Diskuze

Emise falšoval jen VW, cituje deník neveřejný test. Zbylí výrobci prošli

Německý úřad pro motorová vozidla KBA dokončil testování naftových aut a dospěl k závěru, že při testech emisí podváděl jen Volkswagen. Testy KBA podle zdrojů listu Handelsblatt odhalily určité nesrovnalosti také u vozů jiných značek, pohybovaly se ale v rámci zákonem stanovených limitů. Kompletní zpráva má být zveřejněna koncem dubna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

J23a29n 12C33h67o95b52o77t

8. 4. 2016 20:43

Ve které části přesně? :)

0 0
možnosti
Foto

Takže rétorika lidí , pro které je adolfvágen Bůh , se mění . Nedávno byly diskuze plné : Podvádí všichni , Proč ostatní autobobilky mlčí , ...... . Jaká bude další " omluva " vědomého podvodu ?

1 0
možnosti
JC

J57a43n 24C46h79o82b95o74t

8. 4. 2016 20:44

Nevědomý podvod neexistuje, podobně jako neúmyslná vražda...

0 0
možnosti
DS

Jestli na to přišly amíci, nevěřím jim ani čárků, nebot podle tvrzení: když se daří GM, tak daří USA. Tak to bude opravdu objektivní.;-D

0 1
možnosti
DS

taky chybí jak skončily, jiné vozy!

0 0
možnosti
LT

Vím, že opakování je matka moudrosti, ale myslím si, že v článku 2x zopakovaná informace "Americké ministerstvo spravedlnosti již začátkem letošního roku podalo na Volkswagen kvůli manipulacím s testy emisí civilní žalobu. Ta by automobilku mohla podle agentury Reuters teoreticky přijít až na 46 miliard dolarů (1,1 bilionu Kč)." moudrosti autora ani článku nepřidá.

To je autor placen od počtu slov? Pokud ano, navrhuji místo opakování stejných vět do článku propašovat třeba něco o životě krevet. :-P

4 0
možnosti
JJ

A nejaka zaloba v Evrope? Nebo je Evropa min ekologicka ci dodrzovani evropskych norem nevymahatelne?

0 2
možnosti
ZH

Žaluje je snad každej. Psychická ujma.

0 0
možnosti
JR

takze jini to umi a vw ne. A prej v reklame naskok diky technice. Cha Cha spis naskok diky podvodum.

0 2
možnosti
IP

Ja to tvrdím už dávno.Nafta nepatrí do osobáku.

0 1
možnosti
LS

Všichni (mimo VW) to umí. Takže byste spíš měl psát: nafta nepatří do VW.

0 1
možnosti
DP

Klasické německé šméčko

1 1
možnosti
JC

J57a26n 27C77h11o20b96o15t

7. 4. 2016 11:11

O tom si promluvíme, až se mu aspoň přiblížíte :)

0 0
možnosti
JL

Emise souvisí se spotřebou. A většina dnešních aut žere hrubě víc, než uvádí v dokladech. Takže v normálním provozu neprojde daleko víc vozů. Jen VW se přiznal, že to dělal SW. Jde to ale i jinak, třeba předlouhé převody, které jsou v reálu k ničemu, respektive celé přizpůsobení vozu měřícímu cyklu. Je otázka, jestli je podvod jenom ta SW úprava nebo i to ostatní včetně měřící metodiky.

5 3
možnosti
JK

Emise NOx souvisí se spotřebou, ale v převrácené hodnotě. Jede-li motor na chudou směs (málo paliva, hodně vzduchu) tak emise NOx rostou. Naopak při bohaté směsi (více paliva než je možné v daném množství vzduchu spálit) emise NOx prakticky nevznikají. No a (turbo)dieslové motory nemají regulaci nasávaného množství vzduchu, jako je tomu u benzínových motorů.

0 0
možnosti
PM

Takže Američania mali vlastne pravdu keď vyhlásili že iba VW predáva predražené a zastaralé autá

3 5
možnosti
JC

J14a67n 31C63h61o92b27o96t

7. 4. 2016 9:52

Ne, proč? Ta auta ty normy splnit dokáží a to je také jejich "normální" režim. Z nějakého důvodu se ale rozhodli v běžném provozu mimo testy použít "alternativní" režim a spořit poprděnou lacinou močovinu.

Přitom by stačilo, aby její plnění sdali jako Audi ven pod dekl od paliva a ne jak idioti do interiéru vozu.

0 0
možnosti