Diskuze

Škoda Auto rozšíří svůj byznys v Číně, investuje tam 60 miliard korun

Automobilka Škoda Auto rozšíří své působení na čínském trhu. Poprvé bude na svém největším odbytišti investovat i přímo do výroby. Dosud tam vyráběla pouze prostřednictvím závodu mateřského Volkswagenu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nechápu proč je vítáme, oni potřebují utratit peníze a my se jim podbízíme, jsem zvědavý, co to přinese státní pokladně a ekonomice. Proč Škoda Auto neinvestuje doma 60 mld Kč?

0 0
možnosti

Protože je moc drahé, tak koncový výrobek dopravit;-)

0 0
možnosti

Vůbec nechápu že se v totalitních Čechách stále traduje, že musí být na cestě z letiště vítán kdekdo s vlaječkama dotyčné země. Ta připodělaná země se od komunismu snad vůbec mentálně nezměnila.

Navíc je Čína na sestupu ba sešupu s ohledem na ekonomiku a HDP, že tak je krize. Spotřeba ropy se v Číně dostala na mnohalté minimum. Proto jsou paliva ve světě taklaciná. Tady není co slavit s Čínou, ale Zeman je asi jiného mínění a staví na takových nesmyslech, o jakých se v článku píše.

0 0
možnosti

Otázka co berete jako sešup? ;-D

Ekonomika EU a USA bojují o každou desetinu procenta růstu, za to Čína zpomalila z 8 % na 6% ;-D;-D

0 0
možnosti

P97a18u88l 24J30a37r16o46s

29. 3. 2016 18:13

Skoda ..Made in China.To bude kvalita;-D

1 1
možnosti

Asi jako BMW made in China.

0 0
možnosti

Ten nápad považuji za nešťastný. Tedy za prvé 80 miliard Kč je bakšiš, za druhé Čína je na sestupu v ekonomice a budou to stejně vyhozené peníze a na to jak sloučit mobil a auto do jakési elektronické komunikační podoby jsou tisíce zdatnějších firem neč těch českých.

Ostatně americké automobilky vybavují auta Internetem, a software běžně konektuje mobil s elektronikou a tlačítky na volantu. O satelitním spojení aut se střediskem které vám poradí a pomůže třeba při nehodě ani nemluvě. To je běžné už nemálo let.

5 let zdarma "roadservisu" kde se řeší vybitá baterka, zamčené klíče, píchlá guma, gallon benzínu, a pod. a která je součástí záruky na auto, je také běžná věc. Hitem bylo před lety, že auto dokázalo samo zaparkovat mezi vozidly.

2 0
možnosti

Což znamená, že vezmou práci tady lidem v ČR. To je to co fakt chceme ve spojení s Čínou?

0 0
možnosti

J86a83n 13S30ů53r53a

29. 3. 2016 21:57

Což znamená, že se škodovky vyrábí v Číně x let a žádnou práci lidem v ČR neberou.

1 0
možnosti

J21a66k23u71b 81G93l94a27i46c

29. 3. 2016 16:57

...no to je kraaasa, okamžitě utikam s vlajeckou k silnici. O to šlo, ne? Rv

0 0
možnosti

R24a93d31e90k 72U54r39b81a18n

29. 3. 2016 16:55

Aby nedopadla jako v Rusku... !!

0 0
možnosti

To jsem moc nepochopil. Peníze mají jít do výzkumu. Ten lze provádět i u nás. Jak je pro nás prospěšné, že se investují v Číně?

4 0
možnosti

R19a65d10e26k 26U39r43b39a83n

29. 3. 2016 16:56

Tak u nás už ten prostor moc není. O odborníky z techniky se firmy perou.

0 0
možnosti

Co si ještě ten postiženej z Hradu vymyslí? Nedávno to byly miliardové investice z Číny za krtka. Teď drmolí něco o kanálu a čínské investici (asi tak 20% z odhadované ceny) a k čemu to bude, když už lodě vozí jen sůl a písek a opravdové peníze se produkují ve virtuální technologii?

5 0
možnosti

A31l22e92s 69P55a66v24e81l

29. 3. 2016 16:30

A co z toho jako plyne pro nás? ŠKODA už dlouho není českou firmou

3 6
možnosti

Hodně... Škoda má pořád svůj mozek v ČR a to je vývoj, který pak jde do celého koncernu.

To samé platí pro dodavatele, protože spousta dílů je unifikovaných a tak dodávat Škodě = dodávat pro celý koncern pro danou modelovou řadu.

0 0
možnosti