- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě by spíše zajímalo, zda byla někdy vůbec nějaká oficiální svolávačka na problémové rozvody u koncernových vozů s motory TSI, než to u novějších modelů snad vyřešili, když už tady někteří nadávají na ten Hyundai? Pokud je mě známo, tak to vyměňovali pouze v případech, kdy se to podělalo, i když to byla konstrukční vadat. Je zvláštní, že tento článek vyjde krátce po tom, co tady byl před nedávnem článek o svolávačce Škodovky Snad aby si zaslepení spoluobčané nemysleli, že jejich modla v tom není sama. Sice nevlastním ani jednu z uvedených značek, protože mě nebaví řešit problémy s autem, ale buďme objektivní při tom posuzovaní solidnosti automobilek, protože i mistr tesař se utne, ale solidní výrobce chybu uzná a snaží se sjednat nápravu, ale ten nesolidní ji zamlčuje.
Tak psal to Sura, takze ziadna nahoda ale clanok na objednavku... Ono ked shade ultras su roky presveceni ze svolavacka je zlo a zrazu superb musi do servisu, je potreba negativne pr na konkurenci.. A pan Sura je vzdy ochotny a poruke;))
Na to si zvykám tady v Americe posledních 20 let. Beru to jako normál a je to pro bezpečí a blaho majitelů aut. Je to samozřejmě zdarma, a bývají to třeba zámky zavazadlového prostoru, či jiné drobnosti. Vzpomínám jak hořely za totálu vozy Dacia a výrobce se ani nenamáhal své zákazníky aspoň varovat. Inu jiná kultura jiné zvyky.
Toyota tím, že odmítala přiznat vážné nedostatky a povolat auta včas do servisu, prodělala majlant.
nedávno jsem koukal kolik celkem proběhlo svolávaček na moje auto od roku 2005 a v Evropě 8,v USA 18. je vidět, že si evropský zákazník stále nechá kálet na hlavu
hundaj,nebo huundej,nebo jak se tomu kazdejch 5 let rika jinak,bych nechtel ani zadarmo.uz jen kvuli jejich agresivni reklame,ktera na nas leze odevsad...
A koho překvapuje, že nejvíce aut svolává právě Hyundai? Značka, která v reklamě šlape po všech ostatních a sama má nejvíce másla na hlavě? Neboli výrobce největších a nejmodernějších krámů?
Já jednou ten krám měl a už nikdy víc.
V reklamě: Obrovský i20 a pak combi ix 20. K smíchu
Mně je firma, co svolává vozy do servisu sympatická, jeden čas to postihlo Toyotu. Nikdo není neomylný, ale málo kdo přizná a bezplatně opraví. Škoda o chybě rozvodů dobře věděla a nechala majitele ať si na to přijdou sami, popř sami zaplatí.
Ceny aut klesají , automobilky tlačí na cenu od subdodavatelů .Někde to musí být vidět . Celkem pochopitelný stav .
Potkaly mne tři svolávací akce. Dvě naprosto ok. A ta poslední byla kvůli světlům, respektive řídící jednotce světel. Do té doby se světly nic nebylo. Od té doby na mne občas počítač zařve, že je problém se světly. I zajel jsem do servisu a tam se jim svěřil. A k mému překvapení prý závada nesouvisí s vyměněnou jednotkou, ale s nějakým snímačem náklonu, u kterého mám zlomený nějaký díl. Oprava za 15000. To je ale smutná náhoda...
a to jste za to dal? třeba u Accorda tento díl stojí 7500, ale dá se tam dát s crv a ten vyjde na 800 ;-)
pan Sůra autorem? to nemá cenu číst, plive na Hyundai už z principu, kdyby to napsal o koncernu, nedostal by zájezd! Ono je dnes dělat novinařinu opravdu hnus! Až napíše o tom, co stojí pojistit motor vozu Škoda a co vozu Hyundai ekonomickou rozvahu, sním svůj klobouk!
Svolává se kvůli dílům které vyrábí externí firma. A ta je dělá většinou pro víc automobilek, nebo dokonce pro všechny v okolí.
Copak se ti Šlehofere nezdá?
Vzdyt prece zivot zacina az se tricitkou ne? Takovy ten spravny motoristicky zivot. Jezdeni do servisu, na svolavacky. To s nejakou Octaviii nezazijete.
mam i30, jedina zavada za dva roky bola vyriesena v ramci pravidelnej servisky... ale urcite inac zazivam jezdeni do servisu brutalne:)