Diskuze

Zmražené desítky miliard na investice. Stát odloží stavbu nových dálnic

Nejčernější možný scénář pro stavby nových silnic a dálnic začíná být skutečností. Kvůli problémům se studiemi vlivu na životní prostředí nebude možné desítky miliard korun investovat letos, ale až příští rok. Mimo jiné se nezačne stavět 88 kilometrů nových dálnic, s nimiž se počítalo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Hlavně už dostavte tu D 8 , Lovosice TP, nebo UL je prostě katastrofa. Stavte rychle než do toho zase někdo z Moravy hodí vidle!

1 0
možnosti
Foto

Evropské peníze jsou rakovinou výstavby čehokoli. Projekty jsou mnohem dražší, jako u zateplování "Zelená úsporám". Před 20 lety byl rozpočet obchvatu F-M 1 mld. Kč, dnes bude muset dát stát i přes dotace z EU 2 mld. Kdyby si tehdy vzali komerční úvěr, byl by již splacen. není pravda, že se nemůže stavět už letos, jen by se musely stavby plně financovat z našeho rozpočtu. Tehdy je stará EIA dostačující ...

0 0
možnosti
RK

Tak se udělají méně důležité projekty - i ty budou dobré.

(které to budou?)

0 0
možnosti
VK

Pane redaktore, neexistuje žádné zrchlení tratě u Českých Budějovice, pouze stavba 4. koridoru, z Prahy do Lince, který Budějovicemi prochází. Snad nění tak složité tu situaci popisovat přesně.

0 0
možnosti
MM

Když už to chcete popisovat přesně, tak byste měl napsat, že 4. koridor je u nás veden na území Děčín - Horní Dvořiště. Žádný Linec.

1 0
možnosti
JJ

J54a92n 25J10e58m81e69l12k26a

27. 3. 2016 21:58

40 let se mluví o zlepšení železnice Ostrava Frýdek, ale když příjde na věc, nic není připraveno, promyšleno. Pak se dělají modernizace v původní stopě. Škoda těch peněz. Kdyby se použili na spojku železnice na Boleslav a opravu Kolín Boleslav na 120. Opravu a elektrifikaci Vsetín Rožnov. Spousta by se toho dala najít. Nebo to, že na Plzeň se po "koridoru" jezdí defakto jen cca 120.. Nevím jestli je třeba investovat tolik najednou do vozidel, místo do infrastruktury.

0 0
možnosti
JT

J66o32s23e90f 17T90r45n57k25a

27. 3. 2016 21:19

Zase Ťok...ten je fakt neschopný...nebo nemá zrovna Skanska nebo Geosan volné kapacity :-)))

1 0
možnosti
LU

ČR môže stavať stovky km diaľníc za svoje, nič jej v tom nebráni, ale ak chce čerpať EÚ dotácie musí dodržiavať pravidlá EÚ.

2 0
možnosti
IS

I68v52a58n 37S41o59t

27. 3. 2016 0:01

zpacifikuj V4, pustíme EIA[>-]EU

0 0
možnosti
JT

J69o47s72e17f 85T40r41ö25g19l

26. 3. 2016 19:50

EU rýpala do ČR, že potřebujeme nový zákon o EIA, cca 10 let, než byl konečně přijat.A další rok se toho moc nedělo, vláda naivně doufala, že staré posudky v Bruselu prosadí. PředEU zákon o EIA byl přitom opravdu špatný a řada posudků byla dělána tak, aby vyšla dle potřeb investorů (dokonce se některé posudky i nechávaly předělávat, když byl zpracovatel příliš objektivní - legendární jsou v tomto směru jezy na Labi, které mají už čtvrtý posudek, ty předchozí všechny negativní).

Čekání na Godota, nikdo nikam nespěchá.

1 0
možnosti
JK

Celou dobu to věděli. Celou dobu s tím mohli něco udělat. Celou dobu čekali, že ... Brusel uplatí sám sebe? ... Francois Godot už zítra přijde a ty dotace nakonec přinese.

1 0
možnosti