- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže rétorika lidí , pro které je adolfvágen Bůh , se mění . Nedávno byly diskuze plné : Podvádí všichni , Proč ostatní autobobilky mlčí , ...... . Jaká bude další " omluva " vědomého podvodu ?
Nevědomý podvod neexistuje, podobně jako neúmyslná vražda...
Jestli na to přišly amíci, nevěřím jim ani čárků, nebot podle tvrzení: když se daří GM, tak daří USA. Tak to bude opravdu objektivní.
taky chybí jak skončily, jiné vozy
Vím, že opakování je matka moudrosti, ale myslím si, že v článku 2x zopakovaná informace "Americké ministerstvo spravedlnosti již začátkem letošního roku podalo na Volkswagen kvůli manipulacím s testy emisí civilní žalobu. Ta by automobilku mohla podle agentury Reuters teoreticky přijít až na 46 miliard dolarů (1,1 bilionu Kč)." moudrosti autora ani článku nepřidá.
To je autor placen od počtu slov? Pokud ano, navrhuji místo opakování stejných vět do článku propašovat třeba něco o životě krevet.
A nejaka zaloba v Evrope? Nebo je Evropa min ekologicka ci dodrzovani evropskych norem nevymahatelne?
Žaluje je snad každej. Psychická ujma.
takze jini to umi a vw ne. A prej v reklame naskok diky technice. Cha Cha spis naskok diky podvodum.
Ja to tvrdím už dávno.Nafta nepatrí do osobáku.
Všichni (mimo VW) to umí. Takže byste spíš měl psát: nafta nepatří do VW.
O tom si promluvíme, až se mu aspoň přiblížíte :)
Emise souvisí se spotřebou. A většina dnešních aut žere hrubě víc, než uvádí v dokladech. Takže v normálním provozu neprojde daleko víc vozů. Jen VW se přiznal, že to dělal SW. Jde to ale i jinak, třeba předlouhé převody, které jsou v reálu k ničemu, respektive celé přizpůsobení vozu měřícímu cyklu. Je otázka, jestli je podvod jenom ta SW úprava nebo i to ostatní včetně měřící metodiky.
Emise NOx souvisí se spotřebou, ale v převrácené hodnotě. Jede-li motor na chudou směs (málo paliva, hodně vzduchu) tak emise NOx rostou. Naopak při bohaté směsi (více paliva než je možné v daném množství vzduchu spálit) emise NOx prakticky nevznikají. No a (turbo)dieslové motory nemají regulaci nasávaného množství vzduchu, jako je tomu u benzínových motorů.
Takže Američania mali vlastne pravdu keď vyhlásili že iba VW predáva predražené a zastaralé autá
Ne, proč? Ta auta ty normy splnit dokáží a to je také jejich "normální" režim. Z nějakého důvodu se ale rozhodli v běžném provozu mimo testy použít "alternativní" režim a spořit poprděnou lacinou močovinu.
Přitom by stačilo, aby její plnění sdali jako Audi ven pod dekl od paliva a ne jak idioti do interiéru vozu.