- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli je děsí jeden smrťák ve výtahu, tak to by neměli vůbec lézt na ulici...
No nevím. Schindler asi JE Fukušima nestavěl ani neprovozoval. To by měli Japonci řešit víc.
8800 výtahů a jen 85 uvězněných osob? Pokud budu chápat výraz uvězněná osoba jako osoba, která se po příjezdu technika z výtahu dostala v celku vidím to jako velmi kvalitní výrobek.
Se to resilo nekolik let, nejvetsi problem byl, ze podle japonske tradice mel reditel firmy Schindler predstoupit pred narod a spachat (v prenesenem smyslu slova) harakiri. Proste se mel omluvit a treba az teatralne pozadat o odpusteni. Misto toho podle evropske tradice odmitl vinu a jasne oznacil vinika. Tedy mistni firmu, ktery mela vytah ve sprave. Nerikam ze je jedno nebo druhe spatne, proste ne na vsech trzich se da podnikat podle evropskych zvyklosti.
Evropský model je správný, protože se řeší fakta a hledá se chyba která se pak snaží napravit. Když ta firma za nic nemohla, tak nemá ředitel dělat šílené výstupy před televizí.
To když už, tak to má udělal ten kdo dělal servis. Tohle zbytečně degraduje firmy, když musí udělat tuhle šaškárnu a to i přes to, že za nic nemohou.
Předražený výrobek jak na pořízení tak na servis.
Tak si Japonci poridli levnejsi servis, hlavne ze se jim to vyplatilo.
Furt lepší než čínské eskalátory.