Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová vlaková bitva. RegioJet zlevnil o pětinu. Hysterie, říká Leo Express

Cestující na hlavní železniční trase mezi Prahou a Ostravou si mohou užívat dalšího kola bitvy tří dopravců o jejich přízeň. Zatím poslední dva výstřely přichází od obou soukromých dopravců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H45a73n50a 33Š57m89a58l53i26n91s14k26á 1540837669267

NEVÍM PROČ SE NĚKDO NEZAJÍMÁ O MÉNĚ LUKRATIVNÍ TRATĚ,,A LIDÍ TU JEZDÍ KVANTA,,PRAHA - České Budějovice...Plzeń-Česká Budějovice- Brno,to je spoj pouze pro odvážné,,,skoro 7 hodin bez zázení v podobě bufetu,,,nejhorší WC v republice,,,na jih se stále zapomíná o silniční dopravě nemluvě již vůbec,,,neustále výluky,,,to je vždy o zdraví,,,,,tak páni dopravci vezměte černé i žluté soupravy a zkuste se prosadit i na jiné trati než,, sólokapra,, Praha-Ostrava,,,,také platíme

turista Hanula

0/0
2.5.2016 15:34

V28i54l36é33m 11P12e69t11r70á84š 2641457267

K LeoExpressu - jezdil jsem 1,5 roku denně a změna od 1. dubna přinesla:

1. zdražení tarifu na mé trase

2. zrušení 20% slevy pro pravidelné zákazníky

3. nefunkční systém, měsíc tvrdí, že do 14 dnů bude fungovat, tomuto termínu musí zákazník věřit první i třicátý den

4. klamavou reklamu o slevách pro pravidelné cestovatele - je to lež, skutečná sleva neodpovídá reklamě a zdaleka nedosahuje úrovně před 1.4. Klamavá reklama by měla být porušením zákona???

5. neexistující pravidla pro slevový systém, infolinka nezná informace, odkazuje na 7 odpovědí FAQ, které nic neřeší - nejde snad také o porušení zákona, když neexistují závazné podmínky?

6. zrušení bonusu za dobití 1000Kč

7. Arogance, se kterou od 1.4. zavedli tykání zákazníkovi i v mailech, i když by se měli uctivě omlouvat.

Každé z těchto tvrzení je doložitelné a ověřitelné. A k tomu si člověk přečte jejich prohlášení, že zlevnili a zvýhodňují pravidelné cestující - na zblití. Po ujetí 20tis. km sbohem. Kdysi jsem si myslel, že ČD jsou ztělesněním toho nejhoršího, co se dá zažít, ale zkušenosti mě vyléčily. Hrůza ČD se drobnými krůčky zlepšuje, LeoExpress udělal obrovský skok opačným směrem.

0/0
30.4.2016 20:53

V23l15a33d16a 80M23u64s22i75l 9390846318343

Tak by mne zajimalo...

Jestli ty IN karty co vydavaji dfrahy plati tak pro Regio

0/0
7.4.2016 11:31

J28i42ř81í 58D27o15u33b80r83a55v19s75k28ý 5295663651412

samozřejmě že neplatí, proč by měli? Jejich nákupem zaplatíte ČD proč by vám za to měl dávat Regio slevu ? To by nedávalo žádný smysl. :-)

0/0
28.6.2016 14:43

F70r13a27n92t89i12š55e52k 22M80a60t81ě38j23č19e94k 7773632303561

tak toho hňupa vidíte, nejprve podá na ČD oznámení, že jezdí podnákladové ceny. A pak ještě zlevní. No není to hňup.

+3/−1
7.4.2016 0:00

M29i51c69h85a37l 91Š79e15v72č98í64k 8473176524

A jak to s tím souvisí?

0/0
9.4.2016 14:18

J57a10r74o25s51l23a62v 90D60r72o61z77d 6663629280737

Klasika, dokud je něco státní, je to drahé, i tak prodělečné, a navíc nahouby. Jakmile se do toho dostane konkurenční boj, vydělá stát (místo aby dotoval svého molocha, utrží daně od soukromníků) i zákazníci (levnější a kvalitnější zboží/služby).

Fascinuje mne, že ještě ve 21. století takhle základní věc tolik lidí nechápe.

0/−3
6.4.2016 19:44

J71i75r54k84a 79D87v73o13ř83á94k 4335910323648

Jenže vy nechápete onen drobný detail, že u těch soukromníků jde o prodělečné, podnákladové ceny, kdežto Č jsou cca na nule.

Opravdu nevím jak zákazníci vydělají na tom, až se ti soukromnící utopí v prodělku vzájemné cenové války.

0/0
8.4.2016 16:54

J61i19ř22í 51D85o26u24b72r90a30v91s80k44ý 5265373361272

nebuďte naivní, ti soukromníci to mají mnohem lépe přesně spočítané nez vy do toho vůbec můžete vidět ... resp. jen hádat. Určitě nebude ani jančura ani leoš jezdit za ceny které by pro ně znamenali bankrot o to nemějte obavu :-)

0/0
28.6.2016 14:42

P64a62v58e46l 73H86a43l89b79i42c22h 6959772516859

Mě zase přijde vtipné, že tu spousta diskutujících nadává, že se mu něco nelíbí, nemá to LCD televizi a tak dále. Ale to, že velká část (ne-li většina) republiky musí jezdit s ČD, kde není ani ta pitomá elektrická zástrčka (a to jezdím v rekonstruovaných vozech), to si vůbec neuvědomují. Buďte rádi za to, jak můžete jezdit směr Ostrava, ostatní oproti vám jezdí jak v pravěku. !!

+4/−3
6.4.2016 10:23

J46i74ř92í 72D13o63u78b33r49a79v53s88k33ý 5695753321262

to je bohužel pravda, ale je to celkem přirozené. Železniční dopravu se vyplácí provozovat na exponovaných spojích, ne mezi horními a dolními kotěhůlkami, na to jsou autobousové spoje ... Tady v minulosti vznikla jistá anomálie kdy železnice zasahuje prakticky do každé veničky, a výsledkem je že takovým vlakem ČD který se mezi nimi drkocá jede dohromady pět lidí, z nichž každý má svůj osobní vagon :-) Tohle se časem srovná ... ale určitě bych nečekal že stejný komfort se hned objeví i na méně výnosných tratích, to by přece nedávalo smysl. Dopravci tam stojí spíš před otázkou zda je už nezrušit, ne před otázkou zda je modernizovat ... české dráhy v tomot ohledu motivuje fakt že co nezaplatí cestující zaplatí stát takže si na své přijdou, ale je to samozřejmě zoufale neekonomické.

0/0
28.6.2016 14:50

P66e79t59r 11Z11w72i79k74i95r24s59c98h 7595205417839

Leo expres může jít do "kytiček".Patří mu to.Nestaví ani v Havířově.

+1/−2
5.4.2016 22:02

J27i93r10i 35M57a92t15a67t84k17o 4598360213499

Jestli to takhle pujde dal tak za chvily budem jezdit do Ostravy za bura :-)

+1/−1
5.4.2016 21:37

J27i75r78k43a 72D37v70o42ř56á51k 4325960803478

Ne. Jestli to takhle půjde dál, za chvíli do Ostravy žádní soukromníci jezdit nebudou.

0/0
8.4.2016 16:56
Foto

H21o53n88z78a 51T26r53u94s78i18n66a 9660290490686

Cenová válka je nejhorší způsob konkurence. Není na něm nic přínosného ani pro dopravce, ani zákazníky. Bylo by pro všechny daleko příjemnější, kdyby si konkurovali kvalitou. R^

+3/−8
5.4.2016 15:20

J27a54k84u73b 69Š65a65f93a90n34d33a 7345907811601

Takže kdyby třeba všechna auta stála 1M ale byla by kvalitní tak byste byl spokojen?

+2/0
5.4.2016 16:54

V18o80j24t70ě94c56h 46B27l79a68ž27e29j 7946400313

Máte pravdu, já už jsem několik let strašně nas.anej, že do Prahy jezdím za 150,-- ... ;-D

+5/0
5.4.2016 20:09

J28i48ř91í 89D40o97u36b27r72a80v54s33k48ý 5195343701672

To jste si tedy naběhl .... i ten nejhloupější cestující musí nutně vidět ve snižování cen jízdenek pozitiva. Ale jsem si jistý že mnozí by i popadli transparenty a vyrazili lehnout si před vlaky dopravců (třeba vedení ČD)

0/0
28.6.2016 14:53

R31o19s51t10i71s38l24a44v 92V63á12c23h60a84l 2505328947775

Spočítejte kolik stálo pendolino (kdo ho platil , připadně došla nějaká dotace , kdežto i jančura i leo to lepili ze svého ) tak možná bude pedolino pohodlnější .Ale nikdo neodpáře jančurovi , že autobusovou dopravu dost změnil .A mění i vlakovou ( dráhy na to dost s...ral.. Před rokem jsem jel autobusem do Trutnova (nejezdí tam Jančura) a to byly osmdesátý jako vyšitý.

+6/−3
5.4.2016 12:07

P86e16t21r 22N42e88c85h83a49n76i18c53k36ý 7483706898110

Jančura začne jezdit do Trutnova od 18.4.

0/0
5.4.2016 12:37

V32a59c75l93a98v 81H65a69j40e15k 3176309799

Pendolino hradily ČD ze svého a žádné dotace na to nedostaly.

+4/0
5.4.2016 12:51

M81a94r33t73i41n 17M64a18i58k66s59n49a42r 3464573858522

Ehm?

+2/−1
5.4.2016 13:12

J88o79s70e97f 66K81a28r68f43í79k 7712515526870

Položka pendolíno a dotace v jednom řádku nenajdete;-)

+1/−1
5.4.2016 13:16

J62i33ř73í 81D18o70u70b78r39a83v92s11k79ý 5935983741182

ze svého, vy myslíte spíš z kapesného z české a euro kasy :-) že ?

0/0
28.6.2016 14:54
Foto

H33o62n74z96a 58T63r30u42s61i85n26a 9550630740376

Taky nemusí jezdit do každé vesnice kde je zastávka na rozdíl od českých drah...

+4/−1
5.4.2016 15:17

J86a67k91u66b 24Š76a24f15a79n46d36a 7825447431181

Nikdo tam nemusí jezdit. Je to na dohodě.

+1/−2
5.4.2016 16:53

M45a60r71e19k 92M21a67l93ý 1612538781820

Jezdí tam, kde jezdí lidi, kde se mu to vyplatí, nabídka - poptávka.

+1/0
6.4.2016 10:32

V42a62c46l25a64v 86H44a47j58e61k 3466879919

U dopravy v závazku staví na zsastávkách a jezdí trasy dle smlouvy s objednavatelem.

0/0
7.4.2016 8:06

M77a97r98t68i70n 94K37a74r47á19s12e49k 9838373118148

CD nemaji zadne specialni zavazky navic oproti Jancurovi nebo Leu...

0/−5
6.4.2016 11:00

V32a58c58l78a26v 51H95a85j35e67k 3886829889

Jezdí-li v závazku ta mají závazky dle uzavřené smlouvy s objednavatelem. Tedy i to, kde budou vlaky zastavovat.

0/0
7.4.2016 8:03

M38a61r27t18i72n 76K56a80r59á24s93e27k 9468543708678

No tak jiste, ale to je jejich zavazek na zaklade smlouvy, za ktery dostanou zaplaceno a jednou za cas vzdy jednaji o cenach, neni to zadny zavazek ktery by mely CD nejak implicitne dany a znevyhodnoval je tak proti soukromnikum

0/0
7.4.2016 8:08

V27á64c27l72a51v 30K85a98m78í88r 9372247711676

Nechci se hádat,ale opravdu to leo lepil ze svého?Ne z toho,co mu půjčil tatínek?

+2/0
5.4.2016 21:08

J66i72ř78í 26D67o91u59b53r96a12v42s25k49ý 5685293261982

Nechte si to bulvární tlachání, máte pocit že by měl někdo prošetřovat zda mají ve financování prsty otcové a pokud ano okamžitě udělit sankci ?? Ne, tak jaký má smysl s tímhle tématem vůbec začínat ?

0/0
28.6.2016 14:58

M43i33c18h77a85l 38V68i94t21e25k 2723471140592

Tady to vypada jak klub fanousku Ceskych drah. Nikdo vas prece nenuti jet LE nebo RJ. Ala kazdy soudny clovek musi snad uznat ze sluzby neporovnatelne....

+3/−4
5.4.2016 11:20

P91e63t85r 71N72e40c46h74a80n39i12c92k58ý 7163786518690

To není úplně pravda. Díky vyřvané liberalizaci bylo zrušeno mnoho okrajových spojů, takže pak je nutné použít soukromníka, pokud vůbec jede

+2/0
5.4.2016 12:38

P40e86t39r 83J26a68r35o50c33h 7190963515918

Které konkrétně? A proč myslíte, že to bylo kvůli liberalizaci?

0/0
5.4.2016 13:42

P26e30t87r 34N55e85c79h73a18n10i36c94k28ý 7583846328520

Třeba bývalý Moravan o půl deváté večer z Prahy, teď je na výběr buď brzy Regiojet neb opozdě Regiojet se Slovakií. Chybí Excelsior úplně, Chybí ranní spoje z Ostravy jako Beskyd celodenně, ne jen v neděli. Bylo to řečeno, že je spoj provozován na obchodní riziko a proto se jeho provoz nevyplatí, jenže tím jezdilo třeba 100 lidí, ale to nestačilo.

+1/0
5.4.2016 13:45

J95a31n 79N78e96š66p73o56r 4986148796922

Soudný člověče Vítku, srovnávejte služby pouze na jediné trati a u jedné kategorie vlaků.

0/0
5.4.2016 21:30

J31o70s16e87f 50K55u85b34e33š 9645555419724

"Jako první dopravce přestává diskriminovat rodiny se třemi dětmi do šesti let: dosud dopravci uznávají zdarma jen jedno dítě na každého dospělého, Leo Express nabízí zdarma přepravu až tří děti s dvěma dospělými"

A ty zlé České dráhy nabízí 2 děti zdarma na jednoho dospělého... Tedy 4 děti na 2... Ale chybí kafé... :D

+22/0
4.4.2016 13:20

J87i93ř23í 62D38o43u78b64r52a44v87s51k65ý 5305113391482

no výborně, pro rodiny se dvěma dětmi by tedy mohly být výhodnější, pro všechny ostatní ne....

0/0
28.6.2016 15:00

J33i43ř83í 52D37o31u38b38r54a11v85s27k71ý 5125983181712

čtyřmi ... bohužel tu nejde opravit přízpěvek. Nejsem si jistý zda tohle bude pro ČD velká konkurenční výhoda.

0/0
28.6.2016 15:01

J19o25s27e70f 73V80l24t47a88v97s27k92y 3375915561893

Jizdenka na vlak z Prahy do Vidne stoji, kdyz ji koupite den pred odjezdem, 55 € (1485 Kc). Jizdenka Praha-Ostrava se prodava pod 200 korun. Zajimave.

+1/−4
4.4.2016 11:44

M53i10r12o95s83l46a38v 91Z61i98k94m55u31n67d 6918602297368

Na tom není nic zajímavého. Jízdné v Rakousku je násobně dražší, jízdenka na 2 km stojí přes 2 €, v tuzemsku je základní jízdné na 2 km beze slev 11 Kč ...

+4/0
4.4.2016 12:20

R91a56d37e61k 15J70a80n52a28t58a 9285226364392

Ovšem stačí tu jízdnenku do Vídně v e-shopu koupit pár dní předem a hned je to 19 € (524 Kč).

Důvod je jednoduchý. Základní cena je vysoká zejména kvůli ÖBB. Jízdné po rakouském území je prostě vysoké, skoro 7 Kč/km. Na "akci" 19 EUR jsou ochotni přistoupit, ale nechat ČD tuto akci prodávat těsně před odjezdem nechtějí.

Protože jak Rakušané, tak japonští, korejští a čínští turisté (kteří tu hodně cestují a typicky kupují jízdenku před odjezdem) nemají s cenou 55 € žádný problém.

+8/0
4.4.2016 13:15

J21o45s57e64f 20K20u54b26e87š 9355245839374

V zahraničí naprosto běžné, že je jízdné na jiných trasách rozdílné...

+1/0
4.4.2016 13:21

V24a44c91l23a79v 64H44a40j57e94k 3966779449

Že by to ten Masaryk s Benešem a Štefánikem tenkrát zvorali s tou samostatnou republikou 8-o

0/−2
4.4.2016 14:35

J14i33r26k11a 10D14v70o42ř49á60k 4855490413708

Masaryk předtím ani samostatný stát nechtěl, jen autonomní. V té době už ale moc možností stejně neměli. Kdo to zvoral byl Franz Josef. Ten Karel I. už to napravit nestačil. Tak skončil jeden z pokusů o sjednocení Evropy. Ani první ani poslední.

0/0
8.4.2016 17:11

V17o79j29t96ě49c69h 22B26l41a18ž13e12j 7336110253

Nebo je dobré si koupit lístek do Břeclavi a z Břeclavi do Vídně na ten samý vlak... pár stovek tak ušetříte

0/0
5.4.2016 20:11

J37a18n 42N29e28š96p73o60r 4536938656882

Ale to by se muselo přemýšlet, a ne to hodit do IDOSu, a brát to jako slovo boží..

0/0
5.4.2016 21:32

V39e45r10o87n89i63k63a 44Š35k86v61á57r27o57v64á 5911550926296

Až pojedu já, tady pátek odpoledne, nebo neděle večer, tak cena bude u všech dopravců kolem 300Kč, tudíž válka neválka, na tom jako zákazník nevyděám.

+1/0
4.4.2016 11:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.