již před r. 2010.

Byla by využívána při dopravě mezi Prahou a střední a severní Moravou mnohem více než D1. Navíc, současné opravy D1 by mohly probíhat při mnohem menším provozním zatížení.

Ovšem to by v letech 2000 - 2010 nesměl kdejaký politik lobovat za kousek dálnice (vedoucí odnikud nikam) u svého rodného městečka.

Současně mělo již probíhat vyvlastňování pozemků za místní tržní ceny.

2 0
možnosti

J39a21r75d32a 26Š50m60í43d

1. 4. 2016 11:53

Tak tak, projíždím část této trasy pravidelně a nepochopím, jak je možné, že nebylo toto propojení prioritní. Prakticky z celé severní Moravy (Ostrava, Opava...) a části střední Moravy (zejména Olomoucký okres) by se do prahy jezdilo přes Hradec, což by z D1 odvedlo odhadem... 30% aut.

0 0
možnosti
PM

Jupí, vzniká megaprojekt roven prokopání Suezského průplavu, jehož výsledkem bude dvacet šest kolimetrů dálnice! Celých 26!

Pak ještě dostavit zbylých pár set kiláků, a v roce 2100 máme dálniční síť dobudovanou.

1 0
možnosti
JD

Nebojte, na Zemanův Suez ještě dojde. A tím projede celých 26 lodí ročně. Nebo aspoň za desetiletí.

0 0
možnosti
LF

L23u42k59á42š 66F15o30k19t

25. 3. 2016 18:59

Ok oka zase dražší než v Německu.

0 0
možnosti
DD

Příští rok by mohl být co se zahájených staveb dálnic týče rekordní:

26 km D35

23 km D11

20 km D3

17 km D48

15 km D6

14 km D4

10 km D7

3 km D55

Celkem tedy 128 km + bude z předchozích let dalších několik desítek km rozestavěných, snad to vyjde.

1 0
možnosti
RN

R26a51d90e98k 56N28o36v92a14k

25. 3. 2016 22:03

Na valné vštšině staveb stojí problém se starou EIA, takže mokrý sen pana Ťoka se konat nebude.

2 0
možnosti
JH

J12a62n 32H79l89e36d89í42k

25. 3. 2016 12:28

Praha na Moravu zvysoka, sem tam drobek pošle horníkům a slévačům na Ostravsko, stejně, jak za vlády husáků a novotných,-- jih Moravy je odkladiště socialistických plánů,-- co Jihomoravan-- to vína pitec, zazobaný kulak mdlého rozumu

vůbec nic se za 70 let nezměnilo

1 2
možnosti
PK

P10e95t35r 14K96u57n32e56š

25. 3. 2016 13:09

tyhle pseudo moravske komplexy jsou opravdu strasne...

12 1
možnosti
JK

J81a86n 82K38l66i75m59e12š

25. 3. 2016 12:19

Úředníci mají potíž s povolením. Už 26 let. Muže té mi někdo aspoň naznačit co se děje s 18 kc dani z každého litru prodaného benzinu? Za ty peníze jste mohly vykoupit pozemky s desetinasobnou prirazkou oproti tržní ceně a už to mohlo dávno byt postavené. Ale úředník bude tvrdit ze ma problém s povolením. Už 26 let. Zloději!!!

4 0
možnosti
JV

On tady chybi zakon o verejnem zajmu. Takovy zakon se pouzival v USA, kdyz se tam po 2.sv. valce postavilo pres 500 000 mil dalnic. Normalne se farmy a pozemky vyvlastnovaly za standartni nahradu. Podobny zakon jako pri obrane vlasti. U nas by kdejaka stara baba mohla napr. prerusit vykop zakopu!

8 1
možnosti
PO

P69e47t70r 19O56t56r23u52b56a

25. 3. 2016 11:36

Nechápu, když už neudělají najednou celou dálnici až k Mohelnici, tak proč neudělají prvně obchvaty Vysokého Mýta a Litomyšle v trase pozdější dálnice. Tak by alespoň byla trasa Mohelnice - H.K. už relativně bez měst a obcí. A později dodělat napojení na D11, to co plánují dělat nyní.

7 0
možnosti
PO

P28e92t68r 52O24t45r48u20b74a

25. 3. 2016 12:02

To samé kdy už měly dávno existovat obchvaty Přerova, Frýdku-Místku, obchvaty na D6, obchvat Českých Budějovic.

4 0
možnosti
MG

M86a72r77e49k 21G96a27j24d64a

25. 3. 2016 11:19

To už bohužel mělo stát, dříve, než začly opravy D1

4 0
možnosti
DO

..jenze to be se pak tak "rekonstrukce" D1 blbe obhajovala, kdyby objem dopravy klesl temer o polovinu, pac by se od Ovy jezdilo "severni" trasou a ne zbytecnou zajizdkou pres Brno.

...zas na D1 cerpame dotace, ze.

5 0
možnosti

Je super že nebudou narušeny biokoridory R^:-)

2 0
možnosti