- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
SUV kupé? No nevim. A proč nevyrobit kalhoty s televizí?
No jestli ty kalhoty s televizí budou značky Škoda - tak to bude mít v ČR dobrou prodejnost. Češi prostě Škodu milují...
No, měl jsem rád praktické škodovky, levné, úsporné, s velkým kufrem i prostorem pro posádku. Zkrátka s dobrým poměrem užitná hodnota/cena. Současná móda SUV jsou přesným opakem, této módě nerozumím.
Škoda jde s trhem. Stejně jako jeden čas hrozně letěly oplastované osobáky viz Fabia/Roomster/Octavia Scout, tak proč to nevyrobit, když se mi o to zákazníci porvou
Škoda je v Číně vnímaná jako prémiová značka. To je fajn. Víme ale, že Číňani kopírují všechno. Auta, kabelky, léky, fast food restaurace, Apple stores, všechno. Je to pro ně naprosto nermální. Přesunutím výzkumu a vývoje tam se to nevyřeší.
Nemusíte mít obavy, v Číně vlastní většinoví podíl ve Škoda Auto čínská firma SAIC.
A na rozdíl od pobočky VW v Mladé Boleslavi, zůstávají veškeré zisky v Číně.
Sedmimístný mamut vedle Tiguanu a Tuaregu - o to bude zájem?
To je asi jako se ptát proč se tak dobře prodává Superb než Passat ( Mnohdy i podstatně lépe)...
Pod slovy "vývoj nového auta" si v 21. století představuji něco jiného než další změnu tvaru plechů zakrývajících 150 let starý ubohý koncept korunovaný smradlavým spalovacím motorem, který byl zastaralý už v době svého vzniku. Je to jen další v řadě důkazů, že masový automobilismus je ostudou naší civilizace a brzda v jejím morálním rozvoji.
tvl . to jsou zase vyblitky ... pred 20 lety byl problem nastartovat auto, jakmile se teplota blizila k nule .. vsechno hnilo ... porovnej to s tim, co je ted ... a hlavne za jakou cenu. kolik platu to stalo tenkrat a ted ... auta jsou levnejsi , vesti, bezpecnejsi a kvalitnejsi ... pamatuju v 90. letech jak se nadavalo, ze uz ty auta nejsou co bejvala ... zlaty 80. .. ted jsou v teto pozici auta z 90. let ... a tak to pujde dal a dal ...
Miloši Zemane. V čem je prosím přínos pro Českého občana z popsané "investice"? Odliv výroby do Číny, ztráta pracovních míst na Českém písečku a výdělek do koncernu? Předpokládám, že to, že Číňan dostaví další patro stadionu FC Peking v pražském Edenu či skupování českých pozemků čínskými miliardáři to nesrovná....
Jen aby ty slíbené investice Číňanů dokázaly nahradit výpadek, když se Škodovka odstěhuje (zatím částečně) do Číny. Až tu přijdou o práci desetitisíce lidí a skončí tisíce firem navěšených na Škodu, tak nám nepomůže ani kdyby Číňani koupili celou fotbalovou ligu.
který má o šest centimetrů delší rozvoj ... asi rozvor...ach ti redaktoři
Hodinky, holinky.... Rozvoj, rozvor, všechno jedno. To je panecku novinarina...
..."má o šest centimetrů delší rozvoj.." (nez prijdou do práce a opravi to)